ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2695 2696 2697 2698 2699 2700 2701 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:11
 
ZEELAND736 schreef:
IK...IK.....Heb nooit wat tegen Belgen gehad...
Het zijn mijn buren...
Mot je het toch een beetje goed mee kunnen vinden he???

slijm Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op vrijdag 26 augustus 2011, 15:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:12
 
MARISKA601 schreef:
Mensen zijn van cm vertrokken omdat er een persoon was die de boel aan het verzieken was op het forum.
Door alleen maar te klagen, en de schuld bij anderen neer te leggen.
Men had geen behoefte meer om hun abo te verlengen, vanwege de negatieve sfeer die was onstaan.

Als er nou minder geklaag was geweest, was de sfeer misschien veel beter.
En als je zelf ook beter nadenkt, dan kan je weten dat niet iedereen
tegen kritiek, gezeur en geklaag kan.

En als je weet dat mensen niet houden van je directheid dan kan je er rekening mee houden.

Ook ik hou vaak rekening met een ander.
Ik zeg ook vaak niet wat ik denk, omdat het grievend kan zijn.

Als iedereen op het forum zou schrijven wat ie dacht, dan kan heel cm wel opgedoekt worden.

Het forum is bedoelt om te praten/discussieren over van alles en nog wat.

En niet om de boel te bekritiseren van dit hoort niet thuis op een forum,
en er moet maar eens censuur gaan plaatsvinden.
Daarmee jaag je juist mensen weg.
Ook door te dreigen met en nu gaat er een mail naar de redactie,
want dit kan absoluut niet.
Ook dat zijn redenen dat mensen wegblijven.
Ze hebben geen behoefte aan iemand die op het forum als politieagentje gaan spelen.

Heb je persoonlijke kritiek op iemand probeer dit dan via een mail of prive chat op te lossen.

Sta open voor elkaar.

Wees niet hardvochtig in je eigen gelijk, want tenslotte, kan je er ook naast zitten.




Ik denk Mariska dat iedereen de regels wel kent. Helaas is de praktijk wat weerbarstiger......... Knipoog smiley
Daarom is het ook goed als soms dingen uitgesproken worden, dan is het weer klaar en kan je weer blanco verder.......... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:14
 
JOSINA022 schreef:
Vanmiddag de zoveelste controle gehad en het abes is zowaar een cm geslonken.

Operatie maandag gaat door! Lachende smiley

Sterkte meid!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:16
 
JOSINA022 schreef:
slijm Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
Plakker op je mond....
Van mijn part DUC TAPE!!!

Dit gaat trouwens WEER niet over het WEER!!!!! Knipoog smiley


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op vrijdag 26 augustus 2011, 15:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:20
 
ZEELAND736 schreef:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
Plakker op je mond....
Van mijn part DUC TAPE!!!

Dit gaat trouwens WEER niet over het WEER!!!!! Knipoog smiley

Het is hier dan ook geen weer weer om weer eens een keer over te babbelen Slapende smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op vrijdag 26 augustus 2011, 15:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:21
 
ZEELAND736 schreef:
Sterkte meid!!!

Dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:45
 
JOSINA022 schreef:
Het is hier dan ook geen weer weer om weer eens een keer over te babbelen Slapende smiley

Nou, het weer is hier weer zoals weleer zeer onstabiel.
Hoorde net op de radio, dat iedereen in heel nederland aangeraden wordt om vanavond niet de weg op te gaan als het niet noodzakelijk is.
Ze verwachten zeer zware windstoten , onweer en zeer veel regen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:50
 
VISSER278 schreef:
Nou, het weer is hier weer zoals weleer zeer onstabiel.
Hoorde net op de radio, dat iedereen in heel nederland aangeraden wordt om vanavond niet de weg op te gaan als het niet noodzakelijk is.
Ze verwachten zeer zware windstoten , onweer en zeer veel regen.

Meen je dat???
En ik moet zo naar Walcheren...en vanavond nog terug!!!!
Wie komt me redden???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:52
 
VISSER278 schreef:
Nou, het weer is hier weer zoals weleer zeer onstabiel.
Hoorde net op de radio, dat iedereen in heel nederland aangeraden wordt om vanavond niet de weg op te gaan als het niet noodzakelijk is.
Ze verwachten zeer zware windstoten , onweer en zeer veel regen.

Ik lees in het Noorden en Noord-Oosten!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:55
 
VISSER278 schreef:
Nou, het weer is hier weer zoals weleer zeer onstabiel.
Hoorde net op de radio, dat iedereen in heel nederland aangeraden wordt om vanavond niet de weg op te gaan als het niet noodzakelijk is.
Ze verwachten zeer zware windstoten , onweer en zeer veel regen.

Wedden om een ijssie dat het meevalt????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIMBRIEN639





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:06
 
JOSINA022 schreef:
Vanmiddag de zoveelste controle gehad en het abes is zowaar een cm geslonken.

Operatie maandag gaat door! Lachende smiley

Heel fijn voor je en ik ben echt blij voor je. Nu hopen en bidden dat het ook goed gaat komen allemaal.

Wim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:20
 
ZEELAND736 schreef:
Wedden om een ijssie dat het meevalt????

Ga dat ijsje maar vast halen hoor, volgens het KNMI is het idd met name in het oosten en noorden Clown smiley
Visser is zo nat geworden dat ie overdrijft Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:21
 
WIMBRIEN639 schreef:
Heel fijn voor je en ik ben echt blij voor je. Nu hopen en bidden dat het ook goed gaat komen allemaal.

Wim

Dank.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:23
 
ZEELAND736 schreef:
Ik lees in het Noorden en Noord-Oosten!!!!!!!!!

