| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:34
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Vandaag toen ik drie keer op het nippertje ontsnapte aan fatale ongelukken. Sommige automobilisten zijn dodenrijders. |
Oef, eind goed al goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:34
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee, dat zei ik toch...........in de tuin, in het zonnetje.  |
ga je naar Spanje???? Euh, goeie reis dan maar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:36
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Stuur je mij nu naar bed 
Maar er gaat wel een lampje branden ja en ik geloof ook dat de man met de hamer langs komt  |
Als hij die lampen dan maar niet stuk slaat ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ga je naar Spanje???? Euh, goeie reis dan maar...  |
Heeft hij last van zonnesteek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ga je naar Spanje???? Euh, goeie reis dan maar...  |
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op donderdag 25 augustus 2011, 11:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:58
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik ben sinterklaas niet. Was het maar waar , ging ik eerst naar W-tjesstad.  | Ik begin sterk te verlangen naar censuur....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 25 augustus 2011, 00:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:02
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Visser is heeeeeeelemaal klaar . Heerlijk. Zowel buiten als binnen alles geschilderd. Binnen op één slaapkamer na álles ook nog behangen. We kunnen er weer tegenaan. Over de uren die er in gestoken zijn ,zullen we het maar niet hebben , dat zijn er veel. Nu is de blokhut aan de beurt, maar dat is voor volgend jaar. |
Mijn blokhut is nagenoeg af!!! En mooi dattie is... Zo mooi dat hij de naam van blokhut niet meer zal dragen.. Hij heet voortaan chalet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:14
|
|
|
|
Ik zou een groot voorstander zijn eens een goede censuur hier te gaan toepassen. En mensen die doelbewust alleen maar slap willen ouwehoeren ze de wacht aan gaan zeggen, hun bijdrages verwijderen en ze waarschuwen voor een ban. Ze vervuilen het forum met hun onzin. Dat geeft veel irritatie bij anderen. Waarom zou je wel aanpakken als iemand eens een keer over de schreef gaat met beledigingen en niet met dit flauwe gewauwel? Ik vind dit nog veel erger eigenlijk. Iedereen kan zich wel eens verkeerd uitdrukken, maar het stomme geklets tussen goede onderwerpen door is zwaar irritant.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
Berichten: 1181
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:14
|
|
|
|
Op deze manier heb ik zelfs nog nooit aan een kringloop winkel gedacht. Kringloopwinkels, rommelmarkten...Ik vind het er heerlijk. Er waren momenten dat ik er heen moest, maar ook de tijden dat ik het makkelijk kon betalen ben ik er geweest. Heeft dit te maken met stelen van de armen? Nee, dat denk ik niet. Sommige mensen vinden het gewoon leuk(hobbymatig) om tussen al die troep van een ander te neuzen om te zien of er nog iets leuks voor hen bij is. En....als je ooit armoede hebt gekent, en er weer bovenop gekomen bent, dan heb je wel geleerd om goed met je geld om te gaan. Daar kan ook in beter tijden de kringloopwinkel gewoon bij blijven horen om te voorkomen dat je terugvalt in de armoede.
Dat sceptische gevoel bij hebzucht heb ik veel meer bij mensen die genoeg verdienen maar stug in hun veel te voordelige huurhuis/starterswoning blijven wonen terwijl er juist een tekort is aan goedkope woningen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
Berichten: 1181
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:17
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ben vanmiddag gebeld door de gynaecoloog met de mededeling dat ze twijfelen of de operatie wel door kan gaan gezien het abces in mijn buik in combinatie met mijn lichamelijke conditie Ze twijfelen of mijn lichaam het wel aan kan.
Nu maar afgesproken om vrijdagmiddag het nog een keer te laten controleren en dan de uiteindelijke beslissing te nemen.
Ik hoop van harte dat de beslissing positief zal uitvallen! |
Heel veel sterkte Josina. Ik hoop dat je door al je moeilijkheden heen, er sterker uit mag komen.
Laatst aangepast door
|
JOLAN931
|
op donderdag 25 augustus 2011, 00:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:19
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | toch vreemd Visser, je bent er als de kippen bij om onzin te schrijven, terwijl je nooit een serieuze bijdrage hebt.. Ik begin te verlangen naar censuur.... |
Volgens mij is dit een pertinente leugen Chat. Ik kan me herinneren ook van Visser serieuse bijdrages te hebben gelezen.
