| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb ook droog water...dat is niet doeltreffend als het echte natuurlijk. Wat een vragen zeg...moet ik dan alles uitleggen  |
ikke domme Hollander
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:37
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hangt van de situatie af, Mario. In de wet is vastgelegd in welke situaties het mag. Er komt dan ook heel wat bij kijken voordat het daadwerkelijk toegepast kan worden. |
Dus zeg je eigenlijk dat het niet onwettelijk is. Wat het ook niet is.
Zelf ben ik wel blij dat zowel sedatie als euthanasie toegelaten is. Onnodig lijden hoeft niet. Maria vertelde al over haar broer hier in een topic en dat deed ze ook eerder eens in een gesprek met mij en het trof me erg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:39
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dan ben ik met het ochtendgloren nog niet thuis denk ik  |
En je hebt dan ook geen boete...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:40
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Huh CMKerk? Is dat nieuw? |
Wat ik doe is een dienstverlening...een apostolische taak...zo verdien ik mijn hemel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:40
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb ook droog water...dat is niet doeltreffend als het echte natuurlijk. Wat een vragen zeg...moet ik dan alles uitleggen  |
Komt droog water uit de kraan? Goeie uitvinding
Kleren wassen in de wasmachine met droog water, dan hoef ik geen wasdroger gebruiken en ook niet te strijken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:43
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Komt droog water uit de kraan? Goeie uitvinding
Kleren wassen in de wasmachine met droog water, dan hoef ik geen wasdroger gebruiken en ook niet te strijken. |
je moet natuurlijk wel een droogwaterkraanaansluiting hebben...kan je aanvragen bij de waterdinges...
Hier schijnt nog steeds de zon...ik denk dus niet dat ze ook bij Maria en consorten te zien is...
Waar zit Erika eigenlijk??? Als je ze nodig hebt zie je ze nergens. Is ze soms aan het regenbaden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:47
|
|
|
|
|
Ik ga het maar niet over het weer hebben. Iedere keer verandert het weer weer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:48
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Ik ga het maar niet over het weer hebben. Iedere keer verandert het weer weer. |
Wat bedoel je nu weer met dat het weer weer verandert? Hier hebben we al uren zon...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:49
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Wat bedoel je nu weer met dat het weer weer verandert? Hier hebben we al uren zon... |
Behalve bij de Maria en consorten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:50
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Wat leert de bijbel ons over hoogmoed en nederigheid?
God heeft ieder mens zijn talenten gegeven. De een is beter in een ding dan een ander. Mag je daar mee te koop lopen? Of is dat hoogmoedig? |
| MARISKA601 schreef: | Er zijn mensen zichzelf zo goed vinden met hun talenten, dat ze er bijna/helemaal hoogmoedig ervan worden. Is het ook niet zo dat die mensen als arrogante verwaande betweterige kwasten gezien worden? Is het ook niet zo dat je met zo'n houding anderen vernederd?
Voor God zijn we dacht ik allemaal hetzelfde, niemand staat op plaats 1. De hoogmoedigen zulen vernederd worden, en de nederigen zullen verhoogd worden.
Is het niet passelijker om je wat nederiger tegenover de ander te stellen? |
Ik denk allereerst dat je het niet vanuit God moet bekijken maar zoals Hij ons het voorbeeld gegeven heeft. In de bijbel zie je, vind ik, wel dat God verschillend naar mensen kijkt. (Mensen zijn wel gelijkwaardig, maar mensen zijn ook verschillend). Maar we hebben de opdracht om het vanuit ons 'mens zijn' te bekijken en daarin geeft Jezus ons het voorbeeld. Dat voorbeeld houdt in hoe Jezus bijv. met mensen omging. Hij verhief zich niet boven een ander, maar deed er ook niet onder. Ik denk dat we daarmee een goed voorbeeld hebben.
