| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:10
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Ik hou de moed erin hoor! Maar dank je wel! |
Vertrouw er maar op...het komt goed...al is het moeilijk!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:16
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | | Sterkte Josina! |
Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:18
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Vertrouw er maar op...het komt goed...al is het moeilijk!!!! |
Ik heb er zeker vertrouwen in dat het goed komt, maar je hebt gelijk dat het niet makkelijk is. Alles wat tegen zit, zit ook tegen, maar zoals ik hierboven al als antwoord schreef naar Erika...ik hou de moed erin!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNA879
|
Berichten: 34
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:19
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | pas op, he maded; je staat op mijn lange tenen!!  |
Het gezegde is misschien anders bedoeld dan op het eerste gezicht zou lijken:
Uitdrukkingen en gezegden
Wie zijn gemak niet zoekt is lui.
* Als er een eenvoudigere of simpelere manier is om iets te doen is die manier de juiste keuze.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:21
|
|
|
|
| MADED321 schreef: | | Dat gaat niet je staat te ver weg! |
Of Hannah heeft héle lang tenen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:31
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Of Hannah heeft héle lang tenen  |
Of lange nagels en moet ze dringend haar voeten onder handen laten nemen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hier wisselvallig weer dan het zonnetje dan bewolking maar ook veel wind. Ach vandaag is er een profwielerklasse in Veenendaal en omstreken moeten die wielrenners hard werken voor hun centen  |
Ben jij de rondemiss?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 14:57
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Bijzondere uitleg, had 'm nog niet gehoord. |
Ze hebben de loten niet gekocht?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:05
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Of Hannah heeft héle lang tenen  |
Ja....da's wel duidelijk, gezien haar snelle reactie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:07
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Hier schijnt de zon helder  |
Hoe is het in Zeeland , Herman? Want ja, ik heb nog stééds huisarrest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:09
|
|
|
|
Hoi CM vrienden,
Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest voor de controle van mijn hand. De dokter is tevreden met gevorderde herstel. Maandagochtend rond 10 uur word ik geopereerd om metalen plaatje te verwijderen, die vastgeschroefd aan de botten van rechterduim. Op dezelfde dag mag ik naar huis. Het was al 3 maanden in het gips.
Verder afwachten, het moet ook nog revalideren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:10
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ja....da's wel duidelijk, gezien haar snelle reactie  |
logisch toch, visser? zal ik maded eens vragen om een poosje op jouw tenen te gaan staan dansen??
kijken of je reageert!
by the way, om een kreet van de week te noemen;
na gedane arbeid is het zoet rusten........
hangen je lampen al en is t behang al tegen de muur?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 19 augustus 2011, 15:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:12
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Hoi CM vrienden,
Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest voor de controle van mijn hand. De dokter is tevreden met gevorderde herstel. Maandagochtend rond 10 uur word ik geopereerd om metalen plaatje te verwijderen, die vastgeschroefd aan de botten van rechterduim. Op dezelfde dag mag ik naar huis. Het was al 3 maanden in het gips.
Verder afwachten, het moet ook nog revalideren. |
Sterkte Herman!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:14
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik heb het in de kerk één keer gehoord waarom. Die ds. legde de link naar de mantel van de Heere Jezus toen het lot geworpen werd omdat ze het zonde vonden om die mantel te verdelen. Dat was voor hem dé reden om loterijen te verbieden. |
en hoe zag die predikant dan "de tunim en de punim"? of ging hij daar gemakshalve maar effies aan voorbij?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:37
|
|
|
|
Nog iets wat ik las.. Men komt aan de deur met een vraag naar een bijdrage voor een goed doel...(Noem maar op...KWF...Astma...enz) Je bijdrage is dan tevens een deelname met kans op.....DE HONDERDDUIZEND...
Je bent geneigd te geven, omdat je dat goede doel wilt steunen. Niks mis mee, maar stort dan een bijdrage inplaats van je toch stiekum te focussen op dat papiertje waar je misschien wel meer ""geluk"" mee hebt.
Dat de kans maar nihil is om miljonair te worden is wel waar. Maar ook ik heb weleens gedroomd.. Je weet maar nooit...misschien ben ik het wel. Spreek maar eens mensen die keer op keer mee doen...welke bedrage erin gestoken worden...en men wint...NOOIT!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
Berichten: 547
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 15:49
|
|
|
|
Herman en Josina........heel veel sterkte en beterschap toe gewenst. Of het nou grote of kleine ingrepen zijn........een operatie is een operatie. Het is te hopen dat alles weer bij het oude wordt, zodat jullie weer goed kunnen functioneren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
Berichten: 547
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 16:03
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | logisch toch, visser? zal ik maded eens vragen om een poosje op jouw tenen te gaan staan dansen??
kijken of je reageert!
by the way, om een kreet van de week te noemen;
na gedane arbeid is het zoet rusten........
hangen je lampen al en is t behang al tegen de muur?  |
hahahaha..Han...die zit!!!
