| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 17:00
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Dus die datum is niet goed voor de pn? |
de pn kan tussen 10 en 13 uur toch plaatsvinden?
is weer eens wat anders als smiddags.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 17:00
|
|
|
|
| GIJS102 schreef: | Mijn vader stootte zojuist mijn radiografisch gestuurde klok op mijn slaapkamer van de muur, ben er wel wat ondersteboven van...  |
...en nu is het 1700u
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 17:01
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Weinig regen hier in Hoeven. Wel een harde wind en ook veel zonneschijn. Goed weer om de was te drogen. Helaas had ik geen was behalve 3 sokken, 1 zakdoek en een badhanddoek... |
Heb je nog gezwommen bij bosbad Hoeven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 17:02
|
|
|
|
Ik kan helemaal niet christelijk swingen. Er is geen muziek gemaakt naar de bewegingen van mijn lichaam
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 17:05
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Heb je nog gezwommen bij bosbad Hoeven? |
Daar kom ik nooit, Herman. Het is enkele honderden meters hiervandaan en normaal kan ik hier het gejoel van de vele badgasten horen. Dit jaar is het daar erg stil. Ik vraag me af hoe dat zou komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 17:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Daar kom ik nooit, Herman. Het is enkele honderden meters hiervandaan en normaal kan ik hier het gejoel van de vele badgasten horen. Dit jaar is het daar erg stil. Ik vraag me af hoe dat zou komen  |
Toch geen overdekt zwembad, daarom snap ik wel dat je last hebt van de kou als je uit bad komt. Ik ben daar paar keer geweest, half uur rijden met de auto van mijn huis vandaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET471
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 17:21
|
|
|
|
en vannacht loopt ook mijn cm lidmaatschap af en je raadt het al......ik ga niet verlengen.
proefperiode en 1 maand ben ik lid geweest. nog even behoorlijk staan dubben, maar toch besloten te vertrekken.
wens jullie allemaal toe dat onze God en Vader jullie zal geven de wensen van jullie hart.
GBY all,
Margreet471
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 17:37
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Hai allemaal,
Ik heb morgen een hoop te regelen, want ik vertrek woensdag naar Frankrijk met mijn kids. Terwijl wij op vakantie zijn loopt mijn abonnement af en wanneer ik daarna terug kom bekijk ik dan wel weer. Voor een ieder die net als mij op vakantie gaat: een hele fijne tijd en tot later.
Lisa |
Lisa, je vous souhaite un agréable voyage et des vacances merveilleuses. J'espère à bientôt.
Hopelijk schreef ik dit koeterwaals een beetje correct...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 17:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Op maandag dus. Dat is dan weer opgelost en gaan we op 17 september naar de heide...of toch niet? |
neen, want mijnen moeder wenst toch wel alle kinderen te zien op die dag, dus wordt het hoogst waarschijnlijk de zaterdag, frank.....
ik stel voor dat we het dus toch op de 24e plannen; het lijkt me voor velen, die slecht ter been of slecht ter kas zijn, niet handig om extra moeite te moeten doen om op de plaats van bestemming te komen.
nog belangrijke tegenredenen voor de datum van de 24e?? anders houden we het daarop;
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 17:53
|
|
|
|
| MARGREET471 schreef: |
wens jullie allemaal toe dat onze God en Vader jullie zal geven de wensen van jullie hart.
GBY all,
Margreet471  |
ik wens je hetzelfde, margreet; leuk je ontmoet te hebben, op de picknick en chat!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 18:16
|
|
|
|
|
ik kan niet mee op de 24......een week eerder ook niet maar de week er na waarschijnlijk wel.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 18:24
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | ik kan niet mee op de 24......een week eerder ook niet maar de week er na waarschijnlijk wel..... |
Een week na de 24??? Dan moeten we echt in de winterkleren duiken...en dan moet iedereen een BBQ meebrengen anders gaan we met wintertenen naar huis...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 18:35
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Precies, jij hebt het helemaal door. Dan is alles weer in evenwicht he?  |
tja visser; we weten het; je bent een man met een groot hart!! (en kleine knip!!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 18:40
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee , nee,, dat is inspringen op de behoeften van anderen in nood.  |
(Langzamerhand moet je me een beetje kennen)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 19:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik kan helemaal niet christelijk swingen. Er is geen muziek gemaakt naar de bewegingen van mijn lichaam  |
Misschien is buikdanser dan wat voor je????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 19:10
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | Ja, ik ken het, dat is mijn dooptekst....
mooi he
gr majaro |
Yep idd, erg mooi...... mijn dooptekst dus ook 
Ik lees hem vaak weer wanneer ik het gevoel heb vast te zitten. Het is zo'n mooie belofte......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 19:15
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | tja visser; we weten het; je bent een man met een groot hart!! (en kleine knip!!)  |
Sja, zou kunnen , ik weet het niet. Heb ergens gelezen dat de afstand van hoofd naar hart 35 cm . bedraagt. Nou , ik heb gemeten , nog es gemeten , maar ik kom niet verder dan 30 cm. Dus ja, het zou goed kunnen dat dat hart van mij 5 cm groter is. Wel toevallig dat dan net die 5 cm aan de bovenkant zit. Het zou ook nog kunnen dat mn hoofd 5 cm gezakt is , die kans is ook aanwezig . Als je ziet hoe vaak ik in mn leven al heb moeten bukken.....en dat was altijd omdat mn hoofd te hoog zat. Afijn .......ik weet het niet meer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 19:16
|
|
|
|
|
haha, ik doe mee!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 19:18
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | (Langzamerhand moet je me een beetje kennen) |
Jaja, bijna mn buurvrouw he?
