| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:40
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat zielig  |
Kan je vandaag al niet op vakantie vertrekken en binnen enkele maanden terug komen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:41
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Nu moeten we al opboksen tegen 3 rebelse plaagvrouwen en een manspersoon die graag met een overontwikkelde pekelharing rondzwemt... Waar gaat het heen  |
Overontwikkelde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:43
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Kan je vandaag al niet op vakantie vertrekken en binnen enkele maanden terug komen... |
Binnen enkele maanden terugkomen?? Dat kan ook vandaag al zijn hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:43
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: |
Hou je vooral niet in, Josina, om eens lief te zijn tegen ons...  |
Vooruit...omdat jij het bent ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:43
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ga je maar 5 dagen op vakantie??? Welke contreien ga je onveilig maken???
Hier schijnt de zon in vol ornaat.  |
Kom in iedergeval niet jou kant op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:44
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat zielig  |
Een beetje zielig dan...klein beetje 
Staking is alweer snel voorbij, stiekum kunnen ze ons niet missen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 22 augustus 2011, 11:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:44
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Kan je vandaag al niet op vakantie vertrekken en binnen enkele maanden terug komen... |
Ja ja rustig aan ben met 3 kwartier weg hier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:47
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Kom in iedergeval niet jou kant op  |
Jij mag ook deze provincie niet in zonder vergunning
Nu weten we al waar je niet naartoe gaat...Als je nu ook zo mededeelzaam wilt zijn om ons te vertellen waar je wel naartoe gaat zullen knijn en Josina tevreden zijn want ze ontploffen bijna van nieuwsgierigheid...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:48
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: |
ga toch met je lampen spelen  |
Ga knijnen voeren joh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Nu moeten we al opboksen tegen 3 rebelse plaagvrouwen en een manspersoon die graag met een overontwikkelde pekelharing rondzwemt... Waar gaat het heen  |
Waar het heen gaat? nou.......'t wordt vanzelf een rolmops
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:53
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Kan je vandaag al niet op vakantie vertrekken en binnen enkele maanden terug komen... |
Binnen?????????????? Veel liever er buiten.En neem Josina ook gelijk mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:54
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Kom in iedergeval niet jou kant op  |
Toch ook niet naar Zeeland hoop ik?
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op maandag 22 augustus 2011, 11:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 11:55
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ga knijnen voeren joh  |
tis bijna lunchtijd voor dit knijn... zal ik een visje op brood doen...
tis wel een groot visje...
bijna 2 meter lang en bijna 100 kg...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:01
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Nu moeten we al opboksen tegen 3 rebelse plaagvrouwen en een manspersoon die graag met een overontwikkelde pekelharing rondzwemt... Waar gaat het heen  |
Volgens mij Frank draaien ze een bepaald spreekwoord om ...
Het is niet meer "meisjes plagen" maar "jongens plagen ... kusjes vragen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:01
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Kom in iedergeval niet jou kant op  |
Fijne vakantie hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Jij mag ook deze provincie niet in zonder vergunning
Nu weten we al waar je niet naartoe gaat...Als je nu ook zo mededeelzaam wilt zijn om ons te vertellen waar je wel naartoe gaat zullen knijn en Josina tevreden zijn want ze ontploffen bijna van nieuwsgierigheid... |
Je durft er niet eens voor uit te komen dat jij het eigenlijk wilt weten. Watje Beetje verschuilen achter knijn en mij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:04
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | tis bijna lunchtijd voor dit knijn... zal ik een visje op brood doen...
tis wel een groot visje...
bijna 2 meter lang en bijna 100 kg... |
maakt niet uit, als ie maar lief is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:05
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Volgens mij Frank draaien ze een bepaald spreekwoord om ...
Het is niet meer "meisjes plagen" maar "jongens plagen ... kusjes vragen ...  |
Aha, jullie krijgen hulp
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
Berichten: 87
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:17
|
|
|
|
Ik ga er morgen weer even tussen uit.
Mooie en gezellige tijd met zn allen toe gewenst!
