ChristianMatch

Forum

zou jij baalen als je geen eigen kinderen zou hebben ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2517 2518 2519 2520 2521 2522 2523 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:20

VISSER278 schreef:
Mooi gezegd Martin.

Zelf heb ik ook 2 kinderen. En ik zou ze niet graag willen missen.
Er zijn wel eens momenten dat je ze liefst achter het behang zou plakken maar dat weegt niet op tegenover de mooie momenten. Lachende smiley

Hallo Visser
Ik moet je zeggen dat ik dfat nog niet gehad heb maar wat niet is kan nog komen maar ze wonen 150 kilometer hier vandaan dus heb ik er niet zoveel last van maar ik ga er wel regelmatig naar toe want ik kan eigelijk ook niet zonderze en als het me teveel zou worden dan stap ik weer in de auto en ga dan weer naar huis hahaha maar als je ze veel over de vloer hebt dan zou ik het niet weten maar je kan ze ook af en toe in zee gooien dat heb ik met mn hond vorige week ook gedaan want die had in de sloot gelegen en die stonk en dat zeewater is een heerlijke lucht.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELOY997

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:20

HENDUK927 schreef:
zo mijn laaste avondje dus op cm

all the best,
Henduk & Marianne
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:22

TINK100 schreef:
na 5 nachten weten waarom ik ook al weer aan vakantie toe ben.....ik hou van me werk....

Hallo Tink
Dus je bent eigelijk een echte werk (aholik )niet goed geschreven hahaha
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:24

Het druppelt nu beetje, slechts minder dan 1 mm

Morgen verwacht droog in Nederland en gevreesd slecht EUROweer Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:26

W-tje , waar ben je?
Moet ik het weer opknappen vandaag? Oké dan.

Mario....vakantie.....Italië.

Sja Gefrustreerde smiley

http://www.youtube.com/watch?v=ZaJmsP8uZyo
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:26

Daarna wel, je hebt gelijk
mijn dochters hebben verbrande benen en schouders Coole smiley met zonnebril, op strand gewandeld bij Scheveningen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:27

GRIFFIN748 schreef:
mooie warme kleur, maar wel een beetje donker, wenn ich's sagen darf...oder gibt's noch eine lösung dazu?
da's Duits, Hannah...

Dat is opgelost inmiddels, toen ik deze foto maakte lag er nog een 2 meter hoge berg grond voor mn tuindeuren. Die is weg inmiddels, dus een zee van licht.
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:28

[quote=HENDUK927]

Hallo Hendk
Het allerbeste en misschien tot later hier.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:29

ANNETTE792 schreef:
Dat is opgelost inmiddels, toen ik deze foto maakte lag er nog een 2 meter hoge berg grond voor mn tuindeuren. Die is weg inmiddels, dus een zee van licht.

Hallo Annette
Je spreekt toch een heel eind buiten de pieren hahaha.
Sjalom.
martin
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:31

Hallo Petrus

Heel mooi dit stukje.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:36

MARTIN695 schreef:
Hallo Visser
Ik moet je zeggen dat ik dfat nog niet gehad heb maar wat niet is kan nog komen maar ze wonen 150 kilometer hier vandaan dus heb ik er niet zoveel last van maar ik ga er wel regelmatig naar toe want ik kan eigelijk ook niet zonderze en als het me teveel zou worden dan stap ik weer in de auto en ga dan weer naar huis hahaha maar als je ze veel over de vloer hebt dan zou ik het niet weten maar je kan ze ook af en toe in zee gooien dat heb ik met mn hond vorige week ook gedaan want die had in de sloot gelegen en die stonk en dat zeewater is een heerlijke lucht.
Sjalom.
Martin

Hahaha. De zee...nou dat vinden ze helemaal niet erg.
Gisteren om 23.00 uur had ik de oudste nog even op MSN.
Ik vroeg wat ze aan het doen waren. Wat denk je? We staan op het strand van Domburg. Waren ze met z'n beiden aan het vissen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:36

GRIFFIN748 schreef:
en als je verhuist: zorg ervoor dat je de nieuwe slaapkamers op de dag van verhuizing in orde hebt, zodat je 's avonds niet hoeft te kamperen in je eigen huis, maar gewoon lekker in je fris opgemaakte bedje kan pitten. de rest van het huis maakt niet zoveel uit, als je op dag 1 maar kan douchen en slapen.