Ons ziw'n bin zuunig he.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 19:28
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Weinig regen hier in Hoeven. Wel een harde wind en ook veel zonneschijn. Goed weer om de was te drogen. Helaas had ik geen was behalve 3 sokken, 1 zakdoek en een badhanddoek... |
3 sokken?
draag je maar 1 sok?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 19:32
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | 3 sokken?
draag je maar 1 sok? |
Als ik morgen die 3 sokken in de machine stop heb ik na de was er maar 2 meer...dus voor elke voet 1...ik heb een verdwijnmachine en neen ze zitten niet in de filter. Ik begrijp er ook geen snars van.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 19:33
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Misschien is buikdanser dan wat voor je????  |
dank je wel hoor...hou je vooral niet in om nog meer complimenten te geven...pfff, Zeeuwlanders...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 19:50
|
|
|
|
Echt mooi ... Darlene Zschech en Hillsong Australia komen 19 november naar Nederland -- Apeldoorn --
http://truetickets.nl/s/394/Darlene-Zschech
Een idee om met een aantal CM leden naar dit concert te gaan ... ??
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 8 augustus 2011, 19:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 19:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Als ik morgen die 3 sokken in de machine stop heb ik na de was er maar 2 meer...dus voor elke voet 1...ik heb een verdwijnmachine en neen ze zitten niet in de filter. Ik begrijp er ook geen snars van. |
heb je de plekken van floshke wel eens nagekeken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 20:04
|
|
|
|
| GIJS102 schreef: | | Ik denk dat jij hier een verkeerde uitleg aan geeft. Als de levenswijze veel mensen ziet en God er mensen uithaalt en bekeerd, dan moet er toch wel een predestinatie zijn? |
Omdat God geen tijd kent, Hij is de Alfa en de Omega, weet God wie er geschreven staan in het Boek des Levens ... ("Van voor de grondlegging der wereld" staat er geschreven ..) Hij heeft niemand uitgekozen, maar iedereen heeft het voorrecht om door Jezus Christus, tot Hem te komen ... Je hoeft Hem alleen maar aan te nemen als je persoonlijke Verlosser, Redder en Zaligmaker ...
Joh. 3:16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.
Ik ben de Alfa en de Omega ??? ???? ?? ‘?’ ??? ?? ‘?’, Ik ben de Eerste en de Laatste, het Begin en het Einde (Uit de bijbel, Openbaring, over God).
..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 20:05
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Hai allemaal,
Ik heb morgen een hoop te regelen, want ik vertrek woensdag naar Frankrijk met mijn kids. Terwijl wij op vakantie zijn loopt mijn abonnement af en wanneer ik daarna terug kom bekijk ik dan wel weer. Voor een ieder die net als mij op vakantie gaat: een hele fijne tijd en tot later.
Lisa |
Als ik me niet vergis ben jij morgen toch jarig ??
Alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne vakantie gewenst ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 20:16
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik kan helemaal niet christelijk swingen. Er is geen muziek gemaakt naar de bewegingen van mijn lichaam  |
Ik wel, zojuist nog 3 kwartier wezen swingen op christelijke muziek ..
Er had van mij wel iets meer bas in de muziek gemogen, nu kon ik het ritme bijna niet houden tijdens spinning ...
4/4 80 enkel tempo boem - boem - boem - boem 4/4 80 dubbel tempo boemboem - boemboem - boemboem - boemboem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIJS102
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 20:45
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...en nu is het 1700u  |
Het valt allemaal nog mee. Hij loopt weer, alleen het glas is er uit. Op het 1e oogopslag zie je er niets aan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 20:48
|
|
|
|
Maandag 8 Augustus, 1 Petrus 1: 3-6; Hoera, ik ben wedergeboren!
‘Door Gods goedheid werden wij verblijd met de geboorte van onzen Zoon.’ Dat schreven mijn ouders na mijn geboorte aan hun familie en vrienden. Drie jaar hadden ze mij moeten wachten. Daarna heb ik nog een zusje en een broertje gekregen. Een geboorte is een feest. Wedergeboren worden niet minder. Ook dat is een geboorte. Je bent immers door je geboorte niet automatisch een kind van God. Dat vertelde Jezus al aan Nicodemus. Ik ben een kind van mijn ouders. Door genade ben ik ook een kind van God geworden. Ik ben geboren in 1942. Maar wanneer ben ik wedergeboren? Wat ik van mijn geboortedag in oorlogstijd weet, heb ik van mijn ouders gehoord. Ook van de eerste jaren van mijn leven heb ik slechts heel vage herinneringen. Maar ik best echt. Ik leef. Ik adem. Ik heb honger. Ik praat. Veel dingen heb ik in de loop van de jaren geleerd. Maar ademen, huilen en honger hebben deed ik vanaf het begin. Ademen kun je vergelijken met bidden. En honger hebben met het verlangen naar het Woord van God. Iemand die wedergeboren is, zal bij dat zichzelf herkennen. Dat zijn tekenen van leven. Dus van wedergeboren zijn. Misschien vind je de titel van het stukje wel een beetje overdreven. Maar is dat zo? Is wedergeboren zijn niet iets om ontzettend blij mee te zijn? Petrus begint zijn brief met: ‘Geprezen zij God.’
|
|
| Naar boven |
|
|