| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 00:53
|
|
|
|
Wie gaan er mee naar het strand op zaterdag 19-11-2011?
hannah810, 38 jaar, regio 073 tink100, 43 jaar regio, 072 erika129, 37 jaar, regio 0318 josina022, 41 jaar, regio 030 maria576, 46 jaar, regio 038 o.v. Marian096, 49 jaar, regio 0184
visser278, 44 jaar, regio 0113 frankt627, 47 jaar, regio 076 herman338, 49 jaar, regio 078 hanskamp186, 39 jaar, regio 0521
http://www.scheveningendenhaag.com/143/uitgaan-in-scheveningen.html
http://www.zoover.nl/nederland/zuid-holland/den-haag-incl-scheveningen-kijkduin/strand-kijkduin
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op woensdag 31 augustus 2011, 00:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
Berichten: 1181
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 01:47
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel. Vaak wordt een tollenaar afgeschilderd als iemand, die in volle besef naar Jezus kwam voor vergeving. De waarheid echter is dat enkele tollenaars naar Jezus gingen voor vergeving. |
Hier heb je gelijk in. Maar ik denk ook niet dat dit het punt is. Ik vraag me af(als je mn vorige reactie leest) Hoe je dan Jezus voorbeeld van die tollenaar uitlegt. Jij geeft aan niet te begrijpen dat mensen blijven hangen in hun schuldbesef en zonden daar ze toch al lang gered zijn. Dan lees ik hier bij de tollenaar het voorbeeld van Jezus zelf, hoe Hij blijkbaar de relatie tussen God en mens wil zien. Dan zie ik bij de tollenaar dus wel degelijk schuldbesef, en het last hebben van zijn zonden. Ik vraag me dan af hoe je dit dan uitlegt als je van mening bent dat we ons vrij mogen voelen zonder schuldbesef tov God omdat we toch gered zijn. Misschien zeg ik het een beetje krom, maar naar mijn idee is dat dan tegenstrijdig aan wat Jezus aangeeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
Berichten: 1181
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 01:49
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ligt aan jouw...of aan je pc...(denk ik)
Mijn slechtste moment..ben ziek thuis... Keelpijn......en vul de rest maar in wat erbij hoort...Nu er maar eens even uit!!!! |
Balen Zeeland! Vroeg onder de wol en een dagje rustig aan met de nodige pilletjes. Succes!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 02:02
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Vanavond.......CM is bij mij voor het eerst traaaaaag. ligt het aan mijn pc of hebben meerderen er last van  |
Ja
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 02:04
|
|
|
|
|
Geen regen en zon te bespeuren hier...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 07:50
|
|
|
|
Lieve mensen,
Hoe had ik ook kunnen denken dat het nu eens goed zou gaan
Gisteravond ineens weer hoge koorts Er zijn diverse kweken afgenomen en ben ook gelijk weer gestart met antibiotica.
Ik heb nog geen idee wat er aan de hand is, ik hoop het een en ander in de loop van vandaag te horen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 07:53
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ligt aan jouw...of aan je pc...(denk ik)
Mijn slechtste moment..ben ziek thuis... Keelpijn......en vul de rest maar in wat erbij hoort...Nu er maar eens even uit!!!! |
beterschap!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIEN639
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 08:13
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Lieve mensen,
Hoe had ik ook kunnen denken dat het nu eens goed zou gaan
Gisteravond ineens weer hoge koorts Er zijn diverse kweken afgenomen en ben ook gelijk weer gestart met antibiotica.
Ik heb nog geen idee wat er aan de hand is, ik hoop het een en ander in de loop van vandaag te horen. |
Nu niet opgeven meid! Volhouden! Je bent een vechtster José!
Heel veel sterkte Wim
Laatst aangepast door
|
WIMBRIEN639
|
op woensdag 31 augustus 2011, 08:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 08:26
|
|
|
|
| WIMBRIEN639 schreef: | Nu niet opgeven meid! Volhouden! Je bent een vechtster José!
Heel veel sterkte Wim |
Ik en opgeven? Wim, je weet wel beter! Maar het is wel weer ff flink balen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 08:39
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ligt aan jouw...of aan je pc...(denk ik)
Mijn slechtste moment..ben ziek thuis... Keelpijn......en vul de rest maar in wat erbij hoort...Nu er maar eens even uit!!!! |
Beterschap zeeland.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:11
|
|
|
|
|
Het is bewolkt en fris. Eigenlijk goed-in-bed-lig-weer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIEN639
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:21
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Ik en opgeven? Wim, je weet wel beter! Maar het is wel weer ff flink balen. |
José dat kan ik me voorstellen ja. Maar ik zou mij voor kunnen stellen dat jij ook soms wel eens jouw vragen hebt? en emoeties? Jij bent ook niet van steen. Maar ik begrijp ook wel dat je die hier niet laat zien.
