| Auteur |
Bericht |
|
GIJS102
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:38
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | heb jij wel es een knijn in de kerk gezien dan?  |
Beesten hoeven toch niet te geloven, ze hebben geen ziel voor de eeuwigheid, denk je soms niet dat ze heel wat gelukkiger zijn dan wij, zeker als weer eens in zonden gevallen zijn, want dat kunne zij niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:49
|
|
|
|
| GIJS102 schreef: | | Beesten hoeven toch niet te geloven, ze hebben geen ziel voor de eeuwigheid, denk je soms niet dat ze heel wat gelukkiger zijn dan wij, zeker als weer eens in zonden gevallen zijn, want dat kunne zij niet. |
http://youtu.be/-ltqz3EpufU
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:49
|
|
|
|
snap er niks meer van dit is toch het weer topic?? Maris en Josina blijf nu eens on topic ja doe ik ook altijd Maar weer on topic dan het is hier knap benauwd zon wil dr door maar lukt niet pffffffffff zweten en klam zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:50
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ben wel goed, maar niet gek  |
ow
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:52
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:53
|
|
|
|
| SJAAK585 schreef: | wist u dat.......
....vandaag voorlopig hier mijn laatste dag is ....het huis hier eindelijk ingedeeld is en opgeruimd met alle zooi die die nieuwe bewoners met zich meebrengen ....ik ze nooit meer kwijt wil en ze schromelijk ga verwennen ....dat jullie vast via onze vrienden hier op de hoogte worden gehouden hoe de bruiloft was  |
.... we jou buiten je a.s vrouw dus ook moeten gaan missen hier .... Het tijd werdt dat grace eindelijk je huisje eens klaarheeft .... Jij ze niet TE veel mag verwennen?? .... Ze hier dan TE veel aan gewent raken? .... En dat wij natuurlijk cm op de hoogte houden van jullie huwelijk?? wacht maar af
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:53
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | snap er niks meer van dit is toch het weer topic?? Maris en Josina blijf nu eens on topic ja doe ik ook altijd Maar weer on topic dan het is hier knap benauwd zon wil dr door maar lukt niet pffffffffff zweten en klam zijn  |
ik luister altijd naar wat mij opgedragen word
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:54
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | ik luister altijd naar wat mij opgedragen word  |
Goed zo grote meid je mag blijven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:54
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Goed zo grote meid je mag blijven  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:56
|
|
|
|
Wat ik me afvraag is waarom de zon achter de wolken blijft En het daarom zo ontzettend benauwd is buiten liever regen dan dit maar nog liever de zon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:56
|
|
|
|
Oeps ik was off topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 11:58
|
|
|
|
De zon komt door het wolkendek heen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 12:06
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Verpleegkundige schijnen dit helaas ook snel als valkuil te hebben  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 12:06
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Oeps ik was off topic  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 12:37
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Wat Susannah bedoeld is (denk ik) het verschil tussen luisteren of 'aanhoren' Als iemand echt goed luisterd dan lost dat soms al een gedeelte van een probleem op (afhankelijk wat het natuurlijk is) Soms is een 'praatpaal' al voldoende
1 probleem: mannen zijn vaak meer oplossingsgericht, wat vanzelfsprekend heel goed bedoeld is maar dit voldoet op dat moment alleen niet aan jou verwachtingen..... Verpleegkundige schijnen dit helaas ook snel als valkuil te hebben  |
Willemijn wil je even ook je mening geven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 12:56
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Tja, nu je het zegt...nee...wel een hamster en oja...ook nog een hond, zelfs 2 honden  |
had jij die stiekum meegenomen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 12:57
|
|
|
|
over het weer valt niks te zeggen.
het kan vriezen of dooien.
regen of droogte.
warm of koud.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 13:11
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | had jij die stiekum meegenomen?  |
Haha, jazeker, maarre...eerst even Erika sommeren haar ogen dicht te doen, anders wordt ze boos omdat we off-topic zijn
Onze honden kwamen zeer geregeld in de kerk, aangezien mijn ouders koster waren en wij naast de kerk woonden en die hamster...tja da's echt een geweldig verhaal...een meisje van het kinderhuis had die tijdens de dienst meegenomen en die hamster ontsnapte ook nog....hilariteit ten top aangezien mensen dachten dat het een muis was...heb nog nooit zo'n leuke kerkdienst gehad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 13:30
|
|
|
|
| MARIO318 schreef: | ik kom net dit tegen op het web
http://www.scientias.nl/elektronische-tattoo-houdt-u-in-de-gaten/44523
best wel bizaar als je mijn vraagt... |
blij dat mijn tattoos van voor het electronische tijdperk zijn dan!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 13:36
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Pgb in Duitsland ... 
