ChristianMatch
 


Forum

Hoe moet het forum worden gebruikt?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2687 2688 2689 2690 2691 2692 2693 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:51
 
MARISKA601 schreef:
Ik ben soms in een bui dat ik mij een knijn voel, dus je zal dan knijnige opmerkingen zien.
Ik heb niet de behoefte om de gehele dag in een sombere serieuze stemming te zijn.
Dat maakt een mens depressief.

En mag ik mezelf soms onderschatten?
Ik heb een hekel aan hoogmoedigheid..
naast mijn schoenen te gaan lopen.. o, o wat ben ik goed ...

Wat leert de bijbel ons over hoogmoedigheid?
Wat leert de bijbel ons over nederigheid?

velen eersten zullen de laasten zijn...
Voor mijn part mag je zijn wie je bent. Zolang je maar niet denkt, dat mensen met een VMBO niks zinnigs kunnen zeggen en alleen maar oppervlakkig zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 13:08
 
Chatuliem, zou je misschien kunnen onderbouwen, waarom het forum aangepast moet worden aan jouw ideaalbeeld?
Jij kunt toch ook zoveel serieuze topics openen als je maar wilt? Jij bent iemand die dat durft....dan kun je toch gelijk daarheen surfen.
Er zijn intellectuelen én er zijn gevoelsmensen, én er zijn mensen zonder humor én er zijn mensen mét humor.
Waarom moeten anderen zich aanpassen aan jouw wensen? Waarom lees je dan topics die je irriteren....kun je dat dan ook aangeven?
Zou het misschien kunnen zijn dat door jou dingen naar jezelf toegetrokken worden en je jezelf een taak toedient om dit forum te herorganiseren, zodat jíj je niet irriteert?
Ik kan anders niet goed plaatsen, waarom je deze discussie in het openbaar voert zonder dat er een indruk gewekt wordt dat personen via de mail er door jou op aangesproken zijn.
Met de basisdiscussie ben ik het wel eens, maar deze kan ook inhoudelijk gevoerd worden en niet op de persoon. Enige zelfreflectie lijkt me hier wel zinvol..


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 25 augustus 2011, 20:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 13:10
 
Engeltje smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 25 augustus 2011, 14:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 13:22
 
CHATULIEM619 schreef:
Voor mijn part mag je zijn wie je bent. Zolang je maar niet denkt, dat mensen met een VMBO niks zinnigs kunnen zeggen en alleen maar oppervlakkig zijn.


Jij klaagt over oppervlakkig zijn.
Ik zeg alleen dat mensen met een lage opleiding vaak niet in staat zijn
om diepgaande gesprekken aan te gaan.
En vooral niet als men op een hoog nivo gaat zitten
Dan zie je ze niet.

En als ze een topic openen of reactie plaatsen wat van een laag nivo is, wat zou dat dan.
Laat die mensen oppervlakkig zijn.

Je kan en mag van iemand die dyslectisch is niet verwachten dat hij/zij perfect nederlands schrijft.



Men kan en mag niet van een ander verlangen dat iets
dat wat hij/zij niet kan toch uit te voeren.

Een blinde geef je geen geen auto.
Een kind van 6 jaar leer je niet binair rekenen.

Zo kan je iemand die niet geleerd heeft hoe te discussieren,vertellen
wat ie wel en niet kan schrijven.

Niet iedereen is even sterk in het onderbouwen van zijn/haar mening.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 13:32
 
ANNETTE050 schreef:
Dat ben ik niet met je eens. Haar naam wordt genoemd....zij ís die persoon en zal dus lezen wat er tegen haar wordt gezegd.

Dit was de reactie waar je over viel:

JOSINA022 schreef:
Ik wil ook ff reageren op die zin, aangezien ik degene ben die dat geschreven heeft...

Misschien, Chatuliem, dat je je eens kunt verdiepen in het hoe en waarom ik dat geschreven heb? Zodat je weet waar het vandaan komt?
Ik lees hier dus een persoonlijke vraag in van Josina. Ik geef op een normale manier antwoord op haar vraag.
Quote:
Josina, natuurlijk lees ik ook over jouw gezondheidsproblemen. Maar heb jij wel door dat het mensen ook kan gaan irriteren als je voortdurend flauwe opmerkingen maakt?

