| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik heb een draadloos internet. De bliksem zorgt voor electrische ladingen, ook de zon kan dat doen hoor tijdens een zonnenuitbarsting (solar storm), en dan valt de verbinding tussen de laptop en modem wel eens weg. Dan moet ik weer opstarten. Het is dus niet dat het internet minuten verdwijnt. |
Zeker alleen in het zuiden een probleem, in Utrecht nergens last van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:40
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Oow......ik wist dat allemaal wel hoor  |
Wijsneus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:42
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Haha, je durft ook niet meer he? Goed zo....de 2e.
Hannah kwam gister ook niet verder dan : VISSER???.......vraagje
 |
Ha, zeg je dat toch even tegen de verkeerde Mijn beurt komt nog wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:48
|
|
|
|
In Utrecht donker, gerommel en nat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:52
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | In Utrecht donker, gerommel en nat  |
Hier is de regen over en het gerommel verstomt. Dus is het waarschijnlijk jullie kant uitgedreven. Eigenlijk is het best wel gezellig. Het moet ook niet te lang duren.
PS.: ik heb hoofdpijn.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 23 augustus 2011, 09:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:54
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hier is de regen over en het gerommel verstomt. Dus is het waarschijnlijk jullie kant uitgedreven. Eigenlijk is het best wel gezellig. Het moet ook niet te lang duren.
PS.: ik heb hoofdpijn. |
En bedankt hè?
Ps.: neem een paracetamol.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:55
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik zeg maar zo...ik zeg  |
je mondje kan dan misschien dichtgeplakt zijn maar je vingers zijn nog erg actief
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:56
|
|
|
|
En dan nu weer naar het mooiste moment. Ik heb nog geen mooi moment beleeft vandaag...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | je mondje kan dan misschien dichtgeplakt zijn maar je vingers zijn nog erg actief  |
Moet toch iets te doen hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hier is de regen over en het gerommel verstomt. Dus is het waarschijnlijk jullie kant uitgedreven. Eigenlijk is het best wel gezellig. Het moet ook niet te lang duren.
PS.: ik heb hoofdpijn. |
Hoofdpijn bij mannen word veroorzaakt door dat zij vrouwen plagen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:57
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Moet toch iets te doen hebben  |
Heb je geen afwas? Stofzuigen maybe? Aardappelen schillen...worteltjes raspen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:57
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | En dan nu weer naar het mooiste moment. Ik heb nog geen mooi moment beleeft vandaag... |
Niet zeuren.. dag is net begonnen...
Ook van zeuren tegen vrouwen kan men hoofdpijn krijgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:58
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Hoofdpijn bij mannen word veroorzaakt door dat zij vrouwen plagen. |
Of door al die plagerijen van vrouwen zeker... Ik ga Judith voorstellen om alleen nog mannen op het forum toe te laten. De kwaliteit zal er alleen maar op verbeteren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:00
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Niet zeuren.. dag is net begonnen...
Ook van zeuren tegen vrouwen kan men hoofdpijn krijgen  |
Jullie zijn begonnen en dus zeg (lees: zeur) ik wat terug. Anders lopen jullie toch maar over me heen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:00
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Of door al die plagerijen van vrouwen zeker... Ik ga Judith voorstellen om alleen nog mannen op het forum toe te laten. De kwaliteit zal er alleen maar op verbeteren...  |
het zou verboden moeten zijn voor belgen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:01
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Betekent dat dan dat je altijd maar alles moet accepteren zonder het mom van "ik hou van je", ongeacht wat iemand zegt en doet?
