ChristianMatch
 


Forum

Strand najaar 2011
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2731 2732 2733 2734 2735 2736 2737 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 00:53
 
Wie gaan er mee naar het strand op zaterdag 19-11-2011?


hannah810, 38 jaar, regio 073
tink100, 43 jaar regio, 072
erika129, 37 jaar, regio 0318
josina022, 41 jaar, regio 030
maria576, 46 jaar, regio 038 o.v.
Marian096, 49 jaar, regio 0184

visser278, 44 jaar, regio 0113
frankt627, 47 jaar, regio 076
herman338, 49 jaar, regio 078
hanskamp186, 39 jaar, regio 0521


http://www.scheveningendenhaag.com/143/uitgaan-in-scheveningen.html

http://www.zoover.nl/nederland/zuid-holland/den-haag-incl-scheveningen-kijkduin/strand-kijkduin


Laatst aangepast door
HERMAN388
op woensdag 31 augustus 2011, 00:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 01:47
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel. Vaak wordt een tollenaar afgeschilderd als iemand, die in volle besef naar Jezus kwam voor vergeving. De waarheid echter is dat enkele tollenaars naar Jezus gingen voor vergeving.

Hier heb je gelijk in. Maar ik denk ook niet dat dit het punt is.
Ik vraag me af(als je mn vorige reactie leest) Hoe je dan Jezus voorbeeld van die tollenaar uitlegt.
Jij geeft aan niet te begrijpen dat mensen blijven hangen in hun schuldbesef en zonden daar ze toch al lang gered zijn.
Dan lees ik hier bij de tollenaar het voorbeeld van Jezus zelf, hoe Hij blijkbaar de relatie tussen God en mens wil zien.
Dan zie ik bij de tollenaar dus wel degelijk schuldbesef, en het last hebben van zijn zonden.
Ik vraag me dan af hoe je dit dan uitlegt als je van mening bent dat we ons vrij mogen voelen zonder schuldbesef tov God omdat we toch gered zijn.
Misschien zeg ik het een beetje krom, maar naar mijn idee is dat dan tegenstrijdig aan wat Jezus aangeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 01:49
 
ZEELAND736 schreef:
Ligt aan jouw...of aan je pc...(denk ik)

Mijn slechtste moment..ben ziek thuis...
Keelpijn......en vul de rest maar in wat erbij hoort...Nu er maar eens even uit!!!!

Balen Zeeland!
Vroeg onder de wol en een dagje rustig aan met de nodige pilletjes.
Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 02:02
 
VISSER278 schreef:
Vanavond.......CM is bij mij voor het eerst traaaaaag.
ligt het aan mijn pc of hebben meerderen er last van Smiley die vol vragen zit

Ja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 02:04
 
Geen regen en zon te bespeuren hier...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 07:50
 
Lieve mensen,

Hoe had ik ook kunnen denken dat het nu eens goed zou gaan Verlegen lachende smiley

Gisteravond ineens weer hoge koorts Gefrustreerde smiley
Er zijn diverse kweken afgenomen en ben ook gelijk weer gestart met antibiotica.

Ik heb nog geen idee wat er aan de hand is, ik hoop het een en ander in de loop van vandaag te horen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 07:53
 
ZEELAND736 schreef:
Ligt aan jouw...of aan je pc...(denk ik)

Mijn slechtste moment..ben ziek thuis...
Keelpijn......en vul de rest maar in wat erbij hoort...Nu er maar eens even uit!!!!

beterschap!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIMBRIEN639





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 08:13
 
JOSINA022 schreef:
Lieve mensen,

Hoe had ik ook kunnen denken dat het nu eens goed zou gaan Verlegen lachende smiley

Gisteravond ineens weer hoge koorts Gefrustreerde smiley
Er zijn diverse kweken afgenomen en ben ook gelijk weer gestart met antibiotica.

Ik heb nog geen idee wat er aan de hand is, ik hoop het een en ander in de loop van vandaag te horen.

Nu niet opgeven meid! Volhouden! Je bent een vechtster José!

Heel veel sterkte
Wim


Laatst aangepast door
WIMBRIEN639
op woensdag 31 augustus 2011, 08:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 08:26
 
WIMBRIEN639 schreef:
Nu niet opgeven meid! Volhouden! Je bent een vechtster José!

Heel veel sterkte
Wim

Ik en opgeven? Wim, je weet wel beter! Maar het is wel weer ff flink balen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 08:39
 
ZEELAND736 schreef:
Ligt aan jouw...of aan je pc...(denk ik)

Mijn slechtste moment..ben ziek thuis...
Keelpijn......en vul de rest maar in wat erbij hoort...Nu er maar eens even uit!!!!



Beterschap zeeland.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:11
 
Het is bewolkt en fris. Eigenlijk goed-in-bed-lig-weer...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIMBRIEN639





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:21
 
JOSINA022 schreef:
Ik en opgeven? Wim, je weet wel beter! Maar het is wel weer ff flink balen.

José dat kan ik me voorstellen ja. Maar ik zou mij voor kunnen stellen dat jij ook soms wel eens jouw vragen hebt? en emoeties? Jij bent ook niet van steen. Maar ik begrijp ook wel dat je die hier niet laat zien.

Wim


Laatst aangepast door
WIMBRIEN639
op woensdag 31 augustus 2011, 09:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:31
 
grijs en somber en koud...

Laatst aangepast door
MARISKA601
op woensdag 31 augustus 2011, 09:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:36
 
FRANKT627 schreef:
Het is bewolkt en fris. Eigenlijk goed-in-bed-lig-weer...

