| Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIEN639
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:01
|
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag was na de ochtenddienst in de Chr. Geref. Nebokerk in Rotterdam Zuid.
Ik speelde daar voor het eerst weer na een paar jaar van afwezigheid. Ik begeleide de dienst op kerkorgel. Ik kreeg voor en na de dienst heel veel warme omhelzingen en warme woorden te horen en dat deed mij goed.
Maar het allermooiste wat ik hoorde was dat iemand na afloop zei dat het orgel eindelijk weer zong.
Dat hadden ze heel lang niet gehoord.
Dat te horen voelde goed, en ik dank God er voor.
Daarme kan ik de komende week weer in gaan en van na genieten.
Wim
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SEAN748
|
Berichten: 7
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:02
|
|
|
|
| JOANNA879 schreef: | ... of ze hebben geleerd dat dat niet "hoort" (vandaar dat ik me afvroeg of het per leeftijdsgroep zou verschillen)
Maar hoe denk jij dat de doorsnee man - als die al bestaat - het zou vinden als de vrouw dat initiatief neemt: onder de voet gelopen, of spannend, of gewoon, of .... en noem zo nog maar het één en ander op. |
Eerlijk gezegd zou ik het wel geemancipeerd vinden als een vrouw ook gewoon een mailtje zou sturen met de strekking: "ik vind je leuk" Maar misschien is dat ook wel mijn gemakzucht? of is het zoiets als: kunnen ze ook eens meemaken hoe het is om gewoon geen antwoord op je bericht te krijgen.... Alleen ben ik dan weer niet de persoon die de mail onbeantwoord zou laten, dus hou het maar op het eerste (emancipatie, dus).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:09
|
|
|
|
| SEAN748 schreef: | Eerlijk gezegd zou ik het wel geemancipeerd vinden als een vrouw ook gewoon een mailtje zou sturen met de strekking: "ik vind je leuk" Maar misschien is dat ook wel mijn gemakzucht? of is het zoiets als: kunnen ze ook eens meemaken hoe het is om gewoon geen antwoord op je bericht te krijgen.... Alleen ben ik dan weer niet de persoon die de mail onbeantwoord zou laten, dus hou het maar op het eerste (emancipatie, dus). |
"Ik vind je leuk" is wel erg snel voor een eerste mail vind ik hoor... zou dat zelf wat minder direct brengen haha... en geemancipeerd zijn omdat je zelf als vrouw het initiatief zou nemen tot een mailtje of chat ? nou ik vind dat wel vergezocht... als je zelf geen mailtjes krijgt zou je maar moeten wachten op de jagende man ?
Waarom dan niet zelf het intiatief nemen tot wie weet een leuk gesprek, want daar begint het tenslotte allemaal mee. Of je in het echt elkaar nog net zo leuk vindt, moet je dan nog maar afwachten... zou wel erg lang kunnen duren als je als vrouw zelf geen initiatief zou mogen nemen, en omdat dan als emancipatie te bestempelen vind ik persoonlijk tever gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:17
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Net weer een hoosbui gehad Ja Frank je hebt weer jezin gekregen het is hier gruwelijk benauwd  |
Had ik maar een laptop, dan ging ik buiten zitten. Afijn, ga ik toch nog maar een poosje doen, 'k ga lekker uitloggen .... ik ben tenslotte toch in staking.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:19
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Euh Jaloers op mijne jeugdige leeftijd??  |
Eg nie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:24
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Eg nie  |
Niet op reageren, Erika, hij is in staking
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:24
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Had ik maar een laptop, dan ging ik buiten zitten. Afijn, ga ik toch nog maar een poosje doen, 'k ga lekker uitloggen .... ik ben tenslotte toch in staking.  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:33
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | O lessen in pijl en boog kan ik goed gebruiken Cross ... maar ehh dan krijg ik wel een probleem met al die fans  |
He Leonard, je kan 10 september gaan boogschieten ... succes !!!
http://www.christianmatch.nl/singlesdag.php#activiteit_2
Activiteit 2: “Schiet maar raak voor een knaak” De schutters in spé worden om ongeveer 14.15 uur ontvangen Op onze “Boer zoekt JOU!” boerderij met een overheerlijke high tea. Rond 15.00 uur start een 2 uur durende workshop schieten. In deze workshop komen de handboog, kruisboog, luchtbuks en blaaspijp aan bod Heb je altijd al eens je jachtinstinct willen beproeven? Wacht dan niet langer en neem deel aan de workshop schieten!
De workshop wordt begeleid door een ervaren schiet instructeur, welke je de fijne kneepjes van het schieten met de verschillende wapens binnen twee uur bij zal brengen.
