| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 07:34
|
|
|
|
Dat ik, via outlook, wel mail kan ontvangen, maar niet versturen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 1 september 2011, 07:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 07:48
|
|
|
|
(geweldig duidelijk, als we zo allemaal het laatste bericht copieren..........; fluitje van een cent zo, toch?)
hallo allemaal; zaterdag 19 november hopen we met elkaar naar strand scheveningen te gaan.
we willlen om half 3 verzamelen bij de inrit van parkeerplaats zwarte pad; het parkeren is hier gratis.
hieronder volgt de link naar een plattegrond en het adres van de parkeerplaats, voor je tom-tom; http://www.youropi.com/nl/scheveningen/locations/parkeerterrein-zwarte-pad-680/plattegrond Zwarte Pad 2586 HZ Scheveningen
vanaf half drie drinken we op de parkeerplaats koffie uit eigen thermoskan, om dan rond een uur of drie naar het strand te gaan lopen.
aangezien we bij het vorige strand-uitje (vervelend genoeg) mensen mis zijn gelopen, wil ik je vragen het startpunt goed in je op te nemen, en eventueel even uit te printen. kun je ons niet vinden, dan kun je contact opnemen met VISSER via zijn mobiel; 06 25 31 59 92
aan het strand zien we wel hoe het loopt; misschien gaan er mensen een wandeling maken, gaan er een aantal de boulevard op, en een aantal zandkastelen bouwen................we kijken wel; ik stel voor dat ieder doet waar hij/zij zin in heeft, net als we op de picknicks doen...............just feel free........
tegen etenstijd willen we met degenen die nog geen zin hebben naar huis te gaan, eten bij binky beer Strandweg 11F 2586 JK Scheveningen
hieronder de link van het restaurant; http://www.beren.nl/contact/locatie/13/Scheveningen
omdat het in het verleden is voorgekomen dat kosten achteraf zouden worden gedeeld, maar een aantal mensen "geen geld bij zich had" stel ik voor dat iedereen een persoonlijke rekening krijgt. dit geeft gelijk ook mensen met een wat minder goed gevulde beurs de kans om low-budget te eten, en lijkt me het duidelijkst voor iedereen.
mocht je vragen hebben dan kun je terecht bij VISSER279, die zo vriendelijk is de organisatie van dit uitje op zich te nemen. als je op onderstaande link klikt, kom je automatisch op zijn profiel uit; http://www.christianmatch.nl/profiel.php?profielID=41757
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 jaar tink100, 43 jaar regio, 072 Marian096, 49 jaar, regio 0184 maria576, 46 jaar, regio 038 josina022, 41 jaar, regio 030
visser278, 44 jaar, regio 0113 herman338, 49 jaar, regio 078 hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 mario216 38 jaar, regio 0180 (o.v.)
ik hoop op veel gezelligheid; succes met de organisatie, visser!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 1 september 2011, 08:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 08:18
|
|
|
|
|
ik kan alleen mee als ik vrij heb, en aangezien ik mijn rooster nog niet weet kan ik dus alleen ondervoorbehoud mee.....dat horen jullie dus nog...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 08:25
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik zoek niet meer. Gelukkig ben ik niet nieuwsgierig...  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 08:41
|
|
|
|
Wij hebben hier weer een heerlijke zon en geen wolkje in de sky
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 08:48
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wij hebben hier weer een heerlijke zon en geen wolkje in de sky  |
Saaaaaaaaaaaaaaaai
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 08:50
|
|
|
|
Niets zo veranderlijk als
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 08:55
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Niets zo veranderlijk als  |
...als een vrouw, inderdaad. of zoals men het in het Latijn zegt: Varium et mutabele semper femina. Voila...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 08:57
|
|
|
|
ik begrijp jullie verbazing niet hoor...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 1 september 2011, 08:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 08:59
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Saaaaaaaaaaaaaaaai  |
Ik kan me best voorstellen dat het saai is om daar in het ziekenhuis te zijn terwijl het daar ook nog eens regent of grijs is...