Beter plan: ik slaap lekker in mn oude huis, en mn zus kampeert met haar man in het nieuwe huis tussen de rommel. Knipoog smiley

Morgen dagje samen soppen, de mannen de laatste lampen en dingen ophangen en dan zijn we een eind klaar.
Vrijdag vast was spullen overbrengen en zaterdagmorgen staan er 7 heren op de stoep om mn meubels over te brengen,gaat goedkomen hier! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:38

Maar moet je dan weer lid worden van Wehkamp of krijg je de gids zo opgestuurt???
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:40

Ja ik kwam mn opa en oma tegen op het internet met foto en al en ze zijn al 45 jaar overleden.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:55

niet goed geld terug garantie
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 22:56

Wel uitkijken voor verzendkosten Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 23:03

MARTIN695 schreef:
Ja ik kwam mn opa en oma tegen op het internet met foto en al en ze zijn al 45 jaar overleden.
Sjalom.
Martin

kun je nagaan hoe oud internet is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 23:04

Komt er een feestelijke opening van je nieuwe huis? Ik heb trek in bier Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 23:05

YELNIN491 schreef:
Ik verkies mijn bolide en bij pech is daar de ANWB Lachende smiley met blinkend witte tanden

Hallo Yelnin

Wat heb jij meer dan ik ???
Want ik hrb het niet hahaha.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 00:11

DRENTSE137 schreef:
Dit is ons moment, van Gerard Troost

http://www.youtube.com/watch?v=jaqAxsO4LVY

En mijn dochter van 10 heeft een prachtige eigen tekst er op gemaakt voor onze bruiloft!

Zou ik daar bijna overheen lezen ...

Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk ...

En zoals ik las op je profiel, stappen jullie al heel binnenkort in het huwelijksbootje ... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 01:10

PIETER649 schreef:
Das jouw mening, dat mag...
Maar even voor de duidelijkheid een vraagje...

Jij bent wat jonger dan ik, ik heb een vrouw van 12,5 jaar jonger.
Stel nou dat jij ook een vrouw trouwd die 12,5 jaar jonger is, bijvoorbeeld over 2 jaar.
Dan is die vrouw 27 of 28 jaar.
Uitgaande van het feit dat 1 voldragen zwangerschap per 12 maanden gemiddeld moet lukken, mits jullie beiden vruchtbaar genoeg zijn, kunnen er op t gemakkie nog een kindje of 13 tot 15 komen.

vraag A.... hoe denk jij je dat te kunnen veroorloven???
vraag B.... hoe hoog schat jij de kans in dat die vrouw hierin meegaat???

Ieder zn principes hoor, en ik respecteer al gauw een mening, al ben ik het er niet mee eens.
Maar ik heb mijn vrouw flink last en pijn zien lijden o.a. door haar bekken tijdens de zwangerschap en betwijfel of ik haar dat nogmaals aan zou WILLEN doen.
Een vrouw kan flink gehandicapt raken door teveel zwangerschappen Beun.
En dan is het schattig om je eigen voetbalelftal samen te kunnen stellen, incl wat reservespelers maar als moeders levenslang de gevolgen moet dragen, of de eerste 12 kindjes als half-wees achterlaat, is de sfeer wel verziekt.

Maar goed Beun, WIJ hebben makkelijk praten want ONS lichaam loopt geen risico met zwangerschappen Coole smiley met zonnebril

Ben het in grote lijnen niet met je eens. Ten eerste worden kinderen door God geschonken.
Vanzelfsprekend hebben de meeste mensen hun verstand gekregen om verantwoordelijk met hun lichaam om te gaan. Dat kan/mag/moet ook.
Begrijp dat jij het leven/ huwelijk vergelijkt met 'konijnen in een hok' (zoals je eerder beschreef?) Blijkbaar hebben mensen daarnaast dan nog verstand om naar voorbehoedsmiddelen te grijpen...? Tja dat is ook een visie...
Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 01:38

MARTIN695 schreef:
Maar moet je dan weer lid worden van Wehkamp of krijg je de gids zo opgestuurt???
Sjalom.
Martin

Kan tegenwoordig gewoon via internet. Handiger dan de gids Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 08:44

MARTIN695 schreef:
Hallo Yelnin

Wat heb jij meer dan ik ???
Want ik hrb het niet hahaha.
Sjalom.
Martin

Jaaaa, dat is de vraag Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNE589

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 09:27

IESJE369 schreef:
Hij stapte de weg. Net op dat moment passeerde Carla, de enige collega die buiten het conflict stond, omdat zij tijdens de gebeurtenissen ziek was geweest.
Bernard was helemaal blij met de lift.

