ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2669 2670 2671 2672 2673 2674 2675 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:39
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb een draadloos internet. De bliksem zorgt voor electrische ladingen, ook de zon kan dat doen hoor tijdens een zonnenuitbarsting (solar storm), en dan valt de verbinding tussen de laptop en modem wel eens weg. Dan moet ik weer opstarten. Het is dus niet dat het internet minuten verdwijnt.

Zeker alleen in het zuiden een probleem, in Utrecht nergens last van Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:40
 
VISSER278 schreef:
Oow......ik wist dat allemaal wel hoor Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Wijsneus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:42
 
VISSER278 schreef:
Haha, je durft ook niet meer he? Goed zo....de 2e.

Hannah kwam gister ook niet verder dan : VISSER???.......vraagje Lachende smiley met blinkend witte tanden


Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ha, zeg je dat toch even tegen de verkeerde Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Mijn beurt komt nog wel Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:48
 
In Utrecht donker, gerommel en nat Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:52
 
JOSINA022 schreef:
In Utrecht donker, gerommel en nat Huilende smiley, smiley in tranen

Hier is de regen over en het gerommel verstomt. Dus is het waarschijnlijk jullie kant uitgedreven. Eigenlijk is het best wel gezellig. Het moet ook niet te lang duren.

PS.: ik heb hoofdpijn.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 23 augustus 2011, 09:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:54
 
FRANKT627 schreef:
Hier is de regen over en het gerommel verstomt. Dus is het waarschijnlijk jullie kant uitgedreven. Eigenlijk is het best wel gezellig. Het moet ook niet te lang duren.

PS.: ik heb hoofdpijn.

En bedankt hè? Gefrustreerde smiley

Ps.: neem een paracetamol.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:55
 
JOSINA022 schreef:
Ik zeg maar zo...ik zeg Smiley met dichtgeplakte mond

je mondje kan dan misschien dichtgeplakt zijn maar je vingers zijn nog erg actief Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:56
 
En dan nu weer naar het mooiste moment.
Ik heb nog geen mooi moment beleeft vandaag...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:56
 
FRANKT627 schreef:
je mondje kan dan misschien dichtgeplakt zijn maar je vingers zijn nog erg actief Boze smiley

Moet toch iets te doen hebben Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:56
 
FRANKT627 schreef:
Hier is de regen over en het gerommel verstomt. Dus is het waarschijnlijk jullie kant uitgedreven. Eigenlijk is het best wel gezellig. Het moet ook niet te lang duren.

PS.: ik heb hoofdpijn.


Hoofdpijn bij mannen word veroorzaakt door dat zij vrouwen plagen.Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:57
 
JOSINA022 schreef:
Moet toch iets te doen hebben Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Heb je geen afwas? Stofzuigen maybe? Aardappelen schillen...worteltjes raspen... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:57
 
FRANKT627 schreef:
En dan nu weer naar het mooiste moment.
Ik heb nog geen mooi moment beleeft vandaag...


Niet zeuren.. dag is net begonnen...

Ook van zeuren tegen vrouwen kan men hoofdpijn krijgen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:58
 
MARISKA601 schreef:
Hoofdpijn bij mannen word veroorzaakt door dat zij vrouwen plagen.Knipoog smiley

Of door al die plagerijen van vrouwen zeker...
Ik ga Judith voorstellen om alleen nog mannen op het forum toe te laten. De kwaliteit zal er alleen maar op verbeteren... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:00
 
MARISKA601 schreef:
Niet zeuren.. dag is net begonnen...

Ook van zeuren tegen vrouwen kan men hoofdpijn krijgen Knipoog smiley

Jullie zijn begonnen en dus zeg (lees: zeur) ik wat terug. Anders lopen jullie toch maar over me heen... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:00
 
FRANKT627 schreef:
Of door al die plagerijen van vrouwen zeker...
Ik ga Judith voorstellen om alleen nog mannen op het forum toe te laten. De kwaliteit zal er alleen maar op verbeteren... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


het zou verboden moeten zijn voor belgen... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:01
 
JOSINA022 schreef:
Betekent dat dan dat je altijd maar alles moet accepteren zonder het mom van "ik hou van je", ongeacht wat iemand zegt en doet?

