ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2653 2654 2655 2656 2657 2658 2659 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:47
 
ERIKA129 schreef:
net als het weer die man Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Zeker een belg Knipoog smiley

Maar het is buiten nog steeds lekker weer Lachende smiley
Kan die misschien nu zijn hekje verven,moet tie alleen een lampie aandoen anders ziet tie niks heeft tie daar weer wat over te mekkeren Knipoog smiley

Mannen...wie heeft ze eigenlijk nodig? Engeltje smiley Wat doen we hier? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:50
 
JOSINA022 schreef:
lekker in de waan laten dus Clown smiley

Benne mannen he die zijn niet slimmer Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:51
 
JOSINA022 schreef:
Mannen...wie heeft ze eigenlijk nodig? Engeltje smiley Wat doen we hier? Verraste, verbaasde smiley

Ikke Smiley die vol vragen zit Voor de gezelligheid Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:53
 
ERIKA129 schreef:
Benne mannen he die zijn niet slimmer Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wij houden ons van de domme, maar slim dat we zijn! Knipoog smiley Clown smiley En zelfs dat hebben ze niet door Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:54
 
ERIKA129 schreef:
Ikke Smiley die vol vragen zit Voor de gezelligheid Clown smiley

Oja, da's waar...voor het kampvuur in het huis van Visser Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:54
 
Visser is heeeeelemaal klaar met behangen.
En het mooiste was , vanmiddag kwam de buurvrouw spontaan
en die ging de boel schoonmaken. Ramen zemen, deuren schoonmaken
heel mn glasservies samen met dennis afwassen.
En zo zit ik zondag lekker aan kant.
Nog een paar kleinigheidjes en dan de rest van volgende week nog even écht vakantie houden. Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:59
 
VISSER278 schreef:
Visser is heeeeelemaal klaar met behangen.
En het mooiste was , vanmiddag kwam de buurvrouw spontaan
en die ging de boel schoonmaken. Ramen zemen, deuren schoonmaken
heel mn glasservies samen met dennis afwassen.
En zo zit ik zondag lekker aan kant.
Nog een paar kleinigheidjes en dan de rest van volgende week nog even écht vakantie houden. Slapende smiley

Grote jongen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En ff zonder gekkigheid...fijn voor je dat het allemaal gelukt is!

Je geeft toch wel een housewarmingsparty hè? Willen natuurlijk wel met z'n allen je werk bewonderen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:00
 
[quote=HERMAN388]Hoi CM vrienden,

Hallo Herman.
Dat is een heel mooi bericht en ik wens je alle sterkte weer voor je hand.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:06
 
LEONARD480 schreef:
Hoe denk jij waar het pensioen vandaan komt Herman.

Hallo Leonard.
Het komt niet alleen daar vandaan maar ook uit de wapen industrie want nederland staat geloof ik als zesde op de lijst van grootverdieners in deze industrie en daar zitten de pensioenfonsen ook in ze zouden er uit gaan maar of dat al gebeurd is weet ik niet.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:07
 
MARSJG370 schreef:
Ik kan helaas niet, ben dan in Rusland voor mijn werk.

welja... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:10
 
JOSINA022 schreef:
Wij houden ons van de domme, maar slim dat we zijn! Knipoog smiley Clown smiley En zelfs dat hebben ze niet door Gefrustreerde smiley



eh...
eh...
blondjes zijn toch dom? Knipoog smiley

of is dit blonde knijn slim? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:11
 
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar
zus van hannah, 41 jaar, regio 0180
Josina022, 41 jaar, regio 030
Maria576, 46 jaar, regio 038
nel833, 50 jaar, regio 071
Susannah475, 45 jaar, regio 0318
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)

jonasveve, 51 jaar, regio 070
frankt627, 47 jaar, regio 076
hanskamp, 38 jaar, regio 0521
wimgroen841, 55 jaar, regio 0318
jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar
kwispel011, 66 jaar, regio 0172
thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen
dochter Ludovis284, regio 0184 (onder voorbehoud)

Ff het lijstje weer naar boven halen.


Laatst aangepast door
JOSINA022
op zondag 21 augustus 2011, 14:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:12
 
JOSINA022 schreef:
Oja, da's waar...voor het kampvuur in het huis van Visser Clown smiley


Wanneer?

met kerst lijkt het mij een prima idee...

afwachten wat vissertje ervan vind...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:15
 
JOSINA022 schreef:
Grote jongen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En ff zonder gekkigheid...fijn voor je dat het allemaal gelukt is!