Verder denk ik dat het belangrijk is dat je in je talenten beseft van wie je het gekregen hebt. Als je hoogmoedig raakt vanwege je talenten, dan denk ik dat je niet (genoeg) beseft of niet waardeert dat je die talenten gegeven zijn, namelijk door God. Als je dat wel beseft denk ik dat je dankbaar bent voor als je ergens goed in bent, maar hierin ook weet (beseft) dat je het van God gekregen hebt. Het is volgens de bijbel nooit de bedoeling dat je boven een ander gaat staan, zo heeft God ons geleerd hoe wij mensen met elkaar om dienen te gaan. Zo denk ik erover.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 15:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dus zeg je eigenlijk dat het niet onwettelijk is. Wat het ook niet is.
Zelf ben ik wel blij dat zowel sedatie als euthanasie toegelaten is. Onnodig lijden hoeft niet. Maria vertelde al over haar broer hier in een topic en dat deed ze ook eerder eens in een gesprek met mij en het trof me erg. |
Het is niet geheel onwettelijk, in bepaalde situaties is het niet toegestaan. en gelukkig zijn daar gespecialiseerde artsen voor om dat te beoordelen.
Het verhaal van Maria heeft ook mij getroffen en ik kan mij best voorstellen dat er mensen zijn die euthanasie toepassen.
Maar toch ben en blijf ik van mening dat niet wij over leven en dood te beslissen hebben, maar dat het aan God te bepalen is wanneer Hij iemand bij zich haalt.
Ik heb nl ook mogen zien dat lijden niet onnodig hoeft te zijn, maar dat mensen ook gelouterd werden door het lijden waar ze doorheen moesten en dat ze dat juist heel dicht bij God brachten. Hun sterfbed werd daarom juist een enorm getuigenis!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 16:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | je moet natuurlijk wel een droogwaterkraanaansluiting hebben...kan je aanvragen bij de waterdinges...
Hier schijnt nog steeds de zon...ik denk dus niet dat ze ook bij Maria en consorten te zien is...
Waar zit Erika eigenlijk??? Als je ze nodig hebt zie je ze nergens. Is ze soms aan het regenbaden?  |
Zie je bent er effe niet en meneer mist me Wist wel dat tie nuet zonder me kon Deed mn tukkie he En het was buiten dermate nat ik toch niks miste maar nu schijnt de zon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 16:11
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Goede zondag vroeg Erika aan jou Heb je de kerkdienst gemist? |
Tjonge zal die vent nog eens een goede dag bezorgen met mn knuffels Hij kan niet eens dank je wel zeggen maar mn naam gebruiken kan die goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE158
|
Berichten: 1
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 16:12
|
|
|
|
[b]Dit uitje gaat niet meer door, er gaat al een collega van me met me mee parachuutspringen.[/b]
Hoi allemaal,
Ik wil op een zaterdagmiddag in oktober (ws 15/22 okt) een parachuutsprong gaan maken en ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze mee willen om ook die kickervaring te gaan beleven, maar ik wil eerst even peilen hoeveel mensen er écht mee willen voordat ik ga boeken. Het plan is nabij Enschede te springen (mogen ze hoger vliegen en dus duurt je sprong langer), kosten € 190,- p.p. en als je een dvdopname wilt van je sprong komt er € 85,- bij. Totaal € 275,- en dat wordt natuurlijk een ervaring om nooit te vergeten!! :) Je springt samen met een instructeur(= tandemsprong), je hoeft dus niet bang te zijn dat je het verkeerd doet, want die instructeur doet alles voor je en jij mag gillen en genieten... Het is voor alle leeftijden! Tijdsduur van begin tot eind: ong. 1 uur. Je mag niet zwaarder zijn dan 100 kilo!! Ik heb er nu al zin in en als je ook zo'n zin hebt, reageer en kopieer dan dit bericht en zet je naam onder mijn naam + het bedrag (190 euro zonder filmopname of 275 euro met filmopname). Wil je eerst meer info, google dan even op parachutespringen.
