| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:01
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Het woord terrorist heb je zelf verzonnen hoor Maar als je heel lief vraagt of dat je op bezoek mag komen, dan zal ik de portier vragen of hij je door zal laten, ok?  |
vrouwen...wie heeft ze uitgevonden???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:05
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | vrouwen...wie heeft ze uitgevonden??? |
Ik niet, maar voel mij er best goed bij, kan ik zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:14
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Aaaaaah.......dat doet me goed. En dat op mn laatste vakantiedag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:15
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Heb nooit gezegd dat je geen hersenen hebt De vraag is alleen of ze werken
Wel een leuke voor in de krant...kat pikt huis van baas in  |
ja....assertieve kater pikt huis van weerloze baas in....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:18
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | ja....assertieve kater pikt huis van weerloze baas in....  |
Mag ie nog blij zijn dat het geen vrouwtje is Die zijn veel kattiger
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:29
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | ja....assertieve kater pikt huis van weerloze baas in....  |
Inderdaad: weerloze baas...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:30
|
|
|
|
|
De zon schijnt hier weeral en het is echt aangenaam buiten. Dus nog even op de fiets naar de winkel want ik ben natuurlijk weer de helft vergeten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MONIEK707
|
Berichten: 1
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:34
|
|
|
|
|
Op het terrasje een warme chocolademelk met slagroom drinken met vrienden en met een prachtig uitzicht ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Heeft ze al een huis?  |
Ja, ze hebben een huis in Kapelle, dat weet Zeeland wel waar die staat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:37
|
|
|
|
| MONIEK707 schreef: | | Op het terrasje een warme chocolademelk met slagroom drinken met vrienden en met een prachtig uitzicht ;) |
Openlucht en midden in de regen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:37
|
|
|
|
| MONIEK707 schreef: | | Op het terrasje een warme chocolademelk met slagroom drinken met vrienden en met een prachtig uitzicht ;) |
Hmm, dat klinkt zeker niet verkeerd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik dacht eens een middagdutje te doen op de bank maar Floshke lag daar met zijn 40 cm te liggen. Ik zal vanavond dan een middagdutje doen  |
Wel voor dat je naar bed gaat Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:40
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | De zon schijnt hier weeral en het is echt aangenaam buiten. Dus nog even op de fiets naar de winkel want ik ben natuurlijk weer de helft vergeten... |
En toen ging het toch ineens plenzen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:44
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Het woord terrorist heb je zelf verzonnen hoor Maar als je heel lief vraagt of dat je op bezoek mag komen, dan zal ik de portier vragen of hij je door zal laten, ok?  |
Ik denk in jouw woonplaats wel 1 ziekenhuis heeft, maar hoeveel bedden heeft die? Frank zal echt niet lukken om jou te vinden in Doolhofziekenhuis , dat duurt wel uren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:47
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En toen ging het toch ineens plenzen!  |
Ik ga al niet want jullie onlieve reacties zouden wel eens op het weer kunnen doorwerken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
Berichten: 257
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:48
|
|
|
|
|
Verloren zoon is ook ff terug!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:49
|
|
|
|
Lekker weer vandaag in de bus gestapt plonsbui uit de bus gestapt droog maar de grond is wel nat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:53
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | Verloren zoon is ook ff terug!!! |
Ha Grunniger, welkom terug en het wordt weer feest op de CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:53
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik denk in jouw woonplaats wel 1 ziekenhuis heeft, maar hoeveel bedden heeft die? Frank zal echt niet lukken om jou te vinden in Doolhofziekenhuis , dat duurt wel uren |
