| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:51
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Misschien waren er geen bomen....  |
bedoel je dan dat ze tegen de tafelpoot heeft gep...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Zie je nu wel...ik zei het je nog vandaag dat dat ding niet deugde...  |
Niets zo veranderlijk als het weer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:52
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | bedoel je dan dat ze tegen de tafelpoot heeft gep...  |
zég! hou je nou op? dat 't hondenweer is hoeft nog niet te betekenen dat we 't ook zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:52
|
|
|
|
ha...net op het nieuws......helga.....eindelijk gerechtigheid....het noorden heeft 'code oranje'...... ....lol in het zuiden draaien we onze hand er niet meer voor om....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 13:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:53
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Niets zo veranderlijk als het weer.  |
Ohneen hoor Visser er zijn nog zaken erg veranderlijk, nml: een v...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:53
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ohneen hoor Visser er zijn nog zaken erg veranderlijk, nml: een v...  |
...isser......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:54
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | ha...net op het nieuws......helga.....eindelijk gerechtigheid....het noorden heeft 'code oranje'...... ....lol in het zuiden draaien we onze hand er niet meer voor om....  |
code oranje is? hondeweer?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:54
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | zég! hou je nou op? dat 't hondenweer is hoeft nog niet te betekenen dat we 't ook zijn!  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:56
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | | code oranje is? hondeweer? |
neen ...niemand weet wat het is...maar het KNMI blíjft het afkondigen.... ... het kán voorkomen dat er tijdens het 'code oranje' weer een enkele donderslag klinkt.... .....blijkbaar vervelen ze zich nogal bij het KNMI.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:56
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | ...isser......  |
niks...'isser'...die is net als ik heel lief...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:59
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | neen ...niemand weet wat het is...maar het KNMI blíjft het afkondigen.... ... het kán voorkomen dat er tijdens het 'code oranje' weer een enkele donderslag klinkt.... .....blijkbaar vervelen ze zich nogal bij het KNMI..... |
oh, gelukkig...dat stelt gerust want ik weet dat mijn ex en kids bezig zijn met 't inpakken van de 'troep', en die zitten/staan/slapen nu in't Noorden. Ik weet hoe vervelend het is om bij slecht weer alles te moeten inpakken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:04
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | oh, gelukkig...dat stelt gerust want ik weet dat mijn ex en kids bezig zijn met 't inpakken van de 'troep', en die zitten/staan/slapen nu in't Noorden. Ik weet hoe vervelend het is om bij slecht weer alles te moeten inpakken! |
sorry, k maakte er een grapje van, maar op de buienradar kun je zien dat er een onweersbui over nederland trekt, die bui hebben wij net gehad denk ik...meer niet hoor.... op de buienradar kun je precies zien waar de bui is....dan kunnen je kids ook bekijken wanneeer ze het beste kunnen gaan inpakken....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:07
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | sorry, k maakte er een grapje van, maar op de buienradar kun je zien dat er een onweersbui over nederland trekt, die bui hebben wij net gehad denk ik...meer niet hoor.... op de buienradar kun je precies zien waar de bui is....dan kunnen je kids ook bekijken wanneeer ze het beste kunnen gaan inpakken.... |
Als wij 'm dus net gehad hebben, is ie bijna in 't Noorden denk ik zo. Joh, geeft niks hoor, ze smelten vast niet...maar ik kan 't niet helpen dat ik gelijk zulke dingen denk en in gedachten bij hen ben, téveel moeder vrees ik....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:08
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | sorry, k maakte er een grapje van, maar op de buienradar kun je zien dat er een onweersbui over nederland trekt, die bui hebben wij net gehad denk ik...meer niet hoor.... op de buienradar kun je precies zien waar de bui is....dan kunnen je kids ook bekijken wanneeer ze het beste kunnen gaan inpakken.... |
op die buienradar kan je niet vertrouwen. Dat heb ik gezien deze ochtend...er klopte dus niets van...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:11
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | op die buienradar kan je niet vertrouwen. Dat heb ik gezien deze ochtend...er klopte dus niets van... |
Helemaal mee eens Frank. Vanmorgen gaf ie aan dat alles over Walcheren zou gaan, een uurtje later keek ik nog eens en toen ging het allemaal over Visser's teritorium. Wel alles richting Brabant , dus dát klopte dan weer wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:12
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | op die buienradar kan je niet vertrouwen. Dat heb ik gezien deze ochtend...er klopte dus niets van... |
sorry, k bedoelde natuurlijk de Nederlandse buienradar.... die van Belgie staat onder het overdekte vliegveld.....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 16:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:13
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | soory, k bedoelde natuurlijk de Nederlandse buienradar.... die van Belgie staat onder het overdekte vliegveld..... |
nu verleng ik niet overmorgen...ze kunnen toch geen Belgen uitstaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:14
|
|
|
|
Waarom KRUIPT een Belg altijd door de winkel?
