ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2708 2709 2710 2711 2712 2713 2714 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 19:24
 
MARIA576 schreef:
Jij ook Frank? dan moet je eerst het zonnescherm voor me omhoog draaien. Josina, Erika en ik hebben de 1e helft al gedaan.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Taart?????????
Weet het goed gemaakt......Ik draai dat zonnescherm wel naar beneden en Frank draait het weer omhoog. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 19:31
 
VISSER278 schreef:
Taart?????????
Weet het goed gemaakt......Ik draai dat zonnescherm wel naar beneden en Frank draait het weer omhoog. Lachende smiley

Echt mannen...liefde gaat door de maag Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 19:56
 
[quote=VISSER278]

6 al?.. wie is no 6?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 19:57
 
VISSER278 schreef:
Vergeet het maar. 'k zou nog liever prikkie een knuf geven dan jou.
Jij mij dreigen met vertrek morgen , en dan nog bedelen om een knuf Zieke smiley



het is en blijft een belg die frank... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIJS102





Berichten: 25

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:00
 
MARISKA601 schreef:
Tot mijn grote verbazing is het hier nog tseeds droog met af en toe zon.

Waar blijft het noodweer?

Laten we blij wezen dat het meevalt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:02
 
FRANKT627 schreef:
Als Sofie daar is maar ze woont nogal ver weg van Wijnegem... Knipoog smiley
Wil je wel een beetje lief zijn in ons land.

We zijn weer veilig thuis en zonder vernieling achtergelaten Frank Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:04
 
MARISKA601 schreef:
het is en blijft een belg die frank... Clown smiley



Een belgische frank....hoeveel is die eigenlijk waard.... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:04
 
In België was prachtig en droog weer.
Dat snappen jullie wel hè
Daar is zuidelijker dan hier Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:05
 
ANNETTE050 schreef:
Een belgische frank....hoeveel is die eigenlijk waard.... Clown smiley


Het was toch iets van 0.06 ct Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:06
 
[quote=ERIKA129]

Anders wordt de zee droog.
Wel bij Waddenzee kunnen we lopen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:08
 
In Brabant is er ophef ontstaan om een priester die weigerde iemand in zijn kerk de laatste eer te bewijzen. Zij had euthanasie laten plegen en zij hoorde tot zijn gemeenschap.

Hoe denken jullie daarover? Ik denk wel dat de priester een punt heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:11
 
FRANKT627 schreef:
Lachende smiley ik had bijna een middagdutje gedaan.

Dat is zeker te vroeg Frank
Flonske ligt nog op de plek om jouw bankje te verwarmen
Dan krijg je diepe en hardsnurkende middagdutje voordat je naar bed gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:12
 
[quote=MARISKA601]


Sja....ik mag geen namen noemen op het forum, maar dat lijkt me niet zoooooomoeilijk. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:15
 
HERMAN388 schreef:
In België was prachtig en droog weer.
Dat snappen jullie wel hè
Daar is zuidelijker dan hier Coole smiley met zonnebril


Nee, ik ben vanmiddag van 2 tot 6 in het vaderland van Frank ( Brabant ) geweest en ik heb ook alleen maar lekker weer gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:15
 
MARIO216 schreef:
Het was toch iets van 0.06 ct Clown smiley


Dat was van wel Guldencent Mario
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:16
 
[quote=VISSER278]


Ik leg niemand censuur op.... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:16
 
ANNETTE050 schreef:
Een belgische frank....hoeveel is die eigenlijk waard.... Clown smiley


Op dit moment niks....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:20
 
[quote=MARISKA601]


Hopelijk vind je jezelf erg leuk, ik vind je alleen maar sneu.....
Zet dit bij het topic waar het hoort en ga de discussie aan maar die flauwe verborgen boodschappen dienen nergens toe vooral niet voor sfeerverbetering Mariska.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:22
 
MARIO216 schreef:
In Brabant is er ophef ontstaan om een priester die weigerde iemand in zijn kerk de laatste eer te bewijzen. Zij had euthanasie laten plegen en zij hoorde tot zijn gemeenschap.

Hoe denken jullie daarover? Ik denk wel dat de priester een punt heeft.

Hij heeft groot gelijk.
Euthanasie is vergelijken als zelfdoding of zelfmoord.
Alleen God moet dat doen wanneer de mens sterft, niet zijn eigen wil.
Het kan best wel moeilijk zijn als iemand hele tijd ondraaglijk pijn lijden en wil sneller sterven om zichzelf te verlossen van zijn lijden.
Maar ja maar ja, moeilijk hoor, hoelang duurt zijn lijden dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:23
 
Helaas, na een toch wat rustiger periode en heerlijke stiltes kreeg ik gisteravond al weer last van een bovenbuurman, tv hard, deur open... en hetzelfde vanmorgen om 6:40 uur am. (tv hard en raam open) Geschokte, onthutste smiley Dus niet langer dan 4 uur geslapen vannacht... en om 16:00 uur hoorde ik het nog !
Ik bid en hoop dat ik in de toekomst de rust kan vinden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:24
 
VISSER278 schreef:
Nee, ik ben vanmiddag van 2 tot 6 in het vaderland van Frank ( Brabant ) geweest en ik heb ook alleen maar lekker weer gehad.

Ik ben vanmiddag bij Antwerpen geweest tropisch weer Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:25
 
MARISKA601 schreef:
Op dit moment niks....

Dames, Frank is niet te koop Knipoog smiley Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:25
 
HERMAN388 schreef:
Hij heeft groot gelijk.
Euthanasie is vergelijken als zelfdoding of zelfmoord.
Alleen God moet dat doen wanneer de mens sterft, niet zijn eigen wil.
Het kan best wel moeilijk zijn als iemand hele tijd ondraaglijk pijn lijden en wil sneller sterven om zichzelf te verlossen van zijn lijden.
Maar ja maar ja, moeilijk hoor, hoelang duurt zijn lijden dan?




