ChristianMatch
 


Forum

Wisten jullie dat......?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2711 2712 2713 2714 2715 2716 2717 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 23:59
 
HANNAH810 schreef:
visser...........mijn moeder gaf me nog een lampje voor je mee......... Lachende smiley met blinkend witte tanden

interesse? Clown smiley

ging jouw moeder een lichtje op dan? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 00:05
 
MARIA576 schreef:
ging jouw moeder een lichtje op dan? Clown smiley

nee, mijn ouders zijn net verhuist, en mijn moeder was zo verlicht, om de verlichting aan mij mee te geven, meestal weet ik er nog wel iemand blij mee te maken nl.

het is toch jammer om mooie dure lampen zo de clico in te laten verdwijnen als je er iemand anders er nog gelukkig mee kunt maken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 00:09
 
HANNAH810 schreef:
nee, mijn ouders zijn net verhuist, en mijn moeder was zo verlicht, om de verlichting aan mij mee te geven, meestal weet ik er nog wel iemand blij mee te maken nl.

het is toch jammer om mooie dure lampen zo de clico in te laten verdwijnen als je er iemand anders er nog gelukkig mee kunt maken?

dus jij mag die lichte 'last' meenemen? Visser slaakt vást een zucht van verlichting..met nóg een lichtje erbij, want van licht kun je nooit genoeg hebben, of ligt dat nu aan mij? Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 01:28
 
Palliatieve sedatie is heel anders dan euthanasie. Wat overeenkomt is dat er aan beide strenge richtlijnen gebonden zijn.
Palliatieve sedatie is niet bedoeld om het overlijden te bespoedigen, maar het opzettelijk verlagen van het bewustzijn van iemand in de laatste levensfase.
Dit wordt toegepast als je spreekt van ondraaglijk leiden ten gevolge van één of meerdere onbehandelbare symptomen. Denk aan benauwdheid, pijn en verwardheid.
In mijn ogen is dit iets waar ik als christen heel goed mee uit de voeten kan. In mijn werk als verpleegkundige kom ik dit ook regelmatig tegen. En ik kan zeggen dat ik er goede ervaringen mee heb.
God bepaald nog steeds het einde, maar hoe het einde wordt ervaren is wel iets wat wij hiermee in de hand hebben. Dat geeft veel mensen rust.


Laatst aangepast door
RENATE619
op zondag 28 augustus 2011, 01:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 02:23
 
MARIO216 schreef:
Het was toch iets van 0.06 ct Clown smiley

Geschokte, onthutste smiley zo weinig??? 1 euro is ongeveer 40 Belgische frank...en 1 gulden was ongeveer 20 Belgische frank....pffff 0.06 ct
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 02:28
 
VISSER278 schreef:
Taart?????????
Weet het goed gemaakt......Ik draai dat zonnescherm wel naar beneden en Frank draait het weer omhoog. Lachende smiley

Pfff, de taart was allang op, Visser. De dames hebben die taart naar binnen gepropt. En voor een boterham met pindakaas doe ik het niet Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 02:38
 
HERMAN388 schreef:
Ik ben vanmiddag bij Antwerpen geweest tropisch weer Lachende smiley

Ahum, je bent toch niet in een bepaalde straat geweest zeker waar het nogal 'tropisch' kan zijn... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 02:41
 
[quote=HERMAN388]

Als je je woonkamer graag droog houdt moet je vooral Maria niet uitnodigen. Die laat plasjes achter en dat heeft niets met haar spagettie-armpjes of een taart te maken... Knipoog smiley

Hier is het droog nu. Het is wel donker en zo kan ik dus niet zien of er een zon is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 02:42
 
HERMAN388 schreef:
Dat is zeker te vroeg Frank
Flonske ligt nog op de plek om jouw bankje te verwarmen
Dan krijg je diepe en hardsnurkende middagdutje voordat je naar bed gaat.

Neen, Floshke lag op een stoel te slapen...ik wilde een middagdutje doen maar ik had geen slaap. Ik ben wel vroeg naar bed gegaan maar ik ben nu alweer wakker...en er is niemand meer op CM Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 02:46
 
ANNETTE050 schreef:
Een belgische frank....hoeveel is die eigenlijk waard.... Clown smiley

Ik ben onbetaalbaar...voor sommige toch... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 02:52
 
ANNE589 schreef:
Hier in het noorden zowaar een zonnetje Coole smiley met zonnebril

Verraste, verbaasde smiley in het noorden van Mexico zeker...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 03:31
 
Het regent... Boze smiley ik wilde net het gras maaien...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 03:36
 
VISSER278 schreef:
van jouw moeder?

Altijd. Clown smiley

Je moet wel haar dochter erbij nemen... Knipoog smiley ...om het lampje op te hangen bedoel ik dan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 03:37
 
JOSINA022 schreef:
Nee joh, hij praat namens zichzelf en... Smiley met dichtgeplakte mond

Verraste, verbaasde smiley ja? En namens wie nog???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 03:52
 
[quote=ANNETTE050]

En krijg ik dan nu een knuffel... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 03:58
 
[quote=ANNETTE050]

"Als jou vraag reformatorisch is dan zal je ook wel bedoelen dat het niets waard is zeker..."

