| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:33
|
|
|
|
|
wat bedoel je josina?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:33
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Visser, laat je niet gek maken joh!  |
Ze máken me gek. Vragen ze me of dat weken gaat duren. En wat is het geval? Gisteren heb ik dat schilderij weg gebracht naar een lijstenmaker en die vertelde me dat ie eerst zo'n ding moest bestellen en daar gaat een week overheen. Dan heeft ie nog een dag of wat nodig om dat ding in elkaar te zetten ( hoe of wat weet ik ook niet) . Dus idd.....er gaat een week of wat overheen voordat ie aan de muur hangt.
Visser die nog es wat over z'n inrichting op het forum zal zetten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:35
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Kom maar dichterbij met je oor, dan zal ik het je wel even influisteren en mocht je dat niet kunnen verstaan, stuur mij dan maar ff een mail Maar... hè? |
Ha ik kom wel dichterbij met mijn oortje hoor Als het effe kan kom ikke naar je toe effe goed je foto bekijken anders weet ik niet wie je bent haha, maar onder voorbehoud lieve meid, zit ook met mijn gezondheid en afspraken he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | je zal van mij geen last meer hebben... pffff, '...had het tegen Erika hoor' |
Ben je paar dagen weg lees je hier en op picknick topic steeds mijn naam, ben meer geliefd dan ik dacht Vooral Frank he die miste me erg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:36
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | wat bedoel je josina? |
Het gevoel bekroop mij even dat je misschien wel zou denken dat ik je taak aan het overnemen ben en ik zou het vervelend vinden wanneer je dat zou denken, want dat is niet mijn bedoeling.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:37
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ha ik kom wel dichterbij met mijn oortje hoor Als het effe kan kom ikke naar je toe effe goed je foto bekijken anders weet ik niet wie je bent haha, maar onder voorbehoud lieve meid, zit ook met mijn gezondheid en afspraken he  |
Als je aan de verpleegster vraagt waar je Josina kan vinden zal ze wel zeggen dat je op het gesnurk moet afgaan...
Op die foto heeft ze haar slaapdinges al aan... ze is er klaar voor...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 27 augustus 2011, 10:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:37
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ze máken me gek.
Visser die nog es wat over z'n inrichting op het forum zal zetten |
oeps.......visser in een INRICHTING??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Als je aan de verpleegster vraagt waar je Josina kan vinden zal ze wel zeggen dat je op het gesnurk moet afgaan...
Op die foto heeft ze haar slaapdinges al aan... ze is er klaar voor... |
Nee hoor, mijn slaapmuts zit nog in de wasmachine
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:39
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | oeps.......visser in een INRICHTING??  |
er moet veel worden ingericht maar er wordt niets uitgericht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:39
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Ik sluit me hier volledig bij aan......
ik wilde dit net plaatsen bij jou eigen gebeds toppic, maar zie dus dat het al is gedaan  |
Dank je wel, Imke!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:39
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Het gevoel bekroop mij even dat je misschien wel zou denken dat ik je taak aan het overnemen ben en ik zou het vervelend vinden wanneer je dat zou denken, want dat is niet mijn bedoeling. |
zoals ik op een ander topic al aangaf, josina; ik zie dit niet als MIJN topic, maar als picknick-topic; dus ga gerust je gang, ik heb het op het moment druk genoeg en verveel me zeker nog niet; als ik iets toe te voegen heb, hoor je me wel, ok?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 27 augustus 2011, 10:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:40
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | zoals ik op een ander topic al aangaf, josina; ik zie dit niet als MIJN topic, maar als picknick-topic; dus ga gerust je gang, ik verveel me nog niet, en als ik iets toe te voegen heb, hoor je me wel, ok? |
Ok, duidelijk, dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:40
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | oeps.......visser in een INRICHTING??  |
Jij kan niet lezen. Er staat: z'n inrichting........en niet in een inrichting.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:41
|
|
|
|
Jongens wel lief blijven tegen elkaar he Maar ja boven een schilderij hoort idd wel een lampie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:42
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | er moet veel worden ingericht maar er wordt niets uitgericht  |
Ga eikels zoeken voor prikkie , man
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:42
|
|
|
|
Rond half 1 verwacht regen boven mijn hoofd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:43
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Nee hoor, mijn slaapmuts zit nog in de wasmachine  |
Die hoef je niet mee te nemen he Je krijgt zo'n mooie groene op je koppie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:43
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | 
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, zul je hem nooit meer zien opgaan. |
Ook niet ondergang. Het is stil op deze foto
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:44
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Rond half 1 verwacht regen boven mijn hoofd  |
Dat heeft met de zwaartekracht te maken...de regen komt van boven...eerst op je hoofd en dan...moet ik dan alles uitleggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:45
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Jongens wel lief blijven tegen elkaar he Maar ja boven een schilderij hoort idd wel een lampie  |
Juist Erika, met jou kan ik praten. Ik wil iedere keer naar buiten om van het zonnetje te gaan genieten maar dan lees ik weer zo'n opmerking van Frank, Mariska, Hannah Josina .....dat mn bloed bijna gaat koken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:45
|
|
|
|
Dus visser en Frank delen weer eens de zon En wij arme meiden moeten het doen met een enorm grijze lucht Wat houd ik toch van die mannen he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:46
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Jongens wel lief blijven tegen elkaar he Maar ja boven een schilderij hoort idd wel een lampie  |
Met Erika kan je praten En dat ene zinnetje dan van haar??? Ze neemt je evengoed in het ootje hoor, lieve Visser. Ik sta aan jouw kant
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:47
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Juist Erika, met jou kan ik praten. Ik wil iedere keer naar buiten om van het zonnetje te gaan genieten maar dan lees ik weer zo'n opmerking van Frank, Mariska, Hannah Josina .....dat mn bloed bijna gaat koken. |
Arme jongen ga jij nu maar van je zonnetje genieten maarre stuur wel een paar zonnestraaltjes deze kant op he dan benne gij echt een schat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:47
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Met Erika kan je praten En dat ene zinnetje dan van haar??? Ze neemt je evengoed in het ootje hoor, lieve Visser. Ik sta aan jouw kant  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:48
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Dus visser en Frank delen weer eens de zon En wij arme meiden moeten het doen met een enorm grijze lucht Wat houd ik toch van die mannen he  |
Je houdt van ons wat hebben wij je misdaan???
Het is wel zonnig hier zeg...ik zal eens was zoeken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:48
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Die hoef je niet mee te nemen he Je krijgt zo'n mooie groene op je koppie  |
Feestmuts
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Je houdt van ons wat hebben wij je misdaan???
Het is wel zonnig hier zeg...ik zal eens was zoeken...  |
Jij hebt het druk zeg...zonnebank zoeken en nu ook was Was je ook nog van plan om iets te gaan doen wanneer je de was gevonden hebt?
Maar dank je wel...ondertussen doet de zon hier ook zijn best...je bent de slechtste nog niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:51
|
|
|
|
Marian en ik gaan zo winkelen in Wijnegem(België) Zal Sofie ons zien?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:51
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Feestmuts  |
Ja en ze krijgt ook zo'n toeter in haar mond...en tijdens de operatie gaan ze ook met van die ronde papieren dingetjes gooien...
Veel sterkte Josina...
|
|
| Naar boven |
|
|