Je geeft toch wel een housewarmingsparty hè? Willen natuurlijk wel met z'n allen je werk bewonderen Clown smiley


Housewarming= kampvuur...
in de huiskamer...Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:15
 
MARISKA601 schreef:
eh...
eh...
blondjes zijn toch dom? Knipoog smiley

of is dit blonde knijn slim? Knipoog smiley

Hebben wij ff geluk...jij bent knijn en ik ben niet blond Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:18
 
MARISKA601 schreef:
Housewarming= kampvuur...
in de huiskamer...Knipoog smiley

Haha, jij zegt het Knipoog smiley Ik durf het woord kampvuur bijna niet meer te noemen, anders hoor ik Visser straks in Utrecht gillen Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:21
 
Hallo Cross

Op dit stukje kan ik dus wel gewoon reageren. De mogelijkheid om mensen te blokkeren vind ik prima. Maar wees dan wel zo sportief dat wanneer je iemand een mail stuurt, waarin je zegt dat iets niet kan dat je dat spotten vind, dat de persoon die de mail krijgt ook kan antwoorden ... Nu maak je iemand monddood, terwijl jij wel mooi jouw mening hebt kunnen geven ...

Zou het niet mogelijk zijn dat die persoon hier helemaal geen erg in heeft dat hij de boel geblokkeert heeft dat zou ook een optie kunnen zijn.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:41
 
JOSINA022 schreef:
Haha, jij zegt het Knipoog smiley Ik durf het woord kampvuur bijna niet meer te noemen, anders hoor ik Visser straks in Utrecht gillen Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley


kan hij zo hard gillen dan....

ik dacht dat alleen keukenmeiden konden gillen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:42
 
JOSINA022 schreef:
Hebben wij ff geluk...jij bent knijn en ik ben niet blond Coole smiley met zonnebril


als jij het hondje bent, ben jij grijs Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:44
 
MARISKA601 schreef:
als jij het hondje bent, ben jij grijs Knipoog smiley

Huh???/
de ene is blond de ander grijs en beide wij????
Snap er geen ene laars meer van Gefrustreerde smiley
MAar ja ben ook blond Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:45
 
JOSINA022 schreef:
Haha, jij zegt het Knipoog smiley Ik durf het woord kampvuur bijna niet meer te noemen, anders hoor ik Visser straks in Utrecht gillen Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley

Euh horen wij het dan net niet??
Wonen ietsie verder dan zeeland pfffffffff Geschokte, onthutste smiley
komen wij goed weg Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:47
 
MARISKA601 schreef:
Wanneer?

met kerst lijkt het mij een prima idee...

afwachten wat vissertje ervan vind...

Denk dat we niet maggen kommen
Hijis bang voor zijn witte muren Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:52
 
JOSINA022 schreef:
Oja, da's waar...voor het kampvuur in het huis van Visser Clown smiley

Pfff, Visser dit en Visser dat...allehuja Visser? en ik dan? Ik ben toch ook lief...volgens Visser Engeltje smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 21 augustus 2011, 05:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 23:50
 
JOSINA022 schreef:
Grote jongen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En ff zonder gekkigheid...fijn voor je dat het allemaal gelukt is!

Je geeft toch wel een housewarmingsparty hè? Willen natuurlijk wel met z'n allen je werk bewonderen Clown smiley

Inderdaad. Mag je af en toe trots zijn op jezelf??? nou dan ben ik het stiekum toch écht wel een beetje.
En die party?...........Deal. ................Vanavond? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 23:52
 
ERIKA129 schreef:
Euh horen wij het dan net niet??
Wonen ietsie verder dan zeeland pfffffffff Geschokte, onthutste smiley
komen wij goed weg Knipoog smiley



Pas op ......visser kent 't veen op zn duimpie hoor. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 23:54
 
MARISKA601 schreef:
Wanneer?

met kerst lijkt het mij een prima idee...

afwachten wat vissertje ervan vind...




Visser vindt alles best Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 23:57
 
FRANKT627 schreef:
Pfff, Visser dit en VIsser dat...allehuja Viser? en ik dan? Ik beng toch ook lief...volgens Visser



Ja hoor Frankie. We waren toch al een koppel nietwaar? Clown smiley
Tenminste......zoiets hoorde ik waaien tijdens de laatste picknick.





Zal Hannah wel geweest zijn die dat zei Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 23:58
 
ERIKA129 schreef:
Huh???/
de ene is blond de ander grijs en beide wij????
Snap er geen ene laars meer van Gefrustreerde smiley
MAar ja ben ook blond Clown smiley


Je moet er ook geen laars van snappen, je moet er een biet van snappen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 00:03
 
VISSER278 schreef:
Je moet er ook geen laars van snappen, je moet er een biet van snappen Lachende smiley


Tja Visser, ze praten en kwebbelen en houden zich van de domme ...

Ze praten ... maar waarover
Ze kwebbelen ... das altijd beter dan roddelen
Ze houden zich van de domme ... tenminste dat denken ze ... Clown smiley

gggrrijns
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 00:12
 
VISSER278 schreef:
Visser is heeeeelemaal klaar met behangen.
En het mooiste was , vanmiddag kwam de buurvrouw spontaan
en die ging de boel schoonmaken. Ramen zemen, deuren schoonmaken
heel mn glasservies samen met dennis afwassen.
En zo zit ik zondag lekker aan kant.
Nog een paar kleinigheidjes en dan de rest van volgende week nog even écht vakantie houden. Slapende smiley

TOPPIE...VISSER!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2653 2654 2655 2656 2657 2658 2659 ... 6194 Volgende
Pagina 2656 van 6194