ANNETTE050 schreef:
Zou je misschien kunnen onderbouwen, waarom het forum aangepast moet worden aan jouw ideaalbeeld?
Jij kunt toch ook zoveel serieuze topics openen als je maar wilt? Jij bent iemand die dat durft....dan kun je toch gelijk daarheen surfen.
Er zijn intellectuelen én er zijn gevoelsmensen, én er zijn mensen zonder humor én er zijn mensen mét humor.
Waarom moeten anderen zich aanpassen aan jouw wensen? Waarom lees je dan topics die je irriteren....kun je dat dan ook aangeven?
Zou het misschien kunnen zijn dat door jou dingen naar jezelf toegetrokken worden en je jezelf een taak toedient om dit forum te herorganiseren, zodat jíj je niet irriteert?
Ik kan anders niet goed plaatsen, waarom je deze discussie in het openbaar voert zonder dat er een indruk gewekt wordt dat personen via de mail er door jou op aangesproken zijn.
Met de basisdiscussie ben ik het wel eens, maar deze kan ook in houdelijk gevoerd worden en niet op de persoon. Enige zelfreflectie lijkt me hier wel zinvol.
Ten eerste het zijn niet alleen maar mijn eigen persoonlijke wensen. Voldoende mensen hebben aangegeven, dat ze dezelfde problemen ermee hebben. En genoeg mensen zijn daarom maar van de site af gegaan. En wat moet je dan zeggen als ze je persoonlijk benaderen met de opmerking: het forum is zo saai geworden, er staat niets interessants meer in, alleen maar flauwekul. Die reacties probeer hier ik te verwoorden, omdat het me te vaak gezegd is de laatste tijd.
Hoe zie ik mn eigen rol hierin? Ik heb daar eerlijk gezegd niet zo over nagedacht, ik heb alleen mijn onvrede hierover geuit. Ik hoop dat mensen er wat aan hebben. In elk geval is er nu wel weer eens een goede discussie gekomen.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 25 augustus 2011, 13:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 13:43
 
Wat een zomertje is het vandaag Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 13:43
 
Ik heb vriendelijk verzocht om van dit topic geen uitgebreid discussietopic te maken, want na 25 pagina's zien we door de bomen het bos niet meer.

Chatuliem/Mariska: Je stelling over het feit dat opleidingsniveau niet uitmaakt is duidelijk! (ook voor mariska denk ik, en anders kunnen jullie daar vast wel samen over mailen Knipoog smiley )


Josina: Iedereen (denk ik) heeft met jou te doen aangezien het lichamelijk niet lekker gaat. Ik denk dat het duidelijk is dat je als voorbeeld wordt gebruikt en dat het niet persoonlijk is bedoeld als men aangeeft niet ieder topic daarover te willen lezen.

Annette: Er is een discussie gaande tussen Chatuliem en Josina. Ik heb verzocht er geen discussietopic van te maken en ik verzoek je om: of je zelf er niet mee te bemoeien, aangezien het je niet aangaat, of...Om het per mail duielijk te maken als je je er liever wel mee bemoeid

Imke: Dit topic is niet bedoeld om iemand aan te spreken op zijn/haar manier van formuleren van hun zinnen, doe dat liever persoonlijk.

alle anderen, en ook bovenstaanden voor zover ze INHOUDELIJK hebben gereageerd: bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 13:51
 
Jantje en Pietje lopen samen naar school. Onderweg zegt Jantje tegen Piet: “Weet je wat ik gisteren gedroomd heb? Ik heb gisteren gedroomd dat ik op de kermis was!” “Oh, wat leuk,” antwoordt Piet, “ik heb gisteren gedroomd dat ik een feestje van mijn verjaardag ging houden en dat ik heel de klas had uitgenodigd, behalve jij.” “Waarom nodigde je mij niet uit?!” Antwoordt Piet: “Omdat jij toen op de kermis was!”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 13:57
 
JOLAN931 schreef:
Ik heb vriendelijk verzocht om van dit topic geen uitgebreid discussietopic te maken, want na 25 pagina's zien we door de bomen het bos niet meer.