Sterker nog...wij hebben meerdere ziekenhuizen in Utrecht hoor Maar het scheelt, ik lig daar wel minimaal 3 dagen, dus tegen de tijd dat ik naar huis mag heeft ie mij wel gevonden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:54
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hmm, dat klinkt zeker niet verkeerd!  |
Ze bedoelt van vorig jaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:54
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Lekker weer vandaag in de bus gestapt plonsbui uit de bus gestapt droog maar de grond is wel nat  |
Als je het goed hebt gedaan zouden eigelijk alleen de zolen van je schoenen nat mogen zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:54
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik ga al niet want jullie onlieve reacties zouden wel eens op het weer kunnen doorwerken...  |
Het is hier anders rustig, droog en zowaar een waterig zonnetje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:55
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Lekker weer vandaag in de bus gestapt plonsbui uit de bus gestapt droog maar de grond is wel nat  |
Mazzel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:55
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Sterker nog...wij hebben meerdere ziekenhuizen in Utrecht hoor Maar het scheelt, ik lig daar wel minimaal 3 dagen, dus tegen de tijd dat ik naar huis mag heeft ie mij wel gevonden  |
Zijn tomtom werkt niet in Utrecht en hij neemt wel plattegrondkaart mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:57
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Mazzel!  |
Simpel mijn verband blijft gelukkig droog geen spons dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:58
|
|
|
|
[quote=VISSER278]
Zo laat al Ga je maandag werken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
Berichten: 257
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 17:59
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ha Grunniger, welkom terug en het wordt weer feest op de CM |
Afwachten!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:02
|
|
|
|
Aan deze paragraaf zit ik me sinds gisteren al enorm te ergeren. Eigenlijk zeg je bijna of heel heel duidelijk: 'Hoepel op!'. Als je dan toch de moderator wilt spelen dan moet je ook consequent zijn en andere leden vernoemen in je terechtwijzingen. Annette is niet de enige die het opneemt voor een andere lid. Er zijn er nog die dat doen. Misschien zijn dat in jouw ogen sterkere mensen en noem je ze niet omdat je anders flink tegenwind krijgt. Je ziet ook dat er weer verschillende kampen zijn en dat het ene kamp meer voorrechten geniet dan het andere. Welnu, dat is een soort partijpolitiek waar je geen meter mee opschiet. Het is geen discussietopic schreef je of dat mag het niet worden. Welnu kijk maar eens goed rond op je forum. Vermaan hen ook zoals je dat hierboven deed met Annette. Als die personen dan ook hun teksten gaan verwijderen blijft alleen jouw openingsvraag staan.
Ben toch wel benieuwd wie je bedoeld met bepaalde personen......... Uit je verhaal maak ik op dat het om Chatuliem en mijzelf gaat maar waarom zeg je dat niet rechtstreeks? Dat praat wat makkelijker dan het over de overigen of de sterkeren te hebben..... Verder deed Jolan alleen maar moeite om het in goede banen te leiden en dat is alleen maar in haar te waarderen vind ik zelf........En de mensen die zij aansprak zijn volwassen mensen die volgens mij heel goed in staat zijn een weerwoord te geven als dat nodig is......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 18:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:16
|
|
|
|
Aan de Italiaanse grens. Vijf Duitsers in een Audi Quattro komen aan bij de Italiaanse grens. De Italiaanse grenspolitie houdt hen aan en zegt: “Het is illegaal om met vijf personen in een Quattro te zitten.” “Wat bedoelt u met het is illegaal?” vraagt de Duitse bestuurder verbaasd. “Quattro betekent vier” zegt de Italiaanse grenspolitie. “Quattro is de naam van de auto”, zegt de Duitser stomverbaasd. “Hier kijk in de papieren: deze auto is ontworpen voor 5 personen.” “Dat is niet mijn schuld!” zegt de agent. “Quattro betekent vier. U heeft vijf mensen in uw auto zitten en u overtreedt dus de wet.” De Duitser reageert zeer geïrriteerd ” Idioot! haal je supervisor, ik wil iemand spreken die intelligenter is dan u!” “Sorry”, zegt de Italiaanse agent, “Dat zal niet gaan. Hij is druk bezig met twee personen in een Fiat Uno.”
|
|
| Naar boven |
|
|