| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:47
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | net als het weer die man Zeker een belg 
Maar het is buiten nog steeds lekker weer Kan die misschien nu zijn hekje verven,moet tie alleen een lampie aandoen anders ziet tie niks heeft tie daar weer wat over te mekkeren  |
Mannen...wie heeft ze eigenlijk nodig? Wat doen we hier?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:50
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | lekker in de waan laten dus  |
Benne mannen he die zijn niet slimmer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:51
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Mannen...wie heeft ze eigenlijk nodig? Wat doen we hier?  |
Ikke Voor de gezelligheid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:53
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Benne mannen he die zijn niet slimmer  |
Wij houden ons van de domme, maar slim dat we zijn! En zelfs dat hebben ze niet door
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:54
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ikke Voor de gezelligheid  |
Oja, da's waar...voor het kampvuur in het huis van Visser
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:54
|
|
|
|
Visser is heeeeelemaal klaar met behangen. En het mooiste was , vanmiddag kwam de buurvrouw spontaan en die ging de boel schoonmaken. Ramen zemen, deuren schoonmaken heel mn glasservies samen met dennis afwassen. En zo zit ik zondag lekker aan kant. Nog een paar kleinigheidjes en dan de rest van volgende week nog even écht vakantie houden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:59
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Visser is heeeeelemaal klaar met behangen. En het mooiste was , vanmiddag kwam de buurvrouw spontaan en die ging de boel schoonmaken. Ramen zemen, deuren schoonmaken heel mn glasservies samen met dennis afwassen. En zo zit ik zondag lekker aan kant. Nog een paar kleinigheidjes en dan de rest van volgende week nog even écht vakantie houden.  |
Grote jongen
En ff zonder gekkigheid...fijn voor je dat het allemaal gelukt is!
Je geeft toch wel een housewarmingsparty hè? Willen natuurlijk wel met z'n allen je werk bewonderen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
Berichten: 868
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:00
|
|
|
|
[quote=HERMAN388]Hoi CM vrienden,
Hallo Herman. Dat is een heel mooi bericht en ik wens je alle sterkte weer voor je hand. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
Berichten: 868
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:06
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Hoe denk jij waar het pensioen vandaan komt Herman. |
Hallo Leonard. Het komt niet alleen daar vandaan maar ook uit de wapen industrie want nederland staat geloof ik als zesde op de lijst van grootverdieners in deze industrie en daar zitten de pensioenfonsen ook in ze zouden er uit gaan maar of dat al gebeurd is weet ik niet. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:07
|
|
|
|
| MARSJG370 schreef: | | Ik kan helaas niet, ben dan in Rusland voor mijn werk. |
welja...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:10
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wij houden ons van de domme, maar slim dat we zijn! En zelfs dat hebben ze niet door  |
eh... eh... blondjes zijn toch dom?
of is dit blonde knijn slim?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:11
|
|
|
|
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar zus van hannah, 41 jaar, regio 0180 Josina022, 41 jaar, regio 030 Maria576, 46 jaar, regio 038 nel833, 50 jaar, regio 071 Susannah475, 45 jaar, regio 0318 Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)
jonasveve, 51 jaar, regio 070 frankt627, 47 jaar, regio 076 hanskamp, 38 jaar, regio 0521 wimgroen841, 55 jaar, regio 0318 jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar kwispel011, 66 jaar, regio 0172 thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen dochter Ludovis284, regio 0184 (onder voorbehoud)
Ff het lijstje weer naar boven halen.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zondag 21 augustus 2011, 14:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:12
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Oja, da's waar...voor het kampvuur in het huis van Visser  |
Wanneer?
met kerst lijkt het mij een prima idee...
afwachten wat vissertje ervan vind...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:15
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Grote jongen
En ff zonder gekkigheid...fijn voor je dat het allemaal gelukt is!