Is altijd op zoek naar de laagste prijs
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Waarom KRUIPT een Belg altijd door de winkel?
Is altijd op zoek naar de laagste prijs  |
wat doe ik hier nog eigenlijk???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | wat doe ik hier nog eigenlijk??? |
Visser, dat is een mop die Belgen over de Nederlanders vertellen, niet andersom. Zo van hoe is het koperdraad uitgevonden: Twee Nederlanders die beide elk aan een kant van een cent bleven trekken, etc.
Thomas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:24
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Visser, dat is een mop die Belgen over de Nederlanders vertellen, niet andersom. Zo van hoe is het koperdraad uitgevonden: Twee Nederlanders die beide elk aan een kant van een cent bleven trekken, etc.
Thomas. |
Weet je waarom ze in Holland geen ijsblokjes hebben? Ze hebben het recept verloren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:28
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Zie je nu zelf in wat voor vreemde spagaat je zit? Met mn argumenten ben je het eens, en toch ben je kwaad. Je hoeft niet voor een ander meteen te denken en op te komen. Per slot van rekening weet je niet hoe mensen bepaalde dingen verwerken. En ik vind het fijn, dat we eens eerlijk tegenover elkaar dingen uitgesproken hebben, het heeft zoveel duidelijkheid geschapen. Wel vind ik het jammer, dat je mij betichtigt van geen gevoel te hebben. Ik ben gewoon direct en daar kunnen mensen niet zo goed tegen. Uiteraard heb ik waardering voor je zorgen voor andere mensen, maar ik ben ook bezorgd. Bezorgd voor de leegloop van CM. En ik mis degenen die weggegaan zijn. Daarom heb ik dit zo verwoord, omdat de goeden onder de kwaden moesten lijden, terwijl dat helemaal niet hoefde, als we maar eerder deze discussie gevoerd hadden.
Dit is idd uitgepraat en hoeft niet verder besproken te worden. |
Ik mail mijn reactie wel naar je.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:49
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Het is toch wel een beetje een ongeschreven regel dat de ouders van de bruid dat doen/(indien mogelijk dan he?) |
Is dat zo ...mmm........heb ik vast iets verkeerd gedaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:59
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Jaag Herman geen schrik aan, Zeeland...  |
Geen idee ik kocht mijn jurk zelf....
O ja de paraplubak en de eiken gangspiegel kreeg ik!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 15:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Jaag Herman geen schrik aan, Zeeland...  |
Nee ik jaag hier niets meer aan...anders wordt ik teruggefloten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | niks...'isser'...die is net als ik heel lief... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:05
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | soory, k bedoelde natuurlijk de Nederlandse buienradar.... die van Belgie staat onder het overdekte vliegveld..... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:06
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Is dat zo ...mmm........heb ik vast iets verkeerd gedaan  |
Dat denk ik he? Of jaag ik mezelf nu onnodig op kosten??????? ook een optie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:07
|
|
|
|
Vanmiddag de zoveelste controle gehad en het abes is zowaar een cm geslonken.
Operatie maandag gaat door!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | nu verleng ik niet overmorgen...ze kunnen toch geen Belgen uitstaan... |
IK...IK.....Heb nooit wat tegen Belgen gehad... Het zijn mijn buren... Mot je het toch een beetje goed mee kunnen vinden he???
|
|
| Naar boven |
|
|