ChristianMatch
 


Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2712 2713 2714 2715 2716 2717 2718 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 08:54
 
FRANKT627 schreef:
Dan is dat waarschijnlijk een mooi moment voor het shoppingcenter in Wijnegem Lachende smiley

Het is voor alle CM leden aanbeveling.
Frank zal tekst en uitleg geven en ook Belgisch bonbons trakteren Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 08:56
 
FRANKT627 schreef:
ja het regende om half vier 's nachts, dus kon ik niet maaien Gefrustreerde smiley

Je mag nu gaan slapen hoor want Josina is weer wakker Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 08:58
 
FRANKT627 schreef:
Ja, ik zag gisteren aan je reactie die je rond 0200u plaatste dat bij jou de slaap ook wel eens ontbreekt Knipoog smiley

Eigenlijk zou er een CM-nachtploeg moeten zijn.

Hoe was vannacht Frank? Geen hackers?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:01
 
JOSINA022 schreef:
Tja, daar kan ik alleen maar naar raden Engeltje smiley

IK lees niet goed
Ramadan Smiley die vol vragen zit
Morgen moet je nuchter zijn Josina
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:03
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley dat zeg je speciaal omdat je weet dat ik dat niet lust... Kotsende smiley

Bij Hannah is altijd hot en vuurspuwster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:03
 
HERMAN388 schreef:
Houd je de wacht bij Josina?
Zit je buiten met je lappie Smiley die vol vragen zit
Hangt daar wel buitenlamp?

Ja, hij heeft weer de wacht gehouden, maar of dat maakt dat ik rustig heb kunnen slapen Boze smiley Heb de hele nacht op en neer gelopen om hem van alles te voorzien....deken, koffie etc, etc...allemaal om te voorkomen dat hij verkleumd.
Want wat heb ik aan een verkleumde waakhond Gefrustreerde smiley

Tja en dan is mijn zusterhartje toch weer lief hè Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:05
 
HERMAN388 schreef:
IK lees niet goed
Ramadan Smiley die vol vragen zit
Morgen moet je nuchter zijn Josina

Morgen moet ik idd nuchter zijn, maar gelukkig niet de hele dag, word pas 's middags geopereerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:18
 
Het regent hier alwéér en het is koud Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:24
 
JOSINA022 schreef:
Het regent hier alwéér en het is koud Huilende smiley, smiley in tranen

Wij hebben hier de zon. Het waait niet maar het is toch nog fris.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:25
 
Zondag 28 augustus, Marcus 4:30-32; Wat zal het worden.

Van kleine houten kerkjes tot kolossale kathedralen: van China tot in Argentinië, van Tasmanië tot in Lapland, van Engeland tot in het uiterste oosten van Rusland en het zuiden van Afrika vind je het christelijk geloof. Over globalisering gesproken! In het hindoeïstische India wonen meer christenen dan in Nederland.
Wat nu wereldwijd verspreid is, begon ooit lokaal beperkt en in bescheiden omvang: in Palastina, met een twaalftal mensen. De historicus Rodney Stark maakt in zijn boek De eerste eeuwen aanemelijk dat ook ruim 200 jaar later niet meer dan 19% van de bevolking in het Romeinse Rijk christen was. Getalsmatig was dat niet hoopgevend.
De gelijkenis van het mosterzaad is een antwoord op de vraag naar de zin van de toekomst van het geloof: wordt het wat? Zal het evangelie gehoor vinden? Geven de mensen van deze wereld Jezus zeggeschap over hun leven?
Hoog opschietend struikgewas vol kwetterende vogeltjes en een oude profeet van Ezechiël (17:22) roepen in Jezus een vergezicht op: zo zullen de volken van de aarde zich nestelen in het Evangelie en. Beschutting zoeken in God. Twintig eeuwen later kun je zeggen dat dit een profetische gelijkenis is gebleken.
Denk eens terug aan het qua omvang uiterst bescheiden begin en de twijfels die blijkbaar leefden bij de eerste volgelingen…
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:27
 
JOSINA022 schreef:
Morgen moet ik idd nuchter zijn, maar gelukkig niet de hele dag, word pas 's middags geopereerd.

Maar ook als je in de namiddag moet geopereerd worden mag je toch niets eten die dag zelf. Was bij mij toen zo.

Boze smiley Ik mocht pas na 2 dagen weer eten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:37
 
zo moest ik ooit een hele dag nuchter zijn, mocht niks eten en drinken, zelfs een slokje water was verboden.

ze hadden liever niet dat ik rookte...
maar ach...
deden ze niet moeilijk over...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:45
 
[quote=FRANKT627]


geen flauw idee hoe dat komt..
ben ook maar een knijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:26
 
Eliza Laurillard: “Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:27
 
Nou Frank nog een keer blijf niet aan de gang he Knipoog smiley
Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley voor jou zo heb jij nu een goede zondag?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:29
 
[quote=CROSSROAD317]
Wel bij de les blijven Erika.
Maar aan de andere kant, off-topic gaan is aan de orde van de dag, gelukkig is dat met deze kreet niet aan de orde.
Zeg je nu zeker, dat klinkt me bekend in de oren, niet als muziek in de oren mag ik hopen ...
Maar zoals zo vaak, de geest is gewillig, maar het vlees is zwak, en vaak weet je ook niet wat voor vlees je in de kuip hebt, zullen we die dan maar tot zondebok maken ...
Ik zou dus niet zomaar meer eten wat de pot schaft, best kans dat de vlammen me uit slaan, dan is mijn gezicht als een oorwurm ... en daar bedank ik voor ...

pfffffff das niet eerlijk je maait al het gras voor onze voeten weg Clown smiley
maar wie het laatst lacht...... vul maar in Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:32
 
FRANKT627 schreef:
Maar ook als je in de namiddag moet geopereerd worden mag je toch niets eten die dag zelf. Was bij mij toen zo.

