ChristianMatch
 


Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2648 2649 2650 2651 2652 2653 2654 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:10
 
JOSINA022 schreef:
Ik hou de moed erin hoor! Maar dank je wel!

Vertrouw er maar op...het komt goed...al is het moeilijk!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:16
 
JOLAN931 schreef:
Sterkte Josina!

Dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:18
 
ZEELAND736 schreef:
Vertrouw er maar op...het komt goed...al is het moeilijk!!!!

Ik heb er zeker vertrouwen in dat het goed komt, maar je hebt gelijk dat het niet makkelijk is. Alles wat tegen zit, zit ook tegen, maar zoals ik hierboven al als antwoord schreef naar Erika...ik hou de moed erin!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNA879





Berichten: 34

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:19
 
HANNAH810 schreef:
pas op, he maded; je staat op mijn lange tenen!! Clown smiley

Het gezegde is misschien anders bedoeld dan op het eerste gezicht zou lijken:

Uitdrukkingen en gezegden

Wie zijn gemak niet zoekt is lui.

* Als er een eenvoudigere of simpelere manier is om iets te doen is die manier de juiste keuze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:21
 
MADED321 schreef:
Dat gaat niet je staat te ver weg!

Of Hannah heeft héle lang tenen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:31
 
JOSINA022 schreef:
Of Hannah heeft héle lang tenen Knipoog smiley

Of lange nagels en moet ze dringend haar voeten onder handen laten nemen... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:52
 
ERIKA129 schreef:
Hier wisselvallig weer dan het zonnetje dan bewolking maar ook veel wind. Twijfelende smiley
Ach vandaag is er een profwielerklasse in Veenendaal en omstreken moeten die wielrenners hard werken voor hun centen Lachende smiley

Ben jij de rondemiss? Kussende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:57
 
JOSINA022 schreef:
Bijzondere uitleg, had 'm nog niet gehoord.

Ze hebben de loten niet gekocht?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:05
 
JOSINA022 schreef:
Of Hannah heeft héle lang tenen Knipoog smiley


Ja....da's wel duidelijk, gezien haar snelle reactie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:07
 
HERMAN388 schreef:
Hier schijnt de zon helder Coole smiley met zonnebril


Hoe is het in Zeeland , Herman?
Want ja, ik heb nog stééds huisarrest. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:09
 
Hoi CM vrienden,

Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest voor de controle van mijn hand.
De dokter is tevreden met gevorderde herstel.
Maandagochtend rond 10 uur word ik geopereerd om metalen plaatje te verwijderen, die vastgeschroefd aan de botten van rechterduim.
Op dezelfde dag mag ik naar huis.
Het was al 3 maanden in het gips.

Verder afwachten, het moet ook nog revalideren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:10
 
VISSER278 schreef:
Ja....da's wel duidelijk, gezien haar snelle reactie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley

logisch toch, visser?
zal ik maded eens vragen om een poosje op jouw tenen te gaan staan dansen?? Lachende smiley met blinkend witte tanden

kijken of je reageert!

by the way, om een kreet van de week te noemen;

na gedane arbeid is het zoet rusten........ Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hangen je lampen al
en is t behang al tegen de muur? Clown smiley


Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 19 augustus 2011, 15:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:12
 
HERMAN388 schreef:
Hoi CM vrienden,

Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest voor de controle van mijn hand.
De dokter is tevreden met gevorderde herstel.
Maandagochtend rond 10 uur word ik geopereerd om metalen plaatje te verwijderen, die vastgeschroefd aan de botten van rechterduim.
Op dezelfde dag mag ik naar huis.
Het was al 3 maanden in het gips.

Verder afwachten, het moet ook nog revalideren.

Sterkte Herman!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:14
 
VISSER278 schreef:
Ik heb het in de kerk één keer gehoord waarom.
Die ds. legde de link naar de mantel van de Heere Jezus toen het lot geworpen werd omdat ze het zonde vonden om die mantel te verdelen.
Dat was voor hem dé reden om loterijen te verbieden.

en hoe zag die predikant dan "de tunim en de punim"?
of ging hij daar gemakshalve maar effies aan voorbij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:37
 
Nog iets wat ik las..
Men komt aan de deur met een vraag naar een bijdrage voor een goed doel...(Noem maar op...KWF...Astma...enz)
Je bijdrage is dan tevens een deelname met kans op.....DE HONDERDDUIZEND...

Je bent geneigd te geven, omdat je dat goede doel wilt steunen.
Niks mis mee, maar stort dan een bijdrage inplaats van je toch stiekum te focussen op dat papiertje waar je misschien wel meer ""geluk"" mee hebt.

Dat de kans maar nihil is om miljonair te worden is wel waar.
Maar ook ik heb weleens gedroomd..
Je weet maar nooit...misschien ben ik het wel.
Spreek maar eens mensen die keer op keer mee doen...welke bedrage erin gestoken worden...en men wint...NOOIT!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:49
 
Herman en Josina........heel veel sterkte en beterschap toe
gewenst.
Of het nou grote of kleine ingrepen zijn........een operatie is een
operatie.
Het is te hopen dat alles weer bij het oude wordt, zodat jullie weer
goed kunnen functioneren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 16:03
 
HANNAH810 schreef:
logisch toch, visser?
zal ik maded eens vragen om een poosje op jouw tenen te gaan staan dansen?? Lachende smiley met blinkend witte tanden

kijken of je reageert!

by the way, om een kreet van de week te noemen;

na gedane arbeid is het zoet rusten........ Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hangen je lampen al
en is t behang al tegen de muur? Clown smiley

hahahaha..Han...die zit!!!

