| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 12:25
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik dacht dat alleen je M-zus nog single was.... |
nee, M is twee jaar ouder, en "salamandertje" anderhalf jaar jonger dan ik. M komt de volgende picknick weer mee, is de bedoeling, dus wieweet kan visser dan zelf vragen of ze een plaatsje in haar agenda heeft voor hem?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 12:48
|
|
|
|
We kunnen wel mopperen op het weer. Maar kijk eens naar Amerika. Op dit moment hebben 3 miljoen mensen geen stroom en het kan dagen duren voordat dat hersteld is. Er zijn overstromingen en ze verwachten dat veel bomen zullen bezwijken. De bodem is al zo doordrenkt dat de bomen geen houvast meer hebben. Het is nog maar de vraag of Wall Street morgen open gaat, de hele economie komt tot stilstand. Dan heb ik liever dit weer, vervelend, maar wel minder bedreigend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:22
|
|
|
|
Het nuchter zijn valt tegenwoordig schijnbaar nog wel mee. Tot 6 uur voor de operatie mag ik nog een heel licht ontbijtje en tot 2 uur voor de operatie mag ik nog heldere dranken, als thee/appelsap e.d., drinken.
En na de operatie zijn er geen restricties daaromtrent, mits ik maar goed wakker ben en niet misselijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:23
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Euh deze topic gaat over cm setjes toch Offe ben ik nu abuis en hebben we er een Ach wat dom van mij visser en frank delen een harem van 5 vrouwen toch de goeie topic |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:30
|
|
|
|
|
Dat ik heerlijk een hele tijd aan de telefoon heb kunnen zitten met mijn zusje die in Bosniƫ woont en zomaar zonder problemen met de verbinding!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb altijd een kater...maar geen drank-kater  |
maar toch wel een je-weet-wel kater...
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 28 augustus 2011, 14:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:51
|
|
|
|
| RENATE619 schreef: | Het gaat in deze discussie wel om wat je dan onder euthanasie verstaat. Er zijn namelijk nogal wat verschillen hierover. Ook wordt er over passieve en actieve euthanasie gesproken. De passieve zou dan palliatieve sedatie inhouden. Omdat deze dingen veel verwarring scheppen zou ik het bij de woorden euthanasie en palliatieve sedatie willen houden. In mijn ogen is het verschil nog steeds dat euthanasie doelbewust levensbeeindigend is, en palliatieve sedatie een behandeling met medicatie is, die de dood niet veroorzaakt. Daarbij komt dat een arts palliatieve sedatie pas mag toepassen als de levensverwachting van de patient 2 weken of korter is. Dus alleen in de laatste levensfase. Bij euthanasie ligt dat heel anders en hoeft er geen einde van het leven inzicht zijn. |
Is het niet zo dat palliatieve sedatie het sterven wel bespoedigd?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GML772
|
Berichten: 2
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:54
|
|
|
|
Wolken
Zomaar op een zomerdag eens naar de Hemel kijken waar witte wolken drijven in een zee van blauwe lucht Even los en vrij zijn van die dolgedraaide aarde Een hemelsblauwe ruimte waar een mens de haast ontvlucht
Vluchtig zijn de vormen van de wolken die verschuiven Ze geven lucht en ruimte aan een ziel die zoekt en vraagt Alles wat belangrijk leek verschuift op deze hoogte Hier staan de zinnen open en de geest wordt uitgedaagd
De deur gaat even van het slot Hier voelt een mens zich dicht bij God
Greet Brokerhof
Laatst aangepast door
|
GML772
|
op zondag 28 augustus 2011, 14:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:56
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | | Is het niet zo dat palliatieve sedatie het sterven wel bespoedigd? |
Zover ik het weet en nav de ervaringen die ik ermee heb in mijn werk, is het antwoord nee, het bespoedigd het sterven niet. Net zoals het gebruik van morfine ook niet tot de dood hoeft te leiden.
Palliatieve sedatie is puur gericht op het verlichten van het lijden in de laatste paar weken door iemand die weken slapend door te laten brengen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:01
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | nee...maar toch wel een je-weet-wel kater...  |
Ja inderdaad, hij mist wel wat...
Het heeft nog niet geregend sinds deze nacht...er is wel veel wind...maar de zon is er ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ja inderdaad, hij mist wel wat...
Het heeft nog niet geregend sinds deze nacht...er is wel veel wind...maar de zon is er ook.  |
Weer alleen boven Hoeven zeker?
