| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:48
|
|
|
|
|
En wat voor boodschap was dit dan meneer Spam..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:50
|
|
|
|
j Ik had door dat die beeldschone dame mij wilde bedriegen met in de hemel prijzen, maar dat heb ik op tijd onderkend, want zij verzweeg, dat ze schulden had....
laatste bericht overigens..
Laatst aangepast door
|
CHRISTEN307
|
op woensdag 27 juli 2011, 21:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:53
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | Mooie reactie wat de laatste alinea betreft. Als je eens wist wat ik heb meegemaakt, dan zou een mens normaal gesproken al dood zijn geweest, ja zo wonderbaarlijk heeft Hij mij gered. Psalm 116 is mijn Psalm.
- Gered na een geelzucht met dubbele leverbloeding, - milt verwijderd, - hersenvochtlekkage, - instabiliteit van bekken bodemspieren, - castratie overwogen maar op tijd afgewend, omdat dit geen goede oplossing was voor de bekken en andere instabiliteit onder in het lichaam, - spataders verwijderd, - psychiatrisch behandeld met seksuoloog samen in tweede huwelijk, waarvan vrouw gehandicapt was met een 13x maal ge-opereerde knie, - schizofrenie, - hersentumor met epilepsie, - trauma uit jeugd en - altijd pijn op 68 jarige leeftijd in 2005 ontslapen, - ouders gescheiden toen ik 7 jaar was, - eerste huwelijk overspel echtgenote, - 3e huwelijk 5 jaar gehuwd met autismesymptomatische vrouw, - en na vurig gebed en geduldig begeleiden, huwelijk door echtscheiding beëindig wegens niet willen diagnostiseren via Autismecentrum.... enz.
Nochtans, heeft de Heere mij tot nu toe bijgestaan en mij vertroost tot op vandaag terwijl ik medisch gezien in 1973 al gestorven had moeten zijn, maar God zijdank ben ik nog wie ik ben, door Zijn genade over mij. Dat is mijn gebedsleven en geloofsleven....` |
wat is hierin precies je gebeds- en geloofsleven, christen? ik lees wel dat je schrijft dat je na je gebed je huwelijk beëindigd hebt, maar verder zie ik alleen een lange lijst met ernstige ziekten en dergelijke.
met op het laatst dan nog een korte toevoeging over Gods bijstand, troost en genade, in redelijk algemene termen. kun je misschien iets duidelijker proberen te zijn?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 27 juli 2011, 19:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:55
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | | En wat voor boodschap was dit dan meneer Spam.. |
Wat denk je van de bergrede in Mattheus 5. Daar worden geen teksten aangehaald. Hier spreekt Jezus met het gezag wat Hij van de Vader ontvangen heeft.
Math. 5 1 ¶ Toen Hij nu de scharen zag, ging Hij de berg op en nadat Hij Zich had nedergezet, kwamen zijn discipelen tot Hem. 2 En Hij opende zijn mond en leerde hen, zeggende: 3 ¶ Zalig de armen van geest, want hunner is het Koninkrijk der hemelen. 4 Zalig die treuren, want zij zullen vertroost worden. 5 Zalig de zachtmoedigen, want zij zullen de aarde beerven. 6 Zalig die hongeren en dorsten naar de gerechtigheid, want zij zullen verzadigd worden. 7 Zalig de barmhartigen, want hun zal barmhartigheid geschieden. 8 Zalig de reinen van hart, want zij zullen God zien. 9 Zalig de vredestichters, want zij zullen kinderen Gods genoemd worden. 10 Zalig de vervolgden om der gerechtigheid wil, want hunner is het Koninkrijk der hemelen. 11 Zalig zijt gij, wanneer men u smaadt en vervolgt en liegende allerlei kwaad van u spreekt om Mijnentwil. 12 Verblijdt u en verheugt u, want uw loon is groot in de hemelen; want alzo hebben zij de profeten voor u vervolgd. e.v.
Laatst aangepast door
|
HENKWAL969
|
op woensdag 27 juli 2011, 18:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JECH387
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:57
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | | jullie kunnen weer verder gaan met verstoppertje spelen, ik doe niet meer mee, dus kiekeboe, ik ga mij voorbereiden op mijn date a.s. vrijdag, hmm heerlijk naar die beeldschone... |
Eidelijk weer rust op dit forum !
Laatst aangepast door
|
JECH387
|
op woensdag 27 juli 2011, 19:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 19:04
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | | jullie kunnen weer verder gaan met verstoppertje spelen, ik doe niet meer mee, dus kiekeboe, ik ga mij voorbereiden op mijn date a.s. vrijdag, hmm heerlijk naar die beeldschone... |
ik wens je een fijne vrijdag, christen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 19:05
|
|
|
|
spreekt van weinig respect voor vrouwen...
mijn date (if any) zou daar niet blij mee zijn
ajuus, he.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 27 juli 2011, 19:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JECH387
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 19:06
|
|
|
|
=JECH387]Eindelijk weer rust op dit forum !