Groet Marieke
1. Marieke158 275,-
Laatst aangepast door
|
MARIEKE158
|
op vrijdag 2 september 2011, 08:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 16:13
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]Het is niet geheel onwettelijk, in bepaalde situaties is het niet toegestaan. en gelukkig zijn daar gespecialiseerde artsen voor om dat te beoordelen.
Het verhaal van Maria heeft ook mij getroffen en ik kan mij best voorstellen dat er mensen zijn die euthanasie toepassen.
Maar toch ben en blijf ik van mening dat niet wij over leven en dood te beslissen hebben, maar dat het aan God te bepalen is wanneer Hij iemand bij zich haalt.
Ik heb nl ook mogen zien dat lijden niet onnodig hoeft te zijn, maar dat mensen ook gelouterd werden door het lijden waar ze doorheen moesten en dat ze dat juist heel dicht bij God brachten. Hun sterfbed werd daarom juist een enorm getuigenis![/quote]
Het is inderdaad goed dat er bepaalde strikte regels zijn wat de levensbeeindiging aangaat. Ik begrijp ook dat sommige artsen het er moeilijk mee hebben.
Wat die getuigenissen betreft. Het kan voor ons wel een getuigenis zijn ten koste van de erge zieke mens die daar ligt te lijden. Natuurlijk zijn er ook mensen die het vruchtbare zien in dat lijden. Ik bedoel dan vooral de zieke mensen. Het hangt dus van de erg zieke mens af wat hij of zij wilt. Daar moeten wij als maatschappij toch rekening mee houden, vind ik althans.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 16:14
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik heb al eelt op mijn face van al die kussen...of moet ik dat bij het slechtste moment schrijven??? |
Weet je wat jij bent.................. Een ouwe semelaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 16:16
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Weet je wat jij bent.................. Een ouwe semelaar  |
Vanaf nu zeg ik dus niets meer... Verdorie, ik heb net mijn abo verlengt...nog meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 16:17
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Vanaf nu zeg ik dus niets meer... Verdorie, ik heb net mijn abo verlengt...nog meer  |
Ja kijk eens goed op knuffelforum man!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 16:24
|
|
|
|
| RENATE619 schreef: | Palliatieve sedatie is heel anders dan euthanasie. Wat overeenkomt is dat er aan beide strenge richtlijnen gebonden zijn. Palliatieve sedatie is niet bedoeld om het overlijden te bespoedigen, maar het opzettelijk verlagen van het bewustzijn van iemand in de laatste levensfase. Dit wordt toegepast als je spreekt van ondraaglijk leiden ten gevolge van één of meerdere onbehandelbare symptomen. Denk aan benauwdheid, pijn en verwardheid. In mijn ogen is dit iets waar ik als christen heel goed mee uit de voeten kan. In mijn werk als verpleegkundige kom ik dit ook regelmatig tegen. En ik kan zeggen dat ik er goede ervaringen mee heb. God bepaald nog steeds het einde, maar hoe het einde wordt ervaren is wel iets wat wij hiermee in de hand hebben. Dat geeft veel mensen rust. |
Kan me hier volledig bij aansluiten! Morfine is geen euthanasie al denken veel mensen van wel, ja het kan het sterven iets bespoedigen als er veel morfine nodig is of de pijn aan te kunnen maar dan praat je niet overeen dag of dagen maar misshien over een uur of zo, geen mens hoeft een pijnlijke dood te sterven mijn inziens als daar goede medicatie voorhanden is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 16:34
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Ja kijk eens goed op knuffelforum man!!!!!!!!!!!!!!!!! |
ja, ik lijk een beetje ondankbaar...maar zoveel aandacht kan ik niet zo goed aan...duizendmaal mijn oprechte excuses
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 16:35
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zie je bent er effe niet en meneer mist me Wist wel dat tie nuet zonder me kon Deed mn tukkie he En het was buiten dermate nat ik toch niks miste maar nu schijnt de zon  |
Nu schijnt de zon??? Ik hoor net van een streekgenootje dat er onweer is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 16:41
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Even een topic naar aanleiding van ket topic komkommertijd. Hierin gaf Mariska aan dat Chatuliem maar een topic moest openen over hoe hij vind dat het forum gebruikt moet worden. Dit leek me geen slecht idee, vandaar dit topic.
