ChristianMatch
 


Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2657 2658 2659 2660 2661 2662 2663 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
WIMBRIEN639





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:01
 
Mijn mooiste moment vandaag was na de ochtenddienst in de Chr. Geref. Nebokerk in Rotterdam Zuid.

Ik speelde daar voor het eerst weer na een paar jaar van afwezigheid.
Ik begeleide de dienst op kerkorgel.
Ik kreeg voor en na de dienst heel veel warme omhelzingen en warme woorden te horen en dat deed mij goed.

Maar het allermooiste wat ik hoorde was dat iemand na afloop zei dat het orgel eindelijk weer zong.

Dat hadden ze heel lang niet gehoord.

Dat te horen voelde goed, en ik dank God er voor.

Daarme kan ik de komende week weer in gaan en van na genieten.

Wim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SEAN748





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:02
 
JOANNA879 schreef:
... of ze hebben geleerd dat dat niet "hoort" (vandaar dat ik me afvroeg of het per leeftijdsgroep zou verschillen)

Maar hoe denk jij dat de doorsnee man - als die al bestaat - het zou vinden als de vrouw dat initiatief neemt: onder de voet gelopen, of spannend, of gewoon, of .... en noem zo nog maar het één en ander op.

Eerlijk gezegd zou ik het wel geemancipeerd vinden als een vrouw ook gewoon een mailtje zou sturen met de strekking: "ik vind je leuk" Maar misschien is dat ook wel mijn gemakzucht? Engeltje smiley of is het zoiets als: kunnen ze ook eens meemaken hoe het is om gewoon geen antwoord op je bericht te krijgen.... Duiveltje smiley Alleen ben ik dan weer niet de persoon die de mail onbeantwoord zou laten, dus hou het maar op het eerste (emancipatie, dus).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:09
 
SEAN748 schreef:
Eerlijk gezegd zou ik het wel geemancipeerd vinden als een vrouw ook gewoon een mailtje zou sturen met de strekking: "ik vind je leuk" Maar misschien is dat ook wel mijn gemakzucht? Engeltje smiley of is het zoiets als: kunnen ze ook eens meemaken hoe het is om gewoon geen antwoord op je bericht te krijgen.... Duiveltje smiley Alleen ben ik dan weer niet de persoon die de mail onbeantwoord zou laten, dus hou het maar op het eerste (emancipatie, dus).

"Ik vind je leuk" is wel erg snel voor een eerste mail vind ik hoor... zou dat zelf wat minder direct brengen haha...
en geemancipeerd zijn omdat je zelf als vrouw het initiatief zou nemen tot een mailtje of chat ? nou ik vind dat wel vergezocht... als je zelf geen mailtjes krijgt zou je maar moeten wachten op de jagende man ?

Waarom dan niet zelf het intiatief nemen tot wie weet een leuk gesprek, want daar begint het tenslotte allemaal mee. Of je in het echt elkaar nog net zo leuk vindt, moet je dan nog maar afwachten... zou wel erg lang kunnen duren als je als vrouw zelf geen initiatief zou mogen nemen, en omdat dan als emancipatie te bestempelen vind ik persoonlijk tever gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:17
 
ERIKA129 schreef:
Net weer een hoosbui gehad Boze smiley
Ja Frank je hebt weer jezin gekregen Gefrustreerde smiley
het is hier gruwelijk benauwd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt



Had ik maar een laptop, dan ging ik buiten zitten.
Afijn, ga ik toch nog maar een poosje doen, 'k ga lekker uitloggen .... ik ben tenslotte toch in staking. Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:19
 
ERIKA129 schreef:
Euh Jaloers op mijne jeugdige leeftijd?? Clown smiley Clown smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Eg nie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:24
 
VISSER278 schreef:
Eg nie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Niet op reageren, Erika, hij is in staking Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:24
 
VISSER278 schreef:
Had ik maar een laptop, dan ging ik buiten zitten.
Afijn, ga ik toch nog maar een poosje doen, 'k ga lekker uitloggen .... ik ben tenslotte toch in staking. Kussende smiley

Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:33
 
LEONARD480 schreef:
O lessen in pijl en boog kan ik goed gebruiken Cross ... Smiley met dichtgeplakte mond maar ehh dan krijg ik wel een probleem met al die fans Knipoog smiley


He Leonard, je kan 10 september gaan boogschieten ... succes !!!

http://www.christianmatch.nl/singlesdag.php#activiteit_2

Activiteit 2: “Schiet maar raak voor een knaak”
De schutters in spé worden om ongeveer 14.15 uur ontvangen Op onze “Boer zoekt JOU!” boerderij met een overheerlijke high tea. Rond 15.00 uur start een 2 uur durende workshop schieten. In deze workshop komen de handboog, kruisboog, luchtbuks en blaaspijp aan bod Heb je altijd al eens je jachtinstinct willen beproeven? Wacht dan niet langer en neem deel aan de workshop schieten!

De workshop wordt begeleid door een ervaren schiet instructeur, welke je de fijne kneepjes van het schieten met de verschillende wapens binnen twee uur bij zal brengen.

Tijdens het eerste gedeelte, de warming up, brengen we je de juiste houding, techniek en richtingsgevoel bij. Hierna wordt de groep opgesplitst in verschillende groepen en wordt er gestreden om de punten!