Wim
Laatst aangepast door
|
WIMBRIEN639
|
op woensdag 31 augustus 2011, 09:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:31
|
|
|
|
grijs en somber en koud...
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 31 augustus 2011, 09:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Het is bewolkt en fris. Eigenlijk goed-in-bed-lig-weer... |
Het is niet eerlijk Ik lig in bed en hier schijnt de zon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:38
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Het is niet eerlijk Ik lig in bed en hier schijnt de zon  |
Vrolijkt een dropje u mischien op?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:44
|
|
|
|
| WIMBRIEN639 schreef: | José dat kan ik me voorstellen ja. Maar ik zou mij voor kunnen stellen dat jij ook soms wel eens jouw vragen hebt? en emoeties? Jij bent ook niet van steen. Maar ik begrijp ook wel dat je die hier niet laat zien.
Wim |
Uiteraard heb ik ook zo mijn vragen en emoties en gelukkig zijn er mensen, ook hier, waar ik dat bij kwijt kan.
En als je goed gelezen hebt heb ik daar ook wel het forum voor gebruikt. Zoals je weet en zoals je mij kent is humor 1 van de dingen waar ik goed mijn emoties in kwijt kan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:46
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Vrolijkt een dropje u mischien op?  |
Ligt eraan wat voor drop...ben niet kieskeurig hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:54
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Het is niet eerlijk Ik lig in bed en hier schijnt de zon  |
Vraag om je bed buiten te zetten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:56
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ligt eraan wat voor drop...ben niet kieskeurig hoor  |
Ik hoor net dat de vrachtwagen met deo en drop vandaag niet langs kan komen...
Wanneer wel weet ik niet...
Maar er wordt aan je gedacht wat voor weer het ook is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:57
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Lieve mensen,
Hoe had ik ook kunnen denken dat het nu eens goed zou gaan
Gisteravond ineens weer hoge koorts Er zijn diverse kweken afgenomen en ben ook gelijk weer gestart met antibiotica.
Ik heb nog geen idee wat er aan de hand is, ik hoop het een en ander in de loop van vandaag te horen. |
O meid wat vervelend nu weer Hoop dat ze er snel achter komen wat het is. En dacht ik vandaag te komen maar moet ik je meedelen dat ik zelf weer eens migraine heb sorry meid had ech teven graag die deodorant bijje gebracht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:57
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik hoor net dat de vrachtwagen met deo en drop vandaag niet langs kan komen...
Wanneer wel weet ik niet...
Maar er wordt aan je gedacht wat voor weer het ook is. |
Een vrachtwagen met deo...Maar Deo betekent toch God...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:59
|
|
|
|
Grrrrrrrrrr wilde ik vanmiddag een mede cm lid opzoeken in het ziekenhuis met een vrachtwagen deo en drop hebik migraine
Zeer slecht moment zeer slechte timing
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 10:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Een vrachtwagen met deo...Maar Deo betekent toch God...  |
Nah Frank, niemand had er Volente achter gezet hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 10:05
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik hoor net dat de vrachtwagen met deo en drop vandaag niet langs kan komen...
Wanneer wel weet ik niet...
Maar er wordt aan je gedacht wat voor weer het ook is. |
Da's fijn om te weten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 10:06
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Nah Frank, niemand had er Volente achter gezet hoor  |
Dan nog betekent Deo 'God'
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 10:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dan nog betekent Deo 'God'  |
Ja, da's waar, maar hoe zit dat dan met het woord deo..dorant
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 10:15
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ja, da's waar, maar hoe zit dat dan met het woord deo..dorant  |
het is nu niet omdat je in het ziekenhuis ligt dat je plots hele moeilijke vragen moet stellen...
Pfff, haar laptop meenemen naar het ziekenhuis...waar gaat het heen, waar gaat het heen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 10:18
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Grrrrrrrrrr wilde ik vanmiddag een mede cm lid opzoeken in het ziekenhuis met een vrachtwagen deo en drop hebik migraine
Zeer slecht moment zeer slechte timing  |
Toe Erika, probeer maar te gaan naar Josina...doe het ook voor ons...ze begint al moeilijke vragen te stellen en wie weet wat krijgen we nog op ons bord van haar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 10:40
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ja, da's waar, maar hoe zit dat dan met het woord deo..dorant  |
als Deo God betekent...en doro..gift... kan het een gift van God zijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 10:47
|
|
|
|
tjonge, wat zijn jullie diep gezakt zeg. Te denken dat deodorant geur van God betekent..
Het woord bestaat uit twee onderdelen: dé (Latijn) betekent weg, af. en odor wat geur betekent. Dus het woord betekent gewoon weg geur....als je nog preciezer wilt zijn, neem je de uitgang ant en dan kom je tot de volgende vertaling: datgene wat de geur verdrijft...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 31 augustus 2011, 10:51
|
|
| Naar boven |
|
|