ChristianMatch
 


Forum

ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2702 2703 2704 2705 2706 2707 2708 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:33
 
wat bedoel je josina?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:33
 
MARIA576 schreef:
Visser, laat je niet gek maken joh! Knipoog smiley



Ze máken me gek. Smiley met dichtgeplakte mond
Vragen ze me of dat weken gaat duren. En wat is het geval?
Gisteren heb ik dat schilderij weg gebracht naar een lijstenmaker en die vertelde me dat ie eerst zo'n ding moest bestellen en daar gaat een week overheen. Dan heeft ie nog een dag of wat nodig om dat ding in elkaar te zetten ( hoe of wat weet ik ook niet) .
Dus idd.....er gaat een week of wat overheen voordat ie aan de muur hangt.


Visser die nog es wat over z'n inrichting op het forum zal zetten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:35
 
JOSINA022 schreef:
Kom maar dichterbij met je oor, dan zal ik het je wel even influisteren en mocht je dat niet kunnen verstaan, stuur mij dan maar ff een mail Knipoog smiley Maar... Smiley met dichtgeplakte mond hè?

Ha ik kom wel dichterbij met mijn oortje hoor Knipoog smiley
Als het effe kan kom ikke naar je toe effe goed je foto bekijken anders weet ik niet wie je bent haha, maar onder voorbehoud lieve meid, zit ook met mijn gezondheid en afspraken he Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:36
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley je zal van mij geen last meer hebben...
pffff, '...had het tegen Erika hoor'

Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Ben je paar dagen weg lees je hier en op picknick topic steeds mijn naam, ben meer geliefd dan ik dacht Engeltje smiley Clown smiley
Vooral Frank he die miste me erg Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:36
 
HANNAH810 schreef:
wat bedoel je josina?

Het gevoel bekroop mij even dat je misschien wel zou denken dat ik je taak aan het overnemen ben en ik zou het vervelend vinden wanneer je dat zou denken, want dat is niet mijn bedoeling.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:37
 
ERIKA129 schreef:
Ha ik kom wel dichterbij met mijn oortje hoor Knipoog smiley
Als het effe kan kom ikke naar je toe effe goed je foto bekijken anders weet ik niet wie je bent haha, maar onder voorbehoud lieve meid, zit ook met mijn gezondheid en afspraken he Kussende smiley

Als je aan de verpleegster vraagt waar je Josina kan vinden zal ze wel zeggen dat je op het gesnurk moet afgaan... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Op die foto heeft ze haar slaapdinges al aan... Lachende smiley ze is er klaar voor...


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 27 augustus 2011, 10:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:37
 
VISSER278 schreef:
Ze máken me gek. Smiley met dichtgeplakte mond

Visser die nog es wat over z'n inrichting op het forum zal zetten

oeps.......visser in een INRICHTING?? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:38
 
FRANKT627 schreef:
Als je aan de verpleegster vraagt waar je Josina kan vinden zal ze wel zeggen dat je op het gesnurk moet afgaan... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Op die foto heeft ze haar slaapdinges al aan... Lachende smiley ze is er klaar voor...

Nee hoor, mijn slaapmuts zit nog in de wasmachine Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:39
 
HANNAH810 schreef:
oeps.......visser in een INRICHTING?? Verraste, verbaasde smiley

er moet veel worden ingericht maar er wordt niets uitgericht Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:39
 
IMKE917 schreef:
Ik sluit me hier volledig bij aan......

ik wilde dit net plaatsen bij jou eigen gebeds toppic, maar zie dus dat het al is gedaan Knipoog smiley

Dank je wel, Imke!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:39
 
JOSINA022 schreef:
Het gevoel bekroop mij even dat je misschien wel zou denken dat ik je taak aan het overnemen ben en ik zou het vervelend vinden wanneer je dat zou denken, want dat is niet mijn bedoeling.

zoals ik op een ander topic al aangaf, josina;
ik zie dit niet als MIJN topic, maar als picknick-topic;
dus ga gerust je gang, ik heb het op het moment druk genoeg en verveel me zeker nog niet; als ik iets toe te voegen heb, hoor je me wel, ok?


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zaterdag 27 augustus 2011, 10:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:40
 
HANNAH810 schreef:
zoals ik op een ander topic al aangaf, josina;
ik zie dit niet als MIJN topic, maar als picknick-topic;
dus ga gerust je gang, ik verveel me nog niet, en als ik iets toe te voegen heb, hoor je me wel, ok?

