
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 21:36
|
|
|
|
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar zus van hannah, 41 jaar, regio 0180 Josina022, 41 jaar, regio 030 Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer) nel833, 50 jaar, regio 071 Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (indien vervoer) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)
jonasveve, 51 jaar, regio 070 frankt627, 47 jaar, regio 076 hanskamp, 38 jaar, regio 0521 wimgroen841, 55 jaar, regio 0318 jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar kwispel011, 66 jaar, regio 0172 thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud) marcel188 ,45jaar ,regio075. Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud) johan209, 36 jaar, regio 073
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 21:42
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Neem een lekker appeltje of zo, Hannah.
In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?
Thomas, geen kromme tenen... |
de laptop viel ook niet op mijn tenen, thomas; hij viel UIT........
(en appeltjes zijn onbetaalbaar denk ik?)
@frank; mijn mond staat nooit stil hoor frank, haha @chatuliem; een teken dat mijn meisje nodig op bed gelegt wilde worden? @herman; hoe wilde je dat voor elkaar krijgen dan, herman? @annette; eindelijk......iemand die me begrijpt........!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 31 augustus 2011, 21:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 21:45
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 18 september 2011, 11:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 21:55
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | 1 roos zegt meer dan 1000 woorden |
Die grote roos heeft sterkere geur dan deodorant
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 21:57
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | de laptop viel ook niet op mijn tenen, thomas; hij viel UIT........
(en appeltjes zijn onbetaalbaar denk ik?)
@frank; mijn mond staat nooit stil hoor frank, haha @chatuliem; een teken dat mijn meisje nodig op bed gelegt wilde worden? @herman; hoe wilde je dat voor elkaar krijgen dan, herman? @annette; eindelijk......iemand die me begrijpt........!! |
Is je bloeddruk niet te hoog?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 22:05
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hallo allemaal; zaterdag 19 november hopen we met elkaar naar strand scheveningen te gaan.
we willlen om half 3 verzamelen bij de inrit van parkeerplaats zwarte pad; het parkeren is hier gratis.
hieronder volgt het adres van de parkeerplaats, voor je tom-tom; Zwarte Pad 2586 HZ Scheveningen
vanaf half drie drinken we op de parkeerplaats koffie uit eigen thermoskan, om dan rond een uur of drie naar het strand te gaan lopen.
aangezien we bij het vorige strand-uitje (vervelend genoeg) mensen mis zijn gelopen, wil ik je vragen het startpunt goed in je op te nemen, en eventueel even uit te printen. kun je ons niet vinden, dan kun je contact opnemen met VISSER via zijn mobiel; 06 25 31 59 92
aan het strand zien we wel hoe het loopt; misschien gaan er mensen een wandeling maken, gaan er een aantal de boulevard op, en een aantal zandkastelen bouwen................we kijken wel; ik stel voor dat ieder doet waar hij/zij zin in heeft, net als we op de picknicks doen...............just feel free........
tegen etenstijd willen we met degenen die nog geen zin hebben naar huis te gaan, eten bij binky beer Strandweg 11F 2586 JK Scheveningen
hieronder de link van het restaurant; http://www.beren.nl/contact/locatie/13/Scheveningen
omdat het in het verleden is voorgekomen dat kosten achteraf zouden worden gedeeld, maar een aantal mensen "geen geld bij zich had" stel ik voor dat iedereen een persoonlijke rekening krijgt. dit geeft gelijk ook mensen met een wat minder goed gevulde beurs de kans om low-budget te eten, en lijkt me het duidelijkst voor iedereen.
mocht je vragen hebben dan kun je terecht bij VISSER279, die zo vriendelijk is de organisatie van dit uitje op zich te nemen. als je op onderstaande link klikt, kom je automatisch op zijn profiel uit; http://www.christianmatch.nl/profiel.php?profielID=41757
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 jaar tink100, 43 jaar regio, 072 Marian096, 49 jaar, regio 0184 maria576 ???
visser278, 44 jaar, regio 0113 herman338, 49 jaar, regio 078 hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 mario216 38 jaar, regio 0180 (o.v.)
ik hoop op veel gezelligheid; succes met de organisatie, visser!!  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 22:20
|
|
|
|
Niet zo brutaal Mario.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 22:29
|
|
|
|
En nu vindt W-tje jou niet meer lief , Mario!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 22:32
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En nu vindt W-tje jou niet meer lief , Mario! 
|
Dan moet er meer gebeuren Visser....... , je weet.....ik heb een zwak voor hem......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 22:52
|
|
|
|
De hele dag op bed.... Maar dat resulteerde gisteren nacht dat ik elk uur zag op de klok... Dus nu maar even eruit... Echinaforce slikken is een probaat middel...alleen voor mij een ramp want er zit alcohol in...maar het helpt wel.... Keukenrol en papieren zakdoeken slinken goed... Maar oke..het kan slechter en hoop dat elke dag beter wordt...
