| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 08:54
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dan is dat waarschijnlijk een mooi moment voor het shoppingcenter in Wijnegem  |
Het is voor alle CM leden aanbeveling. Frank zal tekst en uitleg geven en ook Belgisch bonbons trakteren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 08:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ja het regende om half vier 's nachts, dus kon ik niet maaien  |
Je mag nu gaan slapen hoor want Josina is weer wakker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 08:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ja, ik zag gisteren aan je reactie die je rond 0200u plaatste dat bij jou de slaap ook wel eens ontbreekt
Eigenlijk zou er een CM-nachtploeg moeten zijn. |
Hoe was vannacht Frank? Geen hackers?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:01
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Tja, daar kan ik alleen maar naar raden  |
IK lees niet goed Ramadan Morgen moet je nuchter zijn Josina
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | dat zeg je speciaal omdat je weet dat ik dat niet lust...  |
Bij Hannah is altijd hot en vuurspuwster
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:03
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Houd je de wacht bij Josina? Zit je buiten met je lappie Hangt daar wel buitenlamp? |
Ja, hij heeft weer de wacht gehouden, maar of dat maakt dat ik rustig heb kunnen slapen Heb de hele nacht op en neer gelopen om hem van alles te voorzien....deken, koffie etc, etc...allemaal om te voorkomen dat hij verkleumd. Want wat heb ik aan een verkleumde waakhond
Tja en dan is mijn zusterhartje toch weer lief hè
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:05
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | IK lees niet goed Ramadan Morgen moet je nuchter zijn Josina |
Morgen moet ik idd nuchter zijn, maar gelukkig niet de hele dag, word pas 's middags geopereerd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:18
|
|
|
|
Het regent hier alwéér en het is koud
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:24
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Het regent hier alwéér en het is koud  |
Wij hebben hier de zon. Het waait niet maar het is toch nog fris.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:25
|
|
|
|
Zondag 28 augustus, Marcus 4:30-32; Wat zal het worden.
Van kleine houten kerkjes tot kolossale kathedralen: van China tot in Argentinië, van Tasmanië tot in Lapland, van Engeland tot in het uiterste oosten van Rusland en het zuiden van Afrika vind je het christelijk geloof. Over globalisering gesproken! In het hindoeïstische India wonen meer christenen dan in Nederland. Wat nu wereldwijd verspreid is, begon ooit lokaal beperkt en in bescheiden omvang: in Palastina, met een twaalftal mensen. De historicus Rodney Stark maakt in zijn boek De eerste eeuwen aanemelijk dat ook ruim 200 jaar later niet meer dan 19% van de bevolking in het Romeinse Rijk christen was. Getalsmatig was dat niet hoopgevend. De gelijkenis van het mosterzaad is een antwoord op de vraag naar de zin van de toekomst van het geloof: wordt het wat? Zal het evangelie gehoor vinden? Geven de mensen van deze wereld Jezus zeggeschap over hun leven? Hoog opschietend struikgewas vol kwetterende vogeltjes en een oude profeet van Ezechiël (17:22) roepen in Jezus een vergezicht op: zo zullen de volken van de aarde zich nestelen in het Evangelie en. Beschutting zoeken in God. Twintig eeuwen later kun je zeggen dat dit een profetische gelijkenis is gebleken. Denk eens terug aan het qua omvang uiterst bescheiden begin en de twijfels die blijkbaar leefden bij de eerste volgelingen…
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:27
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Morgen moet ik idd nuchter zijn, maar gelukkig niet de hele dag, word pas 's middags geopereerd. |
Maar ook als je in de namiddag moet geopereerd worden mag je toch niets eten die dag zelf. Was bij mij toen zo.
Ik mocht pas na 2 dagen weer eten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:37
|
|
|
|
zo moest ik ooit een hele dag nuchter zijn, mocht niks eten en drinken, zelfs een slokje water was verboden.
ze hadden liever niet dat ik rookte... maar ach... deden ze niet moeilijk over...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 09:45
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]
geen flauw idee hoe dat komt.. ben ook maar een knijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:26
|
|
|
|
|
Eliza Laurillard: “Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.”
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:27
|
|
|
|
Nou Frank nog een keer blijf niet aan de gang he voor jou zo heb jij nu een goede zondag?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:29
|
|
|
|
[quote=CROSSROAD317] Wel bij de les blijven Erika. Maar aan de andere kant, off-topic gaan is aan de orde van de dag, gelukkig is dat met deze kreet niet aan de orde. Zeg je nu zeker, dat klinkt me bekend in de oren, niet als muziek in de oren mag ik hopen ... Maar zoals zo vaak, de geest is gewillig, maar het vlees is zwak, en vaak weet je ook niet wat voor vlees je in de kuip hebt, zullen we die dan maar tot zondebok maken ... Ik zou dus niet zomaar meer eten wat de pot schaft, best kans dat de vlammen me uit slaan, dan is mijn gezicht als een oorwurm ... en daar bedank ik voor ...
pfffffff das niet eerlijk je maait al het gras voor onze voeten weg maar wie het laatst lacht...... vul maar in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:32
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Maar ook als je in de namiddag moet geopereerd worden mag je toch niets eten die dag zelf. Was bij mij toen zo.
