ChristianMatch
 


Forum

ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2662 2663 2664 2665 2666 2667 2668 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:40
 
ERIKA129 schreef:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachhhhhhhhhhhhhhhhhhh
wat zielig Kussende smiley

Kan je vandaag al niet op vakantie vertrekken en binnen enkele maanden terug komen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:41
 
FRANKT627 schreef:
Nu moeten we al opboksen tegen 3 rebelse plaagvrouwen en een manspersoon die graag met een overontwikkelde pekelharing rondzwemt... Boze smiley Waar gaat het heen Gefrustreerde smiley

Overontwikkelde Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:43
 
FRANKT627 schreef:
Kan je vandaag al niet op vakantie vertrekken en binnen enkele maanden terug komen...

Binnen enkele maanden terugkomen?? Dat kan ook vandaag al zijn hoor Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:43
 
FRANKT627 schreef:


Hou je vooral niet in, Josina, om eens lief te zijn tegen ons... Huilende smiley, smiley in tranen

Vooruit...omdat jij het bent Kussende smiley... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:43
 
FRANKT627 schreef:
Ga je maar 5 dagen op vakantie??? Welke contreien ga je onveilig maken???

Hier schijnt de zon in vol ornaat. Coole smiley met zonnebril

Kom in iedergeval niet jou kant op Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:44
 
ERIKA129 schreef:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachhhhhhhhhhhhhhhhhhh
wat zielig Kussende smiley

Een beetje zielig dan...klein beetje Knipoog smiley

Staking is alweer snel voorbij, stiekum kunnen ze ons niet missen Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op maandag 22 augustus 2011, 11:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:44
 
FRANKT627 schreef:
Kan je vandaag al niet op vakantie vertrekken en binnen enkele maanden terug komen...

Ja ja rustig aan ben met 3 kwartier weg hier Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:47
 
ERIKA129 schreef:
Kom in iedergeval niet jou kant op Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Jij mag ook deze provincie niet in zonder vergunning Knipoog smiley

Nu weten we al waar je niet naartoe gaat...Als je nu ook zo mededeelzaam wilt zijn om ons te vertellen waar je wel naartoe gaat zullen knijn en Josina tevreden zijn want ze ontploffen bijna van nieuwsgierigheid...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:48
 
MARISKA601 schreef:



ga toch met je lampen spelen Knipoog smiley



Ga knijnen voeren joh Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:50
 
FRANKT627 schreef:
Nu moeten we al opboksen tegen 3 rebelse plaagvrouwen en een manspersoon die graag met een overontwikkelde pekelharing rondzwemt... Boze smiley Waar gaat het heen Gefrustreerde smiley


Waar het heen gaat? nou.......'t wordt vanzelf een rolmops Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:53
 
FRANKT627 schreef:
Kan je vandaag al niet op vakantie vertrekken en binnen enkele maanden terug komen...



Binnen?????????????? Veel liever er buiten.En neem Josina ook gelijk mee Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:54
 
ERIKA129 schreef:
Kom in iedergeval niet jou kant op Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley



Toch ook niet naar Zeeland hoop ik? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
VISSER278
op maandag 22 augustus 2011, 11:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:55
 
VISSER278 schreef:
Ga knijnen voeren joh Boze smiley


tis bijna lunchtijd voor dit knijn...
zal ik een visje op brood doen...

tis wel een groot visje...

bijna 2 meter lang en bijna 100 kg...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:01
 
FRANKT627 schreef:
Nu moeten we al opboksen tegen 3 rebelse plaagvrouwen en een manspersoon die graag met een overontwikkelde pekelharing rondzwemt... Boze smiley Waar gaat het heen Gefrustreerde smiley



Volgens mij Frank draaien ze een bepaald spreekwoord om ...

Het is niet meer "meisjes plagen" maar "jongens plagen ... kusjes vragen ... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:01
 
ERIKA129 schreef:
Kom in iedergeval niet jou kant op Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Fijne vakantie hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:03
 
FRANKT627 schreef:
Jij mag ook deze provincie niet in zonder vergunning Knipoog smiley

Nu weten we al waar je niet naartoe gaat...Als je nu ook zo mededeelzaam wilt zijn om ons te vertellen waar je wel naartoe gaat zullen knijn en Josina tevreden zijn want ze ontploffen bijna van nieuwsgierigheid...

Je durft er niet eens voor uit te komen dat jij het eigenlijk wilt weten. Watje Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Beetje verschuilen achter knijn en mij Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:04
 
MARISKA601 schreef:
tis bijna lunchtijd voor dit knijn...
zal ik een visje op brood doen...

tis wel een groot visje...

bijna 2 meter lang en bijna 100 kg...

maakt niet uit, als ie maar lief is Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:05
 
CROSSROAD317 schreef:
Volgens mij Frank draaien ze een bepaald spreekwoord om ...

Het is niet meer "meisjes plagen" maar "jongens plagen ... kusjes vragen ... Knipoog smiley

Aha, jullie krijgen hulp Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AARTJE289





Berichten: 87

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:17
 
Ik ga er morgen weer even tussen uit.