Boze smiley Ik mocht pas na 2 dagen weer eten...

Goed voor de lijn Clown smiley
Ik zal even de overtreffende trap zijn ik mocht na mijn galblaas operatie naar drie dagen pas eten en dat was van die gemixte prut Zieke smiley Kotsende smiley

Hoop voor Josina dat ze een lekkere avond maaltijd mag eten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:33
 
FRANKT627 schreef:
Het regent... Boze smiley ik wilde net het gras maaien...

Zegge meneer een normaal mens slaapt snachts Gefrustreerde smiley
wat ben jij een kater of zo die samen met floske snachts gaat jagen Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:34
 
FRANKT627 schreef:
Wij hebben hier de zon. Het waait niet maar het is toch nog fris.

Ben je nu nog wakker of weer wakker Geschokte, onthutste smiley
De zon doet zijn best maar echt warm is het niet Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:37
 
JOSINA022 schreef:
Ja, hij heeft weer de wacht gehouden, maar of dat maakt dat ik rustig heb kunnen slapen Boze smiley Heb de hele nacht op en neer gelopen om hem van alles te voorzien....deken, koffie etc, etc...allemaal om te voorkomen dat hij verkleumd.
Want wat heb ik aan een verkleumde waakhond Gefrustreerde smiley

Tja en dan is mijn zusterhartje toch weer lief hè Engeltje smiley

Euh deze topic gaat over cm setjes toch Smiley die vol vragen zit
Offe ben ik nu abuis Verlegen lachende smiley
en hebben we er een Verliefde smiley
Ach wat dom van mij Gefrustreerde smiley visser en frank delen een harem van 5 vrouwen Clown smiley toch de goeie topic
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 11:23
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 18 september 2011, 15:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 11:36
 
Het gaat in deze discussie wel om wat je dan onder euthanasie verstaat. Er zijn namelijk nogal wat verschillen hierover. Ook wordt er over passieve en actieve euthanasie gesproken. De passieve zou dan palliatieve sedatie inhouden. Omdat deze dingen veel verwarring scheppen zou ik het bij de woorden euthanasie en palliatieve sedatie willen houden.
In mijn ogen is het verschil nog steeds dat euthanasie doelbewust levensbeeindigend is, en palliatieve sedatie een behandeling met medicatie is, die de dood niet veroorzaakt.
Daarbij komt dat een arts palliatieve sedatie pas mag toepassen als de levensverwachting van de patient 2 weken of korter is. Dus alleen in de laatste levensfase. Bij euthanasie ligt dat heel anders en hoeft er geen einde van het leven inzicht zijn.


Laatst aangepast door
RENATE619
op zondag 28 augustus 2011, 11:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 11:40
 
FRANKT627 schreef:
Ondanks het vele water dat we over ons kregen de afgelopen maanden zou ik nog eens graag de zee zien, horen, ruiken...
Waarom wordt er eens geen pn aan de kust gedaan? Want zo heel alleen naar het zee-tje gaan is niks aan...


Picknick aan de kust? Moet te regelen zijn Frank.
Alleen die tijden , dat jij wakker bent, ik denk dat er geen kip is die daar animo voor heeft.
En alleen aan de kust ?... Niks mis mee hoor. En anders neem je Floshke en Prikkie mee, die vinden zo'n dagje uit misschien ook wel leuk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 11:44
 
FRANKT627 schreef:
Je moet wel haar dochter erbij nemen... Knipoog smiley ...om het lampje op te hangen bedoel ik dan...



OOOO...........wat lief Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 11:47
 
FRANKT627 schreef:
Ondanks het vele water dat we over ons kregen de afgelopen maanden zou ik nog eens graag de zee zien, horen, ruiken...
Waarom wordt er eens geen pn aan de kust gedaan? Want zo heel alleen naar het zee-tje gaan is niks aan...

geen gek plan, frank..........ga ik over denken;
de eerste picknick van joelle en jou, met hans dl en cowboy brazeevel was ook aan het water, he?

was eigenlijk best heel gezellig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 11:50
 
VISSER278 schreef:
OOOO...........wat lief Clown smiley

moet ik mijn twee single zusjes even naar hun agenda-invulling vragen voor je, vissertjuh?? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 12:01
 
HANNAH810 schreef:
moet ik mijn twee single zusjes even naar hun agenda-invulling vragen voor je, vissertjuh?? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Verraste, verbaasde smiley Ik dacht dat alleen je M-zus nog single was....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 12:10
 
ANNETTE050 schreef:
Misschien heeft hij wel een kater (hips) ... of heb je die 's morgens pas... Clown smiley

Ik heb altijd een kater...maar geen drank-kater Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 12:14
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb altijd een kater...maar geen drank-kater Boze smiley



Ik ken dat dagelijks een kater hebben, maar toch drink ik geen alcohol...


Met dit weer kan je beter warme chocomel drinken ZONDER RUM.
Het ziet er regenachtig uit en veel wind...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 12:24
 
Net vanuit de kerk naar huis een bui zo bar Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2712 2713 2714 2715 2716 2717 2718 ... 6194 Volgende
Pagina 2715 van 6194