HATSJIE...HATSJOE!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 23:11
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | De hele dag op bed.... Maar dat resulteerde gisteren nacht dat ik elk uur zag op de klok... Dus nu maar even eruit... Echinaforce slikken is een probaat middel...alleen voor mij een ramp want er zit alcohol in...maar het helpt wel.... Keukenrol en papieren zakdoeken slinken goed... Maar oke..het kan slechter en hoop dat elke dag beter wordt...
HATSJIE...HATSJOE!!!!! |
'k zou nog maar een paracetamolletje extra pakken Zeeland. Zaterdag moet je wel fit zijn he!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 23:13
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 'k zou nog maar een paracetamolletje extra pakken Zeeland. Zaterdag moet je wel fit zijn he!  |
voila
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 31 augustus 2011, 23:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 23:14
|
|
|
|
Josina,
Heel veel sterkte met alles, hoop dat het snel weer beter met je mag gaan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 23:22
|
|
|
|
HANNAH810 schreef: hallo allemaal; zaterdag 19 november hopen we met elkaar naar strand scheveningen te gaan.
we willlen om half 3 verzamelen bij de inrit van parkeerplaats zwarte pad; het parkeren is hier gratis.
hieronder volgt het adres van de parkeerplaats, voor je tom-tom; Zwarte Pad 2586 HZ Scheveningen
vanaf half drie drinken we op de parkeerplaats koffie uit eigen thermoskan, om dan rond een uur of drie naar het strand te gaan lopen.
aangezien we bij het vorige strand-uitje (vervelend genoeg) mensen mis zijn gelopen, wil ik je vragen het startpunt goed in je op te nemen, en eventueel even uit te printen. kun je ons niet vinden, dan kun je contact opnemen met VISSER via zijn mobiel; 06 25 31 59 92
aan het strand zien we wel hoe het loopt; misschien gaan er mensen een wandeling maken, gaan er een aantal de boulevard op, en een aantal zandkastelen bouwen................we kijken wel; ik stel voor dat ieder doet waar hij/zij zin in heeft, net als we op de picknicks doen...............just feel free........
tegen etenstijd willen we met degenen die nog geen zin hebben naar huis te gaan, eten bij binky beer Strandweg 11F 2586 JK Scheveningen
hieronder de link van het restaurant; http://www.beren.nl/contact/locatie/13/Scheveningen
omdat het in het verleden is voorgekomen dat kosten achteraf zouden worden gedeeld, maar een aantal mensen "geen geld bij zich had" stel ik voor dat iedereen een persoonlijke rekening krijgt. dit geeft gelijk ook mensen met een wat minder goed gevulde beurs de kans om low-budget te eten, en lijkt me het duidelijkst voor iedereen.
mocht je vragen hebben dan kun je terecht bij VISSER279, die zo vriendelijk is de organisatie van dit uitje op zich te nemen. als je op onderstaande link klikt, kom je automatisch op zijn profiel uit; http://www.christianmatch.nl/profiel.php?profielID=41757
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 jaar tink100, 43 jaar regio, 072 Marian096, 49 jaar, regio 0184 maria576, 46 jaar, regio 038
visser278, 44 jaar, regio 0113 herman338, 49 jaar, regio 078 hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 mario216 38 jaar, regio 0180 (o.v.)
ik hoop op veel gezelligheid; succes met de organisatie, visser!!
Laatst aangepast door
|
MARIA576
|
op donderdag 1 september 2011, 00:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 23:23
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 'k zou nog maar een paracetamolletje extra pakken Zeeland. Zaterdag moet je wel fit zijn he!  |
Er is al heel wat paracetamol verdwenen..maar ja je moet met verkoudheid toch maar de natuur zijn gang laten gaan..
Enne...zie je hoe nieuwsgierig ze zijn hier????? Erg he??? En een oplettende lezer zou het toch moeten weten he??? We hebben er geen geheim van gemaakt he?
Laat ze in die waan!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 23:34
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Er is al heel wat paracetamol verdwenen..maar ja je moet met verkoudheid toch maar de natuur zijn gang laten gaan..
Enne...zie je hoe nieuwsgierig ze zijn hier????? Erg he??? En een oplettende lezer zou het toch moeten weten he??? We hebben er geen geheim van gemaakt he?
Laat ze in die waan!!!! |
Ik nieuwsgierig Ik heb het niet gelezen hoor
Beterschap, levertraan helpt heel goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 23:38
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Er is al heel wat paracetamol verdwenen..maar ja je moet met verkoudheid toch maar de natuur zijn gang laten gaan..
Enne...zie je hoe nieuwsgierig ze zijn hier????? Erg he??? En een oplettende lezer zou het toch moeten weten he??? We hebben er geen geheim van gemaakt he?
