ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2703 2704 2705 2706 2707 2708 2709 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:52
 
JOSINA022 schreef:
Jij hebt het druk zeg...zonnebank zoeken en nu ook was Verraste, verbaasde smiley Was je ook nog van plan om iets te gaan doen wanneer je de was gevonden hebt? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar dank je wel...ondertussen doet de zon hier ook zijn best...je bent de slechtste nog niet Clown smiley

He dat wilde ikke net zeggen de zon doet hier zijn best Clown smiley
maar denk dat visser die stuurde Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:55
 
ERIKA129 schreef:
He dat wilde ikke net zeggen de zon doet hier zijn best Clown smiley
maar denk dat visser die stuurde Clown smiley

Boze smiley hij is veel te goed die Zeeuw...ik had ze niet gestuurd hoor naar jullie...je moet eerst maar wat liever zijn...

Ik heb geen was. Het mag dus beginnen regenen...over heel het land (Nederland)... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:55
 
JOSINA022 schreef:
Jij hebt het druk zeg...zonnebank zoeken en nu ook was Verraste, verbaasde smiley Was je ook nog van plan om iets te gaan doen wanneer je de was gevonden hebt? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar dank je wel...ondertussen doet de zon hier ook zijn best...je bent de slechtste nog niet Clown smiley

Dat is waar Josina
Frank en Visser sturen de zon naar provincie Utrecht, daar schijnt de zon in het midden des lands.

Frank hoeft de zonnebank niet meer te zoeken want openlucht zonnebank
staat er al
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:55
 
IMKE917 schreef:


Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging,
zul je hem nooit meer zien opgaan.


[quote Herman388]Ook niet ondergang. Het is stil op deze foto Knipoog smiley


soms kun je de zon onder horen gaan ... Plons ... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:58
 
FRANKT627 schreef:
Ja en ze krijgt ook zo'n toeter in haar mond...en tijdens de operatie gaan ze ook met van die ronde papieren dingetjes gooien...

Veel sterkte Josina... Lachende smiley

Straks krijgt ze wel zakken post naast haar bed, Frank moet wel alle enveloppen openen en voorlezen voor patient Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 11:00
 
FRANKT627 schreef:
Met Erika kan je praten Smiley die vol vragen zit En dat ene zinnetje dan van haar??? Ze neemt je evengoed in het ootje hoor, lieve Visser.
Ik sta aan jouw kant Engeltje smiley


Dat lampje hangt er al. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 11:02
 
FRANKT627 schreef:
Ja en ze krijgt ook zo'n toeter in haar mond...en tijdens de operatie gaan ze ook met van die ronde papieren dingetjes gooien...

Veel sterkte Josina... Lachende smiley

Feessie bouwen terwijl ik lig te slapen Smiley die vol vragen zit Grrrrr hoe kunnen ze, kan ik niet eens meedoen Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 11:03
 
HERMAN388 schreef:
Straks krijgt ze wel zakken post naast haar bed, Frank moet wel alle enveloppen openen en voorlezen voor patient Knipoog smiley

Heel goed, Herman, jij snapt hoe het werkt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 11:03
 
HERMAN388 schreef:
Marian en ik gaan zo winkelen in Wijnegem(België)
Zal Sofie ons zien?

Als Sofie daar is maar ze woont nogal ver weg van Wijnegem... Knipoog smiley
Wil je wel een beetje lief zijn in ons land.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 11:05
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley hij is veel te goed die Zeeuw...ik had ze niet gestuurd hoor naar jullie...je moet eerst maar wat liever zijn...

Ik heb geen was. Het mag dus beginnen regenen...over heel het land (Nederland)... Engeltje smiley


"k moet vanmiddag nog naar dat Brabantse land. Ik zal dan gelijk kijken of de zon waar je het over had je was gedroogd heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 11:05
 
HERMAN388 schreef:
Straks krijgt ze wel zakken post naast haar bed, Frank moet wel alle enveloppen openen en voorlezen voor patient Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley ik mag eens nog niet weten naar welk ziekenhuis ze gaat...
Ik zal hier het forum wel lezen dan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 11:06
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ik mag eens nog niet weten naar welk ziekenhuis ze gaat...
Ik zal hier het forum wel lezen dan...

Tja, in dat geval... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 11:06
 
VISSER278 schreef:
Dat lampje hangt er al. Lachende smiley

Kijk das nou een echte vent Knipoog smiley deze luisterd tenminste Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 11:08
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ik mag eens nog niet weten naar welk ziekenhuis ze gaat...
Ik zal hier het forum wel lezen dan...

Mag jij het niet weten??
Arme jij ik weet alles Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Tja moet je ook maar liever voor dr zijn Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 11:09
 
ERIKA129 schreef:
Kijk das nou een echte vent Knipoog smiley deze luisterd tenminste Clown smiley

Jullie schelen niet veel in leeftijd, hé? En het is nu netjes bij Visser. De zon schijnt er altijd. Dus... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 11:09
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley hij is veel te goed die Zeeuw...ik had ze niet gestuurd hoor naar jullie...je moet eerst maar wat liever zijn...