Carla keek hem vol verbazing aan en zei; wat zie jij eruit, je hebt zelfs geen schoenen aan. Zo kun je niet naar het werk hoor, maar daar weet ik wel wat op op.....
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 09:35

Heerlijk bij Norg gewandeld gisteravond,zalig weer,kopje koffie na op een terras.......zet ik vanmorgen de laptop aan en zie wat over mn hand lopen,een teek IEEEEEEEEEEEEEKS Zieke smiley

Stomme Drentse bossen!Nu moet ik iemand zien te vinden die mijn achterkant controleert op die beestjes Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DRENTSE137

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 09:45

CROSSROAD317 schreef:
Zou ik daar bijna overheen lezen ..

Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk ...

En zoals ik las op je profiel, stappen jullie al heel binnenkort in het huwelijksbootje ... Lachende smiley

Yep, half aug Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 10:05

ik plaats een klein stukje van David Wilkerson, voor het geval er vandaag iemand is, die het zou kunnen gebruiken;

Op een avond werd ik tegen gehouden door een hysterische vrouw die een wanhopige bekentenis er uit gooide. “Meneer Wilkerson”, zei ze al huilend. “Ik sta oog in oog met het meest donkere seizoen van mijn leven en ik weet niet welke kant ik op moet. Mijn man heeft mij verlaten en het is allemaal mijn schuld! Ik heb God en mijn gezin teleurgesteld. Wat moet ik toch doen?”

Ik werd bewogen om haar het volgende te zeggen “Beste vriendin, richt uw handen hier op de hoek van de straat omhoog en begin de Heer te aanbidden. Vertel Hem nu op dit moment dat u een mislukking bent, maar dat u nog steeds van Hem houd. Ga dan naar huis en ga op uw knieën. Vraag niets aan God maar richt uw handen en uw hart op en aanbid Hem”.

Ik verliet die vrouw terwijl ze met daar stond met haar handen naar de hemel gericht, de tranen rolden langs haar wangen en ze prees de Heer en proefde al iets van de overwinning die langzaam haar leven weer binnen kwam. “Nochtans zijt Gij de Heilige, die troont op de lofzangen Israëls” (Psalm 22:4). De Heer verblijft onder de mensen die Hem aanbidden, en waar de Heer is zal er ook overwinning zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 10:07

Het vervolgverhaal tot nu toe:

Een paar regels:
* Maximaal 200 tekens per reaktie;
* Heb je een reaktie gegeven, wacht dan even 10 minuten voordat je weer een stukje verhaal erbij typt.