Dit topic is dus niet bedoeld om te discuseren, maar om iedereen de mogelijkheid te geven hoe hij/zij vind hoe het forum gebruikt moet worden, zodat we misschien elkaars insteek wat meer kunnen begrijpen. Moet het lol zijn, moet het serieus zijn, of een middenweg....... Stort je hart uit, vertel je grieven, en laat iedereen weten wat jouw manier van forummen is Succes! |
Hoi Jolan en mede forummers,
Hier nog een bijdrage van mij, al zie ik dat Jolan inmiddels grijs is... Ik moet eerlijk zeggen dat ik erover twijfelde of ik hier een reactie op zou geven. Hier dan mijn mening over het gebruik van het forum:
Ik vind dat Chatuliem een goed punt had, maar de manier waarop vind ik dan weer niet de manier... om gelijk al het woord "libelle" erbij te halen is niet handig, het gaat ook helemaal niet om niveau, maar hoe we met elkaar omgaan op het forum en hoe we dat goed kunnen gebruiken. Mijns inziens past daar zeker ook humor en lol in... Maar ook ik heb wel gedacht of het geschrevene bij bepaalde topics nu echt bijdroegen tot hoe het forum bedoeld is.
Als ik bepaalde onderwerpen aanklik en ik moet eerst een pagina of 2 door de bijdragen scrollen, is het me meerdere malen opgevallen hoe vaak er de laatste tijd offtopic wordt gegaan. Ergens vond ik dit hinderlijk, maar aan de andere kant... het is maar een forum... dus me eraan ergeren vind ik dan tever gaan. Ik vroeg me wel daarbij af of dit offtopic gaan (op onderwerpen die daar niet voor bedoeld zijn) nodig is, aangezien er bij "offtopic" en de picknick met een datum die al verstreken is (juli 2011), genoeg mogelijkheden zijn om lol bijdragen en offtopic bijdragen te schrijven. Dat er behoefte is aan lol bijdragen is duidelijk... ik vind dat je dat dan ook serieus moet nemen, geef gelegenheid, ook daaraan... maar of je dat ook bij topics moet gaan zetten die er niet voor bedoeld zijn ??? Ik denk niet dat dat bijdraagt aan een beter forum.
Aan de andere kant, mijn abt. verloopt over een paar dagen, toch denk ik dat het goed is dat ook ik mijn stem hierin kenbaar maak.
De discussie dat je beter offtopic kunt gaan dan elkaar niet te respecteren of te kwetsen lijkt me duidelijk... beiden zijn belangrijk. Ik ben van mening dat je ook op het forum mensen kan kwetsen en ik vind ook dat je dat niet kunt afdoen met... "het forum is het echte leven niet" of... "je moet wat minder gevoelig reageren", ook op het forum moeten we rekening houden met elkaar !! (De een is gevoelig, de ander is meer verstandelijk bezig, maar respect dient er te zijn voor beide type mensen). Ik denk dat offtopic gaan en geen respect hebben voor een ander 2 verschillende dingen zijn... beide aandachtspunten die we m.i. serieus moeten nemen.