Ik geloof dat niet, ik geloof dat er grenzen zijn, dat ik mijn grenzen aan mag geven en dan van de ander mag verwachten dat er niet overheen gegaan wordt.
En uiteraard v.v.
Alles gelooft zij, alles verdraagt zij, alles hoopt zij....is het een kwestie van keuze of is het gewoon een onderdeel van liefde?
Hoe kan het anders, dat je bij de ander blijft ook al is hij/zij ongeneeslijk ziek? Hoe kan het anders dat je bij de ander blijft ook al is hij/zij invalide geworden? De reden dat je teleurgesteld bent in de ander, is omdat hij je niet zo lief had, maar meer aan zichzelf dacht. Moet je dan maar het vermogen van lief te hebben opzij zetten, en vanuit je eigen belang een nieuwe relatie beginnen? Of moet je de ander de kans geven je lief te hebben en dan de kans te lopen weer teleurgesteld te raken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:02
 
MARISKA601 schreef:
het zou verboden moeten zijn voor belgen... Knipoog smiley

Huilende smiley, smiley in tranen dat ga ik melden...

Ik eet nooit meer knijn nu...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:03
 
FRANKT627 schreef:
Heb je geen afwas? Stofzuigen maybe? Aardappelen schillen...worteltjes raspen... Knipoog smiley

Worteltje? zeg ben knijn niet hoor Gefrustreerde smiley Jou vervelen is veel leuker Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:06
 
JOSINA022 schreef:
Worteltje? zeg ben knijn niet hoor Gefrustreerde smiley Jou vervelen is veel leuker Clown smiley

Verraste, verbaasde smiley mij vervelen??? Ik krijg de kans niet om me te vervelen Boze smiley Je plaagt me constant. En ik, arme drommel, moet alles maar slikken en in het verweer duiken...

Zo, dit heb ik weer goed gezegd en dan ga ik nu mijn voorstel aan Judith voorleggen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 23 augustus 2011, 10:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:07
 
FRANKT627 schreef:
En dan nu weer naar het mooiste moment.
Ik heb nog geen mooi moment beleeft vandaag...


Ik wel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:08
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley mij vervelen??? Ik krijg de kans niet om me te vervelen Boze smiley Je plaagt me constant. En ik, arme drommel, moet alles maar slikken en in het verweer duiken...

Zo, dit heb ik weer goed gezegd en dan ga ik nu mijn voorstel aan judith voorleggen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt



Je zou vissertje kunnen helpen met de lampen...
Vind ik een veel beter voorstel... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:09
 
VISSER278 schreef:
Ik wel

Indien je het ons nou zou vertellen wat het mooiste moment was konden we mee blij zijn met jou Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:11
 
MARISKA601 schreef:
Je zou vissertje kunnen helpen met de lampen...
Vind ik een veel beter voorstel... Knipoog smiley

lampen...pfff, kaarsen zijn veel makkelijker (moet je wel een vuurmaker hebben) en romantantasischer (of hoe schrijf je dat?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:14
 
FRANKT627 schreef:
Indien je het ons nou zou vertellen wat het mooiste moment was konden we mee blij zijn met jou Engeltje smiley

Nou komt ie Frank: Nr2, JOSINA, die ook niet meer het lef heeft om naar die ......te vragen.
Erika, die op vakantie is.
Knijn, die de informatie over de hondsdagen van internet geplukt heeft, terwijl visser dat allang wist.
Frankt , die NU wel van zn hoofdpijn verlost zal zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:16
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 25 augustus 2011, 14:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:17
 
JOLAN931 schreef:
Dat is dus duidelijk.
Meedoen aan de loterij is dus niet verkeerd, maar het risico dat het met zich meebrengt is geldzucht, wat dan weer wel verkeerd is.
Ik vind het een nogal gewaagde stelling, ervan uit te gaan, dat mensen die aan de loterij meedoen meteen geldzuchtig zijn. Sommigen vinden het spelletje gewoon leuk, verder niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:19
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik vind het een nogal gewaagde stelling, ervan uit te gaan, dat mensen die aan de loterij meedoen meteen geldzuchtig zijn. Sommigen vinden het spelletje gewoon leuk, verder niet.



Of men raakt er aan verslaafd...
En de gevolgen daarvan zijn niet te overzien..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:21
 
MARISKA601 schreef:
Of men raakt er aan verslaafd...
En de gevolgen daarvan zijn niet te overzien..
Ik denk dat ze dan niet alleen meedoen met de loterij, maar op internet ook meedoen aan goksites. Maar dat zijn uitersten vind ik. Niet iedereen die meedoet aan de loterij is meteen gokverslaafd of geldzuchtig...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:26
 
ANNETTE050 schreef:
Clown smiley ...mogen vrouwen nog wel meelezen?....

Welja, dat kan ik nog aanvaarden. Engeltje smiley Ze kunnen er alleen maar van leren... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:29
 
FRANKT627 schreef:
Welja, dat kan ik nog aanvaarden. Engeltje smiley Ze kunnen er alleen maar van leren... Knipoog smiley


Ik geloof dat we er niks van kunnen leren...

maar we dwalen af...

het spetterd hier...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2669 2670 2671 2672 2673 2674 2675 ... 6194 Volgende
Pagina 2672 van 6194