| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:16
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik heb mijn oudste broer gebeld. Die zei dat het normaal was om overdag te timmeren en dat je overdag daar geen zeggenschap over hebt. Dat heeft me doen besluiten om die 2e keer (aangebeld buiten) mijn verontschuldigingen aan te bieden, en ze wel te laten weten dat ze na 22 uur stil moeten zijn. Mijn ervaring van eerder was dat ze gewoon snachts doorging en dat speelde vanmiddag in mijn hoofd toen ik ze hoorde timmeren. Ik heb vaak genoeg gedacht om erheen te gaan, maar doen is weer iets anders. Het feit dat ik amper nog een moment kan vinden in stilte zorgde ervoor dat ik overdags naar ze toewilde om erover te praten. Niet om te zeggen dat het timmeren niet zou mogen, maar om te vragen hoe lang het zou duren, maar goed, heb me daarvoor dus inmiddels voor verontschuldigd.
Ik vind het zelf wel zo eerlijk om dit erbij te vermelden. |
Idd heel eerlijk, goed van je! En ook goed dat je dat naar de desbetreffende mensen hebt kunnen toegeven!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:21
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Begrijp me niet verkeerd. Zeeland is denk ik een rustige streek, heerlijk !!
Maar wat voor contacten heb ik in Zeeland ? En is er ooit wel eens een C.M.-uitje georganiseerd in Zeeland ???
Dus nee, liever niet... |
Maar Suus.......je kent mij toch?
Een CM-uitje??? Suus , ik zal je zeggen, ik heb er wel eens over nagedacht. Maar ik denk dat voor velen idd. de afstand een probleem wordt. En als ik zie hoeveel mensen uit deze regio lid zijn op CM..... Heb net even gecheckt.....mannen en vrouwen in de leeftijd van 18- 99 jaar.....precies 80. Dat is ... bijna 5 % ? Dus een uitje in Zeeland , dat lijkt me geen haalbare kaart. Maar mochten er zijn die de afstand géén probleem vinden, visser staat er wel voor open om wat te organiseren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:29
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Suusje, let op je woorden he!
Weet je wel hoe mooi het is hier in het zuiden des lands? Oke, nu even niet zo.... ben al 4 keer uitgeregend vanmiddag, maar.....als je één keer bij zeeland ben geweest , dan ben je gelijk verkocht . DE provincie , waar geen enkele andere tegen op kan. En mocht je toch nog van gedachten veranderen en je gaat een keer logeren bij Zeeland, dan kom je toch wel een keer een bakkie doen zeker?  |
Zeg Visser... geldt dat ook mocht ik eens in Zeeland zijn ? Overigens nog bedankt voor je pn bolus...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:31
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Zeg Visser... geldt dat ook mocht ik eens in Zeeland zijn ? Overigens nog bedankt voor je pn bolus... |
NATUUUUURLIJK Suus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:43
|
|
|
|
Every visitor makes us happy: some at arrival, others when leaving.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 18:34
|
|
|
|
Kijk uit met wat je wenst, misschien krijg je het......
gr Majaro
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET471
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 19:34
|
|
|
|
|
Wat voor de rups het einde is, is voor de rest van de wereld een vlinder.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET471
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 19:39
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | kHad prive even met je willen chatten...maar lukt me niet... Maar ook een bericht sturen lukt niet...
Ik had je willen zeggen... Jammer dat je zo ver woont...ik heb nog wel een kamertje over...
Ineke |
dat vind ik nou eens een superlieve reactie, zeeland!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 20:32
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Zeg Visser... geldt dat ook mocht ik eens in Zeeland zijn ? Overigens nog bedankt voor je pn bolus... |
Weet je wat Suus??? Jij komt naar mij...en ik nodig Visser uit.... Hij zorgt voor de bolus...en ik voor de koffie.... Doen we eff een CM dagje...alleen zonder hei dan!!!! Slapen is geen probleem... We sturen Visser naar huis...die zijn bed is hier toch dichtbij...!!!
