ChristianMatch
 


Forum

Huisdieren en opvoeding
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2658 2659 2660 2661 2662 2663 2664 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:18
 
Blaafen kan binnen de kortste keren gewoon gewoonte gedrag worden, wat je dus moet doorbreken. Annette gaf je een paar tips die het proberen ward zijn.
Ik heb hier zo'n zelfde soort blaffer lopen waarvan ik weet dat de fout bij mij ligt.
Ik schenk haar negatieve aandacht als ze blaft, waardoor ze het alleen maar vaker gaat doen.
Voor een hond is aandacht, aandacht, op welke manier dan ook.
Mijn vorige hond heb ik het afgeleerd door hem heel simpel binnen te houden.op de uitlaatbeurten na. Na drie weken mocht hij onder begeleiding in de tuin, maar een blaf betekende direct naar binnen.
Dit werkte perfect en hij blafte totaal niet meer...

Totdat de buren een kat met een rinkelbel kochten, toen blafte hij weer en het is nooit meer opgehouden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:26
 
JOLAN931 schreef:
Blaafen kan binnen de kortste keren gewoon gewoonte gedrag worden, wat je dus moet doorbreken. Annette gaf je een paar tips die het proberen ward zijn.
Ik heb hier zo'n zelfde soort blaffer lopen waarvan ik weet dat de fout bij mij ligt.
Ik schenk haar negatieve aandacht als ze blaft, waardoor ze het alleen maar vaker gaat doen.
Voor een hond is aandacht, aandacht, op welke manier dan ook.
Mijn vorige hond heb ik het afgeleerd door hem heel simpel binnen te houden.op de uitlaatbeurten na. Na drie weken mocht hij onder begeleiding in de tuin, maar een blaf betekende direct naar binnen.
Dit werkte perfect en hij blafte totaal niet meer...

Totdat de buren een kat met een rinkelbel kochten, toen blafte hij weer en het is nooit meer opgehouden.



Dat is balen zeg
dierengeluidoverlast Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:27
 
JOSINA022 schreef:
Join the club Knipoog smiley

Fanclub Frank Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:28
 
VISSER278 schreef:
Nee hij hééft vakantie. Coole smiley met zonnebril

3 weken werken en 49 weken vakantie? Dat is een goeie CAO


Laatst aangepast door
HERMAN388
op zondag 21 augustus 2011, 22:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:28
 
YELNIN491 schreef:
Fanclub Frank Lachende smiley

Haha, ja idd met Visser in zijn kielzog Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:29
 
HERMAN388 schreef:
3 weken werken en 49 weken vakantie? Dat is een goeie CAO

Hij noemt dat vakantie, maar eigenlijk is hij in staking Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:30
 
YELNIN491 schreef:
Fanclub Frank Lachende smiley

Frank heeft 1145 vrouwelijke (CM)fans
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:31
 
JOSINA022 schreef:
Hij noemt dat vakantie, maar eigenlijk is hij in staking Smiley met dichtgeplakte mond


Hij wilt meer vakantie Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:32
 
HERMAN388 schreef:
Dat is balen zeg
dierengeluidoverlast Boze smiley
Was verder geen probleem. Het was een schat en de hele buurt hield van hem.
Hij leeft niet meer overigens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALOUS961





Berichten: 158

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:33
 
Een tiener zat een halfuur aan de telefoon en hing toen op .
"wauw!!! "zei haar vader. "Dat was kort. Meestal zit je 2 uur te kletsen. wat was er? "

"Verkeerd verbonden " antwoordde het meisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:34
 
SorryVerlegen lachende smiley ik heb te lange vakantie, bijna 3 jaar, maar wanneer mag ik werken?
Nog steeds wachten totdat ik weer volledig hersteld. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:35
 
JOLAN931 schreef:
Was verder geen probleem. Het was een schat en de hele buurt hield van hem.
Hij leeft niet meer overigens

Rust in vrede Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:37
 
HERMAN388 schreef:
SorryVerlegen lachende smiley ik heb te lange vakantie, bijna 3 jaar, maar wanneer mag ik werken?
Nog steeds wachten totdat ik weer volledig hersteld. Boze smiley

Kan het mij levendig voorstellen, Herman. Is niet leuk hè? Ik heb het na 3 maanden thuiszitten wel weer gezien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:38
 
HERMAN388 schreef:
Rust in vrede Huilende smiley, smiley in tranen


Dit is geen fijne reactie, Herman. Ik heb vorig jaar mijn hondje verloren en het doet nog steeds pijn, ik mis 'm nog elke dag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:44
 
JOSINA022 schreef:


Dit is geen fijne reactie, Herman. Ik heb vorig jaar mijn hondje verloren en het doet nog steeds pijn, ik mis 'm nog elke dag.


3 jaar geleden heb ik mijn kruising border collie moeten laten inslapen...
een par maanden eerder mijn poes jasmijn...
en een paar dagen nadat ik mijn hond had moeten laten inslapen werd mijn kat bianca doodgereden..

ik weet wat het betekend al die verliezen...


en nu deze beslissing....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:46
 
JOSINA022 schreef:


Dit is geen fijne reactie, Herman. Ik heb vorig jaar mijn hondje verloren en het doet nog steeds pijn, ik mis 'm nog elke dag.