Ik heb geen was. Het mag dus beginnen regenen...over heel het land (Nederland)... Engeltje smiley

Zonnetje schijnt zo heerlijk schoon,
Vogeltje zingt op heldre toon Clown smiley
O wat fijn om vrolijk te zijn met het zonnetje Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 11:10
 
Dat ik hier lieve vrienden(innen) mag ontmoeten en zulke lieve en leuke bemoedigingen mag krijgen!
Dat doet een mens goed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 11:10
 
FRANKT627 schreef:
Jullie schelen niet veel in leeftijd, hé? En het is nu netjes bij Visser. De zon schijnt er altijd. Dus... Knipoog smiley

Euh wat suggereer je nu dan Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley
Valt dit wel onder het mooiste moment van de dag Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
ERIKA129
op zaterdag 27 augustus 2011, 11:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 11:12
 
ERIKA129 schreef:
Euh wat suggereer je nu dan Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley
Valt dit wel onder het mooiste moment van de dag Smiley die vol vragen zit

Dat hangt van jullie af... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 11:31
 
Boze smiley ik zeg niet dat het hier erg aan het regenen is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 11:47
 
VISSER278 schreef:
Ze máken me gek. Smiley met dichtgeplakte mond
Vragen ze me of dat weken gaat duren. En wat is het geval?
Gisteren heb ik dat schilderij weg gebracht naar een lijstenmaker en die vertelde me dat ie eerst zo'n ding moest bestellen en daar gaat een week overheen. Dan heeft ie nog een dag of wat nodig om dat ding in elkaar te zetten ( hoe of wat weet ik ook niet) .
Dus idd.....er gaat een week of wat overheen voordat ie aan de muur hangt.


Visser die nog es wat over z'n inrichting op het forum zal zetten

Visser...was dat nu misschien een moment geweest om even langs een kringloopwinkel te gaan???
Is een lijst bestellen en laten maken niet erg duur???
Natuurlijk mag je dat hoor!!
Een mooi schilderij verdient een mooie lijst...(net zoiets als mensen)


Rond 5 uur gisteren gaven ze onderweg naar Walcheren via de radio te kennen dat de codes opgeheven werden...NIKS STORM.
Heb overigens wel de beelden gezien wat er hoger in het land met die storm is gebeurd...
Het zal je auto maar wezen, waar de boom op viel...
Geloof niet dat er mensen zijn getroffen he???
By the way...dat ijsje heb ik gewonnen he???
Ben ik ff blij dat ik voor dat ijsje geen 100 km moet rijden....
Wees gewaarschuwd....mocht ik je zien op 3 sept. dat hou ik je eraan!!!!!

(grapje...OEPS...moest eigenlijk in het WEER topic)


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op zaterdag 27 augustus 2011, 11:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:05
 
VISSER278 schreef:
Dan zal ik wel alleen met m'n linkeroor hebben geluisterd.
De rechtse gaf plaatselijk , met name Zuid Beveland , zonnig af , dacht ik.

Ook hier nogmaals...
Dat ijsje heb ik gewonnen!!!!

Geen storm...weinig regen, en ik ben heelhuids over en weer van en naar Walcheren gekomen...

Ben ik blij dat ik niet ver hoef te rijden om dat ijsje te halen!!!

Ja..de zon schijnt hier..maar echt warm is het niet!!


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op zaterdag 27 augustus 2011, 12:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:11
 
ZEELAND736 schreef:
Visser...was dat nu misschien een moment geweest om even langs een kringloopwinkel te gaan???
Is een lijst bestellen en laten maken niet erg duur???
Natuurlijk mag je dat hoor!!
Een mooi schilderij verdient een mooie lijst...(net zoiets als mensen)

Het kost idd wel wat, maar het schilderij verdient gewoon een mooie lijst.
En aangezien het in de kamer moet komen te hangen en ik er jaren naar moet kijken , mag het ook .
Imke heeft vanmorgen een foto gezet op het topic "kreet van de week"en daar lijkt het heel veel op. De kleuren zijn precies hetzelfde.
Rond 5 uur gisteren gaven ze onderweg naar Walcheren via de radio te kennen dat de codes opgeheven werden...NIKS STORM.
Heb overigens wel de beelden gezien wat er hoger in het land met die storm is gebeurd...
Het zal je auto maar wezen, waar de boom op viel...
Geloof niet dat er mensen zijn getroffen he???
By the way...dat ijsje heb ik gewonnen he???
Ben ik ff blij dat ik voor dat ijsje geen 100 km moet rijden....
Wees gewaarschuwd....mocht ik je zien op 3 sept. dat hou ik je eraan!!!!!

(grapje...OEPS...moest eigenlijk in het WEER topic)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:22
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ik ben op zoek naar wat vriendelijkheid, naar verdraagzaamheid, naar een beetje liefde...maar ik vind het nergens...

De redactie van CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:38
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley het verwonderd mij dat we die rebel uit Veenendaal nog niet hebben gelezen. Zou ze weer weg zijn Lachende smiley voor enkele dagen...of veel langer?

Hallo ik ben er echt hoor Knipoog smiley
De rebel die jij zo miste Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:40
 
VISSER278 schreef:

Dan is een mooie lijst idd de moeite waard!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:41
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ik zeg niet dat het hier erg aan het regenen is...

dan zalik niet lachen Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:44
 
ERIKA129 schreef:
dan zalik niet lachen Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Dat mag je zeker niet, hij heeft het naar Utrecht gestuurd nl Boze smiley Wilde nog ff naar buiten, maar het begint hier donker te worden en te rommelen Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:48
 
JOSINA022 schreef:
Dat mag je zeker niet, hij heeft het naar Utrecht gestuurd nl Boze smiley Wilde nog ff naar buiten, maar het begint hier donker te worden en te rommelen Zieke smiley

Oeps balen Boze smiley hier nog wel zonnetje maar dat zal dan ook nog van korte duur zijn denk Twijfelende smiley als het bij jou al slecht weer is zal het wel hier heen komen, fijne vent die frank ipv dat tie nu eens de zon deelt stuurt tie regen door Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 12:49
 
[quote=CROSSROAD317]

Eh Cross! de zon is warm he dat is niet plons maar TSssssssssssssssssssss Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2703 2704 2705 2706 2707 2708 2709 ... 6194 Volgende
Pagina 2706 van 6194