Bovenstaande is overigens bedoeld als tip, niet als preek...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 28 augustus 2011, 16:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 16:50
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Hoi Jolan en mede forummers,
Hier nog een bijdrage van mij, al zie ik dat Jolan inmiddels grijs is... Ik moet eerlijk zeggen dat ik erover twijfelde of ik hier een reactie op zou geven. Hier dan mijn mening over het gebruik van het forum:
Ik vind dat Chatuliem een goed punt had, maar de manier waarop vind ik dan weer niet de manier... om gelijk al het woord "libelle" erbij te halen is niet handig, het gaat ook helemaal niet om niveau, maar hoe we met elkaar omgaan op het forum en hoe we dat goed kunnen gebruiken. Mijns inziens past daar zeker ook humor en lol in... Maar ook ik heb wel gedacht of het geschrevene bij bepaalde topics nu echt bijdroegen tot hoe het forum bedoeld is.
Als ik bepaalde onderwerpen aanklik en ik moet eerst een pagina of 2 door de bijdragen scrollen, is het me meerdere malen opgevallen hoe vaak er de laatste tijd offtopic wordt gegaan. Ergens vond ik dit hinderlijk, maar aan de andere kant... het is maar een forum... dus me eraan ergeren vind ik dan tever gaan. Ik vroeg me wel daarbij af of dit offtopic gaan (op onderwerpen die daar niet voor bedoeld zijn) nodig is, aangezien er bij "offtopic" en de picknick met een datum die al verstreken is (juli 2011), genoeg mogelijkheden zijn om lol bijdragen en offtopic bijdragen te schrijven. Dat er behoefte is aan lol bijdragen is duidelijk... ik vind dat je dat dan ook serieus moet nemen, geef gelegenheid, ook daaraan... maar of je dat ook bij topics moet gaan zetten die er niet voor bedoeld zijn ??? Ik denk niet dat dat bijdraagt aan een beter forum.
Aan de andere kant, mijn abt. verloopt over een paar dagen, toch denk ik dat het goed is dat ook ik mijn stem hierin kenbaar maak.
De discussie dat je beter offtopic kunt gaan dan elkaar niet te respecteren of te kwetsen lijkt me duidelijk... beiden zijn belangrijk. Ik ben van mening dat je ook op het forum mensen kan kwetsen en ik vind ook dat je dat niet kunt afdoen met... "het forum is het echte leven niet" of... "je moet wat minder gevoelig reageren", ook op het forum moeten we rekening houden met elkaar !! (De een is gevoelig, de ander is meer verstandelijk bezig, maar respect dient er te zijn voor beide type mensen). Ik denk dat offtopic gaan en geen respect hebben voor een ander 2 verschillende dingen zijn... beide aandachtspunten die we m.i. serieus moeten nemen.
Bovenstaande is overigens bedoeld als tip, niet als preek... |
Jolan is plots grijs...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 17:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Jolan is plots grijs... |
| SUSANNAH475 schreef: | Hoi Jolan en mede forummers,
Hier nog een bijdrage van mij, al zie ik dat Jolan inmiddels grijs is... Ik moet eerlijk zeggen dat ik erover twijfelde of ik hier een reactie op zou geven. Hier dan mijn mening over het gebruik van het forum:
Ik vind dat Chatuliem een goed punt had, maar de manier waarop vind ik dan weer niet de manier... om gelijk al het woord "libelle" erbij te halen is niet handig, het gaat ook helemaal niet om niveau, maar hoe we met elkaar omgaan op het forum en hoe we dat goed kunnen gebruiken. Mijns inziens past daar zeker ook humor en lol in... Maar ook ik heb wel gedacht of het geschrevene bij bepaalde topics nu echt bijdroegen tot hoe het forum bedoeld is.
Als ik bepaalde onderwerpen aanklik en ik moet eerst een pagina of 2 door de bijdragen scrollen, is het me meerdere malen opgevallen hoe vaak er de laatste tijd offtopic wordt gegaan. Ergens vond ik dit hinderlijk, maar aan de andere kant... het is maar een forum... dus me eraan ergeren vind ik dan tever gaan. Ik vroeg me wel daarbij af of dit offtopic gaan (op onderwerpen die daar niet voor bedoeld zijn) nodig is, aangezien er bij "offtopic" en de picknick met een datum die al verstreken is (juli 2011), genoeg mogelijkheden zijn om lol bijdragen en offtopic bijdragen te schrijven. Dat er behoefte is aan lol bijdragen is duidelijk... ik vind dat je dat dan ook serieus moet nemen, geef gelegenheid, ook daaraan... maar of je dat ook bij topics moet gaan zetten die er niet voor bedoeld zijn ??? Ik denk niet dat dat bijdraagt aan een beter forum.
