| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:39
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Bij mij lukte het via mediaplayer niet, hetzelfde probleem als Martin... Maar goed dat er meerdere mogelijkheden zijn!  |
Haha, zeker te weten, maar voor mij gaat er toch niets boven de gewone radio.
Maar ik zal ze wel ff een seintje geven daar, wrs kampen er dan nog wel meer mensen met dit probleem.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:44
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Het mooiste moment is...een paar minuten geleden! Ik ontdekte namelijk dat het zicht in mijn linkeroog (opeens?) sterk is toegenomen!!! Een compleet wónder voor mij want het zicht in mijn linkeroog is al vanaf mijn 10e jaar heel weinig: minder dan 15%. Ik was eraan gewend en mijn rechteroog ving het altijd prima op. Maar nu? Nu zie ik opeens méér dan alleen wat vage schaduwen met m'n linkeroog! Ik voelde al wel dat er 'iets' veranderd was en maakte me zelfs een beetje zorgen...tot ik mijn hand voor mijn rechteroog hield....wauw! ik ben BLIJ!!!  |
Wauw Maria! Wat een zegening! En wat fijn voor je! Afgelopen winter heb ik bij de oogarts betreffende mijn 9-jarige zoon, die slechtziend is, te horen gekregen dat zijn zicht met ongeveer 10% verbeterd is! Wat waren wij blij en dankbaar! We hebben het als een wonder ervaren! In theorie kan het, in de praktijk komt verbetering bij zijn oogziekte niet voor. Voor mijn zoontje kan dit betekenen dat hij nu misschien wel een normaal leven kan gaan leiden (rijbewijs halen, auto rijden etc.).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:44
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Jakkes,
geef mij maar biefstuk  |
Verwend jong
Maar het is niet alleen om de mosselen te doen, ( ja, bij de belgen misschien wel) maar er is die dag van alles te doen in Yerseke. Mega grote braderie door heel het dorp, gratis meevaren op de Oosterschelde ( kans om zeehonden en bruinvissen te zien), kermis, vuurwerk, taptoe, etc, etc.
www.mosseldagyerseke.nl
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:50
|
|
|
|
Bedankt voor de tip. Dat vind ik pas echt leuk
Opgeven met CMleden? Lijkt me leuk idee.
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op zaterdag 6 augustus 2011, 22:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:51
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | Wauw Maria! Wat een zegening! En wat fijn voor je! Afgelopen winter heb ik bij de oogarts betreffende mijn 9-jarige zoon, die slechtziend is, te horen gekregen dat zijn zicht met ongeveer 10% verbeterd is! Wat waren wij blij en dankbaar! We hebben het als een wonder ervaren! In theorie kan het, in de praktijk komt verbetering bij zijn oogziekte niet voor. Voor mijn zoontje kan dit betekenen dat hij nu misschien wel een normaal leven kan gaan leiden (rijbewijs halen, auto rijden etc.). |
Geweldig! Ik kan me zó voorstellen dat jullie dit als wonder hebben ervaren want dat IS het ook. Ik hoop dat 't mannetje straks als jongeman lekker kan 'scheuren'... in z'n auto...eh, oeps... binnen de door de wet gestelde snelheidslimiet dan hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:58
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Bedankt voor de tip. Dat vind ik pas echt leuk
Opgeven met CMleden? Lijkt me leuk idee. |
Wat let je?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 23:07
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Geweldig! Ik kan me zó voorstellen dat jullie dit als wonder hebben ervaren want dat IS het ook. Ik hoop dat 't mannetje straks als jongeman lekker kan 'scheuren'... in z'n auto...eh, oeps... binnen de door de wet gestelde snelheidslimiet dan hè?  |
Dankje! HHH nou als hij enigzins op z'n moeder lijkt qua rijgedrag, dan zal er vast wel eens een envelop van het cjib op de mat vallen. Oeps...!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ADELAAR559
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 23:10
|
|
|
|
| GONDA065 schreef: | Leuk idee! Gaan er nog meer mensen van CM daar naartoe? Misschien kunnen we met een aantal daar afspreken ergens? Ik zie ons wel zitten daar op een terrasje met mooi weer. Kan heel gezellig zijn toch. Bij welke bar sta jij, Adelaar?