Chatuliem/Mariska: Je stelling over het feit dat opleidingsniveau niet uitmaakt is duidelijk! (ook voor mariska denk ik, en anders kunnen jullie daar vast wel samen over mailen Knipoog smiley )


Josina: Iedereen (denk ik) heeft met jou te doen aangezien het lichamelijk niet lekker gaat. Ik denk dat het duidelijk is dat je als voorbeeld wordt gebruikt en dat het niet persoonlijk is bedoeld als men aangeeft niet ieder topic daarover te willen lezen.

Annette: Er is een discussie gaande tussen Chatuliem en Josina. Ik heb verzocht er geen discussietopic van te maken en ik verzoek je om: of je zelf er niet mee te bemoeien, aangezien het je niet aangaat, of...Om het per mail duielijk te maken als je je er liever wel mee bemoeid

Imke: Dit topic is niet bedoeld om iemand aan te spreken op zijn/haar manier van formuleren van hun zinnen, doe dat liever persoonlijk.

alle anderen, en ook bovenstaanden voor zover ze INHOUDELIJK hebben gereageerd: bedankt!

@Jolan: Respect! Grote klasse, zoals je dit aanpakt! Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 14:02
 
.Wat bedoel je nu. Dat ik niet het recht heb om mijn menig te uiten? Er is hier een basisdiscussie gaande en ik mag daar mijn mening toch over geven?
Jij geeft toch ook een mening over een discussie tussen personen....pardon?


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 25 augustus 2011, 19:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 14:07
 
ANNETTE050 schreef:
Wat bedoel je nu. Dat ik niet het recht heb om mijn menig te uiten? Er is hier een basisdiscussie gaande en ik mag daar mijn mening toch over geven?
Jij geeft toch ook een mening over een discussie tussen personen....pardon?

Zoals je hebt kunnen lezen!!! heb ik dit topic geopend met een bepaald doel. Daarbij heb ik aangegeven GEEN discussies te willen over andere onderwerpen, dus ook geen bemoeizucht of gehakketak tussen leden onderling. Er is hier ook helemaal geen basisdiscussie gaande, dat heb je verkeerd begrepen denk ik.
Ik heb gevraagd om inhoudelijke reacties zodat we met zn allen nog eens terug kunnen zien wat een ieders insteek van het forum is.

Ik geef dus geen mening over jullie discussie/ kritiek op een ander, ik vraag je alleen vriendelijk maar dringend om dit elders op het forum of prive te gaan doen


Laatst aangepast door
JOLAN931
op donderdag 25 augustus 2011, 14:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 14:14
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 25 augustus 2011, 14:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 14:17
 
Engeltje smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 25 augustus 2011, 14:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 14:37
 
Twee nederlandse soldaten en 1 duitse soldaat willen drugs smokkelen over de grens. De eerste Nederlander sluipt over de grens. hij trapt op een takje en: kraaaaaaak.... de wachters komen uit hun huisje en roepen: wie is daar? woef woef, roept de soldaat. De 2e nederlander probeert het ook. hij struikelt over een boomwortel en: plofffff..... De wachters komen weer uit het huisje en roepen weer: wie is daar? woef woef roept de soldaat. Dan probeert de duitser het. Hij stoot zich aan een tak en weer: kraaaak..... de wachters uit hun huisje en weer: wie is daar? Roept de duitser: nog een hond!

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 25 augustus 2011, 15:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 15:05
 
http://youtu.be/nnQZ4hpEXEA

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 25 augustus 2011, 15:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 15:11
 
ANNETTE050 schreef:
Twee nederlandse soldaten en 1 belgische soldaat willen drugs smokkelen over de grens. De eerste Nederlander sluipt over de grens. hij trapt op een takje en: kraaaaaaak.... de wachters komen uit hun huisje en roepen: wie is daar? woef woef, roept de soldaat. De 2e nederlander probeert het ook. hij struikelt over een boomwortel en: plofffff..... De wachters komen weer uit het huisje en roepen weer: wie is daar? woef woef roept de soldaat. Dan probeert de belg het. Hij stoot zich aan een tak en weer: kraaaak..... de wachters uit hun huisje en weer: wie is daar? Roept de Belg: nog een hond!


Boze smiley kon je geen 2 Duitsers en 1 Nederlander in je mop gebruiken???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 15:13
 
MARISKA601 schreef:
Ik zelf heb al aangegeven dat ik niet de gave bezit om op universitair nivo te discussieren.

Er zullen velen met mij zijn.