Ik heb een agenda, die iedere week een kreet heeft.. zo vond ik deze wel erg mooi:Bij God is de bodem van de schatkist nooit in zicht!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 16:03
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | logisch toch, visser? zal ik maded eens vragen om een poosje op jouw tenen te gaan staan dansen??
kijken of je reageert!
by the way, om een kreet van de week te noemen;
na gedane arbeid is het zoet rusten........
hangen je lampen al en is t behang al tegen de muur?  |
Hoe kan dat nu??? Hij zit altijd op het forum te kletsen...Hij is echt een viswi...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:05
|
|
|
|
nog steeds geen zomer, en de zon die is net zo wispelturig als het weer ik zoek mijn hunnenbed maar weer op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:08
|
|
|
|
Sterkte Josi,
We leven met je mee, hopen dat het spoedig beter gaat en je weer opknapt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:28
|
|
|
|
Even niets doen, geweldig!! zou ik vaker tijd voor moeten hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:37
|
|
|
|
Vind komkommers wel lekker en komkommertijd, tja het is zomer, nou ja het moet zomer voorstellen.
En ik denk dat wat ik zo lees bij de topics het serieuze en geinen elkaar wel afwisselen, soms is het ff een ontlading op dat wat je meemaakt en wil je niet serieus zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:49
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | logisch toch, visser? zal ik maded eens vragen om een poosje op jouw tenen te gaan staan dansen??
kijken of je reageert!
by the way, om een kreet van de week te noemen;
na gedane arbeid is het zoet rusten........
hangen je lampen al en is t behang al tegen de muur?  |
Ik moet natuurlijk wel een beetje in de gaten houden wat er allemaal op CM gebeurd he. En tussen al de ge-cm-mer door behang ik af en toe even een baantje. Of was het nou net andersom....tussen het behangen door even cm-meren. Wat doet het ertoe.....alles sal reg kom, misschien ook wel die lampen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:54
|
|
|
|
by the way, om een kreet van de week te noemen;
na gedane arbeid is het zoet rusten........
WIE GELOOFT , HAASTTE ZICH NIET.
Zes dagen zult gij arbeiden.......
Dus morgen, zaterdag , moet ik ook nog wat te doen hebben. En aangezien behangen zulk leuk werk is........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:56
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Sterkte Josi,
We leven met je mee, hopen dat het spoedig beter gaat en je weer opknapt. |
Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:59
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Herman en Josina........heel veel sterkte en beterschap toe gewenst. Of het nou grote of kleine ingrepen zijn........een operatie is een operatie. Het is te hopen dat alles weer bij het oude wordt, zodat jullie weer goed kunnen functioneren. |
Dank jullie wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 17:59
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | WIE GELOOFT , HAASTTE ZICH NIET.
|
nee visser; wel goed citeren he?
t is; zij die geloven haasten niet...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 18:05
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | nee visser; wel goed citeren he?
t is; zij die geloven haasten niet...........  |
Toch lijkt het me wel leuk om nog es in een Ferrari te rijden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 18:07
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | en hoe zag die predikant dan "de tunim en de punim"? of ging hij daar gemakshalve maar effies aan voorbij? |
Wat is de tunim en de punim ...... nooit van gehoord n.l.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 18:36
|
|
|
|
Zou humor van voor de zondeval zijn of van na de zondeval ...
Hoeveel moppen zijn er over Petrus die aan de hemelpoort staat .. ?? Hoeveel mensen zijn er, ook christenen die wel eens vloeken .. ??
Hoeveel mensen zijn roomser dan de paus .. ??
Als jullie zoveel commentaar hebben op een mop, waarvan jullie mijns inziens, niet eens snappen wat de clou is ... open dan een topic die ingaat op de Heiligheid van God ...
Maar ga in dit topic aub in de vraagstelling en laat dat gez*** over het al dan niet kunnen van een mop achterwege !!!
Dus als de inhoud van een mop je niet aanstaat, en zeker om de redenen die jullie aanvoeren, OPEN DAN EEN NIEUW TOPIC ... !!!
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 19 augustus 2011, 18:37
|
|
| Naar boven |
|
|