En wanneer ik mijn vergis........(kan het ff niet nakijken nu) wat maakt het uit of iemand liever het forum gebruikt voor een beetje lol en gein. Dat is aan de persoon zelf en niet aan jou.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:20
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Vind komkommers wel lekker en komkommertijd, tja het is zomer, nou ja het moet zomer voorstellen.
En ik denk dat wat ik zo lees bij de topics het serieuze en geinen elkaar wel afwisselen, soms is het ff een ontlading op dat wat je meemaakt en wil je niet serieus zijn. | en daar moet iedereen maar onder lijden? Ga eens wat nuttigs doen zou ik zo zeggen, is de was al weggewerkt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:20
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Mijn blokhut is nagenoeg af!!! En mooi dattie is... Zo mooi dat hij de naam van blokhut niet meer zal dragen.. Hij heet voortaan chalet. |
Mooi Zeeland, geniet ervan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:22
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Volgens mij is dit een pertinente leugen Chat. Ik kan me herinneren ook van Visser serieuse bijdrages te hebben gelezen.
En wanneer ik mijn vergis........(kan het ff niet nakijken nu) wat maakt het uit of iemand liever het forum gebruikt voor een beetje lol en gein. Dat is aan de persoon zelf en niet aan jou. | Ik heb mijn bijdrage al aangepast. Verder blijf ik erbij dat hier elk serieus onderwerp de nek omgedraaid wordt, omdat men zo graag wil geinen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:27
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik heb mijn bijdrage al aangepast. Verder blijf ik erbij dat hier elk serieus onderwerp de nek omgedraaid wordt, omdat men zo graag wil geinen. |
Dat komt regelmatig voor ja.......maar zeker niet elk serieus onderwerp. Ik zou het fijn vinden wanneer je wat genuanceerder zou reageren op mensen. Het forum is van en voor iedereen en het staat iedereen vrij om te posten in welk onderwerp dan ook. En wanneer jij je stoort aan deze gein onderwerpen.....sla ze dan lekker over.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:34
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Ik zou een groot voorstander zijn eens een goede censuur hier te gaan toepassen. En mensen die doelbewust alleen maar slap willen ouwehoeren ze de wacht aan gaan zeggen, hun bijdrages verwijderen en ze waarschuwen voor een ban. Ze vervuilen het forum met hun onzin. Dat geeft veel irritatie bij anderen. Waarom zou je wel aanpakken als iemand eens een keer over de schreef gaat met beledigingen en niet met dit flauwe gewauwel? Ik vind dit nog veel erger eigenlijk. Iedereen kan zich wel eens verkeerd uitdrukken, maar het stomme geklets tussen goede onderwerpen door is zwaar irritant. |
Ik vind dat je doordraaft Chat. De meeste van de mensen die hier geinen leveren ook serieuse bijdragen. Dat het af en toe tussen serieuse onderwerpen door is kan ik me voorstellen dat dat sommigen irriteerd. Maar ach... weet je.....het leven is soms al zwaar genoeg voor veel mensen en dan kan CM ff een heerlijke ontspanning zijn, waar niet de hele tijd zware onderwerpen aan bod hoeven te komen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:36
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | en daar moet iedereen maar onder lijden? Ga eens wat nuttigs doen zou ik zo zeggen, is de was al weggewerkt? |
Deze opmerking vind ik erg naar en zelfs kwetsend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:53
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | | Deze opmerking vind ik erg naar en zelfs kwetsend. |
Ik ben zelfs geneigd te zeggen dat juist deze woorden weer uitgesproken worden door iemand...die iets WIL zeggen...OM...iets te zeggen. En dan bedoel ik jouw niet...IMKE
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:55
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | en daar moet iedereen maar onder lijden? Ga eens wat nuttigs doen zou ik zo zeggen, is de was al weggewerkt? |
Wie is iedereen??? En nee...er is geen was weg te werken... We zitten hier net als jouw..tot laat in de avond onze tijd te verdoen op CM!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
Berichten: 254
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 01:07
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik hoop van harte dat de beslissing positief zal uitvallen! |
Sterkte Josina ............ ik help het je hopen .... Grtjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 01:14
|
|
|
|
Dit topic is opgestart omdat iemand vond dat er heel veel onzinnige bijdragen staan op het forum. En daar is ze niet de enige in. Er zijn meerdere mensen die vinden dat de onzinnige, flauwe opmerkingen eens een keertje minder moeten worden. Als er dan reacties komen van: ik heb stoom af te blazen, dus ik zet maar onzin neer, dan mag ik daar net zo goed op reageren. Ik vind dat grievend naar de persoon toe, die aangeeft dat echt een probleem te vinden. En als die reactie met gehoon wordt verwelkomd, vind ik dat gewoon niet kunnen. Dus we moeten maar accepteren dat mensen bewust onzin opschrijven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
Berichten: 1181
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 02:09
|
|
|
|
Hoe zien wij de bijbel? Als absolute waarheid, of als een geschiedenisboek wat je niet al te letterlijk moet nemen?