Het is niet eerlijk Huilende smiley, smiley in tranen Ik lig in bed en hier schijnt de zon Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:38
 
JOSINA022 schreef:
Het is niet eerlijk Huilende smiley, smiley in tranen Ik lig in bed en hier schijnt de zon Boze smiley




Vrolijkt een dropje u mischien op? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:44
 
WIMBRIEN639 schreef:
José dat kan ik me voorstellen ja. Maar ik zou mij voor kunnen stellen dat jij ook soms wel eens jouw vragen hebt? en emoeties? Jij bent ook niet van steen. Maar ik begrijp ook wel dat je die hier niet laat zien.

Wim

Uiteraard heb ik ook zo mijn vragen en emoties en gelukkig zijn er mensen, ook hier, waar ik dat bij kwijt kan.

En als je goed gelezen hebt heb ik daar ook wel het forum voor gebruikt. Zoals je weet en zoals je mij kent is humor 1 van de dingen waar ik goed mijn emoties in kwijt kan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:46
 
MARISKA601 schreef:
Vrolijkt een dropje u mischien op? Knipoog smiley

Ligt eraan wat voor drop...ben niet kieskeurig hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:54
 
JOSINA022 schreef:
Het is niet eerlijk Huilende smiley, smiley in tranen Ik lig in bed en hier schijnt de zon Boze smiley

Vraag om je bed buiten te zetten Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:56
 
JOSINA022 schreef:
Ligt eraan wat voor drop...ben niet kieskeurig hoor Knipoog smiley



Ik hoor net dat de vrachtwagen met deo en drop vandaag niet langs kan komen...

Wanneer wel weet ik niet...

Maar er wordt aan je gedacht wat voor weer het ook is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:57
 
JOSINA022 schreef:
Lieve mensen,

Hoe had ik ook kunnen denken dat het nu eens goed zou gaan Verlegen lachende smiley

Gisteravond ineens weer hoge koorts Gefrustreerde smiley
Er zijn diverse kweken afgenomen en ben ook gelijk weer gestart met antibiotica.

Ik heb nog geen idee wat er aan de hand is, ik hoop het een en ander in de loop van vandaag te horen.

O meid wat vervelend nu weer Twijfelende smiley
Hoop dat ze er snel achter komen wat het is.
En dacht ik vandaag te komen maar moet ik je meedelen dat ik zelf weer eens migraine heb Gefrustreerde smiley sorry meid had ech teven graag die deodorant bijje gebracht Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:57
 
MARISKA601 schreef:
Ik hoor net dat de vrachtwagen met deo en drop vandaag niet langs kan komen...

Wanneer wel weet ik niet...

Maar er wordt aan je gedacht wat voor weer het ook is.

Een vrachtwagen met deo...Maar Deo betekent toch God... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:59
 
Grrrrrrrrrr wilde ik vanmiddag een mede cm lid opzoeken in het ziekenhuis met een vrachtwagen deo en drop hebik migraine Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Zeer slecht moment zeer slechte timing Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 10:04
 
FRANKT627 schreef:
Een vrachtwagen met deo...Maar Deo betekent toch God... Smiley die vol vragen zit

Nah Frank, niemand had er Volente achter gezet hoor Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 10:05
 
MARISKA601 schreef:
Ik hoor net dat de vrachtwagen met deo en drop vandaag niet langs kan komen...

Wanneer wel weet ik niet...

Maar er wordt aan je gedacht wat voor weer het ook is.

Da's fijn om te weten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 10:06
 
JOSINA022 schreef:
Nah Frank, niemand had er Volente achter gezet hoor Smiley met dichtgeplakte mond

Dan nog betekent Deo 'God' Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 10:09
 
FRANKT627 schreef:
Dan nog betekent Deo 'God' Knipoog smiley

Ja, da's waar, maar hoe zit dat dan met het woord deo..dorant Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 10:15
 
JOSINA022 schreef:
Ja, da's waar, maar hoe zit dat dan met het woord deo..dorant Smiley die vol vragen zit

Boze smiley het is nu niet omdat je in het ziekenhuis ligt dat je plots hele moeilijke vragen moet stellen...

Pfff, haar laptop meenemen naar het ziekenhuis...waar gaat het heen, waar gaat het heen... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 10:18
 
ERIKA129 schreef:
Grrrrrrrrrr wilde ik vanmiddag een mede cm lid opzoeken in het ziekenhuis met een vrachtwagen deo en drop hebik migraine Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Zeer slecht moment zeer slechte timing Gefrustreerde smiley

Toe Erika, probeer maar te gaan naar Josina...doe het ook voor ons...ze begint al moeilijke vragen te stellen en wie weet wat krijgen we nog op ons bord van haar... Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 10:40
 
JOSINA022 schreef:
Ja, da's waar, maar hoe zit dat dan met het woord deo..dorant Smiley die vol vragen zit

als Deo God betekent...en doro..gift...
kan het een gift van God zijn? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 10:47
 
tjonge, wat zijn jullie diep gezakt zeg. Te denken dat deodorant geur van God betekent..

Het woord bestaat uit twee onderdelen: (Latijn) betekent weg, af.
en odor wat geur betekent. Dus het woord betekent gewoon weg geur....als je nog preciezer wilt zijn, neem je de uitgang ant en dan kom je tot de volgende vertaling: datgene wat de geur verdrijft...


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 31 augustus 2011, 10:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2731 2732 2733 2734 2735 2736 2737 ... 6194 Volgende
Pagina 2734 van 6194