In het zuiden van het westelijk gedeelte heb je ook een Noord en Noord-Oosten... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:26
 
FRANKT627 schreef:
In het zuiden van het westelijk gedeelte heb je ook een Noord en Noord-Oosten... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Issie weer slim hè? Heeft Floske hem vast ingefluisterd Gefrustreerde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:26
 
Ik dacht eens een middagdutje te doen op de bank maar Floshke lag daar met zijn 40 cm te liggen. Ik zal vanavond dan een middagdutje doen Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:27
 
JOSINA022 schreef:
Issie weer slim hè? Heeft Floske hem vast ingefluisterd Gefrustreerde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Helemaal niet, Flosh slaapt... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:28
 
FRANKT627 schreef:
Helemaal niet, Flosh slaapt... Boze smiley

helemaal zelf bedacht dan? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:30
 
JOSINA022 schreef:
helemaal zelf bedacht dan? Verraste, verbaasde smiley

Ik heb hersenen hoor Boze smiley ...pfff, ligt hij daar zo maar te slapen...anders ligt hij altijd in zijn stoel, die eigenlijk ook van mij was maar hij pikt alles in...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:31
 
JOSINA022 schreef:
Ga dat ijsje maar vast halen hoor, volgens het KNMI is het idd met name in het oosten en noorden Clown smiley
Visser is zo nat geworden dat ie overdrijft Knipoog smiley


Dan zal ik wel alleen met m'n linkeroor hebben geluisterd.
De rechtse gaf plaatselijk , met name Zuid Beveland , zonnig af , dacht ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:33
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb hersenen hoor Boze smiley ...pfff, ligt hij daar zo maar te slapen...anders ligt hij altijd in zijn stoel, die eigenlijk ook van mij was maar hij pikt alles in...

Heb nooit gezegd dat je geen hersenen hebt Boze smiley De vraag is alleen of ze werken Slapende smiley

Wel een leuke voor in de krant...kat pikt huis van baas in Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:33
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb hersenen hoor Boze smiley ...pfff, ligt hij daar zo maar te slapen...anders ligt hij altijd in zijn stoel, die eigenlijk ook van mij was maar hij pikt alles in...



Arme Floshke, waarom mag ie dan ook niet naar buiten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:34
 
VISSER278 schreef:
Dan zal ik wel alleen met m'n linkeroor hebben geluisterd.
De rechtse gaf plaatselijk , met name Zuid Beveland , zonnig af , dacht ik.

Dat heet selectief luisteren Boze smiley, zolang het maar in je eigen straatje past Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:35
 
VISSER278 schreef:
Arme Floshke, waarom mag ie dan ook niet naar buiten

Hij kan gaan en staan waar hij wilt. Hij luistert toch nooit naar mij...pffff, nu wil ik nooit meer een middagdutje doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:38
 
JOSINA022 schreef:
Vanmiddag de zoveelste controle gehad en het abes is zowaar een cm geslonken.

Operatie maandag gaat door! Lachende smiley

Ja ja, als ik tijd heb hé, Josina...ik moet eerst nog naar de winkel en de bank... Knipoog smiley

Het is wel heel fijn voor jou dat het toch kan en mag doorgaan... Lachende smiley
In welk ziekenhuis gebeurt het. Ik hoorde onlangs zoiets op de radio dat je niet zomaar een ziekenhuis mag kiezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:38
 
FRANKT627 schreef:
Hij kan gaan en staan waar hij wilt. Hij luistert toch nooit naar mij...pffff, nu wil ik nooit meer een middagdutje doen.

Wees maar blij dat Prikkie je plek niet inpikt, dan had je een groter probleem Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:39
 
ANNE589 schreef:
Wees maar blij dat Prikkie je plek niet inpikt, dan had je een groter probleem Lachende smiley

Dan lag ik op een spijkerbank Gefrustreerde smiley

Oja...bedankt voor de je-weet-wel... Knipoog smiley zag ik net...


Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 26 augustus 2011, 16:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:44
 
FRANKT627 schreef:
Ja ja, als ik tijd heb hé, Josina...ik moet eerst nog naar de winkel en de bank... Knipoog smiley

Het is wel heel fijn voor jou dat het toch kan en mag doorgaan... Lachende smiley
In welk ziekenhuis gebeurt het. Ik hoorde onlangs zoiets op de radio dat je niet zomaar een ziekenhuis mag kiezen.

Wat als je geen tijd hebt Verraste, verbaasde smiley, je had het zelf beloofd Huilende smiley, smiley in tranen

En ik ga jou niet vertellen in welk ziekenhuis ik terecht kom, wie weet wat je dan weer uit gaat halen Gefrustreerde smiley

Maar ik heb het ziekenhuis zelf mogen kiezen hoor, al maanden geleden voor mijn 1e operatie en ik ben daarna daar dus ook gebleven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:48
 
JOSINA022 schreef:
Wat als je geen tijd hebt Verraste, verbaasde smiley, je had het zelf beloofd Huilende smiley, smiley in tranen

En ik ga jou niet vertellen in welk ziekenhuis ik terecht kom, wie weet wat je dan weer uit gaat halen Gefrustreerde smiley

Boze smiley Het lijkt net wel of ik een terrorist ben...Pfff, ik zal nog eens interesse tonen

Maar ik heb het ziekenhuis zelf mogen kiezen hoor, al maanden geleden voor mijn 1e operatie en ik ben daarna daar dus ook gebleven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 16:59
 
FRANKT627 schreef:

Het woord terrorist heb je zelf verzonnen hoor Gefrustreerde smiley Maar als je heel lief vraagt of dat je op bezoek mag komen, dan zal ik de portier vragen of hij je door zal laten, ok? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2695 2696 2697 2698 2699 2700 2701 ... 6194 Volgende
Pagina 2698 van 6194