Tijdens het eerste gedeelte, de warming up, brengen we je de juiste houding, techniek en richtingsgevoel bij. Hierna wordt de groep opgesplitst in verschillende groepen en wordt er gestreden om de punten!
Na de workshop kun je heerlijk napraten bij een hapje en een drankje. De dag wordt afgesloten met een overheerlijke BBQ.
Kosten: € 55,- All inclusive (incl. BTW)
Je moet dan wel genoegen nemen met euh ... iets mindere instructeur zeg maar ...
http://www.youtube.com/watch?v=-FeYat9wuyU
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 21:07
|
|
|
|
Vanmiddag naar huis gegaan vanuit Sliedrecht Bij haar thuis stortbui en bij mijn thuiskomst geen druppeltje gevallen  Afstand van beide plaatsen amper 27 km.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 21:09
|
|
|
|
BTW? 6% toch? Ik betaal geen 19%
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 21:14
|
|
|
|
Vandaag tot vervelens toe : vier ( 4 ) keer de vraag.........hangen je lampen al op?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 21:15
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Vandaag tot vervelens toe : vier ( 4 ) keer de vraag.........hangen je lampen al op?  |
Is hij stiekum op vakantie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 21:22
|
|
|
|
Pfff ene hoosbui naar de andere afgewisseld met onweer en dat de hele lamme ganse zondag. Om druilerig van te worden, o, nee we waren allemaal ziek , vast regenziekte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 21:42
|
|
|
|
|
Geen druppel in de regio 0180
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
Berichten: 62
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 21:51
|
|
|
|
|
Hier in regio 0485 ook nog geen druppel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:01
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Niet op reageren, Erika, hij is in staking  |
toch geen hongerstaking he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:01
|
|
|
|
| PEET760 schreef: | | Hier in regio 0485 ook nog geen druppel. |
wel je zweetdruppel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:02
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Geen druppel in de regio 0180 |
nee regen is op, dat ligt in regio 0591
je mag er wel wat van hebben hoor, is genoeg!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:03
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | toch geen hongerstaking he  |
wel OV staking geen bussen naar de picknick
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
Berichten: 62
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:06
|
|
|
|
sorry.
Laatst aangepast door
|
PEET760
|
op zondag 21 augustus 2011, 22:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
Berichten: 62
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:07
|
|
|
|
| PEET760 schreef: | sorry. wat een domme reactie. reageer je een keer op iets op het forum................... |
reactie op het antwoord van Herman
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:08
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | nee regen is op, dat ligt in regio 0591
je mag er wel wat van hebben hoor, is genoeg!!  |
Oh, daar is het dus gebleven in Utrecht welgeteld 3 druppels
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:09
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Mocht ie willen Nee hoor, Erika, of jou erbij of helemaal niet  |
sjonge zeg ik zeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
Berichten: 1181
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:09
|
|
|
|
Eigenlijk raar dat een inhoudelijk topic ter nauwernood 3 pagina's haalt, terwijl een onzinnig topic als dit als op 25 pagina's staat. Zegt dit iets over de diepgang op CM?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:10
|
|
|
|
Ik weet waarom de blaft: territorium verdedigen. Indringers verjagen. Dus typisch gedrag van waakhond.
Ik heb haar vandaag de hele dag binnengehouden. Ramen en deuren dicht en de luxaflex gesloten. Zo werd ze dus niet beinvloed door geluiden, en van wat ze kon zien.
Maar dit is dus niet de ideale oplossing voor de hond. Wel voor de buren.
Het blafgedrag vanwege territorium verdedigen afleren, is niet goed. De hond raakt in de war en weet niet wanneer het wel mag blaffen en wanneer niet.
Ik geef mezelf 10 dagen bedenktijd of ik afstand doe of niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:11
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | sjonge zeg ik zeg  |
Join the club
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:13
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | nee regen is op, dat ligt in regio 0591
je mag er wel wat van hebben hoor, is genoeg!!  |
Graag 2 emmertjes water halen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:14
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Is hij stiekum op vakantie  |
Nee hij hééft vakantie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:15
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik weet waarom de blaft: territorium verdedigen. Indringers verjagen. Dus typisch gedrag van waakhond.
Ik heb haar vandaag de hele dag binnengehouden. Ramen en deuren dicht en de luxaflex gesloten. Zo werd ze dus niet beinvloed door geluiden, en van wat ze kon zien.
Maar dit is dus niet de ideale oplossing voor de hond. Wel voor de buren.
Het blafgedrag vanwege territorium verdedigen afleren, is niet goed. De hond raakt in de war en weet niet wanneer het wel mag blaffen en wanneer niet.
Ik geef mezelf 10 dagen bedenktijd of ik afstand doe of niet. |
Hele moeilijk beslissing, ik denk aan je!
|
|
| Naar boven |
|
|