Ik mocht pas na 2 dagen weer eten... |
Goed voor de lijn Ik zal even de overtreffende trap zijn ik mocht na mijn galblaas operatie naar drie dagen pas eten en dat was van die gemixte prut
Hoop voor Josina dat ze een lekkere avond maaltijd mag eten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het regent... ik wilde net het gras maaien... |
Zegge meneer een normaal mens slaapt snachts wat ben jij een kater of zo die samen met floske snachts gaat jagen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Wij hebben hier de zon. Het waait niet maar het is toch nog fris. |
Ben je nu nog wakker of weer wakker De zon doet zijn best maar echt warm is het niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 10:37
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ja, hij heeft weer de wacht gehouden, maar of dat maakt dat ik rustig heb kunnen slapen Heb de hele nacht op en neer gelopen om hem van alles te voorzien....deken, koffie etc, etc...allemaal om te voorkomen dat hij verkleumd. Want wat heb ik aan een verkleumde waakhond
Tja en dan is mijn zusterhartje toch weer lief hè  |
Euh deze topic gaat over cm setjes toch Offe ben ik nu abuis en hebben we er een Ach wat dom van mij visser en frank delen een harem van 5 vrouwen toch de goeie topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 11:23
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 18 september 2011, 15:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENATE619
|
Berichten: 71
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 11:36
|
|
|
|
Het gaat in deze discussie wel om wat je dan onder euthanasie verstaat. Er zijn namelijk nogal wat verschillen hierover. Ook wordt er over passieve en actieve euthanasie gesproken. De passieve zou dan palliatieve sedatie inhouden. Omdat deze dingen veel verwarring scheppen zou ik het bij de woorden euthanasie en palliatieve sedatie willen houden. In mijn ogen is het verschil nog steeds dat euthanasie doelbewust levensbeeindigend is, en palliatieve sedatie een behandeling met medicatie is, die de dood niet veroorzaakt. Daarbij komt dat een arts palliatieve sedatie pas mag toepassen als de levensverwachting van de patient 2 weken of korter is. Dus alleen in de laatste levensfase. Bij euthanasie ligt dat heel anders en hoeft er geen einde van het leven inzicht zijn.
Laatst aangepast door
|
RENATE619
|
op zondag 28 augustus 2011, 11:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 11:40
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ondanks het vele water dat we over ons kregen de afgelopen maanden zou ik nog eens graag de zee zien, horen, ruiken... Waarom wordt er eens geen pn aan de kust gedaan? Want zo heel alleen naar het zee-tje gaan is niks aan... |
Picknick aan de kust? Moet te regelen zijn Frank. Alleen die tijden , dat jij wakker bent, ik denk dat er geen kip is die daar animo voor heeft. En alleen aan de kust ?... Niks mis mee hoor. En anders neem je Floshke en Prikkie mee, die vinden zo'n dagje uit misschien ook wel leuk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 11:44
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Je moet wel haar dochter erbij nemen... ...om het lampje op te hangen bedoel ik dan... |
OOOO...........wat lief
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 11:47
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ondanks het vele water dat we over ons kregen de afgelopen maanden zou ik nog eens graag de zee zien, horen, ruiken... Waarom wordt er eens geen pn aan de kust gedaan? Want zo heel alleen naar het zee-tje gaan is niks aan... |
geen gek plan, frank..........ga ik over denken; de eerste picknick van joelle en jou, met hans dl en cowboy brazeevel was ook aan het water, he?
was eigenlijk best heel gezellig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 11:50
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | OOOO...........wat lief  |
moet ik mijn twee single zusjes even naar hun agenda-invulling vragen voor je, vissertjuh??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 12:01
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | moet ik mijn twee single zusjes even naar hun agenda-invulling vragen voor je, vissertjuh??  |
Ik dacht dat alleen je M-zus nog single was....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 12:10
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Misschien heeft hij wel een kater (hips) ... of heb je die 's morgens pas...  |
Ik heb altijd een kater...maar geen drank-kater
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 12:14
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb altijd een kater...maar geen drank-kater  |
Ik ken dat dagelijks een kater hebben, maar toch drink ik geen alcohol...
Met dit weer kan je beter warme chocomel drinken ZONDER RUM. Het ziet er regenachtig uit en veel wind...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 12:24
|
|
|
|
Net vanuit de kerk naar huis een bui zo bar
|
|
| Naar boven |
|
|