Zelf zie ik de bijbel als het woord van God, dat geinspireerd is door de Heilige Geest. Omdat God niet liegen kan is naar mijn idee alles wat er in de bijbel staat volkomen waar. Het valt me op dat er mensen zijn die dit anders zien. Maar hoe kan iemand christen zijn en het woord van (zijn/haar)God in twijfel trekken?
Hoe zien jullie de bijbel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 04:38
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Ik zou een groot voorstander zijn eens een goede censuur hier te gaan toepassen. En mensen die doelbewust alleen maar slap willen ouwehoeren ze de wacht aan gaan zeggen, hun bijdrages verwijderen en ze waarschuwen voor een ban. Ze vervuilen het forum met hun onzin. Dat geeft veel irritatie bij anderen. Waarom zou je wel aanpakken als iemand eens een keer over de schreef gaat met beledigingen en niet met dit flauwe gewauwel? Ik vind dit nog veel erger eigenlijk. Iedereen kan zich wel eens verkeerd uitdrukken, maar het stomme geklets tussen goede onderwerpen door is zwaar irritant. |
het bewijs van wat je hier beweert is zojuist weer door jezelf geleverd.
Geneesheer, genees uzelf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 07:28
|
|
|
|
Dank jullie wel!
Em sterker eruit komen...met God aan mijn zij zal dat zeker zo zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 07:37
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Dit topic is opgestart omdat iemand vond dat er heel veel onzinnige bijdragen staan op het forum. En daar is ze niet de enige in. Er zijn meerdere mensen die vinden dat de onzinnige, flauwe opmerkingen eens een keertje minder moeten worden. Als er dan reacties komen van: ik heb stoom af te blazen, dus ik zet maar onzin neer, dan mag ik daar net zo goed op reageren. Ik vind dat grievend naar de persoon toe, die aangeeft dat echt een probleem te vinden. En als die reactie met gehoon wordt verwelkomd, vind ik dat gewoon niet kunnen. Dus we moeten maar accepteren dat mensen bewust onzin opschrijven? |
Chatuliem, iedereen is vrij om te schrijven op het forum. Mits het aan bepaalde regels voldoet. Dat jij je stoort aan de flauwigheidjes, onzin is jouw probleem en niet de onze.
Het gaat er op lijken dat jij gaat bepalen, wat er gezegd mag worden. En ook van hoe dingen gezegd moeten worden.
Als het je niet bevalt : LEES HET DAN NIET.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 07:41
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik begin sterk te verlangen naar censuur.... |
Ook hier wil jij gaan bepalen, wat er geschreven word en hoe er geschreven word? Gebrek aan humor?
Als dingen jou niet bevallen: LEES HET DAN NIET.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 08:20
|
|
|
|
Een beetje koud nog buiten, maar het zonnetje schijnt al heerlijk Als het nou ook nog zo blijft vandaag?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 08:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Als hij die lampen dan maar niet stuk slaat ... |
het is goed gegaan hoor, hij heeft misgeslagen, de lampen zijn nog heel Maar waar ik die bult op mijn hoofd nou toch vandaan heb
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 25 augustus 2011, 08:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 08:27
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Vandaag toen ik drie keer op het nippertje ontsnapte aan fatale ongelukken. Sommige automobilisten zijn dodenrijders. |
Was wel ff schrikken zeker? Fijn dat er niets ergs gebeurd is!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 08:35
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Vandaag toen ik drie keer op het nippertje ontsnapte aan fatale ongelukken. Sommige automobilisten zijn dodenrijders. |
ja ja, ik heb ooit kennis mogen maken met jou rijkunsten en ik
|
|
| Naar boven |
|
|