| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 07:32
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Er zit toch echt verschil tussen aangevallen en aangesproken voelen.
Jij schrijft dat je niet alle ziekteperikelen hoeft te weten en ik ben er een van die regelmatig iets schrijft over mijn ziekteproces. Vind je het dan gek dat ik mij aangesproken voel? Maar aangevallen voelen...absoluut niet!
En zoals ik al eerder schreef...je kunt mij mailen wanneer je je eraan stoort. |
Josina, je bent niet een persoon die alle gesprekken of topics naar je toe trekt. Je praat alleen over je gezondheid in bepaalde topics wanneer er een toevallige gelegenheid is. Daar is dus niets mis mee.
Ik geef toe dat ik afwijk van de vraag van Jolan maar het is ook wel eens goed om mensen te steunen die aangesproken worden en in de verdediging moeten gaan. Dit is een teken van solidariteit, het mee willen dragen van bepaalde zaken die al lastig genoeg zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:01
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | In Hoeven heeft een openlucht zwembad We kunnen Frank best in het water gooien Hij heeft nog vakantiepret  |
Dank je wel Herman, je bent erg lief.
Ik ga dadelijk even buiten staan want aan de wolken te zien gaan we regen krijgen. Ik heb dus geen zwembad nodig om nat te worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:08
|
|
|
|
|
Ondertussen is de regen er al, vergezelt van donder.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:31
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | voor de zoveelste keer de natgeregend, zoals aldoor gebeurd in de afgelopen dagen......gaat niks meer worden met de zomer...rollen zo de herfst in..... |
Tink, als het regent moet je niet in je hangmat gaan liggen.
Ze hebben gewoon een seizoen overgeslagen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Tink, als het regent moet je niet in je hangmat gaan liggen.
Ze hebben gewoon een seizoen overgeslagen.  |
Moet jij nodig zeggen, jij gaat 's nachts in de kou buiten staan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ondertussen is de regen er al, vergezelt van donder. |
Deze kant opgestuurd zeker? Het wordt hier behoorlijk donker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:37
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Moet jij nodig zeggen, jij gaat 's nachts in de kou buiten staan  |
Tja, aangezien ik meer had verwacht van jouw gastvrijheid ben ik deze nacht maar hier gebleven. Gelukkig kon mijn Floshke mijn aanwezigheid wel waarderen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 08:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:39
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Deze kant opgestuurd zeker? Het wordt hier behoorlijk donker  |
We hadden juist ook weer bliksem en dat verstoord het draadloos internet. Het is dus weer regelmatig afsluiten en inloggen wat ik moet doen. De wereld is om zeep...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:46
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | We hadden juist ook weer bliksem en dat verstoord het draadloos internet. Het is dus weer regelmatig afsluiten en inloggen wat ik moet doen. De wereld is om zeep... |
Dat heb je in het zuiden hè, hier in het midden van het land nergens last van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:47
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Tja, aangezien ik meer had verwacht van jouw gastvrijheid ben ik deze nacht maar hier gebleven. Gelukkig kon mijn Floshke mijn aanwezigheid wel waarderen...  |
Vrouw alleen en dan een vreemde man uitnodigen in huis Maarre...had je wel een deken aangeboden, maar ja als je dat aanbod niet aanneemt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:52
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dat heb je in het zuiden hè, hier in het midden van het land nergens last van  |
Wacht maar...ondertussen is het licht geworden en is de regen met het hemellawaai alweer vertrokken...Doe je ramen maar dicht en haal de was binnen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:56
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ff weer ontopic...heb je nog een mooiste moment gehad vandaag?  |
Neen, ik had gisteren niet echt een mooi moment en ik heb gewacht tot middernacht. Het is toch altijd voor dezelfde...ofwel wonen die in het midden ofwel in het noorden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:59
|
|
|
|
Voor 80% nat geregend..... zo spoelt alles weer van je af
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:00
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Neen, ik had gisteren niet echt een mooi moment en ik heb gewacht tot middernacht. Het is toch altijd voor dezelfde...ofwel wonen die in het midden ofwel in het noorden...  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:01
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | ech nie...het liefst eet ik gewoon kaas....met mosterd....maar dan klopte die mop niet....  |
Huh? is dat geen mop 5 voor half 3
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:03
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Vrouw alleen en dan een vreemde man uitnodigen in huis Maarre...had je wel een deken aangeboden, maar ja als je dat aanbod niet aanneemt  |
Hoe was de wacht vannacht? Was Frank erbij?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wacht maar...ondertussen is het licht geworden en is de regen met het hemellawaai alweer vertrokken...Doe je ramen maar dicht en haal de was binnen...  |
Ik wacht, ben geduldig 
Weer of geen weer...altijd weer voor koffie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wacht maar...ondertussen is het licht geworden en is de regen met het hemellawaai alweer vertrokken...Doe je ramen maar dicht en haal de was binnen...  |
Hing de was buiten tijdens de regen? Dat is wel voordeel. Waspoeder strooien op de vuile was en dan komt regen en waaien. Nu schijnt de zon maar net en straks is je was weer schoon en droog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:07
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Hoe was de wacht vannacht? Was Frank erbij? |
Hij heeft niet op wacht gestaan, gaf de voorkeur aan Floske
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:07
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik wacht, ben geduldig 
Weer of geen weer...altijd weer voor koffie  |
met appelpunt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:08
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Hing de was buiten tijdens de regen? Dat is wel voordeel. Waspoeder strooien op de vuile was en dan komt regen en waaien. Nu schijnt de zon maar net en straks is je was weer schoon en droog  |
Echt mannenhuishouding
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:08
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hij heeft niet op wacht gestaan, gaf de voorkeur aan Floske  |
Wat flauw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:09
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Echt mannenhuishouding  |
Dat is geldbesparing
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:11
|
|
|
|
| AJB641 schreef: | Voor 80% nat geregend..... zo spoelt alles weer van je af  |
ik heb mezelf buiten gewassen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:15
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | ik heb mezelf buiten gewassen  |
Is ook goedkoper zeker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:18
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Is ook goedkoper zeker  |
Is hij een Nederlander of niet???
Volgens mij heeft deze 'zomer' zich al dikwijls buiten kunnen wassen. Ik ben in elk geval blij dat zoveel mooie momenten heeft gekend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:23
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wacht maar...ondertussen is het licht geworden en is de regen met het hemellawaai alweer vertrokken...Doe je ramen maar dicht en haal de was binnen...  |
Werd wakker van de hagelkanonnen, toen het onweer en de regen . Wat ging dat tekeer . Inmiddels is het droog , geen zuchtje wind en de zon doet een poging om door het wolkendek heen te breken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:35
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Werd wakker van de hagelkanonnen, toen het onweer en de regen . Wat ging dat tekeer . Inmiddels is het droog , geen zuchtje wind en de zon doet een poging om door het wolkendek heen te breken. |
Hier ook weer een waterig zonnetje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:35
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Dat is geldbesparing  |
Ouwe duitendief
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:37
|
|
|
|
|
Het is hier nog steeds zonnig weer. Als ik zie hoe het noodweer in NL tekeer gaat, hoop ik dat ons dat weer bespaard wordt. Mn schotel is al een keer uitgevallen, maar voor de rest valt het wel mee, voorlopig.
|
|
| Naar boven |
|
|