(Eigenlijk geen slecht moment van de dag, maar wel goede gedachte)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 6 augustus 2011, 20:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 20:38
|
|
|
|
DE GROOTSTE AFSTAND IN DE WERELD BEDRAAGT 35 CM.....
DAT IS DE AFSTAND VAN HET HOOFD NAAR HET HART!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 20:46
|
|
|
|
Dat het ging regenen..net toen wij een gedeelte van het tuinhuis hadden geschilderd....
De buurvrouw zich zonodig weer eens moest bemoeien met ons... Mijn oudste zoon zijn belofte WEER niet nakwam...
(UHH...was dit het mooiste moment??)
Jawel...want ondanks alles ben ik gewoon heel blij en voel me erg gelukkig vandaag!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 21:09
|
|
|
|
Vanmorgen een geweldig mooi telefoontje van een oud cm-lid gehad,ik jankte binnen 3 seconden
Het nieuws verteld ze vast zelf nog wel een keertje.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 21:34
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Weet je wat Suus??? Jij komt naar mij...en ik nodig Visser uit.... Hij zorgt voor de bolus...en ik voor de koffie.... Doen we eff een CM dagje...alleen zonder hei dan!!!! Slapen is geen probleem... We sturen Visser naar huis...die zijn bed is hier toch dichtbij...!!!
(Eigenlijk geen slecht moment van de dag, maar wel goede gedachte) |
Wouwwwww. Maar dat is een beste optie van je Zeeland. Kreeg vandaag nog te horen van Dennis dat ik iedereen wakker snurkte.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 21:57
|
|
|
|
Hallo Gijs
Ik kon het niet lezen dus liet ik even google zoeken en die kwam uit op een losgeslagen driewieler hahaha Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 21:58
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Echt wel!!! Daarom hebben slimme watersportmensen vaak een magneet mee aan boord...  |
Hallo Lisa
Ja ik weet het want was heel erg lang watersporter maar nu niet meer en ik had ook een magneet aan boord maar geen kleintje want die kunnen niet zoveel vinden volgens mij haha. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:00
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Wat dacht je van een drijfkurkje als sleutelhanger, Lisa? Dan blijft je sleutelbos drijven en hoef je niet met magneetjes aan een draadje op de bodem van het Pikmeer te zoeken.....
Thomas, As Jo sile wolle is it better de saken foar to wêzen.  |
Hallo Thomas
Dat moet dan wel een grote zijn maar er zijn niet zoveel van die grote flessen waar die kurken op zitten want meestal heb je er ook nog een paar sleutels meer aan hangen. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:04
|
|
|
|
[quote=MARIA576
Hallo Maria
Heel erg gefeliciteert dat je nu meer mag zien ik moet zeggen dat ik weet waar over je praat want wat jij links hebt dat had ik rechts en ben ook heel blij dat het bij mij ook beter was en hoop voor je dat het nog beter mag worden. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:11
|
|
|
|
Hallo Visser Dan moet je wel kunnen dansen maar ik heb geen ritme gevoel in mn benen ik heb ooit een keer languit gelegen met de danslerares want die wilde me de tango leren terwijl ik had gezegt dat ik helemaal dat gevoel niet had maar ze wilde tenoverstaande van de groep laten zien hoe het wel moest met allegevolgen van dien dat ik gelijk de boel afgezegt want je lag daar echt voor Jan met die. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:11
|
|
|
|
[quote=MARTIN695]
Dank je Martin! Het is mooi...maar ook vreemd om na 35 jaar opeens weer beter te kunnen zien. Wat is er véél te zien zeg!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:19
|
|
|
|
Hallo Mensen
Ik heb een probleempje ik luisterde altijd naar grootnieuwsradio via de comp maar sinds 2 dagen heb ik het probleem dat het niet meer lukt omdat zo gauw ik hem aanzet na 20 seconde geen geluid meer heb en dat hij het dan in de buffer zet en dan krijg ik later weer te zien dat hij zoekt naar de zender terwijlze wel via internet in de lucht zijn wie weet wat het kan zijn. Vriendelijk dank alvast. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:27
|
|
|
|
[quote=LISA610]Herman en Christen: ga een potje voetballen of vecht dit in de pv-mail uit, maar ga ons in ieder geval niet vervelen met jullie onderlinge gedoe.............