Na de workshop kun je heerlijk napraten bij een hapje en een drankje. De dag wordt afgesloten met een overheerlijke BBQ.

Kosten: € 55,- All inclusive (incl. BTW)


Je moet dan wel genoegen nemen met euh ... iets mindere instructeur zeg maar ... Lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=-FeYat9wuyU Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 21:04
 
http://www.youtube.com/watch?v=adN_mak-jzY
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 21:07
 
Vanmiddag naar huis gegaan vanuit Sliedrecht
Bij haar thuis stortbui en bij mijn thuiskomst geen druppeltje gevallen Geschokte, onthutste smiley
Afstand van beide plaatsen amper 27 km.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 21:09
 
BTW? 6% toch?
Ik betaal geen 19% Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 21:14
 
Vandaag tot vervelens toe : vier ( 4 ) keer de vraag.........hangen je lampen al op? Boze smiley Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 21:15
 
VISSER278 schreef:
Vandaag tot vervelens toe : vier ( 4 ) keer de vraag.........hangen je lampen al op? Boze smiley Zieke smiley

Is hij stiekum op vakantie Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 21:22
 
Pfff ene hoosbui naar de andere afgewisseld met onweer Boze smiley en dat de hele lamme ganse zondag. Om druilerig van te worden, o, nee we waren allemaal ziek Zieke smiley , vast regenziekte Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 21:42
 
Geen druppel in de regio 0180
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEET760





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 21:51
 
Hier in regio 0485 ook nog geen druppel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:01
 
JOSINA022 schreef:
Niet op reageren, Erika, hij is in staking Smiley met dichtgeplakte mond

toch geen hongerstaking he Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:01
 
PEET760 schreef:
Hier in regio 0485 ook nog geen druppel.

wel je zweetdruppel Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:02
 
MARIO216 schreef:
Geen druppel in de regio 0180


nee regen is op, dat ligt in regio 0591 Boze smiley Boze smiley

je mag er wel wat van hebben hoor, is genoeg!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:03
 
YELNIN491 schreef:
toch geen hongerstaking he Smiley met dichtgeplakte mond

wel OV staking Boze smiley
geen bussen naar de picknick Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEET760





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:06
 
sorry.

Laatst aangepast door
PEET760
op zondag 21 augustus 2011, 22:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEET760





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:07
 
PEET760 schreef:
sorry.
wat een domme reactie.
reageer je een keer op iets op het forum...................

reactie op het antwoord van Herman
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:08
 
YELNIN491 schreef:
nee regen is op, dat ligt in regio 0591 Boze smiley Boze smiley

je mag er wel wat van hebben hoor, is genoeg!! Knipoog smiley

Oh, daar is het dus gebleven Knipoog smiley in Utrecht welgeteld 3 druppels Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:09
 
JOSINA022 schreef:
Mocht ie willen Gefrustreerde smiley Nee hoor, Erika, of jou erbij of helemaal niet Verliefde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

sjonge zeg ik zeg Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:09
 
Eigenlijk raar dat een inhoudelijk topic ter nauwernood 3 pagina's haalt, terwijl een onzinnig topic als dit als op 25 pagina's staat.
Zegt dit iets over de diepgang op CM? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:10
 
Ik weet waarom de blaft: territorium verdedigen.
Indringers verjagen.
Dus typisch gedrag van waakhond.

Ik heb haar vandaag de hele dag binnengehouden.
Ramen en deuren dicht en de luxaflex gesloten.
Zo werd ze dus niet beinvloed door geluiden, en van wat ze kon zien.

Maar dit is dus niet de ideale oplossing voor de hond.
Wel voor de buren.

Het blafgedrag vanwege territorium verdedigen afleren, is niet goed.
De hond raakt in de war en weet niet wanneer het wel mag blaffen en wanneer niet.


Ik geef mezelf 10 dagen bedenktijd of ik afstand doe of niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:11
 
YELNIN491 schreef:
sjonge zeg ik zeg Smiley met dichtgeplakte mond

Join the club Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:13
 
YELNIN491 schreef:
nee regen is op, dat ligt in regio 0591 Boze smiley Boze smiley

je mag er wel wat van hebben hoor, is genoeg!! Knipoog smiley

Graag 2 emmertjes water halen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:14
 
HERMAN388 schreef:
Is hij stiekum op vakantie Smiley die vol vragen zit



Nee hij hééft vakantie. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:15
 
MARISKA601 schreef:
Ik weet waarom de blaft: territorium verdedigen.
Indringers verjagen.
Dus typisch gedrag van waakhond.

Ik heb haar vandaag de hele dag binnengehouden.
Ramen en deuren dicht en de luxaflex gesloten.
Zo werd ze dus niet beinvloed door geluiden, en van wat ze kon zien.

Maar dit is dus niet de ideale oplossing voor de hond.
Wel voor de buren.

Het blafgedrag vanwege territorium verdedigen afleren, is niet goed.
De hond raakt in de war en weet niet wanneer het wel mag blaffen en wanneer niet.


Ik geef mezelf 10 dagen bedenktijd of ik afstand doe of niet.

Hele moeilijk beslissing, ik denk aan je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2657 2658 2659 2660 2661 2662 2663 ... 6194 Volgende
Pagina 2660 van 6194