| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 08:25
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | en wat zou je dan denken als antwoord te krijgen, frank???  |
Wel dat Josina, als straf, voor mij een kippebout en een worstje voor de BBQ moet meebrengen ...om het goed te maken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 08:32
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wel dat Josina, als straf, voor mij een kippebout en een worstje voor de BBQ moet meebrengen ...om het goed te maken...  |
Denkt gij dan alleen maar aan eten??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 08:32
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wel dat Josina, als straf, voor mij een kippebout en een worstje voor de BBQ moet meebrengen ...om het goed te maken...  |
Hahaha, dat valt mij erg mee hoor, Frank. Dit gaat mij nog wel lukken (hoop ik )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 08:33
|
|
|
|
De zon is hier al aanwezig. Slechts enkele wolken, geen grijze, te bespeuren.
De eerste was is bijna gedaan. Die kan dan buiten drogen. Daarna nog een wasje en dan ben ik weer bij met de grote wasbeurt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 08:39
|
|
|
|
Hier ook een lekker zonnetje Zo meteen helpen bij vakantie bijbelweek en vandaag is de spelactiviteit buiten dus het zonnetje is zeeeeeeeeeeer welkom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 08:41
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hahaha, dat valt mij erg mee hoor, Frank. Dit gaat mij nog wel lukken (hoop ik )  |
Je bent niet wijs Josina Laat Frankie jou maar eens verwennen na al die narigheid dat heb je wel verdient vind ik
Dus Frank..... Wees een heer en zorg voor Josina deze keer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 08:55
|
|
|
|
Hai allemaal,
Toch nog even een berichtje uit Friesland net voordat we vertrekken. Bedankt voor jullie felicitaties en al jullie lieve wensen. Wij gaan nu richting Frankrijk en tijdens mijn vakantie loopt mijn abonnement af. Dus tot later allemaal.
Groetjes,
Lisa
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Je bent niet wijs Josina Laat Frankie jou maar eens verwennen na al die narigheid dat heb je wel verdient vind ik
Dus Frank..... Wees een heer en zorg voor Josina deze keer  |
het moet voor mij ook wel een ontspanningen blijven hoor. Dat verzorgen is niet zo'n erg maar al die jaloerse blikken over me heen krijgen kan ik niet aan. Ik denk trouwens dat ik die dag ziek ben en niet meekan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:15
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hier ook een lekker zonnetje Zo meteen helpen bij vakantie bijbelweek en vandaag is de spelactiviteit buiten dus het zonnetje is zeeeeeeeeeeer welkom  |
Ik hoor net op het speciale weerbericht dat het midden van het land enorm veel regen krijgt. Vergeet je plu niet mee te nemen...en je laarzen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:19
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | het moet voor mij ook wel een ontspanningen blijven hoor. Dat verzorgen is niet zo'n erg maar al die jaloerse blikken over me heen krijgen kan ik niet aan. Ik denk trouwens dat ik die dag ziek ben en niet meekan  |
Nou, als je zo gaat beginnen, dan kun je die kippenbout wel op je buik schrijven, kun je hooguit een paar mosselen krijgen vanuit Yerseke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:19
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Denkt gij dan alleen maar aan eten??  |
nu ik de taste te pakken heb van een kippebout op de BBQ heb ik wel zin in meer ja... het lijkt net wel of je het me niet gunt...pfff, ik zal nog eens lief tegen je doen. Vrouwen...het is me wat... op de duur zou je nog liever een willen zijn....
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 10 augustus 2011, 09:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:22
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Nou, als je zo gaat beginnen, dan kun je die kippenbout wel op je buik schrijven, kun je hooguit een paar mosselen krijgen vanuit Yerseke  |
Oké meisjes, ik heb het begrepen...ik kan niet op tegen jullie. Ik verdwijn dan maar weer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Je bent niet wijs Josina Laat Frankie jou maar eens verwennen na al die narigheid dat heb je wel verdient vind ik
Dus Frank..... Wees een heer en zorg voor Josina deze keer  |
Ik wilde hier nog iets schrijven in het voordeel van Frank, maar gezien zijn reacties na jouw posting geloof ik dat je gelijk hebt: ik ben idd niet wijs
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Oké meisjes, ik heb het begrepen...ik kan niet op tegen jullie. Ik verdwijn dan maar weer...  |
ja duik jij de doos maar weer in...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:27
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik hoor net op het speciale weerbericht dat het midden van het land enorm veel regen krijgt. Vergeet je plu niet mee te nemen...en je laarzen. |
Aldus het Belgische weerbericht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:32
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ja duik jij de doos maar weer in...  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:00
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Waarom moet je dat nu weer zo zeggen??? En laat ik nu inderdaad DAAR een lieve vriend gevonden hebben ja...uit Yerseke!! Hij stond hier op CM... Ook een gescheiden man. Maar noem hem geen refo... Een gelovige-gelijkdenkende man..komt meer in de richting. |
Dat is geen foute boel. Ik wens je Gods zegen toe voor de mooie toekomst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:08
|
|
|
|
jaja, als je het dan maar wel opeet, deze keer, frank!! je trekt voor!! als ik je een stukje vlees aanbied, zeg je nee; en ik draai me om, en je vraagt aan josina brutaalweg om een worstje én een kippepoot........ wat moet ik daar nou weer van denken......