Maar ja, Herman, wij praten natuurlijk wel vanuit een gezonde situatie.....
Dan is het natuurlijk makkelijk om er een mening over te hebben. Zou het niet zo zijn dat als je er werkelijk mee te maken krijgt je er wat milder over gaat denken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:26
 
ANNETTE050 schreef:
Een belgische frank....hoeveel is die eigenlijk waard.... Clown smiley



Een dubbeltje op zijn kant Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:26
 
JOSINA022 schreef:
Echt mannen...liefde gaat door de maag Gefrustreerde smiley

Tja wat had je dan verwacht van die mannen Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:28
 
Hier het verhaal:

In Liempde (Noord-Brabant) is ophef ontstaan na de weigering van pastoor Norbert van der Sluis om de uitvaart te verzorgen van een man die had gekozen voor euthanasie. De pastoor vertelde dinsdag dat hij ook niet wilde dat een collega de plechtigheid in zijn kerk zou overnemen. De familie van de overledene moest uitwijken naar een kerk in Sint-Oedenrode.
Het kerkbestuur is zo verontwaardigd over de starheid van de pastoor dat een actie voor behoud van het orgel voorlopig is stopgezet.

'Kon niet anders'

'Ik heb gehandeld naar eer en geweten', zegt Pastoor Van der Sluis tegen DePers.nl. 'In 2005 is door de bischoppen in Nederland een document op te stellen over hoe je moet handelen in geval van euthansie en conform dat artikel heb ik gehandeld. Hoe dat document heet? Dat weet ik niet.'

Sommige leden van het kerkbestuur vinden dat de pastoor zijn volgelingen in de kou laat staan op het moment dat ze hem het hardst nodig hebben. 'Een pastoor wordt inderdaad geacht om mensen te helpen', zegt Van der Sluis. 'Maar niet ten koste van alles. Ik kan deze uitvaart niet verzorgen omdat ik dan last van mijn geweten krijg.'

Wat zou God vinden van zijn handelen? Van der Sluis: 'Ooit zullen we het weten...


Bestuur eist excuses

Pastoor Norbert van der Sluis moet zijn excuses aanbieden en zijn beleid wijzigen. Doet hij dat niet, kan er beter een andere pastoor komen. Dat heeft het bestuur aan de pastoor laten weten.

,,We hebben het er heel moeilijk mee", aldus de vicevoorzitter Van den Berg. ,,De familie had geen slachtoffer mogen worden van de tweeslachtigheid over de regelgeving. Als bestuur willen we dat de kerk openstaat voor alle mensen."

Van den Berg heeft ,,veel, heel veel'' telefoontjes gehad van parochianen die meeleven met de familie. Hij schat dat 40 tot 45 vrijwilligers zo verontwaardigd zijn dat ze voorlopig niet meer willen meedoen aan een eerder opgezette actie voor behoud van het orgel.


Bisdom Den Bosch

Een pastoor die een uitvaart van een parochiaan die euthanasie heeft laten plegen, weigert, handelt volgens de regels van de Rooms-Katholieke Kerk. Die wijst actieve euthanasie af. Maar een pastoor die de uitvaart vervolgens overneemt, handelt niet per se tegen het kerkelijk recht. Dat heeft het bisdom Den Bosch dinsdag gezegd.
Een pastoor in Liempde (Noord-Brabant) weigerde vorige week een man te begraven, omdat hij euthanasie had gepleegd. Pastoor Vincent Blom in Sint-Oedenrode deed het vervolgens wel. ,,Er kunnen altijd verzachtende omstandigheden zijn waardoor een pastoor zonder gewetensbezwaren een uitvaart kan begeleiden'', aldus de woordvoerder van het bisdom Den Bosch. ,,De eindverantwoordelijkheid ligt bij de pastoor, niet bij de kerk.''

Blom besloot in tegenstelling tot de pastoor in Liempde wel voor te gaan in de uitvaartdienst. De kinderen van de man die euthanasie pleegde, wonen in Sint-Oedenrode, waar Blom pastoor is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:28
 
SUSANNAH475 schreef:
Helaas, na een toch wat rustiger periode en heerlijke stiltes kreeg ik gisteravond al weer last van een bovenbuurman, tv hard, deur open... en hetzelfde vanmorgen om 6:40 uur am. (tv hard en raam open) Geschokte, onthutste smiley Dus niet langer dan 4 uur geslapen vannacht... en om 16:00 uur hoorde ik het nog !
Ik bid en hoop dat ik in de toekomst de rust kan vinden...

Laat je huismeester maar roepen en hem in de mep slaan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:29
 
[quote=FRANKT627]

zéééég! ben ik een poosje met andere dingen bezig en wat zie ik? wordt mijn naam ijdel gebruikt? pas op hè? Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:30
 
SOFIE807 schreef:
Hey Susannah , 'k ben blij voor jullie dat ze aan de beterhand is ... die berichten doen ook jou vast wel goed .... en ook al is het moeizaam , waarschijnlijk ( en hopelijk ) elke dag een beetje beter .
Groetjes
Kussende smiley

Sofie, Imke en Josina, hartelijk dank voor jullie medeleven... !
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:30
 
ERIKA129 schreef:
Tja wat had je dan verwacht van die mannen Twijfelende smiley


Ik heb vreselijk kramp Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2708 2709 2710 2711 2712 2713 2714 ... 6194 Volgende
Pagina 2711 van 6194