Als men op universitair nivo wil discussieren ga je naar sites voor hoger opgeleiden.

Hier zitten velen met een vmbo opleiding.
Hun woordenschat is niet zo hoog als die van een hogeropgeleide.

Jawel...hier is een mens(je) die er wat moeite mee heeft...
Ik lees echter wel alles...maar reageren kan en wil ik niet altijd...
Komkommers...lampen...enz....laat ik dan aan me voorbijgaan alhoewel ik dan wel af en toe een glimlach kan toveren, maar zeker niet altijd reageer omdat het inderdaad wat lauw of flauw is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 15:20
 
JOLAN931 schreef:
Ik heb vriendelijk verzocht om van dit topic geen uitgebreid discussietopic te maken, want na 25 pagina's zien we door de bomen het bos niet meer.

Chatuliem/Mariska: Je stelling over het feit dat opleidingsniveau niet uitmaakt is duidelijk! (ook voor mariska denk ik, en anders kunnen jullie daar vast wel samen over mailen Knipoog smiley )


Josina: Iedereen (denk ik) heeft met jou te doen aangezien het lichamelijk niet lekker gaat. Ik denk dat het duidelijk is dat je als voorbeeld wordt gebruikt en dat het niet persoonlijk is bedoeld als men aangeeft niet ieder topic daarover te willen lezen.

Annette: Er is een discussie gaande tussen Chatuliem en Josina. Ik heb verzocht er geen discussietopic van te maken en ik verzoek je om: of je zelf er niet mee te bemoeien, aangezien het je niet aangaat, of...Om het per mail duielijk te maken als je je er liever wel mee bemoeid

Imke: Dit topic is niet bedoeld om iemand aan te spreken op zijn/haar manier van formuleren van hun zinnen, doe dat liever persoonlijk.alle anderen, en ook bovenstaanden voor zover ze INHOUDELIJK hebben gereageerd: bedankt!

Sorry Jolan dat ik door mijn posting me niet heb gehouden aan jou openingsvraag.
Maar ik plofte zowat toen ik de reactie, die ging over het nivo van forum schrijvers, las. Deze was zo vol oordeel (lees, veroordeling) over de andere forum schrijvers, dat ik mij werkelijk af vraag of dat maar zo mag blijven staan zonder censuur. Daar sprak ik iemand op aan die anderen telkens weer aanspreekt op manier van schijven en reageren op het forum.

En om op jou vraag in te gaan. Ik denk dat we iedereen in zijn of haar waarde moeten laten. Het is al vaker genoemt in dit rijtje. Ieder mens is anders en reageerd anders. De ene kan zich makkelijker uiten dan de ander. De ene kan beter schrijven dan de andere. De ene kan foutloos schrijven en de ander heeft wat meer moeite met taal.
De ene kan zich makkelijk verwoorden in een duscussie dan de ander.
Wanneer iemand zich dan toch eens mengt in een discussie en er komt kritiek op zijn of haar schrijf fouten of er volgens sommigen niet diep genoeg op in gegaan....dan is het gelijk een *** nivo. En dat vind ik heel erg storend.

en let a.u.b. niet op mijn taalfouten, want ik weet dat ik ze maak


Laatst aangepast door
IMKE917
op donderdag 25 augustus 2011, 15:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 15:21
 
HERMAN388 schreef:
Kan ik vakantie boeken? eeeeeh 8 tot 15 december? is die nog vrij?

Nee helaas volgeboekt....

Familie Bezem
Familie Hark
Familie Bloempot
Familie Tuinstoel

(ff vraagje...mag dit nu wel of niet??)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 15:27
 
ZEELAND736 schreef:
Nee helaas volgeboekt....

Familie Bezem
Familie Hark
Familie Bloempot
Familie Tuinstoel

(ff vraagje...mag dit nu wel of niet??)

Is wel off-toppic he Knipoog smiley

Maar nu weer ON.....t is hier redelijk goed weer, waterig zonnetje maar goed temperatuurtje.

Dus ik ga de familie Hark maar eens uit hun huisje halen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 15:34
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley kon je geen 2 Duitsers en 1 Nederlander in je mop gebruiken???


Dat is lachuh Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 15:36
 
ZEELAND736 schreef:
Nee helaas volgeboekt....

Familie Bezem
Familie Hark
Familie Bloempot
Familie Tuinstoel

(ff vraagje...mag dit nu wel of niet??)

