ChristianMatch
 


Forum

Wisten jullie dat......?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2713 2714 2715 2716 2717 2718 2719 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 12:25
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Ik dacht dat alleen je M-zus nog single was....

nee, M is twee jaar ouder, en "salamandertje" anderhalf jaar jonger dan ik.
M komt de volgende picknick weer mee, is de bedoeling, dus wieweet kan visser dan zelf vragen of ze een plaatsje in haar agenda heeft voor hem? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 12:48
 
We kunnen wel mopperen op het weer. Maar kijk eens naar Amerika. Op dit moment hebben 3 miljoen mensen geen stroom en het kan dagen duren voordat dat hersteld is. Er zijn overstromingen en ze verwachten dat veel bomen zullen bezwijken. De bodem is al zo doordrenkt dat de bomen geen houvast meer hebben.
Het is nog maar de vraag of Wall Street morgen open gaat, de hele economie komt tot stilstand.
Dan heb ik liever dit weer, vervelend, maar wel minder bedreigend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:22
 
Het nuchter zijn valt tegenwoordig schijnbaar nog wel mee. Tot 6 uur voor de operatie mag ik nog een heel licht ontbijtje en tot 2 uur voor de operatie mag ik nog heldere dranken, als thee/appelsap e.d., drinken.

En na de operatie zijn er geen restricties daaromtrent, mits ik maar goed wakker ben en niet misselijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:23
 
ERIKA129 schreef:
Euh deze topic gaat over cm setjes toch Smiley die vol vragen zit
Offe ben ik nu abuis Verlegen lachende smiley
en hebben we er een Verliefde smiley
Ach wat dom van mij Gefrustreerde smiley visser en frank delen een harem van 5 vrouwen Clown smiley toch de goeie topic

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:30
 
Dat ik heerlijk een hele tijd aan de telefoon heb kunnen zitten met mijn zusje die in Bosniƫ woont en zomaar zonder problemen met de verbinding!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:39
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb altijd een kater...maar geen drank-kater Boze smiley


maar toch wel een je-weet-wel kater... Verraste, verbaasde smiley


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 28 augustus 2011, 14:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:51
 
RENATE619 schreef:
Het gaat in deze discussie wel om wat je dan onder euthanasie verstaat. Er zijn namelijk nogal wat verschillen hierover. Ook wordt er over passieve en actieve euthanasie gesproken. De passieve zou dan palliatieve sedatie inhouden. Omdat deze dingen veel verwarring scheppen zou ik het bij de woorden euthanasie en palliatieve sedatie willen houden.
In mijn ogen is het verschil nog steeds dat euthanasie doelbewust levensbeeindigend is, en palliatieve sedatie een behandeling met medicatie is, die de dood niet veroorzaakt.
Daarbij komt dat een arts palliatieve sedatie pas mag toepassen als de levensverwachting van de patient 2 weken of korter is. Dus alleen in de laatste levensfase. Bij euthanasie ligt dat heel anders en hoeft er geen einde van het leven inzicht zijn.

Is het niet zo dat palliatieve sedatie het sterven wel bespoedigd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GML772





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:54
 
Wolken

Zomaar op een zomerdag
eens naar de Hemel kijken
waar witte wolken drijven
in een zee van blauwe lucht
Even los en vrij zijn van
die dolgedraaide aarde
Een hemelsblauwe ruimte
waar een mens de haast ontvlucht

Vluchtig zijn de vormen van
de wolken die verschuiven
Ze geven lucht en ruimte
aan een ziel die zoekt en vraagt
Alles wat belangrijk leek
verschuift op deze hoogte
Hier staan de zinnen open
en de geest wordt uitgedaagd

De deur gaat even van het slot
Hier voelt een mens zich dicht bij God


Greet Brokerhof


Laatst aangepast door
GML772
op zondag 28 augustus 2011, 14:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:56
 
IMKE917 schreef:
Is het niet zo dat palliatieve sedatie het sterven wel bespoedigd?

Zover ik het weet en nav de ervaringen die ik ermee heb in mijn werk, is het antwoord nee, het bespoedigd het sterven niet.
Net zoals het gebruik van morfine ook niet tot de dood hoeft te leiden.

Palliatieve sedatie is puur gericht op het verlichten van het lijden in de laatste paar weken door iemand die weken slapend door te laten brengen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:01
 
ANNETTE050 schreef:
nee...maar toch wel een je-weet-wel kater... Verraste, verbaasde smiley

Ja inderdaad, hij mist wel wat... Knipoog smiley

Het heeft nog niet geregend sinds deze nacht...er is wel veel wind...maar de zon is er ook. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:04
 
FRANKT627 schreef:
Ja inderdaad, hij mist wel wat... Knipoog smiley

Het heeft nog niet geregend sinds deze nacht...er is wel veel wind...maar de zon is er ook. Lachende smiley

Weer alleen boven Hoeven zeker? Gefrustreerde smiley

Kweet iig dat je niet in Utrecht staat te posten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , want hier schijnt geen zon Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:10
 
JOSINA022 schreef:
Weer alleen boven Hoeven zeker? Gefrustreerde smiley

Kweet iig dat je niet in Utrecht staat te posten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , want hier schijnt geen zon Boze smiley