De klok sloeg 3 keer. Bernard keek naar het plafon. En dacht, over 6 uurtjes moet ik weg. Hij hoorde de takken tegen het raam tikken. Draai op zijn zij. Het bleef stormen en hozen. De slaap wilde niet terugkomen. Negen uur kwam steeds dichterbij. Op zijn werk zou hij met de gevolgen geconfronteerd worden. Hij piekerde hoe het zou gaan, nam nog alles eens door, maar kwam er niet uit. Het gereedschap om de stukgeslagen brug te maken, bevond zich aan de andere kant van het kanaal. Had ik nou maar een boot om aan de andere kant te komen. Zwemmen zal niet gaan door de sterke stroming en de kou. Had ik maar die lasso cursus genomen toen ik nog 7 jaar was. Dan zou ik dat nu kunnen gebruiken. Hoe moet ik dat nu oplossen.
De tijd tikte weg, Bernard stond op om een sigaret te roken. Misschien kalmeerde hem dat, en kwam hij op een idee om de andere kant te bereiken.
Een mens is nooit te oud om te leren: Ik zal mezelf een lasso cursus moeten geven. Waar vind ik een touw? Gefrustreerd gooide hij de peuk weg, en draaide zich om. Een touw zoeken maar waar? Hoe gooi ik die lasso helemaal naar de overkant . Ik moet iets anders bedenken .
Wacht, ik zal mn buurman eens vragen. Die vist veel en ik weet dat ie wel ruim 100 meter kan gooien met een stuk lood. Misschien heeft hij een idee. Het zou ieder geval net genoeg zijn om aan de overkant te komen. En nu maar hopen dat de buurman thuis is en niet aan het vissen is. Maar toen hij aan zijn buurman dacht, moest hij ook gelijk weer aan zijn werk denken. En daar lag wel een probleem, want....
Hij moest er toch echt heen maar ook de telefoon werkte niet!! Hoe nu verder??
Misschien was het eerst verstandiger nog een paar uurtjes slaap proberen te pakken. Hij kon op dit tijdstip en met deze storm toch nog niets beginnen, en hij moest morgen fit zijn. Maar ja ondertussen was het al 7 uur had het nog wel zin om terug te gaan naar bed??? Hij dacht ik neem nog een sigaret en denk even verder. Maar ja de slaap was helemaal weg, dan nog maar een peuk en een bak koffie, voordat hij naar het werk zou gaan. Maar hoe moest tie daar nou komen?? Hij zat met zijn handen in het haar!! Brug kapot, telefoon doet het niet. mobiel onvindbaar, problemen op het werk, collega's die je niet kunt bellen op dit uur. Tjonge het was me wat. Toch maar kijken of de buurman thuis is?? Hij wist het echt niet meer!
DING DONG, daar ging de deurbel. Wie kon dat nu zijn op dit vroege uur? Hij kon toch zo niet open doen, stond in zijn boxer in de kamer Maar ja ach als het de buurman nu was? Hij liep naar de deur en riep momentje ik kom eraan!
Het was zijn moeder!!! Waar kwam die nu in eens vandaan? Wat is er met jou aan de hand joh, zo vroeg al , en met dit weer? heee mam hoe kom jij nu hier?? De brug is kapot, het stormt en het komt met bakken uit de hemel. Ben je verdwaalt of zo??? Ik heb een nieuwe vriend via cm (jouw buurman), maar werd gisteravond overvallen door de storm. CM??? Wat is dat dan?? Ow maar de buurman is dus thuis daar ben ik echt blij mee. Ik kleed me even aan en dan...... zal ik hem eens vragen hoe dat zit met dat profiel van hem op CM. Heb zijn profiel nog nooit gezien. Tssss, mijn moeder gelooft ook alles. Ja daar wilde die hem echt wel op aanspreken maar eigenlijk had hij de buurman nog nodig voor het lasso gooien. Hoe moet tie dit nu aanpakken?? Problemen, problemen en problemen en dat op de vroege morgen. Soms kun je beter een dag overslaan. Zou dat een optie wezen???

DING DONG...... Nou ja zeg. Daar ging de bel NOG een keer. Het moest niet nog gekker worden. Hmmm, ik had zo'n vermoeden wie dat kon wezen. Maar zal ik open doen? Nu? Na alles wat er gebeurt is?
Opendoen betekent: confrontatie! Was hij daar klaar voor? Durfde hij het aan? Nu? Hier? Vertwijfeld kijkt hij zijn moeder aan en zegt “Mams...doe jij ff open..... Mam??? MAM???"
Dromerig kijkt ze hem aan, en zegt: "Ik weet ook wie er voor de deur staat. Doe maar open, loop er niet voor weg!" Verbouwereerd kijkt hij haar aan, en zegt: "Nou ja zeg...!!!" Toch staat hij aarzelend op en loopt hij langzaam naar de deur. Zachtjes drukt hij de deurkruk naar beneden.
En dan ineens gebeurd het.... BOEM!!! Met een grote knal schiet er een voorsteven over de beschoeiing en glijdt door tot vlak voor Bernards voeten. Zijn moeder valt flauw van de schrik. Wat nu? Bernard staat even met zijn mond wagenwijd open de hele situatie te bekijken en besluit eerst zijn moeder maar weer even bij te brengen. Hij gooit een plens koud water over haar hoofd. Verbouwereerd knippert ze met haar ogen en zegt: "Hier heb ik geen woorden voor."
Ondertussen stapt er een hele forse, nors kijkende man van het voorsteven zonder dat Bernard en zijn moeder het zien. Hij draagt iets bij zich. Het is groot.. het is een.... het is.... een sint--bernardshond en ja idd met het bekende vaatje om zijn nek... Zou die?????
YES!!! Dat is een goed idee wat er nu boven komt. Hier gaat hij gebruik van maken.......Yes, dit is fijn de juiste hond op de juiste plaats!! Nu had hij de buurman en zijn lasso ook niet nodig, beter kon niet. Op naar de waterkant dus , en dat in de stromende regen.
Maar eerst nog even een peuk en een bak koffie.