Christen is eruit en nu onbegrijpelijke stilte. Nu hoeven niet meer verder te bekkenvechten.
Vrede op aarde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:28
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Mensen
Ik heb een probleempje ik luisterde altijd naar grootnieuwsradio via de comp maar sinds 2 dagen heb ik het probleem dat het niet meer lukt omdat zo gauw ik hem aanzet na 20 seconde geen geluid meer heb en dat hij het dan in de buffer zet en dan krijg ik later weer te zien dat hij zoekt naar de zender terwijlze wel via internet in de lucht zijn wie weet wat het kan zijn. Vriendelijk dank alvast. Sjalom. Martin |
Je hebt 3 manieren om ze te kunnen beluisteren via het internet, welke manier gebruik jij? Weet je dat je ook gewoon via de radio kunt luisteren?
Eventueel kun je ze een mailtje sturen: algemeen@grootnieuwsradio.nl Ik weet dat je dan wel even geduld zult moeten hebben, want ze reageren momenteel niet zo snel ivm de vakantie.
Mocht dit allemaal niet lukken dan kun je Wilfred of Hans ook nog via hyves bereiken.
Laat het maar even weten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:29
|
|
|
|
Jakkes,
geef mij maar biefstuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:31
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Mensen
Ik heb een probleempje ik luisterde altijd naar grootnieuwsradio via de comp maar sinds 2 dagen heb ik het probleem dat het niet meer lukt omdat zo gauw ik hem aanzet na 20 seconde geen geluid meer heb en dat hij het dan in de buffer zet en dan krijg ik later weer te zien dat hij zoekt naar de zender terwijlze wel via internet in de lucht zijn wie weet wat het kan zijn. Vriendelijk dank alvast. Sjalom. Martin |
Martin, ik heb het ook even geprobeerd. Als je 'via itunes' (op de site van grootnieuwsradio) aanklikt, lukt het wél. succes!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:32
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Visser Dan moet je wel kunnen dansen maar ik heb geen ritme gevoel in mn benen ik heb ooit een keer languit gelegen met de danslerares want die wilde me de tango leren terwijl ik had gezegt dat ik helemaal dat gevoel niet had maar ze wilde tenoverstaande van de groep laten zien hoe het wel moest met allegevolgen van dien dat ik gelijk de boel afgezegt want je lag daar echt voor Jan met die. Sjalom. Martin |
Martin, misschien is het volgende dan een goeie optie voor jou. Daar kan je dansen , zonder dat iemand zich aan je stoort of jij aan iemand anders.
http://www.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:33
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | | Martin, ik heb het ook even geprobeerd. Als je 'via itunes' (op de site van grootnieuwsradio) aanklikt, lukt het wél. succes! |
Bij mij lukte het via mediaplayer ook. Het zou dus ook aan je computer of je verbinding kunnen liggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:35
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Bij mij lukte het via mediaplayer ook. Het zou dus ook aan je computer of je verbinding kunnen liggen. |
Bij mij lukte het via mediaplayer niet, hetzelfde probleem als Martin... Maar goed dat er meerdere mogelijkheden zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:39
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Visser Dan moet je wel kunnen dansen maar ik heb geen ritme gevoel in mn benen ik heb ooit een keer languit gelegen met de danslerares want die wilde me de tango leren terwijl ik had gezegt dat ik helemaal dat gevoel niet had maar ze wilde tenoverstaande van de groep laten zien hoe het wel moest met allegevolgen van dien dat ik gelijk de boel afgezegt want je lag daar echt voor Jan met die. Sjalom. Martin |
Toen had je dit moeten denken:
http://www.youtube.com/watch?v=NCH4z0UJbj4
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zaterdag 6 augustus 2011, 22:40
|
|
| Naar boven |
|
|