Ok, duidelijk, dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:40
 
HANNAH810 schreef:
oeps.......visser in een INRICHTING?? Verraste, verbaasde smiley

Jij kan niet lezen. Boze smiley
Er staat: z'n inrichting........en niet in een inrichting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:41
 
VISSER278 schreef:
Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley

Jongens wel lief blijven tegen elkaar he Knipoog smiley
Maar ja boven een schilderij hoort idd wel een lampie Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:42
 
FRANKT627 schreef:
er moet veel worden ingericht maar er wordt niets uitgericht Gefrustreerde smiley



Boze smiley Ga eikels zoeken voor prikkie , man Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:42
 
Rond half 1 verwacht regen boven mijn hoofd Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:43
 
JOSINA022 schreef:
Nee hoor, mijn slaapmuts zit nog in de wasmachine Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Die hoef je niet mee te nemen he Knipoog smiley Je krijgt zo'n mooie groene op je koppie Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:43
 
IMKE917 schreef:


Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging,
zul je hem nooit meer zien opgaan.

Ook niet ondergang. Het is stil op deze foto Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:44
 
HERMAN388 schreef:
Rond half 1 verwacht regen boven mijn hoofd Boze smiley

Dat heeft met de zwaartekracht te maken...de regen komt van boven...eerst op je hoofd en dan...moet ik dan alles uitleggen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:45
 
ERIKA129 schreef:
Jongens wel lief blijven tegen elkaar he Knipoog smiley
Maar ja boven een schilderij hoort idd wel een lampie Clown smiley


Juist Erika, met jou kan ik praten.
Ik wil iedere keer naar buiten om van het zonnetje te gaan genieten maar dan lees ik weer zo'n opmerking van Frank, Mariska, Hannah Josina .....dat mn bloed bijna gaat koken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:45
 
Dus visser en Frank delen weer eens de zon Gefrustreerde smiley
En wij arme meiden moeten het doen met een enorm grijze lucht Huilende smiley, smiley in tranen
Wat houd ik toch van die mannen he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:46
 
ERIKA129 schreef:
Jongens wel lief blijven tegen elkaar he Knipoog smiley
Maar ja boven een schilderij hoort idd wel een lampie Clown smiley

Met Erika kan je praten Smiley die vol vragen zit En dat ene zinnetje dan van haar??? Ze neemt je evengoed in het ootje hoor, lieve Visser.
Ik sta aan jouw kant Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:47
 
VISSER278 schreef:
Juist Erika, met jou kan ik praten.
Ik wil iedere keer naar buiten om van het zonnetje te gaan genieten maar dan lees ik weer zo'n opmerking van Frank, Mariska, Hannah Josina .....dat mn bloed bijna gaat koken.

Arme jongen Kussende smiley ga jij nu maar van je zonnetje genieten maarre stuur wel een paar zonnestraaltjes deze kant op he dan benne gij echt een schat Verliefde smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:47
 
FRANKT627 schreef:
Met Erika kan je praten Smiley die vol vragen zit En dat ene zinnetje dan van haar??? Ze neemt je evengoed in het ootje hoor, lieve Visser.
Ik sta aan jouw kant Engeltje smiley

Kotsende smiley Gefrustreerde smiley Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:48
 
ERIKA129 schreef:
Dus visser en Frank delen weer eens de zon Gefrustreerde smiley
En wij arme meiden moeten het doen met een enorm grijze lucht Huilende smiley, smiley in tranen
Wat houd ik toch van die mannen he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Je houdt van ons Geschokte, onthutste smiley wat hebben wij je misdaan???

Het is wel zonnig hier zeg...ik zal eens was zoeken... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:48
 
ERIKA129 schreef:
Die hoef je niet mee te nemen he Knipoog smiley Je krijgt zo'n mooie groene op je koppie Clown smiley

Feestmuts Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:51
 
FRANKT627 schreef:
Je houdt van ons Geschokte, onthutste smiley wat hebben wij je misdaan???

Het is wel zonnig hier zeg...ik zal eens was zoeken... Coole smiley met zonnebril

Jij hebt het druk zeg...zonnebank zoeken en nu ook was Verraste, verbaasde smiley Was je ook nog van plan om iets te gaan doen wanneer je de was gevonden hebt? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar dank je wel...ondertussen doet de zon hier ook zijn best...je bent de slechtste nog niet Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:51
 
Marian en ik gaan zo winkelen in Wijnegem(België)
Zal Sofie ons zien?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:51
 
Opwekking 385

Mijn vrede laat Ik u

http://www.youtube.com/user/vlinderliefhebber?blend=2&ob=5
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:51
 
HERMAN388 schreef:
Feestmuts Smiley die vol vragen zit

Ja en ze krijgt ook zo'n toeter in haar mond...en tijdens de operatie gaan ze ook met van die ronde papieren dingetjes gooien...

Veel sterkte Josina... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2702 2703 2704 2705 2706 2707 2708 ... 6194 Volgende
Pagina 2705 van 6194