Hé deugniet, je hebt in mijn zin een woordje veranderd...ik bedoelde echt wel 'retorisch' hoor... Knipoog smiley

PS.: hoe komt het dat de quotes in dit topic niet werken en in de andere wel Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 04:20
 
MARISKA601 schreef:
vertel frank.. je maakt dit knijn wel erg nieuwsgierig... Clown smiley

Ik heb eigenlijk niets te melden. Iedereen is zo stil tegenwoordig...maar ik ben dan ook helemaal niet nieuwsgierig. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 04:41
 
Vandaag is het de feestdag van Sint Augustinus.
Hij schreef ooit eens, maar dat heb ik vroeger ook al eens vermeld, denk ik:
'De hoogmoedige koestert een onverdraagelijke verliefdheid op zichzelf, die het onmogelijk maakt om andere te waarderen of normaal met hen om te gaan.'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 04:42
 
HERMAN388 schreef:
We zijn weer veilig thuis en zonder vernieling achtergelaten Frank Knipoog smiley

Dan is dat waarschijnlijk een mooi moment voor het shoppingcenter in Wijnegem Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 04:48
 
Ondanks het vele water dat we over ons kregen de afgelopen maanden zou ik nog eens graag de zee zien, horen, ruiken...
Waarom wordt er eens geen pn aan de kust gedaan? Want zo heel alleen naar het zee-tje gaan is niks aan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 06:33
 
FRANKT627 schreef:
Neen, Floshke lag op een stoel te slapen...ik wilde een middagdutje doen maar ik had geen slaap. Ik ben wel vroeg naar bed gegaan maar ik ben nu alweer wakker...en er is niemand meer op CM Woedende smiley

Superirritant.....katten liggen heerlijk te slapen, rekken zich 'es helemaal uit en gaan met een zeer tevreden trek op de snoet verder maffen ..... superirritant als je zelf niet kunt slapen ..... en inderdaad....ga je op cm......liggen alle anderen waarschijnlijk óók heerlijk te pitten...... Geschokte, onthutste smiley ....


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 28 augustus 2011, 10:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 06:39
 
CHATULIEM619 schreef:
Dat is de houding van de kerken jarenlang geweest. Meestal mochten ze niet op het kerkhof begraven worden.

Op een kerkhof had je vroeger een plekje waar de mensen lagen die niet aan een natuurlijke dood waren gestorven. Ze lagen dan niet in gewijdde grond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 06:43
 
ANNETTE050 schreef:
Superirritant.....katten liggen heerlijk te slapen, rekken zich 'es helemaal uit en gaan met een zeer tevreden ttek op de snoet verder maffen ..... superirritant als je zelf niet kunt slapen ..... en inderdaad....ga je op cm......liggen alle anderen waarschijnlijk óók heerlijk te pitten...... Geschokte, onthutste smiley ....

Ja, ik zag gisteren aan je reactie die je rond 0200u plaatste dat bij jou de slaap ook wel eens ontbreekt Knipoog smiley

Eigenlijk zou er een CM-nachtploeg moeten zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 07:04
 
RENATE619 schreef:
Palliatieve sedatie is heel anders dan euthanasie. Wat overeenkomt is dat er aan beide strenge richtlijnen gebonden zijn.
Palliatieve sedatie is niet bedoeld om het overlijden te bespoedigen, maar het opzettelijk verlagen van het bewustzijn van iemand in de laatste levensfase.

Op de Belgische televisie was er begin dit jaar een reportage over een jonge Belgische man die koos voor palliatieve sedatie.
Wat ik me dan afvraag: is deze manier dan niet een hypocriete manier om te sterven? Eigenlijk is het toch ook euthanasie maar men sterft langzamer terwijl dat bij euthanasie slechts enkele minuten of korter duurt. Is palliatieve sedatie dan geen soort zoethoudertje?

Struikel nu niet over het woordje 'hypocriete' want voor alle duidelijkheid wil ik vermelden dat ik toch wel een voorstander ben voor beide manieren van levensbeeindiging.


Dit wordt toegepast als je spreekt van ondraaglijk leiden ten gevolge van één of meerdere onbehandelbare symptomen. Denk aan benauwdheid, pijn en verwardheid.
In mijn ogen is dit iets waar ik als christen heel goed mee uit de voeten kan. In mijn werk als verpleegkundige kom ik dit ook regelmatig tegen. En ik kan zeggen dat ik er goede ervaringen mee heb.
God bepaald nog steeds het einde, maar hoe het einde wordt ervaren is wel iets wat wij hiermee in de hand hebben. Dat geeft veel mensen rust.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 08:12
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ja? En namens wie nog???

Tja, daar kan ik alleen maar naar raden Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 08:27
 
HANNAH810 schreef:
Clown smiley mét pindasaus het lekkerst, frank!!

(it's just the way I like it!)

Boze smiley dat zeg je speciaal omdat je weet dat ik dat niet lust... Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 08:45
 
FRANKT627 schreef:
Het regent... Boze smiley ik wilde net het gras maaien...

Om half 4 in de nacht Smiley die vol vragen zit Of droomt je Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 08:47
 
FRANKT627 schreef:
Je moet wel haar dochter erbij nemen... Knipoog smiley ...om het lampje op te hangen bedoel ik dan...

Had je zo druk vannacht bij CM? Was die lamp gesprongen dan? Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 08:51
 
HERMAN388 schreef:
Om half 4 in de nacht Smiley die vol vragen zit Of droomt je Knipoog smiley

ja het regende om half vier 's nachts, dus kon ik niet maaien Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 08:52
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb eigenlijk niets te melden. Iedereen is zo stil tegenwoordig...maar ik ben dan ook helemaal niet nieuwsgierig. Engeltje smiley

Houd je de wacht bij Josina?
Zit je buiten met je lappie Smiley die vol vragen zit
Hangt daar wel buitenlamp?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2711 2712 2713 2714 2715 2716 2717 ... 6194 Volgende
Pagina 2714 van 6194