Daarna trekt Bernard zijn zeilpak en zijn rubberen kaplaarzen aan. En toen dacht tie ja oke ik heb de hond maar, hoe ga ik het nu eigenlijk aanpakken. Toen blafte de hond, en keek hem met een paar trouwe ogen aan en leek te zeggen: “ik weet wel hoe we het gaan doen. We gaan namelijk met die binnengezeilde boot naar de overkant.” Zo gezegd, zo .... niet gedaan, want: daar kwam de buurman met zijn hond. En die hond was nog een maatje groter dan de hulpvaardige St. Bernard. Een enorm geblaf barstte los. Nu dat weer dacht Bernard denk je eindelijk alles te hebben gehad. Wat gaat het nu weer worden, zou de buurman mee willen met de boot??? Maar eigenlijk wist hij al, dat die vraag niet gesteld kon worden, zolang zijn moeder nog naast hem stond. Die deed intussen alle moeite om niet te blozen, terwijl ze naar de buurman keek. Goh, zijn moeder was net een puber.
De klap is door meer mensen gehoord. Zo is intussen de politie gewaarschuwd en die staat met draaiend zwaailicht aan de overkant van het kanaal.
Hoe kan dat nu, dat zelfs de pers er al is?? Bernard snapt er niks meer van! Maar toen zag hij wie de man was die de van de boot was gestapt, hij was toch niet zo nors als hij dacht, het was namelijk Piet Paulusma en de pers was SBS. Wauw dacht Bernard heb ik dat?? Kom ik bij Hart van Nederland
Wat heb ik dan voor bijzonders gedaan?
Bijkomstig nadeel is wel dat zijn collega's nu ook het hele verhaal te horen (en zien) krijgen. Ja en dat kon hij nu net niet gebruiken, vooral met al die problemen op het werk niet. Goede raad was duur. Alhoewel, elk nadeel heb natuurlijk zijn voordeel. Misschien dat hij met de hulp van Hart van Nederland wel makkelijker aan de overkant kon komen.
De politie riep van alles door een megafoon, maar door de blaffende honden was dat niet te verstaan.
“En nou stil, stelletje rothonden. Zorg dat je aan de overkant kom.”
Plotseling ging er een schok van schaamte door hem heen. Oh wat stom. WAT STOM ZEG. Hoe kon hij dat nu vergeten. Om aan de overkant te komen, kon hij gewoon de brug even verderop nemen. Was hij ZO vergeetachtig geworden???
Bleef de vraag of de politie het goed vond dat hij wegging. Waarschijnlijk wilden die hem eerst ondervragen. Maar hij vroeg zich af wat ze hem zouden vragen. Hoe die boot van Piet Paulusma in zijn huis terecht was gekomen of waar die Sint-Bernhard opeens vandaan kwam????
O-O wat schaamde hij zich. Nu had hij er zolang over nagedacht hoe hij toch aan de overkant moest komen, en toen de buurman erbij, de boot dwars door z'n voordeur, en nu al die politiemannen. En morgen alles op tv. Het begon hem te duizelen.... BOEM. Daar lag hij. Flauwgevallen. Was daar gelukkig die sint-bernhard nog met zijn vaatje illegaal gestookte whiskey.
De whiskey druppelde zijn mond binnen, en hij kwam weer bij. Hij sprong op en en begon de boel op een rijtje te krijgen, hij moest eerst die brug over rennen, ongeacht wat er gebeurde. Hij zou zich door niemand laten weerhouden. Niet door zijn moeder of de buurman, niet door de politie of die Sint Bernard en al helemaal niet door Piet Paulusma of Hart van Nederland. Bernard bedacht zich niet langer en sprintte naar de deur, trok die open en zette het op een lopen, maar ja, met die grote lieslaarzen aan ging dat rennen niet zo goed. Hij stopt om zijn laarzen uit te doen en gooide ze aan de kant, en rende door. Hij liet zich niet tegenhouden, want als hij die brug niet voor 8 uur bereikte zat hij pas echt goed in de problemen. Hij rende en rende totdat ie bijna bij de brug was.
Oh nee he,ring, ring,ring ..... gaat de brug net voor z'n neus open. Hij moest proberen met zijn laatste krachten een sprintje te trekken, misschien kon hij het dan nog redden. Maar helaas, tergend langzaam ging de brug omhoog. Zou hij........??? het nog halen? Het moest lukken. Hij nam de aanloop en begon de sprong naar de overkant. Langzaam schoven de brugdelen uit elkaar.
Hij rende zoals hij nog nooit gerend had. Hij zag alleen maar het brugdeel waar hij terecht moest komen nadat hij gesprongen had. Hij zette af en daar vloog hij door de lucht....
Langzaam aan deed hij zijn ogen open. Waar was hij????
Hij had het gehaald, hij was als een adelaar door de lucht gevlogen. En wat bleek, de sint-bernard was met hem meegerend. Die lag naast hem. En als hij naar boven keek, keek hij regelrecht in een tv camera.
O, nee ook dat nog, ingezoomd en al straks op de beeldbuis dacht Bernard. Toen werd het weer zwart voor zijn ogen. En weer bracht de sint bernard uitkomst. Zijn rode natte ruige tong likte over zijn gezicht en besefte hij weer waar hij zich bevond.
Maar de schrik was groot, want het was nu toch echt bijna negen uur. "Sorry jongens, ik moet er vandoor. Mijn woordvoerster staat aan de overkant. Doei!"
Nu twijfelde hij geen moment meer. Hij moest voortmaken om nog op tijd te zijn, maar ja, hij kon zo niet naar het werk.
Hij stapte de weg. Net op dat moment passeerde Carla, de enige collega die buiten het conflict stond, omdat zij tijdens de gebeurtenissen ziek was geweest. Bernard was helemaal blij met de lift. Carla keek hem vol verbazing aan en zei; wat zie jij eruit, je hebt zelfs geen schoenen aan. Zo kun je niet naar het werk hoor, maar daar weet ik wel wat op.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 11:14