groetjes |
Vanaf ongeveer 20.00 uur tot 23.30uur sta ik op Bar Zuid. Ik ben aanwezig van 22 t/m 27 augustus. Groetjes Theo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 23:14
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | Dankje! HHH nou als hij enigzins op z'n moeder lijkt qua rijgedrag, dan zal er vast wel eens een envelop van het cjib op de mat vallen. Oeps...!  |
Een brief van het CJIB is nooit het mooiste moment van de dag.javascript:emoticon(' ')
Centrale Jatterij In plaats van Belasting
Thomas, verkeersengel javascript:emoticon(' ')
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 23:17
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Een brief van het CJIB is nooit het mooiste moment van de dag.javascript:emoticon(' ')
Centrale Jatterij In plaats van Belasting
Thomas, verkeersengel javascript:emoticon(' ') |
Tja, dan moeten wij ons maar aan de verkeersregels houden he! Is er ook geen sprake van jatterij.... ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 00:20
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | | Tja, dan moeten wij ons maar aan de verkeersregels houden he! Is er ook geen sprake van jatterij.... ;) |
De verhouding tussen de hoogte van de boete en de overtreding is zoek.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 00:28
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | De verhouding tussen de hoogte van de boete en de overtreding is zoek.
Thomas |
Helemaal mee eens! 'k Kreeg laatst een boete omdat mijn dochter de gordel niet om had (we reden vóór ons huis notabene) ruim honderd euro! ('t Was zondag...maar de 'beste' man had beslist géén zondagshumeur... )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 00:33
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Helemaal mee eens! 'k Kreeg laatst een boete omdat mijn dochter de gordel niet om had (we reden vóór ons huis notabene) ruim honderd euro! ('t Was zondag...maar de 'beste' man had beslist géén zondagshumeur... ) |
GRRRRR...ik ook.... Die agent stond op een rotonde...zag mij...en heeft me gevolgd... kHeb hem nog wel stiekum omgedaan ...maar ja...was te eerlijk en wilde ook niet liegen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 05:08
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Weet je wat Suus??? Jij komt naar mij...en ik nodig Visser uit.... Hij zorgt voor de bolus...en ik voor de koffie.... Doen we eff een CM dagje...alleen zonder hei dan!!!! Slapen is geen probleem... We sturen Visser naar huis...die zijn bed is hier toch dichtbij...!!!
(Eigenlijk geen slecht moment van de dag, maar wel goede gedachte) |
Dat slechte moment moet misschien nog komen, Zeeland, nadat je Sus en Visser op bezoek hebt gehad.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 05:15
|
|
|
|
Ook ik ben te prooi gevallen aan zo'n flitsende paal in E-C... op het ene stuk mag je 30 dan weer 50 dan weer 70...en als jij ergens uit een zijstraat komt moet je als maar onbekende snuiven hoe hard je mag op een bepaald stuk weg...Ik rij nooit meer naar die uithoek van het land...pffff, 38 euro omdat ik 6 km te hard reed... de verklaring van Thoms wat betreft de afkorting van CJIB is dus heel terecht.
In België mogen dan wel te veel verkeersborden staan, zoals wel eens beweerd wordt, maar daar wordt de snelheidsbeperking wel zichtbaar en duidelijk aangegeven...
Ik weet niet waarom jullie over boetes spreken op deze topic...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 05:18
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Zaterdag 20 aug 2011 is het weer zover: MOSSELDAG IN YERSEKE  |
Ik heb even de site bekeken van de mosseldag en het lijkt me wel leuk. Het zal alleen wel een probleem worden om een parkeerplaats te vinden. Ik moet nog uitzoeken of er ook een treintje die kant oprijdt. Dat is misschien makkelijker. Nou ja, als ik kan komen natuurlijk want het hangt af van het weer en nog iets
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 05:22
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tuurlijk zelfs de vrouwen maar dat zien de mannen niet  |
zijn de vrouwen uut tveen dan eetbaar??? Of moeten die ook met zorg uitgezocht worden zoals bij de eetbare of giftige paddenstoelen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 05:27
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hihi dan snapt Frank het WEER, WEER niet moet tie WEER uitleg hebben over het WEER  |
Ik was druk in de weer om het weer weer te begrijpen maar nu snap ik er weer niets meer van. Ik snap niets meer van het weer en van andere wispelturige zaken zoals vrouwen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 05:32
|
|
|
|
|
Hé, ik zie dat Christen grijs is...Was het een vrijwillig vertrek???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 09:37
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb even de site bekeken van de mosseldag en het lijkt me wel leuk. Het zal alleen wel een probleem worden om een parkeerplaats te vinden. Ik moet nog uitzoeken of er ook een treintje die kant oprijdt. Dat is misschien makkelijker. Nou ja, als ik kan komen natuurlijk want het hangt af van het weer en nog iets  |
Zelfs met o.v. is er aan je gedacht. Ik weet alleen niet of er bij jou in Brabant ergens een trein in de buurt komt. Maar anders kan je met de trein naar station Kruiningen-Yerseke , en vandaar pendelt er een bus heen en weer . Dus.....simpeler kan niet, toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 09:41
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dat slechte moment moet misschien nog komen, Zeeland, nadat je Sus en Visser op bezoek hebt gehad.  |
Wil jij je er even niet mee bemoeien ja?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 09:43
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]Ook ik ben te prooi gevallen aan zo'n flitsende paal
.pffff, 38 euro omdat ik 6 km te hard reed...