{zal het wel van de stille zijlijn blijven volgen hoor! }
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Inderdaad, jullie kunnen wel best lief zijn...  |
Als ze dan ook nog es lief DOEN, dan word het allemaal weer héél wat aangenamer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:37
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | tis bijna lunchtijd voor dit knijn... zal ik een visje op brood doen...
tis wel een groot visje...
bijna 2 meter lang en bijna 100 kg... |
En niet te freeeeeeeeetuhhhh
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op maandag 22 augustus 2011, 12:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:45
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Groot gelijk, zelfstandige vrouw hè?  |
| CROSSROAD317 schreef: | Ik heb geen medelijden met je ... zolang je nog bomen kunt omhakken en rooien ...  |
'T is allemaal alweer gefikst......de bijtjes kunnen weer in en uitvliegen, de kikkers ff komen buurten, terwijl ik mijn krantje probeer te lezen.......wat kan het leven goed zijn, na gedane arbeid nee hoor.....ik hoef ook geen meelij maar beetje meeleven zou prettig zijn.....dank u
by the way cross......ik heb 4 kikkers.....het vrouwtje heeft ze dus optijd kunnen beschermen voor de grote grijze reiger
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 13:23
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Toch ook niet naar Zeeland hoop ik?  |
Je zal maar tegenslag hebben en Erika in de provincie tegenkomen.
Het is zwoel weer hier. Ik verwacht wel een bui..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 13:24
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Vooruit...omdat jij het bent ...  |
zie je wel dat je het kan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 13:27
|
|
|
|
ik zie dat AMGELA759 ondertussen grijs is geworden. Is er nu een clubje ontstaan of is dat afgeblazen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 13:28
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | ik kan ook niet mee, ik zit met mijn werk..... wens jullie allen wel een geweldige dag toe met mooi weer..... |
toch niet gaan werken in Rusland zeker???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 13:31
|
|
|
|
| AJB641 schreef: | Goed topic.
mijn eerste reactie op de topic titel:
Wat is de waarde van dingen of daden die je niet aan God kunt "terug geven"? |
Het klinkt wel mooi maar je legt je nogal wat op. Als ik wandel door Leeuwarden omdat ik dat wel prettig vind en het is goed voor de gezondheid, wat moet of kan ik daarvan aan God teruggeven? Als ik moet vergaderen over van alles en nog wat, wat moet ik daarvan aan God teruggeven? Ik krijg een beetje een gevoel van veroordeling: als je danst in de disco daarvan kun je God niets teruggeven, dus....
De levensinstelling klinkt vroom maar is oude wijn in nieuwe reformatorische zakken: je mag niet genieten van wat buiten de refocultuur valt, zonder je schuldig te voelen. Want op, naar mijn opvattingen onnodig, schuld- en zondegevoel (b)lijkt veel gebaseerd in deze kringen.
Thomas, grijze sokken.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 22 augustus 2011, 13:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 13:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | zie je wel dat je het kan...  |
Ach, ik ben de beroerdste niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 13:44
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Thomas, grijze sokken. |
geitewollen EN in sandalen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 13:45
|
|
|
|
hey leuk reacties.
Op zich kun je met mijn gedachte nog alle kanten op hoor! ik zeg niet zwart en niet wit. Met mijn gedachte wil ik zeker niet oordelen. het kan dat het zo wel over komt. Mogelijk komt dat door de bril waardoor er gelezen wordt. Daar is niets mis mee.
Natuurlijk doet mijn gedachte een beroep op de vraag: wat is goed en wat is kwaad. op zich een logisch gevolg om die gedachten aan elkaar te koppelen.
Ik ben zelf van mening dat God ons heeft geschapen naar zijn beeld. we kunnen muziek maken, bewegen op muziek en of dat nu swingen is of jumpen of wat dan ook ;). its all part of being someone!
misschien maakt dit iets duidelijk over mijn reden van het plaatsen van de gedachte? of juist het tegenover gestelde. Brand los. een beeje Brainflushing kan ik wel gebruiken ;)
Grijze sokken? De zwarte sokken te vaak gewassen of de witte sokken te weinig gewassen? 
groetsels
|
|
| Naar boven |
|
|