Balen...is sowieso een raar woord!!!!!
Immers er zijn ook nog mensen die ze dolgraag hadden willen hebben...
Er zijn nog zoveel relaties zie ongewild kinderloos zijn....

Ik heb ze wel....4 maar liefst!!!!

Veel problemen zijn er geweest...veel zorgen...
Dat is nog niet voorbij...maar ik houd zielsveel van ze.
Ze weten ook nog altijd dat mijn zorgen er nog zijn.
Als het nodig is...ben ik er.
Dat word nog meer bevestigd bij de gedachten dat er een 5e niet meer is die we tijdens de geboorte moesten missen!!!
Toen heb ik leren inzien...
""De mens wikt...maar God beschikt""
Ook toen was ik me heel bewust dat ik nooit meer de woorden uit heb gesproken...We NEMEN...kinderen...
Je neemt NIETS!!!!
Je krijgt ze of je krijgt ze niet!!!

Ik voel me een (soms een beetje TE) moederkloek.

Als ik zie hoe sommige vaders of moeders geen kontakt meer hebben met hun kroost....door wat voor omstandigheden dan ook, voel ik me gezegend.
In de meest moeilijke omstandigheden waren ze er voor mij...
Dat maakt me rijk...

Nog 1 dochter is er thuis....
Ze zal ook een keer gaan....
Maar vooralsnog ben ik heel blij dat ze nog bij me is....
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 11:24

Nee hoor geen stomme Drentse bossen.....

Hier...in een normale woonwijk..temidden van huizen...(oke en een parkje) zitten ze ook....

Dochterlief zei vorige week, mam het lijkt of de kat een wrat heeft...

Dierenvriend (als ze is) op de onderzoekstafel...
En net was er iemand bij ons die zei...DAT IS EEN TEEK!!!!

Nog nooit in het echt gezien....maar nu dus wel...
Weten we dat ook wil...
Met de kattenkam werd hij met speer en al verwijderd!!!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2517 2518 2519 2520 2521 2522 2523 ... 6194 Volgende
Pagina 2520 van 6194