ChristianMatch
 


Forum

Hoe moet het forum worden gebruikt?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2691 2692 2693 2694 2695 2696 2697 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 07:32
 
JOSINA022 schreef:
Er zit toch echt verschil tussen aangevallen en aangesproken voelen.

Jij schrijft dat je niet alle ziekteperikelen hoeft te weten en ik ben er een van die regelmatig iets schrijft over mijn ziekteproces. Vind je het dan gek dat ik mij aangesproken voel?
Maar aangevallen voelen...absoluut niet!

En zoals ik al eerder schreef...je kunt mij mailen wanneer je je eraan stoort.

Josina, je bent niet een persoon die alle gesprekken of topics naar je toe trekt. Je praat alleen over je gezondheid in bepaalde topics wanneer er een toevallige gelegenheid is. Daar is dus niets mis mee.

Ik geef toe dat ik afwijk van de vraag van Jolan maar het is ook wel eens goed om mensen te steunen die aangesproken worden en in de verdediging moeten gaan. Dit is een teken van solidariteit, het mee willen dragen van bepaalde zaken die al lastig genoeg zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:01
 
HERMAN388 schreef:
In Hoeven heeft een openlucht zwembad
We kunnen Frank best in het water gooien
Hij heeft nog vakantiepret Smiley met dichtgeplakte mond

Dank je wel Herman, je bent erg lief. Boze smiley

Ik ga dadelijk even buiten staan want aan de wolken te zien gaan we regen krijgen. Ik heb dus geen zwembad nodig om nat te worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:08
 
Ondertussen is de regen er al, vergezelt van donder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:31
 
TINK100 schreef:
voor de zoveelste keer de natgeregend, zoals aldoor gebeurd in de afgelopen dagen......gaat niks meer worden met de zomer...rollen zo de herfst in.....

Tink, als het regent moet je niet in je hangmat gaan liggen. Gefrustreerde smiley

Ze hebben gewoon een seizoen overgeslagen. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:36
 
FRANKT627 schreef:
Tink, als het regent moet je niet in je hangmat gaan liggen. Gefrustreerde smiley

Ze hebben gewoon een seizoen overgeslagen. Boze smiley

Moet jij nodig zeggen, jij gaat 's nachts in de kou buiten staan Gefrustreerde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:36
 
FRANKT627 schreef:
Ondertussen is de regen er al, vergezelt van donder.

Deze kant opgestuurd zeker? Verraste, verbaasde smiley Het wordt hier behoorlijk donker Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:37
 
JOSINA022 schreef:
Moet jij nodig zeggen, jij gaat 's nachts in de kou buiten staan Gefrustreerde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Tja, aangezien ik meer had verwacht van jouw gastvrijheid ben ik deze nacht maar hier gebleven. Gelukkig kon mijn Floshke mijn aanwezigheid wel waarderen... Lachende smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 26 augustus 2011, 08:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:39
 
JOSINA022 schreef:
Deze kant opgestuurd zeker? Verraste, verbaasde smiley Het wordt hier behoorlijk donker Boze smiley

We hadden juist ook weer bliksem en dat verstoord het draadloos internet. Het is dus weer regelmatig afsluiten en inloggen wat ik moet doen. De wereld is om zeep...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:46
 
FRANKT627 schreef:
We hadden juist ook weer bliksem en dat verstoord het draadloos internet. Het is dus weer regelmatig afsluiten en inloggen wat ik moet doen. De wereld is om zeep...

Dat heb je in het zuiden hè, hier in het midden van het land nergens last van Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:47
 
FRANKT627 schreef:
Tja, aangezien ik meer had verwacht van jouw gastvrijheid ben ik deze nacht maar hier gebleven. Gelukkig kon mijn Floshke mijn aanwezigheid wel waarderen... Lachende smiley

Vrouw alleen en dan een vreemde man uitnodigen in huis Verraste, verbaasde smiley Maarre...had je wel een deken aangeboden, maar ja als je dat aanbod niet aanneemt Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:52
 
JOSINA022 schreef:
Dat heb je in het zuiden hè, hier in het midden van het land nergens last van Knipoog smiley

Wacht maar...ondertussen is het licht geworden en is de regen met het hemellawaai alweer vertrokken...Doe je ramen maar dicht en haal de was binnen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:56
 
JOSINA022 schreef:
Ff weer ontopic...heb je nog een mooiste moment gehad vandaag? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Neen, ik had gisteren niet echt een mooi moment en ik heb gewacht tot middernacht. Het is toch altijd voor dezelfde...ofwel wonen die in het midden ofwel in het noorden... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:59
 