Kweet iig dat je niet in Utrecht staat te posten , want hier schijnt geen zon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:10
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Weer alleen boven Hoeven zeker?
Kweet iig dat je niet in Utrecht staat te posten , want hier schijnt geen zon  |
Zit 'ie lekker op een bankje in de zon....een zonnebank...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:11
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Zit 'ie lekker op een bankje in de zon....een zonnebank...  |
Heeft ie 'm toch nog gevonden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:19
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Heeft ie 'm toch nog gevonden  |
Laat ie 'm dan maar even hierheen brengen..'k heb nog geen zon gezien vandaag, alleen maar regen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:21
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | nee, M is twee jaar ouder, en "salamandertje" anderhalf jaar jonger dan ik. M komt de volgende picknick weer mee, is de bedoeling, dus wieweet kan visser dan zelf vragen of ze een plaatsje in haar agenda heeft voor hem?  |
En wie zegt dat visser de volgende picknick ook naar Ede komt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
Berichten: 142
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:30
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En wie zegt dat visser de volgende picknick ook naar Ede komt?  | Welke visserman kan deze sirenen(zang) weerstaan. Overigens zijn de dieren sirenen familie van de salamander...toeval?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LINDA770
|
Berichten: 3
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:48
|
|
|
|
Dag Angela,
Als de groep zo klein is, om een zaaltje te huren, dan kan je ook eventueel een kleine ruimte van de kerk vragen, meestal zijn de kosten dan lager. Ik wil me wel bij je aansluiten, en iets lekkers voor bij de koffie/thee bakken.
Laat me maar weten wanneer, waar en hoe laat.
tot dan Linda
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:53
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En wie zegt dat visser de volgende picknick ook naar Ede komt?  |
Als je de weg niet meer weet mag je achter mij rijden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:54
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Weer alleen boven Hoeven zeker?
Kweet iig dat je niet in Utrecht staat te posten , want hier schijnt geen zon  |
Hier wel hoor echt waar... Er is ook wat wind en dat is maar goed ook want anders was het weer te warm.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:56
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Zit 'ie lekker op een bankje in de zon....een zonnebank...  |
Neen, ik zit weeral hier achter dit ding. Maar ben wel net met de fiets naar AH geweest...was heerlijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:57
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Laat ie 'm dan maar even hierheen brengen..'k heb nog geen zon gezien vandaag, alleen maar regen!  |
Ja, naar jou toe komen...dan moet ik je plasjes dweilen en dat dinges omhoog draaien zeker...en dan nog een boterham met pindabah eten... Als je zon wilt moet je maar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 14:58
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Heeft ie 'm toch nog gevonden  |
Ik heb een schommelzonnebank...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:00
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Dat ik heerlijk een hele tijd aan de telefoon heb kunnen zitten met mijn zusje die in Bosniƫ woont en zomaar zonder problemen met de verbinding! |
Hopelijk was zij diegene die je belde of we lezen binnenkort bij het slechtse moment hoeveel 'die hele tijd aan de telefoon zonder verbindingsproblemen' je dat gekost heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:01
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Het is voor alle CM leden aanbeveling. Frank zal tekst en uitleg geven en ook Belgisch bonbons trakteren  |
Trakteren ik woon al wel enkele jaren in Nederland...dus, ik weet niet meer wat trakteren betekend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Hopelijk was zij diegene die je belde of we lezen binnenkort bij het slechtse moment hoeveel 'die hele tijd aan de telefoon zonder verbindingsproblemen' je dat gekost heeft. |
Ja, zij was degene die belde en anders lever ik de rekening wel bij Herman in , doe ik net alsof ik ook een dochter van hem ben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb een schommelzonnebank...  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:04
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ja, zij was degene die belde en anders lever ik de rekening wel bij Herman in , doe ik net alsof ik ook een dochter van hem ben  |
Waarschijnlijk krijg je dan ook van hem een bruidsjurk...weer een mooi moment dan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:05
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: |  |
neen, ik ga er niet meer op liggen...ik ben er al eens afgedonderd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:05
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Nou Frank nog een keer blijf niet aan de gang he voor jou zo heb jij nu een goede zondag? |
Ik denk dat hij nu slaapt na zware nachtbewaking bij Josina
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:07
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik denk dat hij nu slaapt na zware nachtbewaking bij Josina  |
Zo zwaar is Josina niet hoor. Het kan ook zijn dat ik erg sterk ben...ik heb vanochtend nog een paar uurtjes geslapen tot 12u ongeveer.
|
|
| Naar boven |
|
|