.. |
nee, geen pgb hier... maar zie net wel dat er alweer 2000 euri gestort is wegens een gehandicapt personeelslid en gooi straks ff de aanvraag voor loonsubsidie op de bus.
weet je hoe leuk het is om terecht geld van de staat te krijgen en tegelijkertijd mensen weer n zinvolle dagbesteding te geven? geloof me cross... das veul leuker dan pgb-potjes op slinkse wijze leeg te hengelen voor n nieuwe laptop of n vacantie naar bijv. Kroatie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 15:53
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha, jazeker, maarre...eerst even Erika sommeren haar ogen dicht te doen, anders wordt ze boos omdat we off-topic zijn
Onze honden kwamen zeer geregeld in de kerk, aangezien mijn ouders koster waren en wij naast de kerk woonden en die hamster...tja da's echt een geweldig verhaal...een meisje van het kinderhuis had die tijdens de dienst meegenomen en die hamster ontsnapte ook nog....hilariteit ten top aangezien mensen dachten dat het een muis was...heb nog nooit zo'n leuke kerkdienst gehad  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 16:20
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | nee, geen pgb hier... maar zie net wel dat er alweer 2000 euri gestort is wegens een gehandicapt personeelslid en gooi straks ff de aanvraag voor loonsubsidie op de bus.
weet je hoe leuk het is om terecht geld van de staat te krijgen en tegelijkertijd mensen weer n zinvolle dagbesteding te geven? geloof me cross... das veul leuker dan pgb-potjes op slinkse wijze leeg te hengelen voor n nieuwe laptop of n vacantie naar bijv. Kroatie |
Dat kan ik mezeker goed indenken pieter dat dat een super goed gevoel moet geven Wilde dat meer bedrijven investeerden in mensen met een lichamelijke hetzij een verstandelijke beperking. Hier in de Jumbo werken al meer dan 10 jaar mensen met een verstandelijke beperking en het gaat super goed ze worden begeleid ze hebben een doel in het leven en wat belangrijk is ze hebben er allemaal plezier in al het personeel maar ook de klanten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 16:22
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ikke...rood met "dt"  |
Jij weer he altijd anders dan de ander hihi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 16:30
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Jij weer he altijd anders dan de ander hihi |
Misschien een idee om het bij het onderwerp Niet Verlengen te houden ipv te slow chatten..... Ik heb het idee dat het forum de laatste tijd vooral gebruikt wordt om even de dagelijkse bezigheden van bepaalde mensen te vermelden..absoluut niet boeiend voor andere cm leden en ook niet de opzet van het forum......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 16:35
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | nee, geen pgb hier... maar zie net wel dat er alweer 2000 euri gestort is wegens een gehandicapt personeelslid en gooi straks ff de aanvraag voor loonsubsidie op de bus.
weet je hoe leuk het is om terecht geld van de staat te krijgen en tegelijkertijd mensen weer n zinvolle dagbesteding te geven? geloof me cross... das veul leuker dan pgb-potjes op slinkse wijze leeg te hengelen voor n nieuwe laptop of n vacantie naar bijv. Kroatie |
Ik vind het bijzondere bij een PGB altijd dat als het wegvalt en mensen het zelf moeten betalen dan ineens een heleboel zaken niet meer nodig zijn? Ik denk dat het terecht is dat er eens kritisch naar gekeken gaat worden en dat het weer eens normaal gaat worden dat we eens belangeloos iets voor de ander gaan betekenen zonder dat eeuwige prijskaartje wat er tegenwoordig aanhangt.......Denk dat je daar giga veel op kunt bezuinigen.......Omzien naar elkaar heet dat toch zo mooi?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 16:44
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]Ik vind het bijzondere bij een PGB altijd dat als het wegvalt en mensen het zelf moeten betalen dan ineens een heleboel zaken niet meer nodig zijn?quote]
Niet iedereen zal er even integer mee omgaan, dat is wel zo, maar om nou te stellen, dat heel veel zaken ineems niet meer nódig zijn? Misschien kúnnen ze niet meer betaald worden...? Een AOW-tje stelt niet zoveel voor.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 17:50
|
|
|
|
Naastenhulp is prachtig maar in de praktijk komt er echt geen fluit van terecht en aangezien de thuiszorg zijn eigen schema's aanhoudt en je als volwassenne niet altijd al om 7 uur op bed wilt liggen of niet je incontinentiemateriaal wilt laten verschonen door je buurvrouw of graag een deskundige mee wilt hebben als je met zuurstof naar het ziekenhuis moet is PGB een uitkomst.
Een zieke heeft enorm veel kosten,dankzij de uitzuigers van de awbz worden brillen en hoorapparaten niet meer vergoed(of slechts een veel te klein deel),kost het je maanden om een rollator te krijgen en jaren voor je aanpassingen hebt in je huis........door alle veranderingen hebben de gemeentes macht gekregen die ze niet toekomt.
Laat het geld weer terecht komen waar het hoort,bij de mensen die anders in een tehuis terecht zouden komen maar het met goedkopere hulp(én familie)nog thuis kunnen redden zodat ze een redelijk menswaardig bestaan kunnen hebben.........
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zaterdag 13 augustus 2011, 18:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 18:19
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | blij dat mijn tattoos van voor het electronische tijdperk zijn dan!!  |
Och,je hebt vast wel ergens een klantenkaart zodat men weet welke broeken je koopt en wat je eet,je vingerafdruk staat op je paspoort,je foto op je ziekenhuispas en..........als je zoals ik bloeddonor bent weet men zelfs dat je de laatste 6 maanden geen seks hebt gehad met Afrikaanse mannen
Ik ben een open boek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 18:24
|
|
|
|
Ik begin aan dit weer te wennen! Vanavond lekker de buitenkachel aan,flesje(s) wijn er bij en dan een spelletje doen met de kinderen,de buren en wie verder aanwipt,gezellig! 
Nog een aanvulling,humor van dochter........ik zat gisteravond alleen buiten te wachten op bezoek,pot thee,kan koffie etc......komt dochter er aan en zegt:zit je hier gezellig met je vrienden?
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zaterdag 13 augustus 2011, 18:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIJS102
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 18:56
|
|
|
|
Dit is gewoon maar nagespeeld, dit is niet echt. Denk jullie dat dieren een ziel hebben?
|
|
| Naar boven |
|
|