Gelukkig hebben wij hier de zon weeral...en vrolijk fluitende vogeltjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:00
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dat ik, via outlook, wel mail kan ontvangen, maar niet versturen  |
het is spijtig dat je postings op CM ook niet via de outlook moeten gebeuren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik kan me best voorstellen dat het saai is om daar in het ziekenhuis te zijn terwijl het daar ook nog eens regent of grijs is...
Gelukkig hebben wij hier de zon weeral...en vrolijk fluitende vogeltjes  |
En dan kom je nog niet eens dat zonnetje delen? Flauw van je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:03
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En dan kom je nog niet eens dat zonnetje delen? Flauw van je  |
Pfff, je mag toch niet buiten gaan spelen...dan kan de zon maar beter hier blijven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | het is spijtig dat je postings op CM ook niet via de outlook moeten gebeuren... |
Da's nog eens een slechtste moment van de dag hè
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Pfff, je mag toch niet buiten gaan spelen...dan kan de zon maar beter hier blijven...  |
Alsof ik er binnen niet van kan genieten, hebberd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:05
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Da's nog eens een slechtste moment van de dag hè  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:06
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Alsof ik er binnen niet van kan genieten, hebberd  |
Je moet goed rusten...leg die laptop maar opzij en slaap maar wat...en slapen wanneer er zon is gaat niet goed...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:10
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | 1 roos zegt meer dan 1000 woorden |
wat dan? Een roos heeft toch ook prikkers en die op jouw foto is nat. Bedoel je daar soms iets mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:12
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | ik kan alleen mee als ik vrij heb, en aangezien ik mijn rooster nog niet weet kan ik dus alleen ondervoorbehoud mee.....dat horen jullie dus nog... |
Uiteindelijk gaat toch iedereen onder voorbehoud mee. Ook al staat (OV) niet achter de naam... 
Als ik nu zeg dat ik niet meega is dat ook onder voorbehoud...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 1 september 2011, 09:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Je moet goed rusten...leg die laptop maar opzij en slaap maar wat...en slapen wanneer er zon is gaat niet goed...  |
De broeder hier is veeeeeeeeeeel liever hoor, van hem hoef ik niet te slapen, dus stuur nou maar gewoon een beetje zon
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 1 september 2011, 09:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:52
|
|
|
|
Hannah, mag ik Visser ook zo even belllen op zijn mobiel nu zijn nummer op het forum staat Kan ik even zeggen dat hij zich moet gedragen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:54
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | De broeder hier is veeeeeeeeeeel liever hoor, van hem hoef ik niet te slapen, dus stuur nou maar gewoon een beetje zon  |
Die gast heeft een verzorgende en geen opvoedende taak. Dit zeg ik terwijl de zon ons hier echt verwend...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Die gast heeft een verzorgende en geen opvoedende taak. Dit zeg ik terwijl de zon ons hier echt verwend...  |
Geef nou maar gewoon toe dat je niets wilt weggeven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 10:01
|
|
|
|
Nieuwe maand nieuwe zon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 10:03
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Nieuwe maand nieuwe zon  |
Voor Frank ja, maar hij wil niet delen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 10:05
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Uitgeprobeerd zeker?  |
Door dikke schuld van die roos ben ik nu verkouden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 10:07
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Voor Frank ja, maar hij wil niet delen |
Belgen zijn niet zo gierig, wel dom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 10:09
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Door dikke schuld van die roos ben ik nu verkouden  | sorry hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 10:14
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...als een vrouw, inderdaad. of zoals men het in het Latijn zegt: Varium et mutabele semper femina. Voila... |
Daar wordt mee bedoeld dat vrouwen flexibel zijn Lief dat je dat waardeert
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 11:19
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Belgen zijn niet zo gierig, wel dom  |
Heb ik al gezegd dat het hier echt stralend weer is? Ook in België hebben ze zo'n mooi weer als hier in Hoeven. Net nu de kinderen, na 2 maanden vakantie, hun eerste schooldag hebben...
|
|
| Naar boven |
|
|