Dan maar volgend jaar voor ons

Groetjes familie de Tuinslang
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 15:46
 
CM is niet alleen voor Nederlanders hè
De wereld leest ook hier.
Verschillende talen, niveau's, volwassenen en jongeren maar ook voor kerkelijke en onkerkelijke mensen geven hier ook meningen.
Hier schrijven geen zuivere forums.

Ik heb weleens bij andere refowebsites gelezen en hoe schrijven ze en wat doet de redactie?
Veel te streng, grove en kwetsende woorden worden ze meteen verwijderd en onleesbaar gemaakt.
De namen van de schrijvers blijven anoniem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 15:48
 
[quote=VISSER278]

Heb je last van liefdeverdriet Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 15:59
 
IMKE917 schreef:
Oke, zorgen wegschrijven op het forum heb ik zo niet helemaal bedoeld. Maar meer in de zin van naast je zorgen ff ontspannen op het forum.
Ik ben het niet eens dat elk toppic bedorven wordt door ongein. Volgens mij..maar ik heb het niet gecheckt.. wordt er in de bovenste rij toppic's (christelijke leven enz) heel serieus gesproken.
De aparte onderwerpen waar gegeint wordt zijn er al en staan volgens mij in het rijtje...van alles wat.
Ik heb de indruk dat er nu een redelijk evenwicht is tussen serieus en gein. Maar goed...wie ben ik...
En wat je zegt, iedereen heeft hier recht op een plekje, klopt, zeg ik zelf ook!! De ene houd van serieus en de ander van lol maken. Kraak de ene dan niet af wanneer die lol maakt en jij daar niet tegen kunt. Doet de ander toch ook niet wanneer je serieus bent. Dat is het punt waar ik mij aan stoor.


en mag ik me daar volledig bij aansluiten?? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 16:01
 
Wat leert de bijbel ons over hoogmoed en nederigheid?


God heeft ieder mens zijn talenten gegeven.
De een is beter in een ding dan een ander.
Mag je daar mee te koop lopen?
Of is dat hoogmoedig?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AANGENAAM334





Berichten: 142

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 16:08
 
Weer on topic; In ieder geval zoveel mogelijk on topic blijven. Niet overal...vooral serieuze topics..ondoordacht op reageren/spammen. Hoewel af en toe een geintje...een leuk zijpaadje bewandelen als uitzondering die de regel bevestigt... . moet m.i. kunnen. En als naar aanleiding van het topic er toch die behoefte is dan kan dit een aanleiding zijn om een nieuw topic te openen of elders die gedachte in een geschikter topic te droppen. Het lijkt me goed dat ik...dat degenen die daar toe in staat zijn...me aanpas aan de ander en me niet boven de ander stel. En als een ander in je ogen over de schreef gaat dan is een privémail mijns inziens een passend iets om hem of haar dat door te geven. Althans dat is mijn ervaring. Ik denk dat dit o.a. bijdraagt aan een aangenaam forumgebruik.

Laatst aangepast door
AANGENAAM334
op donderdag 25 augustus 2011, 17:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 16:16
 
http://youtu.be/l-q7gqzVkU0

Vicky Brown....prachtig..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AANGENAAM334





Berichten: 142

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 16:23
 
MARIAN519 schreef:
http://youtu.be/l-q7gqzVkU0

Vicky Brown....prachtig..

i.d.d. heel mooi;

Dawn breaks above the neon lights
Soon the day dissolves the night
Warm the sheets caresse
my emptiness as you leave

Lying here in the afterglow
Tears in spite of all I know
Pride’s a foolish sin
I can't give in
Can't you see

Though you want to stay
You're gone before the day
I’ll never say those words
How could I
Stay with me ‘til the morning

I've walked the streets alone before
Safe I'm locked behind the door
Strong in my belief
No joy or grief touches me

But when you close your eyes
It's then I realise
There's nothing left to prove
So darling
Stay with me
‘til the morning

When you close your eyes
It's then I realize
There's nothing left to prove
So darling
Stay with me
‘til the morning

Stay with me
‘til the morning
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 16:25
 
Komt het hier ineens met bakken naar beneden Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2687 2688 2689 2690 2691 2692 2693 ... 6194 Volgende
Pagina 2690 van 6194