Laat ze in die waan!!!! |
Heel mooi geschreven ..... klopt precies. Maar nu moet ik eigenlijk naar het topic "mooiste moment"want ik weet nu zeker dat onze Belg zich suf gaat zoeken wat er nu zaterdag te doen is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 23:39
|
|
|
|
Al wat gevonden, Frankie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 23:45
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Heel mooi geschreven ..... klopt precies. Maar nu moet ik eigenlijk naar het topic "mooiste moment"want ik weet nu zeker dat onze Belg zich suf gaat zoeken wat er nu zaterdag te doen is.  |
Gewoon suf laten zoeken!!!! Ligt eraan of het koud wordt of niet... Maar ja ben uitgenodigd voor het eten savonds... Moet er nu nog niet aan denken....totaal geen zin... Maar ja we wachten af...is nog geen zaterdag!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 23:59
|
|
|
|
Het is zo zwart buiten geen zon, geen maan, geen regen, geen wind Saai weer is dat
Het is alles zo stil
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 00:08
|
|
|
|
Hoi Steentje,
Van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Dat je zooooooo grote meid mag worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
Berichten: 1181
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 00:08
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Hier heb je gelijk in. Maar ik denk ook niet dat dit het punt is. Ik vraag me af(als je mn vorige reactie leest) Hoe je dan Jezus voorbeeld van die tollenaar uitlegt. Jij geeft aan niet te begrijpen dat mensen blijven hangen in hun schuldbesef en zonden daar ze toch al lang gered zijn. Dan lees ik hier bij de tollenaar het voorbeeld van Jezus zelf, hoe Hij blijkbaar de relatie tussen God en mens wil zien. Dan zie ik bij de tollenaar dus wel degelijk schuldbesef, en het last hebben van zijn zonden. Ik vraag me dan af hoe je dit dan uitlegt als je van mening bent dat we ons vrij mogen voelen zonder schuldbesef tov God omdat we toch gered zijn. Misschien zeg ik het een beetje krom, maar naar mijn idee is dat dan tegenstrijdig aan wat Jezus aangeeft. |
Eigenlijk ben ik wel heel erg benieuwd naar je reactie Chat. Niet reageren zou betekenen dat je het met me eens bent(wat ik me niet voor kan stellen) maar het niet wil zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 01:08
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Al wat gevonden, Frankie?  |
Ik zoek niet meer. Gelukkig ben ik niet nieuwsgierig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 07:14
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | HANNAH810 schreef: hallo allemaal; zaterdag 19 november hopen we met elkaar naar strand scheveningen te gaan.
we willlen om half 3 verzamelen bij de inrit van parkeerplaats zwarte pad; het parkeren is hier gratis.
hieronder volgt het adres van de parkeerplaats, voor je tom-tom; Zwarte Pad 2586 HZ Scheveningen
vanaf half drie drinken we op de parkeerplaats koffie uit eigen thermoskan, om dan rond een uur of drie naar het strand te gaan lopen.
aangezien we bij het vorige strand-uitje (vervelend genoeg) mensen mis zijn gelopen, wil ik je vragen het startpunt goed in je op te nemen, en eventueel even uit te printen. kun je ons niet vinden, dan kun je contact opnemen met VISSER via zijn mobiel; 06 25 31 59 92
aan het strand zien we wel hoe het loopt; misschien gaan er mensen een wandeling maken, gaan er een aantal de boulevard op, en een aantal zandkastelen bouwen................we kijken wel; ik stel voor dat ieder doet waar hij/zij zin in heeft, net als we op de picknicks doen...............just feel free........
tegen etenstijd willen we met degenen die nog geen zin hebben naar huis te gaan, eten bij binky beer Strandweg 11F 2586 JK Scheveningen
hieronder de link van het restaurant; http://www.beren.nl/contact/locatie/13/Scheveningen
omdat het in het verleden is voorgekomen dat kosten achteraf zouden worden gedeeld, maar een aantal mensen "geen geld bij zich had" stel ik voor dat iedereen een persoonlijke rekening krijgt. dit geeft gelijk ook mensen met een wat minder goed gevulde beurs de kans om low-budget te eten, en lijkt me het duidelijkst voor iedereen.
mocht je vragen hebben dan kun je terecht bij VISSER279, die zo vriendelijk is de organisatie van dit uitje op zich te nemen. als je op onderstaande link klikt, kom je automatisch op zijn profiel uit; http://www.christianmatch.nl/profiel.php?profielID=41757
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 jaar tink100, 43 jaar regio, 072 Marian096, 49 jaar, regio 0184 maria576, 46 jaar, regio 038 josina022, 41 jaar, regio 030
visser278, 44 jaar, regio 0113 herman338, 49 jaar, regio 078 hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 mario216 38 jaar, regio 0180 (o.v.)
ik hoop op veel gezelligheid; succes met de organisatie, visser!! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 07:16
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik zoek niet meer. Gelukkig ben ik niet nieuwsgierig...  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 07:17
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | 1 roos zegt meer dan 1000 woorden |
Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 07:18
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Die grote roos heeft sterkere geur dan deodorant  |
Uitgeprobeerd zeker?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 07:19
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Josina,
Heel veel sterkte met alles, hoop dat het snel weer beter met je mag gaan! |
Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|