Voor 80% nat geregend..... zo spoelt alles weer van je af Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:00
 
FRANKT627 schreef:
Neen, ik had gisteren niet echt een mooi moment en ik heb gewacht tot middernacht. Het is toch altijd voor dezelfde...ofwel wonen die in het midden ofwel in het noorden... Huilende smiley, smiley in tranen

Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:01
 
MARIAN519 schreef:
ech nie...het liefst eet ik gewoon kaas....met mosterd....maar dan klopte die mop niet.... Huilende smiley, smiley in tranen

Huh? is dat geen mop 5 voor half 3 Smiley die vol vragen zit Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:03
 
JOSINA022 schreef:
Vrouw alleen en dan een vreemde man uitnodigen in huis Verraste, verbaasde smiley Maarre...had je wel een deken aangeboden, maar ja als je dat aanbod niet aanneemt Gefrustreerde smiley

Hoe was de wacht vannacht? Was Frank erbij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:03
 
FRANKT627 schreef:
Wacht maar...ondertussen is het licht geworden en is de regen met het hemellawaai alweer vertrokken...Doe je ramen maar dicht en haal de was binnen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik wacht, ben geduldig Engeltje smiley

Weer of geen weer...altijd weer voor koffie Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:06
 
FRANKT627 schreef:
Wacht maar...ondertussen is het licht geworden en is de regen met het hemellawaai alweer vertrokken...Doe je ramen maar dicht en haal de was binnen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hing de was buiten tijdens de regen? Dat is wel voordeel.
Waspoeder strooien op de vuile was en dan komt regen en waaien.
Nu schijnt de zon maar net en straks is je was weer schoon en droog Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:07
 
HERMAN388 schreef:
Hoe was de wacht vannacht? Was Frank erbij?

Hij heeft niet op wacht gestaan, gaf de voorkeur aan Floske Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:07
 
JOSINA022 schreef:
Ik wacht, ben geduldig Engeltje smiley

Weer of geen weer...altijd weer voor koffie Kwijlende smiley

met appelpunt? Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:08
 
HERMAN388 schreef:
Hing de was buiten tijdens de regen? Dat is wel voordeel.
Waspoeder strooien op de vuile was en dan komt regen en waaien.
Nu schijnt de zon maar net en straks is je was weer schoon en droog Lachende smiley

Echt mannenhuishouding Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:08
 
JOSINA022 schreef:
Hij heeft niet op wacht gestaan, gaf de voorkeur aan Floske Gefrustreerde smiley

Wat flauw Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:09
 
JOSINA022 schreef:
Echt mannenhuishouding Gefrustreerde smiley


Dat is geldbesparing Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:11
 
AJB641 schreef:
Voor 80% nat geregend..... zo spoelt alles weer van je af Lachende smiley met blinkend witte tanden

ik heb mezelf buiten gewassen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:15
 
HERMAN388 schreef:
ik heb mezelf buiten gewassen Huilende smiley, smiley in tranen


Is ook goedkoper zeker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:18
 
JOSINA022 schreef:
Is ook goedkoper zeker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Is hij een Nederlander of niet???

Volgens mij heeft deze 'zomer' zich al dikwijls buiten kunnen wassen.
Ik ben in elk geval blij dat zoveel mooie momenten heeft gekend Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:23
 
FRANKT627 schreef:
Wacht maar...ondertussen is het licht geworden en is de regen met het hemellawaai alweer vertrokken...Doe je ramen maar dicht en haal de was binnen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Werd wakker van de hagelkanonnen, toen het onweer en de regen . Wat ging dat tekeer . Inmiddels is het droog , geen zuchtje wind en de zon doet een poging om door het wolkendek heen te breken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:35
 
VISSER278 schreef:
Werd wakker van de hagelkanonnen, toen het onweer en de regen . Wat ging dat tekeer . Inmiddels is het droog , geen zuchtje wind en de zon doet een poging om door het wolkendek heen te breken.

Hier ook weer een waterig zonnetje Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:35
 
HERMAN388 schreef:
Dat is geldbesparing Knipoog smiley

Ouwe duitendief Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:37
 
Het is hier nog steeds zonnig weer. Als ik zie hoe het noodweer in NL tekeer gaat, hoop ik dat ons dat weer bespaard wordt. Mn schotel is al een keer uitgevallen, maar voor de rest valt het wel mee, voorlopig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2691 2692 2693 2694 2695 2696 2697 ... 6194 Volgende
Pagina 2694 van 6194