Onbegrijpelijk.....onbegrijpelijk.....onbegrijpelijk.....visser,die dáár totaaaaaaaaal niks van snapt.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 7 augustus 2011, 09:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 09:53
|
|
|
|
Waar je ook woont, je zal altijd wel iets van je buren horen.
Ja overdag mag men geluid maken in zijn huis. Maar wel rekening houden met je buren.
Maar er zijn mensen die het prettig vinden om snachts te leven. Die doen snachts hun werkzaamheden. Dat heb ik ondervonden. Ik had het maar te accepteren. Die personen wilden zich niet aanpassen.
En dan hoor je nog eens de halve nacht 1 en dezelfde cd.... Daarbij nog eens het geluid van de wasmachine....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 09:55
|
|
|
|
Waar je ook woont, je zal altijd wel iets van je buren horen.
Ja overdag mag men geluid maken in zijn huis. Maar wel rekening houden met je buren.
Maar er zijn mensen die het prettig vinden om snachts te leven. Die doen snachts hun werkzaamheden. Dat heb ik ondervonden. Ik had het maar te accepteren. Die personen wilden zich niet aanpassen.
En dan hoor je nog eens de halve nacht 1 en dezelfde cd.... Daarbij nog eens het geluid van de wasmachine....
Nee aangenaam wonen was het niet...
En nu....
zo heerlijk rustig......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 09:56
|
|
|
|
Hallo allemaal ,
Morgen vertrek ik naar Turkije . is daar 40 graden heerlijk effe genieten van zon , zee , strand en rust . Hoop mooi bruun weer terug te komen Ga naar het stadje Side . Moet erg mooi zijn wat ik gehoord en gezien hebt . Wens de mensen die nog op vakantie gaan een hele fijne vakantie toe , en kom gezond weer terug . En voor de thuisblijvers geniet van deze week . Enne .... voor de mensen die weer werken moeten werkse . zal na mijn vakantie wel effe stukje schrijven .
tot latersss doeiiiiiiii
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 09:57
|
|
|
|
| TRIJNIE671 schreef: | Hallo allemaal ,
Morgen vertrek ik naar Turkije . is daar 40 graden heerlijk effe genieten van zon , zee , strand en rust . Hoop mooi bruun weer terug te komen Ga naar het stadje Side . Moet erg mooi zijn wat ik gehoord en gezien hebt . Wens de mensen die nog op vakantie gaan een hele fijne vakantie toe , en kom gezond weer terug . En voor de thuisblijvers geniet van deze week . Enne .... voor de mensen die weer werken moeten werkse . zal na mijn vakantie wel effe stukje schrijven .
tot latersss doeiiiiiiii |
Fijne vakantie, geniet ervan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:00
|
|
|
|
A.s. vrijdag vertrek ik voor 2 weken naar Schotland. Ik ga kamperen en rondtrekken langs de kust en ook isle of skye staat op mijn verlanglijstje. Dit roep ik al jaren, dat ik daar echt nog eens heel wilde gaan en nu is de mogelijkheid gekomen. Wauw! super de superrr.
gr Majaro
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:01
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ook ik ben te prooi gevallen aan zo'n flitsende paal in E-C... op het ene stuk mag je 30 dan weer 50 dan weer 70...en als jij ergens uit een zijstraat komt moet je als maar onbekende snuiven hoe hard je mag op een bepaald stuk weg...Ik rij nooit meer naar die uithoek van het land...pffff, 38 euro omdat ik 6 km te hard reed... de verklaring van Thoms wat betreft de afkorting van CJIB is dus heel terecht.
In België mogen dan wel te veel verkeersborden staan, zoals wel eens beweerd wordt, maar daar wordt de snelheidsbeperking wel zichtbaar en duidelijk aangegeven...
Ik weet niet waarom jullie over boetes spreken op deze topic... |
Wat doe je dan ook in die plaats...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:05
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | A.s. vrijdag vertrek ik voor 2 weken naar Schotland. Ik ga kamperen en rondtrekken langs de kust en ook isle of skye staat op mijn verlanglijstje. Dit roep ik al jaren, dat ik daar echt nog eens heel wilde gaan en nu is de mogelijkheid gekomen. Wauw! super de superrr.
gr Majaro |
fijne vakantie en geniet er van .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:05
|
|
|
|
Ik werd vannochtend wakker..
1 oog zit bijna dicht... een mug heeft mij een mep verkocht ...
Ik hou niet van boksen...
muggen...
ze moesten verboden worden...
|
|
| Naar boven |
|
|