Aan de andere kant, mijn abt. verloopt over een paar dagen, toch denk ik dat het goed is dat ook ik mijn stem hierin kenbaar maak.
De discussie dat je beter offtopic kunt gaan dan elkaar niet te respecteren of te kwetsen lijkt me duidelijk... beiden zijn belangrijk.
Ik ben van mening dat je ook op het forum mensen kan kwetsen en ik vind ook dat je dat niet kunt afdoen met... "het forum is het echte leven niet" of... "je moet wat minder gevoelig reageren", ook op het forum moeten we rekening houden met elkaar !! (De een is gevoelig, de ander is meer verstandelijk bezig, maar respect dient er te zijn voor beide type mensen). Ik denk dat offtopic gaan en geen respect hebben voor een ander 2 verschillende dingen zijn... beide aandachtspunten die we m.i. serieus moeten nemen.
Bovenstaande is overigens bedoeld als tip, niet als preek...
Laatst aangepast door SUSANNAH475 op zondag 28 augustus 2011, 16:49 |
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 28 augustus 2011, 17:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 17:14
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Ik had niets gezien zat in de kerk. En daar ook hoop gekregen Sjalom. Martin |
hihi Martin, da's een goeie... Toch had ik het net ff nodig... daarom vond ik het juist zo mooi op dat moment...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 17:19
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | hihi Martin, da's een goeie... Toch had ik het net ff nodig... daarom vond ik het juist zo mooi op dat moment... |
We hebben het hier dan over een knipoog van God!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 17:20
|
|
|
|
Ik had skype openstaan. Ik typte iets naar de vriend van mijn zus... geen reactie. ff later werd ik gebeld (via skype dus). "Hoi "R...." (naam), riep ik enthousiast. Maar het was hém niet, het was... mijn zus !! 
Ze vertelde dat ze pas sinds een paar dagen beseft wat er is gebeurd... over geheugenverlies, maar ook dat ze minder pijn had en dat het redelijk goed gaat... wat een moment !!
Is dat een mooi moment... of niet ?
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 28 augustus 2011, 17:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 17:21
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik had skype openstaan. Ik typte iets naar de vriend van mijn zus... geen reactie. ff later werd ik gebeld (via skype dus). "Hoi ("R....")" riep ik enthousiast. Maar het was hém niet, het was... mijn zus !! 
Ze vertelde dat ze pas sinds een paar dagen beseft wat er is gebeurd... over geheugenverlies, maar ook dat ze minder pijn had en dat het redelijk goed gaat... wat een moment !!
Is dat een mooi moment... of niet ? |
Dat is geen knipoog maar een groot cadeau van God! Het is jullie gegund!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 17:25
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Dat is geen knipoog maar een groot cadeau van God! Het is jullie gegund! |
tnx Josina !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 17:26
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik had skype openstaan. Ik typte iets naar de vriend van mijn zus... geen reactie. ff later werd ik gebeld (via skype dus). "Hoi "R...." (naam), riep ik enthousiast. Maar het was hém niet, het was... mijn zus !! 
Ze vertelde dat ze pas sinds een paar dagen beseft wat er is gebeurd... over geheugenverlies, maar ook dat ze minder pijn had en dat het redelijk goed gaat... wat een moment !!
Is dat een mooi moment... of niet ? |
Egwel !! 
Ik geloof vast dat je loopt te stralen met een glimlach van oor tot oor
|
|
| Naar boven |
|
|