Mijn 1e hond was verongelukt door domme fout van mijn oudste dochter.
Hij was niet aan de lijn en ze dacht dat hij wel goed gehoordzaamd zou zijn. Maar nee hoor hij sprong meteen de straat op en geschept door een auto en op slag dood.
Hij was nog geen 1 jaar oud en begraven in onze tuin.
Mijn dochter raakte helemaal overstuur Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:46
 
MARISKA601 schreef:
3 jaar geleden heb ik mijn kruising border collie moeten laten inslapen...
een par maanden eerder mijn poes jasmijn...
en een paar dagen nadat ik mijn hond had moeten laten inslapen werd mijn kat bianca doodgereden..

ik weet wat het betekend al die verliezen...


en nu deze beslissing....

Moeilijk hè? Ik zal niet alleen aan je denken, maar jou ook in mijn gebed meenemen! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:47
 
HERMAN388 schreef:
SorryVerlegen lachende smiley ik heb te lange vakantie, bijna 3 jaar, maar wanneer mag ik werken?
Nog steeds wachten totdat ik weer volledig hersteld. Boze smiley

Is er dan geen mogelijkheid om kleine klusjes aan te nemen, desnoods gratis of eerst zwart, zodat je er niet helemaal uitraakt en heel voorzichtig toch het een en ander met je goede hand te doen? OF Om vrijwilligerswerk te doen? OF om om te scholen naar een beroep waarbij je je hand niet nodig hebt?

Het zijn maar een paar ideeen hoor, ik kan me voorstellen dat je gestoord wordt van thuiszitten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:49
 
als je buren pas na 3 jaar beginnen te zeuren over je hond, zijn ze mooi 3 jaar te laat.

als mijn buren over het geblaf (wat ze overigens nauwelijks doet, aard van het beestje) van mijn hond zouden gaan klagen, zijn ze ook mooi 4 jaar te laat.

ik denk dat dat bij de 'huiselijke geluiden' hoort. ik bedoel: overdag een luidspelende radio heb je meestal ook maar te accepteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:50
 
JOSINA022 schreef:
Kan het mij levendig voorstellen, Herman. Is niet leuk hè? Ik heb het na 3 maanden thuiszitten wel weer gezien.

Ik ben benieuwd wat met mij morgen gaat gebeuren na operatie.
De dokter kan niet zeggen dat ik weer beschikbaar ben om te werken.
Dat is een moeilijk operatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEET760





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:51
 
Het mooiste moment van vandaag .............dat mijn vriendin bij ons in de kerk prachtig zong op de zomerzangavond.(hallelujah en you rise me up)
Wat een stem geweldig.
Heb genoten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:53
 
GRIFFIN748 schreef:
als je buren pas na 3 jaar beginnen te zeuren over je hond, zijn ze mooi 3 jaar te laat.

als mijn buren over het geblaf (wat ze overigens nauwelijks doet, aard van het beestje) van mijn hond zouden gaan klagen, zijn ze ook mooi 4 jaar te laat.

ik denk dat dat bij de 'huiselijke geluiden' hoort. ik bedoel: overdag een luidspelende radio heb je meestal ook maar te accepteren.


weet je nog toen jij met liska hier was hoe ze met claudia bezig was en binnen en in de tuin?
kreeg ik 3 dagen later op mijn falie van ze.
waarom stappen ze niet direct dan op me af en dan kunnen ze de situatie inschatten.
ik heb het gehad met ze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:53
 
GRIFFIN748 schreef:
als je buren pas na 3 jaar beginnen te zeuren over je hond, zijn ze mooi 3 jaar te laat.

als mijn buren over het geblaf (wat ze overigens nauwelijks doet, aard van het beestje) van mijn hond zouden gaan klagen, zijn ze ook mooi 4 jaar te laat.

ik denk dat dat bij de 'huiselijke geluiden' hoort. ik bedoel: overdag een luidspelende radio heb je meestal ook maar te accepteren.

Vanuit de woonkamer hoor ik 'smorgens al de buren keiharde muziek op de tv.
Fijn hoor Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:54
 
YELNIN491 schreef:
nee regen is op, dat ligt in regio 0591 Boze smiley Boze smiley

je mag er wel wat van hebben hoor, is genoeg!! Knipoog smiley


Mijn ouders wonen ook in regio 0591 maar die hebben geen druppel regen gehad ... wel wat gerommel in de lucht maar verder niet.

Regio 0524 (Coevorden) ... vrij veel onweer en regen gehad ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 23:04
 
HERMAN388 schreef:
Graag 2 emmertjes water halen

Van hoeveel liter??? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 23:05
 
[quote=CROSSROAD317]Mijn ouders wonen ook in regio 0591 maar die hebben geen druppel regen gehad ... wel wat gerommel in de lucht maar verder niet.

Ligt eraan welke kant van de Hondsrug je woont Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Moest je toch ergens weten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 23:14
 
YELNIN491 schreef:
Van hoeveel liter??? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

2 keer 10 liter Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 23:14
 
Regio 0598: vanmiddag veel dreiging, veel gerommel, geen drup regen en van de dreiging is ook niets meer over.
Wel erg warme dag..

Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 23:16
 
HERMAN388 schreef:
2 keer 10 liter Knipoog smiley

zo weinig maar, da's peanuts Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 23:17
 
HERMAN388 schreef:
wel OV staking Boze smiley
geen bussen naar de picknick Gefrustreerde smiley

Dat wordt dan wandelen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2658 2659 2660 2661 2662 2663 2664 ... 6194 Volgende
Pagina 2661 van 6194