Je geeft toch wel een housewarmingsparty hè? Willen natuurlijk wel met z'n allen je werk bewonderen  |
Housewarming= kampvuur... in de huiskamer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:15
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | eh... eh... blondjes zijn toch dom?
of is dit blonde knijn slim?  |
Hebben wij ff geluk...jij bent knijn en ik ben niet blond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:18
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Housewarming= kampvuur... in de huiskamer... |
Haha, jij zegt het Ik durf het woord kampvuur bijna niet meer te noemen, anders hoor ik Visser straks in Utrecht gillen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
Berichten: 868
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:21
|
|
|
|
Hallo Cross
Op dit stukje kan ik dus wel gewoon reageren. De mogelijkheid om mensen te blokkeren vind ik prima. Maar wees dan wel zo sportief dat wanneer je iemand een mail stuurt, waarin je zegt dat iets niet kan dat je dat spotten vind, dat de persoon die de mail krijgt ook kan antwoorden ... Nu maak je iemand monddood, terwijl jij wel mooi jouw mening hebt kunnen geven ...
Zou het niet mogelijk zijn dat die persoon hier helemaal geen erg in heeft dat hij de boel geblokkeert heeft dat zou ook een optie kunnen zijn. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:41
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha, jij zegt het Ik durf het woord kampvuur bijna niet meer te noemen, anders hoor ik Visser straks in Utrecht gillen  |
kan hij zo hard gillen dan....
ik dacht dat alleen keukenmeiden konden gillen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:42
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hebben wij ff geluk...jij bent knijn en ik ben niet blond  |
als jij het hondje bent, ben jij grijs
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:44
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | als jij het hondje bent, ben jij grijs  |
Huh???/ de ene is blond de ander grijs en beide wij???? Snap er geen ene laars meer van MAar ja ben ook blond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:45
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha, jij zegt het Ik durf het woord kampvuur bijna niet meer te noemen, anders hoor ik Visser straks in Utrecht gillen  |
Euh horen wij het dan net niet?? Wonen ietsie verder dan zeeland pfffffffff komen wij goed weg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:47
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Wanneer?
met kerst lijkt het mij een prima idee...
afwachten wat vissertje ervan vind... |
Denk dat we niet maggen kommen Hijis bang voor zijn witte muren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:52
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Oja, da's waar...voor het kampvuur in het huis van Visser  |
Pfff, Visser dit en Visser dat...allehuja Visser? en ik dan? Ik ben toch ook lief...volgens Visser
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 21 augustus 2011, 05:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 23:50
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Grote jongen
En ff zonder gekkigheid...fijn voor je dat het allemaal gelukt is!
Je geeft toch wel een housewarmingsparty hè? Willen natuurlijk wel met z'n allen je werk bewonderen  |
Inderdaad. Mag je af en toe trots zijn op jezelf??? nou dan ben ik het stiekum toch écht wel een beetje. En die party?...........Deal. ................Vanavond?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 23:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Euh horen wij het dan net niet?? Wonen ietsie verder dan zeeland pfffffffff komen wij goed weg  |
Pas op ......visser kent 't veen op zn duimpie hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 23:54
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Wanneer?
met kerst lijkt het mij een prima idee...
afwachten wat vissertje ervan vind... |
Visser vindt alles best
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 23:57
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Pfff, Visser dit en VIsser dat...allehuja Viser? en ik dan? Ik beng toch ook lief...volgens Visser |
Ja hoor Frankie. We waren toch al een koppel nietwaar? Tenminste......zoiets hoorde ik waaien tijdens de laatste picknick.
Zal Hannah wel geweest zijn die dat zei
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 23:58
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Huh???/ de ene is blond de ander grijs en beide wij???? Snap er geen ene laars meer van MAar ja ben ook blond  |
Je moet er ook geen laars van snappen, je moet er een biet van snappen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 00:03
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Je moet er ook geen laars van snappen, je moet er een biet van snappen  |
Tja Visser, ze praten en kwebbelen en houden zich van de domme ...
Ze praten ... maar waarover Ze kwebbelen ... das altijd beter dan roddelen Ze houden zich van de domme ... tenminste dat denken ze ...
gggrrijns
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 00:12
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Visser is heeeeelemaal klaar met behangen. En het mooiste was , vanmiddag kwam de buurvrouw spontaan en die ging de boel schoonmaken. Ramen zemen, deuren schoonmaken heel mn glasservies samen met dennis afwassen. En zo zit ik zondag lekker aan kant. Nog een paar kleinigheidjes en dan de rest van volgende week nog even écht vakantie houden.  |
TOPPIE...VISSER!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|