| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 19:28
|
|
|
|
Kijk je te veel naar tekenfilms? Wel op tijd naar bed hè
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 19:36
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | Oei Maria, ik wens je heel veel sterkte hahaha. Hoop voor je dat het snel morgenmiddag is.  |
Dánk je Anne! Kan ik goed gebruiken! Ze zijn nu even zoet...met maskers bij elkaar opdoen enzo...en ik ga weer verder met die énorme afwas....! Morgenmiddag? Trek ik de stekker uit de comp, de tel en de t.v! 'Moeders' gaat dan een flink 'uiltje knappen'.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 19:51
|
|
|
|
Erika, dit wens ik je toe !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 19:51
|
|
|
|
Hee Thirza, heb je nog meer van die leuke evenementen die in Ede worden gehouden ? tnx in elk geval voor de tip...
(sorry offtopic)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 20:03
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | (sorry offtopic) |
is dat zo vreselijk dan, suus?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 20:11
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | is dat zo vreselijk dan, suus? |
ach, ik wilde je topic niet verstoren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 20:12
|
|
|
|
|
En toch blijft het een boeiend onderwerp. Werd weer eens tijd voor enige diepgang.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 20:13
|
|
|
|
Maandag 15 augustus, Gen. 24: 1-28; Op reis naar het onbekende.
Abraham is inmiddels een rijke nomade. Hij woont in tenten – maar niet zoals op een camping, waar mensen voor hun plezier primitief leven. Abraham lijkt op een sjeik met veel personeel en veel vee. Op een dag neemt hij zijn ‘manager’ apart en geeft hem opdracht een vrouw te zoeken voor zijn zoon Isaak in het land waar familie van hem woont. Dat moet niet zomaar iemand zijn. Tenslotte is Isaak de erfgenaam. Hij zal ook de belofte van God erven. Ook zijn vrouw moet God willen dienen. Daar gaat Abrahams ‘zaakgelastigde’: tien kamelen bij zich, knechten, gouden sieraden. Op reis naar het onbekende. Hoe vindt hij daar de juiste vrouw voor Isaak? Misschien vind je het raar dat hij God concreet vraagt om een aanwijzing. De Bijbel zegt daarover niets negatiefs. God vind deze zaak blijkbaar niet te ‘onnozel’ om zich mee bezig te houden. Het gaat er tenslotte niet om een ‘knap’, slank, rijk’ meisje te vinden, maar iemand die samen met Isaak God kan dienen en zo kan meewerken aan Gods toekomst. De missie slaagt en heeft een romantisch einde: Isaak trouwt met Rebekka. Zij heeft die verre reis naar het onbekende gemaakt. Als je dit prachtige verhaal leest kun je niet anders zeggen dan dat er sprake is van leiding. Is het niet fantastisch dat de God van hemel en aarde ons ziet op onze levensreis en erbij betrokken wil zijn? Je wordt niet aan je lot overgelaten, je mag vragen of Hij je wil leiden. Dat wordt een spannend avontuur!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 20:14
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | ach, ik wilde je topic niet verstoren... |
"ONS" topic.........
maar thirza, om het als on-topic te brengen; zijn er nog meer uitjes te combineren met de picknick?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 20:14
|
|
|
|
|
Erika, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 20:29
|
|
|
|

Erika, ook van mij van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in gezondheid en geluk toegewenst!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 20:53
|
|
|
|
HANNAH810 schreef: hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar zus van hannah, 41 jaar, regio 0180 Josina022, 41 jaar, regio 030 Maria576, 46 jaar, regio 038 nel833, 50 jaar, regio 071 Susannah475, 45 jaar, regio 0318
jonasveve, 51 jaar, regio 070 frankt627, 47 jaar, regio 076 hanskamp, 38 jaar, regio 0521 wimgroen841, 55 jaar, regio 0318 jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar kwispel011, regio 0172, 66 jaar thijs984, regio 050, 35 jaar met kinderen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 20:57
|
|
|
|
zie onder; nee griffin; meer inde zin van; slechte internet-verbinding vraagt om dubbel zoveel berichten............
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 16 augustus 2011, 02:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 21:40
|
|
|
|
Je kunt niet op je ogen vertrouwen wanneer je geen fantasie hebt.
( Mark Twain)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 21:40
|
|
|
|
In Ede, Oosterbeek en omstreken was het een zalig weertje vandaag. Veel zon weinig wind...