Laatst aangepast door
|
JECH387
|
op woensdag 27 juli 2011, 19:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 19:16
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | ik wens je een fijne vrijdag, christen. |
En een verhelderende donderdag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 19:53
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Mijn naam is haas, ik weet van niets................................. |
wat die van jou ook al
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 19:54
|
|
|
|
er zijn een hoop mooie liedjes ... maar mijn zoontje vindt handjes draaien van k3 nu erg leuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 19:55
|
|
|
|
ik ga niet verlengen ... ben over een maandje weer weg maar ben er nu even voor de helft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 19:57
|
|
|
|
jammer genoeg kunnen wij dan niet ik weet wat ik mis ... ik ken de belgische gezelligheid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 19:58
|
|
|
|
| SAVANTI576 schreef: | | wat vind je van Nudisme ? |
ik geef me liever niet zo bloot in het openbaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 20:04
|
|
|
|
Ik ga me geloof ik vervelen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 20:06
|
|
|
|
| HAAS141 schreef: | ik geef me liever niet zo bloot in het openbaar  |
Was jij die dame in een burka op het strand?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 20:13
|
|
|
|
Een heel interessant boek... "Het ene doel van God" van Jan Bonda.. Een antwoord op de leer van de eeuwige straf... ...echt de moeite van het lezen waard..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 20:14
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Was jij die dame in een burka op het strand?  |
hoe heb je mij herkend haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 20:17
|
|
|
|
| HAAS141 schreef: | hoe heb je mij herkend haha |
aan het hazestaartje.... 
ik had die burka aan voor mijn flaporen...
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 27 juli 2011, 20:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 20:32
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | Mooie reactie wat de laatste alinea betreft. Als je eens wist wat ik heb meegemaakt, dan zou een mens normaal gesproken al dood zijn geweest, ja zo wonderbaarlijk heeft Hij mij gered. Psalm 116 is mijn Psalm. Gered na een geelzucht met dubbele leverbloeding, mil
t verwijderd, hersenvochtlekkage, instabiliteit van bekken bodemspieren, castratie overwogen maar op tijd afgewend, omdat dit geen goede oplossing was voor de bekken en andere instabiliteit onder in het lichaam, spataders verwijderd, psychiatrisch behandeld met seksuoloog samen in tweede huwelijk, waarvan vrouw gehandicapt was met een 13x maal ge-opereerde knie, schizofrenie, hersentumor met epilepsie, trauma uit jeugd en altijd pijn op 68 jarige leeftijd in 2005 ontslapen, ouders gescheiden toen ik 7 jaar was, eerste huwelijk overspel echtgenote, 3e huwelijk 5 jaar gehuwd met autismesymptomatische vrouw, en na vurig gebed en geduldig begeleiden, huwelijk door echtscheiding beëindig wegens niet willen diagnostiseren via Autismecentrum.... enz. Nochtans, heeft de Heere mij tot nu toe bijgestaan en mij vertroost tot op vandaag terwijl ik medisch gezien in 1973 al gestorven had moeten zijn, maar God zijdank ben ik nog wie ik ben, door Zijn genade over mij. Dat is mijn gebedsleven en geloofsleven....` |
Ik snap iets niet.... ik lees denk ik verkeerd..
het is allemaal erg genoeg wat je opsomt, maar heb jij deze ziektes persoonlijk gehad of je omgeving?
En tuurlijk mag men bidden om genezing.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 27 juli 2011, 20:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 21:01
|
|
|
|
| HAAS141 schreef: | jammer genoeg kunnen wij dan niet ik weet wat ik mis ... ik ken de belgische gezelligheid  |
Volgens mij herinner je je alleen maar die terlenka broek .... --
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 21:03
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | | nog voordat ik bestond, had God het goede al met mij voor en niet het kwade, maar ook ik was de verloren zoon, die zijn deel opeiste en verkwistte, totdat ik tot mijzelf kwam, arm, hopeloos, en bijna dood, toen ben ik opgestaan en naar mijn Vader gegaan, belijdende mijn zonde van ongehoorzaamheid en.... toen kuste de Vader mij en omarmde mij en sloot mij in Zijn hart op Golgotha....en dat is voor een ieder, die verloren dreigt te gaan in deze wereld, bezin je en ga naar Vader toe.... |
Is de auto soms afgoderij?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 21:09
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Is de auto soms afgoderij? |
Ik zie mensen wel eens knielen bij hun auto
en hij word ook vaak wel de heilige koe genoemd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 21:10
|
|
|
|
|
Heb ik ook gehad.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 21:12
|
|
|
|
Ik twijfel ook heel sterk of ik ga verlengen ... vrijdag loopt mijn abo af, misschien wel goed om er een tijdje tussen uit te gaan ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 21:14
|
|
|
|
Ja..leuk...fijn dat ik dat weet.. Maar dat was mijn probleem en vraag niet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 21:17
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik zie mensen wel eens knielen bij hun auto
en hij word ook vaak wel de heilige koe genoemd. |
auto is prima vervoermiddel en onmisbaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 21:17
|
|
|
|
Ik heb via herstel systeem mijn laptop een aantal dagen teruggezet en weer geupdated. Toen lukt het weer. Iets weer van Microsoft.
Heb de redactie hierover gemaild. Met Chrome lukt het wel.
Mario, die denkt dat Thomas weer denkt, ik heb een Apple.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op woensdag 27 juli 2011, 21:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 21:21
|
|
|
|
Ik zou nu die vrouw wel eens willen horen...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 21:25
|
|
|
|
Dat is een goede besluit van christen307. Het was veel irritaties van christen.
|
|
| Naar boven |
|
|