Ik heb een agenda, die iedere week een kreet heeft..
zo vond ik deze wel erg mooi:Bij God is de bodem van de schatkist nooit in zicht!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 16:03
 
HANNAH810 schreef:
logisch toch, visser?
zal ik maded eens vragen om een poosje op jouw tenen te gaan staan dansen?? Lachende smiley met blinkend witte tanden

kijken of je reageert!

by the way, om een kreet van de week te noemen;

na gedane arbeid is het zoet rusten........ Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hangen je lampen al
en is t behang al tegen de muur?
Clown smiley

Gefrustreerde smiley Hoe kan dat nu??? Hij zit altijd op het forum te kletsen...Hij is echt een viswi...Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:05
 
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen nog steeds geen zomer, en de zon die is net zo wispelturig als het weer Gefrustreerde smiley
ik zoek mijn hunnenbed maar weer op Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:08
 
Sterkte Josi,

We leven met je mee, hopen dat het spoedig beter gaat
en je weer opknapt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:28
 
Even niets doen, geweldig!!
zou ik vaker tijd voor moeten hebben. Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:37
 
Vind komkommers wel lekker Kwijlende smiley en komkommertijd, tja het is zomer, nou ja Coole smiley met zonnebril het moet zomer voorstellen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En ik denk dat wat ik zo lees bij de topics het serieuze en geinen elkaar wel afwisselen, soms is het ff een ontlading op dat wat je meemaakt en wil je niet serieus zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:49
 
HANNAH810 schreef:
logisch toch, visser?
zal ik maded eens vragen om een poosje op jouw tenen te gaan staan dansen?? Lachende smiley met blinkend witte tanden

kijken of je reageert!

by the way, om een kreet van de week te noemen;

na gedane arbeid is het zoet rusten........ Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hangen je lampen al
en is t behang al tegen de muur? Clown smiley





Ik moet natuurlijk wel een beetje in de gaten houden wat er allemaal op CM gebeurd he.
En tussen al de ge-cm-mer door behang ik af en toe even een baantje.
Of was het nou net andersom....tussen het behangen door even cm-meren.
Wat doet het ertoe.....alles sal reg kom, misschien ook wel die lampen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:54
 
by the way, om een kreet van de week te noemen;

na gedane arbeid is het zoet rusten........ Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


WIE GELOOFT , HAASTTE ZICH NIET. Lachende smiley



Zes dagen zult gij arbeiden.......

Dus morgen, zaterdag , moet ik ook nog wat te doen hebben.
En aangezien behangen zulk leuk werk is........ Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:56
 
YELNIN491 schreef:
Sterkte Josi,

We leven met je mee, hopen dat het spoedig beter gaat
en je weer opknapt.

Dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:59
 
MARIANNE338 schreef:
Herman en Josina........heel veel sterkte en beterschap toe
gewenst.
Of het nou grote of kleine ingrepen zijn........een operatie is een
operatie.
Het is te hopen dat alles weer bij het oude wordt, zodat jullie weer
goed kunnen functioneren.

Dank jullie wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:59
 
VISSER278 schreef:
WIE GELOOFT , HAASTTE ZICH NIET. Lachende smiley

nee visser; wel goed citeren he?

t is;
zij die geloven haasten niet........... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 18:05
 
HANNAH810 schreef:
nee visser; wel goed citeren he?

t is;
zij die geloven haasten niet........... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Toch lijkt het me wel leuk om nog es in een Ferrari te rijden Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 18:07
 
HANNAH810 schreef:
en hoe zag die predikant dan "de tunim en de punim"?
of ging hij daar gemakshalve maar effies aan voorbij?

Wat is de tunim en de punim ...... nooit van gehoord n.l. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 18:36
 
Zou humor van voor de zondeval zijn of van na de zondeval ...

Hoeveel moppen zijn er over Petrus die aan de hemelpoort staat .. ??
Hoeveel mensen zijn er, ook christenen die wel eens vloeken .. ??

Hoeveel mensen zijn roomser dan de paus .. ??

Als jullie zoveel commentaar hebben op een mop, waarvan jullie mijns inziens, niet eens snappen wat de clou is ... open dan een topic die ingaat op de Heiligheid van God ...

Maar ga in dit topic aub in de vraagstelling en laat dat gez*** over het al dan niet kunnen van een mop achterwege !!!

Dus als de inhoud van een mop je niet aanstaat, en zeker om de redenen die jullie aanvoeren, OPEN DAN EEN NIEUW TOPIC ... !!! Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

..


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op vrijdag 19 augustus 2011, 18:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2648 2649 2650 2651 2652 2653 2654 ... 6194 Volgende
Pagina 2651 van 6194