Ook hier was het mooi en warm want mijn tuinkussen zijn helemaal droog... dus nu mag het terug regenen want de kussens liggen binnen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 15 augustus 2011, 21:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 21:41
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik kom vrijwel zeker naar Mosseldag Voor zaterdag verwacht zonnig en droog weer
Herman 388 regio 078
Wie volgt? |
Leuk Herman......en gaat Marian ook mee?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 21:48
|
|
|
|
Van harte proficiat, Erika. Ik wens je een heel fijn nieuw jaar. Een jaar waarin je Zijn aanwezigheid dikwijls mag ervaren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 21:50
|
|
|
|
Beste mensen,
Zoals de meesten wel weten, iig degenen die geregeld hier op het forum komen, moet ik nog een operatie ondergaan. Vanavond ben ik op controle en gesprek geweest bij de uroloog en we hebben samen naar een datum gekeken. De operatie staat nu gepland op 29 augustus.
Ik zie er tegenop, vooral omdat mijn lichaam, bij en na elke ingreep, niet doet wat het moet doen en de vraag is dan ook hoe ik op deze operatie ga reageren.
Ik wil dan ook vragen om gebed.
Dat de aanloop naar de operatie goed zal gaan (dat er dus niet intussen wéér complicaties optreden), dat de operatie goed zal verlopen, dat het herstel daarna goed zal verlopen zonder complicaties en dat ik rust mag krijgen om er goed naar toe te kunnen leven en om alles te moeten ondergaan.
Het herstel daarna zal nog verscheidene weken gaan duren. Sowieso moet de drain in mijn nier nog 2-4 weken blijven zitten en ook daar zie ik erg tegenop, omdat die drain heel veel pijn geeft.
Al met al een heel verhaal (en dat is nog maar een klein stukje van het geheel).
Alvast bedankt!
Liefs, José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 21:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | In Ede, Oosterbeek en omstreken was het een zalig weertje vandaag. Veel zon weinig wind...
Ook hier was het mooi en warm want mijn tuinkussen zijn helemaal droog... dus nu mag het terug regenen want de kussens liggen binnen... |
Ha, de kussens hebben de droger dus overleefd?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 21:52
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Een mooi stukje...ik had ook al gekeken en dit ook gevonden en gelezen...DUIDELIJK!!! |
Het wordt idd wel wat duidelijker nu!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 21:54
|
|
|
|
Dat is echt schrikken van je bericht, José.
Ik zal je gedenken in het gebed. Heel veel sterkte toegewenst.
Herman en Marian
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 21:58
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Ha, de kussens hebben de droger dus overleefd? |
neen, gekkie...ik heb ze in de zon laten drogen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 21:59
|
|
|
|
|
Josina, wat een moeilijke tijd is dit voor jou! Ontzettend veel sterkte toegewenst en ja, ik zal voor je bidden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 22:00
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | neen, gekkie...ik heb ze in de zon laten drogen... |
Haha, had je mij daar ff tuk gisteravond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNA879
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 22:04
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Beste mensen,
Zoals de meesten wel weten, iig degenen die geregeld hier op het forum komen, moet ik nog een operatie ondergaan. Vanavond ben ik op controle en gesprek geweest bij de uroloog en we hebben samen naar een datum gekeken. De operatie staat nu gepland op 29 augustus.
Ik zie er tegenop, vooral omdat mijn lichaam, bij en na elke ingreep, niet doet wat het moet doen en de vraag is dan ook hoe ik op deze operatie ga reageren.
Ik wil dan ook vragen om gebed.
....
Al met al een heel verhaal (en dat is nog maar een klein stukje van het geheel).
Alvast bedankt!
Liefs, José |
Hoi Josina,
Ik kan me voorstellen dat je tegen zo'n operatie opziet, zeg! Goed dat je het deelde voor gebed. Ik zal zeker meebidden, zelf en ook a.s. donderdagavond in de gebedsroom.
Bij een ander onderwerp las ik daarnet dat je zo'n warme gemeente hebt die erg goed meeleeft. Wat is dat toch belangrijk, in dit soort situaties (en op elk ander moment ook, trouwens)
Van harte God's bemoedigende nabijheid en genezing toegebeden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 22:08
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Dánk je Anne! Kan ik goed gebruiken! Ze zijn nu even zoet...met maskers bij elkaar opdoen enzo...en ik ga weer verder met die énorme afwas....! Morgenmiddag? Trek ik de stekker uit de comp, de tel en de t.v! 'Moeders' gaat dan een flink 'uiltje knappen'.....  |
Genoeg hulp om af te drogen dan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 22:15
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | NU! Omdat mijn dochter van 14 (bijna 15...) haar feestje viert! Een hok vol meiden..en ze blijven óók nog slapen! 'Dat' gaat vannacht horrorfilms kijken met elkaar...dus ik verwacht nóg een slecht moment te krijgen...binnen een paar uur, wanneer ik rechtop zal zitten in bed, vanwege het gegil van een paar meiden! was het maar vast morgenmiddag....zucht....  |
Zullen we de tijd vooruit zetten voor je
VEEL STERKTE!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|