Ik geloof dat niet, ik geloof dat er grenzen zijn, dat ik mijn grenzen aan mag geven en dan van de ander mag verwachten dat er niet overheen gegaan wordt. En uiteraard v.v. | Alles gelooft zij, alles verdraagt zij, alles hoopt zij....is het een kwestie van keuze of is het gewoon een onderdeel van liefde? Hoe kan het anders, dat je bij de ander blijft ook al is hij/zij ongeneeslijk ziek? Hoe kan het anders dat je bij de ander blijft ook al is hij/zij invalide geworden? De reden dat je teleurgesteld bent in de ander, is omdat hij je niet zo lief had, maar meer aan zichzelf dacht. Moet je dan maar het vermogen van lief te hebben opzij zetten, en vanuit je eigen belang een nieuwe relatie beginnen? Of moet je de ander de kans geven je lief te hebben en dan de kans te lopen weer teleurgesteld te raken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:02
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | het zou verboden moeten zijn voor belgen...  |
dat ga ik melden...
Ik eet nooit meer knijn nu...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Heb je geen afwas? Stofzuigen maybe? Aardappelen schillen...worteltjes raspen...  |
Worteltje? zeg ben knijn niet hoor Jou vervelen is veel leuker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:06
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Worteltje? zeg ben knijn niet hoor Jou vervelen is veel leuker  |
mij vervelen??? Ik krijg de kans niet om me te vervelen Je plaagt me constant. En ik, arme drommel, moet alles maar slikken en in het verweer duiken...
Zo, dit heb ik weer goed gezegd en dan ga ik nu mijn voorstel aan Judith voorleggen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 23 augustus 2011, 10:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | En dan nu weer naar het mooiste moment. Ik heb nog geen mooi moment beleeft vandaag... |
Ik wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | mij vervelen??? Ik krijg de kans niet om me te vervelen Je plaagt me constant. En ik, arme drommel, moet alles maar slikken en in het verweer duiken...
Zo, dit heb ik weer goed gezegd en dan ga ik nu mijn voorstel aan judith voorleggen...  |
Je zou vissertje kunnen helpen met de lampen... Vind ik een veel beter voorstel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:09
|
|
|
|
Indien je het ons nou zou vertellen wat het mooiste moment was konden we mee blij zijn met jou
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:11
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Je zou vissertje kunnen helpen met de lampen... Vind ik een veel beter voorstel...  |
lampen...pfff, kaarsen zijn veel makkelijker (moet je wel een vuurmaker hebben) en romantantasischer (of hoe schrijf je dat?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:14
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Indien je het ons nou zou vertellen wat het mooiste moment was konden we mee blij zijn met jou  |
Nou komt ie Frank: Nr2, JOSINA, die ook niet meer het lef heeft om naar die ......te vragen. Erika, die op vakantie is. Knijn, die de informatie over de hondsdagen van internet geplukt heeft, terwijl visser dat allang wist. Frankt , die NU wel van zn hoofdpijn verlost zal zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:16
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 25 augustus 2011, 14:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:17
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Dat is dus duidelijk. Meedoen aan de loterij is dus niet verkeerd, maar het risico dat het met zich meebrengt is geldzucht, wat dan weer wel verkeerd is. | Ik vind het een nogal gewaagde stelling, ervan uit te gaan, dat mensen die aan de loterij meedoen meteen geldzuchtig zijn. Sommigen vinden het spelletje gewoon leuk, verder niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:19
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik vind het een nogal gewaagde stelling, ervan uit te gaan, dat mensen die aan de loterij meedoen meteen geldzuchtig zijn. Sommigen vinden het spelletje gewoon leuk, verder niet. |
Of men raakt er aan verslaafd... En de gevolgen daarvan zijn niet te overzien..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:21
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Of men raakt er aan verslaafd... En de gevolgen daarvan zijn niet te overzien.. | Ik denk dat ze dan niet alleen meedoen met de loterij, maar op internet ook meedoen aan goksites. Maar dat zijn uitersten vind ik. Niet iedereen die meedoet aan de loterij is meteen gokverslaafd of geldzuchtig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:26
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | ...mogen vrouwen nog wel meelezen?.... |
Welja, dat kan ik nog aanvaarden. Ze kunnen er alleen maar van leren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Welja, dat kan ik nog aanvaarden. Ze kunnen er alleen maar van leren...  |
Ik geloof dat we er niks van kunnen leren...
maar we dwalen af...
het spetterd hier...
|
|
| Naar boven |
|
|