Mooie en gezellige tijd met zn allen toe gewenst!

{zal het wel van de stille zijlijn blijven volgen hoor! }
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:36
 
FRANKT627 schreef:
Inderdaad, jullie kunnen wel best lief zijn... Lachende smiley


Als ze dan ook nog es lief DOEN, dan word het allemaal weer héél wat aangenamer. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:37
 
MARISKA601 schreef:
tis bijna lunchtijd voor dit knijn...
zal ik een visje op brood doen...

tis wel een groot visje...

bijna 2 meter lang en bijna 100 kg...


En niet te freeeeeeeeetuhhhhZieke smiley


Laatst aangepast door
VISSER278
op maandag 22 augustus 2011, 12:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:45
 
JOSINA022 schreef:
Groot gelijk, zelfstandige vrouw hè? Lachende smiley

CROSSROAD317 schreef:
Ik heb geen medelijden met je ... zolang je nog bomen kunt omhakken en rooien ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

'T is allemaal alweer gefikst......de bijtjes kunnen weer in en uitvliegen, de kikkers ff komen buurten, terwijl ik mijn krantje probeer te lezen.......wat kan het leven goed zijn, na gedane arbeid Engeltje smiley Clown smiley

nee hoor.....ik hoef ook geen meelij maar beetje meeleven zou prettig zijn.....dank u Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

by the way cross......ik heb 4 kikkers.....het vrouwtje heeft ze dus optijd kunnen beschermen voor de grote grijze reiger Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 13:23
 
VISSER278 schreef:
Toch ook niet naar Zeeland hoop ik? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Je zal maar tegenslag hebben en Erika in de provincie tegenkomen. Knipoog smiley

Het is zwoel weer hier. Ik verwacht wel een bui..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 13:24
 
JOSINA022 schreef:
Vooruit...omdat jij het bent Kussende smiley... Engeltje smiley

Lachende smiley zie je wel dat je het kan... Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 13:27
 
Verraste, verbaasde smiley ik zie dat AMGELA759 ondertussen grijs is geworden. Is er nu een clubje ontstaan of is dat afgeblazen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 13:28
 
TINK100 schreef:
ik kan ook niet mee, ik zit met mijn werk.....
wens jullie allen wel een geweldige dag toe met mooi weer.....

Geschokte, onthutste smiley toch niet gaan werken in Rusland zeker??? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 13:31
 
AJB641 schreef:
Goed topic.

mijn eerste reactie op de topic titel:

Wat is de waarde van dingen of daden die je niet aan God kunt "terug geven"?

Het klinkt wel mooi maar je legt je nogal wat op. Als ik wandel door Leeuwarden omdat ik dat wel prettig vind en het is goed voor de gezondheid, wat moet of kan ik daarvan aan God teruggeven? Als ik moet vergaderen over van alles en nog wat, wat moet ik daarvan aan God teruggeven? Ik krijg een beetje een gevoel van veroordeling: als je danst in de disco daarvan kun je God niets teruggeven, dus....

De levensinstelling klinkt vroom maar is oude wijn in nieuwe reformatorische zakken: je mag niet genieten van wat buiten de refocultuur valt, zonder je schuldig te voelen. Want op, naar mijn opvattingen onnodig, schuld- en zondegevoel (b)lijkt veel gebaseerd in deze kringen.

Thomas, grijze sokken.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 22 augustus 2011, 13:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 13:33
 
FRANKT627 schreef:
Lachende smiley zie je wel dat je het kan... Kussende smiley

Ach, ik ben de beroerdste niet Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 13:44
 
THOMAS968 schreef:

Thomas, grijze sokken.


geitewollen EN in sandalen??? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 13:45
 
hey leuk reacties.

Op zich kun je met mijn gedachte nog alle kanten op hoor! ik zeg niet zwart en niet wit. Met mijn gedachte wil ik zeker niet oordelen. het kan dat het zo wel over komt. Mogelijk komt dat door de bril waardoor er gelezen wordt. Daar is niets mis mee.

Natuurlijk doet mijn gedachte een beroep op de vraag: wat is goed en wat is kwaad. op zich een logisch gevolg om die gedachten aan elkaar te koppelen.

Ik ben zelf van mening dat God ons heeft geschapen naar zijn beeld.
we kunnen muziek maken, bewegen op muziek en of dat nu swingen is of jumpen of wat dan ook ;). its all part of being someone!

misschien maakt dit iets duidelijk over mijn reden van het plaatsen van de gedachte? of juist het tegenover gestelde. Brand los.
een beeje Brainflushing kan ik wel gebruiken ;)

Grijze sokken? De zwarte sokken te vaak gewassen of de witte sokken te weinig gewassen? Knipoog smiley

groetsels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2662 2663 2664 2665 2666 2667 2668 ... 6194 Volgende
Pagina 2665 van 6194