weet je; je krijgt er van mij nog een schep vitamientjes naast; voor straf!! (bord leegeten verplicht!!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:10
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | jaja, als je het dan maar wel opeet, deze keer, frank!! je trekt voor!! als ik je een stukje vlees aanbied, zeg je nee; en ik draai me om, en je vraagt aan josina brutaalweg om een worstje én een kippepoot........ wat moet ik daar nou weer van denken......
weet je; je krijgt er van mij nog een schep vitamientjes naast; voor straf!! (bord leegeten verplicht!!) |
Ok dan, zit dit zo, nu dat weet ik dan ook weer Krijgt ie van mij er een extra schep vitamientjes bij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:12
|
|
|
|
hahaha, arme frank! die zit al vol van een kip-vleugeltje! straks komen alle dames aan met een bord vitamientjes, hij zou nog over-voed raken. gelukkig kan hij er uren over doen, om zijn bordje leeg te eten, josina; en desnoods moet hij aan tafel blijven zitten tot hij zijn bord leegheeft, vind je niet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:14
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hahaha, arme frank! die zit al vol van een kip-vleugeltje! straks komen alle dames aan met een bord vitamientjes, hij zou nog over-voed raken. gelukkig kan hij er uren over doen, om zijn bordje leeg te eten, josina; en desnoods moet hij aan tafel blijven zitten tot hij zijn bord leegheeft, vind je niet?  |
Zeker te weten, binden 'm gewoon vast. Neus dicht en mond open
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:17
|
|
|
|
|
Aan de schandpaal? wauw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:19
|
|
|
|
| WIMBRIEN639 schreef: | | Dat ik hier kon lezen dat het eindelijk goed is gegaan met Josina. Dat eindelijk Ed en Willem Bever hun werk goed hebben gedaan. Fijn voor je meid. |
Ed en Willem Bever moeten nog hoor, dat duurt nog een paar weken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:22
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Zeker te weten, binden 'm gewoon vast. Neus dicht en mond open  |
hahaha oepssssssss jij bent nog van de ouderwetse opvoedstijlen, josina,
(wel sielug voor frank, hoor!!)
ik stel voor dat we het doen met; "daar komt het vliegtuigje.......brrrrm daar komt de motor; doe de garage maar open.....!!! en daar komt het treintje aan...........tjoeke tjoeke tjoek........
(blijft er nog wel iets over van je zelfbeeld, frank?? )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:26
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hahaha oepssssssss jij bent nog van de ouderwetse opvoedstijlen, josina,
ik stel voor dat we het doen met; "daar komt het vliegtuigje.......brrrrm daar komt de motor; doe de garage maar open.....!!! en daar komt het treintje aan...........tjoeke tjoeke tjoek........
(blijft er nog wel iets over van je zelfbeeld, frank?? ) |
hahaha, ga met jou mee, hoor Hannah, is eigenlijk véél leuker Maar dan moet ie wel blijven zitten en hoe doen we dat dan Kunnen het ook beide doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:27
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Aan de schandpaal? wauw |
Ben je jaloers, wil je ook? Kan geregeld worden hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:31
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | hahaha, ga met jou mee, hoor Hannah, is eigenlijk véél leuker Maar dan moet ie wel blijven zitten en hoe doen we dat dan Kunnen het ook beide doen  |
het is een single-parents-picknick, josina (tenminste; dat was de oorspronkelijke insteek) ik verwacht dat er vrouwen/moeders genoeg aanwezig zijn? en anders lopen er vast een aantal behulpzame vader-figuren rond, verwacht je ook niet?
http://www.onlineconsultatiebureau.nl/cb/content/index.php?id=42
ik citeer; Waar je wel voor moet waken is als je kind consequent bepaalde voedingsmiddelen uit één groep blijft weigeren, bijvoorbeeld groenten. Als dit langere tijd aanhoudt, wordt het menu onevenwichtig. Je zult dan wat moeten bedenken om hem dit toch te laten eten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:37
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hahaha oepssssssss jij bent nog van de ouderwetse opvoedstijlen, josina,
(blijft er nog wel iets over van je zelfbeeld, frank?? ) |
Zeg Hannah, denk wel aan dat buikje van em he. Hij is nu toch bezig met een omscholingscursus voor buikdanser?
|
|
| Naar boven |
|
|