Zit 'ie lekker op een bankje in de zon....een zonnebank... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:11
 
ANNETTE050 schreef:
Zit 'ie lekker op een bankje in de zon....een zonnebank... Knipoog smiley

Heeft ie 'm toch nog gevonden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:19
 
JOSINA022 schreef:
Heeft ie 'm toch nog gevonden Knipoog smiley

Laat ie 'm dan maar even hierheen brengen..'k heb nog geen zon gezien vandaag, alleen maar regen! Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:21
 
HANNAH810 schreef:
nee, M is twee jaar ouder, en "salamandertje" anderhalf jaar jonger dan ik.
M komt de volgende picknick weer mee, is de bedoeling, dus wieweet kan visser dan zelf vragen of ze een plaatsje in haar agenda heeft voor hem? Engeltje smiley



En wie zegt dat visser de volgende picknick ook naar Ede komt? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AANGENAAM334





Berichten: 142

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:30
 
VISSER278 schreef:
En wie zegt dat visser de volgende picknick ook naar Ede komt? Smiley die vol vragen zit
Welke visserman kan deze sirenen(zang) weerstaan. Overigens zijn de dieren sirenen familie van de salamander...toeval?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINDA770





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:48
 
Dag Angela,

Als de groep zo klein is, om een zaaltje te huren,
dan kan je ook eventueel een kleine ruimte van de kerk vragen, meestal zijn de kosten dan lager.
Ik wil me wel bij je aansluiten, en iets lekkers voor bij de koffie/thee bakken.

Laat me maar weten wanneer, waar en hoe laat.

tot dan Linda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:53
 
VISSER278 schreef:
En wie zegt dat visser de volgende picknick ook naar Ede komt? Smiley die vol vragen zit

Als je de weg niet meer weet mag je achter mij rijden... Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:54
 
JOSINA022 schreef:
Weer alleen boven Hoeven zeker? Gefrustreerde smiley

Kweet iig dat je niet in Utrecht staat te posten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , want hier schijnt geen zon Boze smiley

Hier wel hoor echt waar... Coole smiley met zonnebril Er is ook wat wind en dat is maar goed ook want anders was het weer te warm.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:56
 
ANNETTE050 schreef:
Zit 'ie lekker op een bankje in de zon....een zonnebank... Knipoog smiley

Neen, ik zit weeral hier achter dit ding. Maar ben wel net met de fiets naar AH geweest...was heerlijk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:57
 
MARIA576 schreef:
Laat ie 'm dan maar even hierheen brengen..'k heb nog geen zon gezien vandaag, alleen maar regen! Boze smiley

Ja, naar jou toe komen...dan moet ik je plasjes dweilen en dat dinges omhoog draaien zeker...en dan nog een boterham met pindabah eten...
Als je zon wilt moet je maar... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:58
 
JOSINA022 schreef:
Heeft ie 'm toch nog gevonden Knipoog smiley

Ik heb een schommelzonnebank... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:00
 
JOSINA022 schreef:
Dat ik heerlijk een hele tijd aan de telefoon heb kunnen zitten met mijn zusje die in Bosniƫ woont en zomaar zonder problemen met de verbinding!

Hopelijk was zij diegene die je belde of we lezen binnenkort bij het slechtse moment hoeveel 'die hele tijd aan de telefoon zonder verbindingsproblemen' je dat gekost heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:01
 
HERMAN388 schreef:
Het is voor alle CM leden aanbeveling.
Frank zal tekst en uitleg geven en ook Belgisch bonbons trakteren Clown smiley

Trakteren Verraste, verbaasde smiley ik woon al wel enkele jaren in Nederland...dus, ik weet niet meer wat trakteren betekend Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:02
 
FRANKT627 schreef:
Hopelijk was zij diegene die je belde of we lezen binnenkort bij het slechtse moment hoeveel 'die hele tijd aan de telefoon zonder verbindingsproblemen' je dat gekost heeft.

Ja, zij was degene die belde en anders lever ik de rekening wel bij Herman in Clown smiley , doe ik net alsof ik ook een dochter van hem ben Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:04
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb een schommelzonnebank... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:04
 
JOSINA022 schreef:
Ja, zij was degene die belde en anders lever ik de rekening wel bij Herman in Clown smiley , doe ik net alsof ik ook een dochter van hem ben Coole smiley met zonnebril

Waarschijnlijk krijg je dan ook van hem een bruidsjurk...weer een mooi moment dan... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:05
 
JOSINA022 schreef:
Slapende smiley

neen, ik ga er niet meer op liggen...ik ben er al eens afgedonderd Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:05
 
ERIKA129 schreef:
Nou Frank nog een keer blijf niet aan de gang he Knipoog smiley
Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley voor jou zo heb jij nu een goede zondag?

Ik denk dat hij nu slaapt na zware nachtbewaking bij Josina Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:07
 
HERMAN388 schreef:
Ik denk dat hij nu slaapt na zware nachtbewaking bij Josina Knipoog smiley

Zo zwaar is Josina niet hoor. Het kan ook zijn dat ik erg sterk ben...ik heb vanochtend nog een paar uurtjes geslapen tot 12u ongeveer. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2713 2714 2715 2716 2717 2718 2719 ... 6194 Volgende
Pagina 2716 van 6194