ChristianMatch
 


Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2735 2736 2737 2738 2739 2740 2741 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 07:34
 
Dat ik, via outlook, wel mail kan ontvangen, maar niet versturen Boze smiley Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
JOSINA022
op donderdag 1 september 2011, 07:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 07:48
 
(geweldig duidelijk, als we zo allemaal het laatste bericht copieren..........; fluitje van een cent zo, toch?)

hallo allemaal;
zaterdag 19 november hopen we met elkaar naar strand scheveningen te gaan.

we willlen om half 3 verzamelen bij de inrit van parkeerplaats zwarte pad;
het parkeren is hier gratis.

hieronder volgt de link naar een plattegrond en het adres van de parkeerplaats, voor je tom-tom;
http://www.youropi.com/nl/scheveningen/locations/parkeerterrein-zwarte-pad-680/plattegrond
Zwarte Pad
2586 HZ
Scheveningen


vanaf half drie drinken we op de parkeerplaats koffie uit eigen thermoskan, om dan rond een uur of drie naar het strand te gaan lopen.

aangezien we bij het vorige strand-uitje (vervelend genoeg) mensen mis zijn gelopen, wil ik je vragen het startpunt goed in je op te nemen, en eventueel even uit te printen.
kun je ons niet vinden, dan kun je contact opnemen met VISSER via zijn mobiel; 06 25 31 59 92

aan het strand zien we wel hoe het loopt; misschien gaan er mensen een wandeling maken, gaan er een aantal de boulevard op, en een aantal zandkastelen bouwen................we kijken wel;
ik stel voor dat ieder doet waar hij/zij zin in heeft, net als we op de picknicks doen...............just feel free........

tegen etenstijd willen we met degenen die nog geen zin hebben naar huis te gaan, eten bij
binky beer
Strandweg 11F
2586 JK
Scheveningen

hieronder de link van het restaurant;
http://www.beren.nl/contact/locatie/13/Scheveningen


omdat het in het verleden is voorgekomen dat kosten achteraf zouden worden gedeeld, maar een aantal mensen "geen geld bij zich had" stel ik voor dat iedereen een persoonlijke rekening krijgt. dit geeft gelijk ook mensen met een wat minder goed gevulde beurs de kans om low-budget te eten, en lijkt me het duidelijkst voor iedereen.

mocht je vragen hebben dan kun je terecht bij VISSER279, die zo vriendelijk is de organisatie van dit uitje op zich te nemen.
als je op onderstaande link klikt, kom je automatisch op zijn profiel uit;
http://www.christianmatch.nl/profiel.php?profielID=41757


voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 jaar
tink100, 43 jaar regio, 072
Marian096, 49 jaar, regio 0184
maria576, 46 jaar, regio 038
josina022, 41 jaar, regio 030

visser278, 44 jaar, regio 0113
herman338, 49 jaar, regio 078
hanskamp186, 39 jaar, regio 0521
mario216 38 jaar, regio 0180 (o.v.)


ik hoop op veel gezelligheid;
succes met de organisatie, visser!!


Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 1 september 2011, 08:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 08:18
 
ik kan alleen mee als ik vrij heb, en aangezien ik mijn rooster nog niet weet kan ik dus alleen ondervoorbehoud mee.....dat horen jullie dus nog...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 08:25
 
FRANKT627 schreef:
Ik zoek niet meer. Gelukkig ben ik niet nieuwsgierig... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 08:41
 
Wij hebben hier weer een heerlijke zon en geen wolkje in de sky Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 08:48
 
FRANKT627 schreef:
Wij hebben hier weer een heerlijke zon en geen wolkje in de sky Coole smiley met zonnebril

Saaaaaaaaaaaaaaaai Smiley met dichtgeplakte mond Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 08:50
 
ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Niets zo veranderlijk als Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 08:55
 
JOSINA022 schreef:
Niets zo veranderlijk als Smiley met dichtgeplakte mond

...als een vrouw, inderdaad. of zoals men het in het Latijn zegt: Varium et mutabele semper femina. Voila...Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 08:57
 
ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Boze smiley ik begrijp jullie verbazing niet hoor...


Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 1 september 2011, 08:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 08:59
 
JOSINA022 schreef:
Saaaaaaaaaaaaaaaai Smiley met dichtgeplakte mond Slapende smiley

Ik kan me best voorstellen dat het saai is om daar in het ziekenhuis te zijn terwijl het daar ook nog eens regent of grijs is...

Gelukkig hebben wij hier de zon weeral...en vrolijk fluitende vogeltjes Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:00
 
JOSINA022 schreef:
Dat ik, via outlook, wel mail kan ontvangen, maar niet versturen Boze smiley Gefrustreerde smiley

Boze smiley het is spijtig dat je postings op CM ook niet via de outlook moeten gebeuren...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:02
 
FRANKT627 schreef:
Ik kan me best voorstellen dat het saai is om daar in het ziekenhuis te zijn terwijl het daar ook nog eens regent of grijs is...

Gelukkig hebben wij hier de zon weeral...en vrolijk fluitende vogeltjes Lachende smiley

En dan kom je nog niet eens dat zonnetje delen? Geschokte, onthutste smiley Flauw van je Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:03
 
JOSINA022 schreef:
En dan kom je nog niet eens dat zonnetje delen? Geschokte, onthutste smiley Flauw van je Boze smiley

Pfff, je mag toch niet buiten gaan spelen...dan kan de zon maar beter hier blijven... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:03
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley het is spijtig dat je postings op CM ook niet via de outlook moeten gebeuren...

Da's nog eens een slechtste moment van de dag hè Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:04
 
FRANKT627 schreef:
Pfff, je mag toch niet buiten gaan spelen...dan kan de zon maar beter hier blijven... Coole smiley met zonnebril

Alsof ik er binnen niet van kan genieten, hebberd Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:05
 
JOSINA022 schreef:
Da's nog eens een slechtste moment van de dag hè Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:06
 
JOSINA022 schreef:
Alsof ik er binnen niet van kan genieten, hebberd Boze smiley

Je moet goed rusten...leg die laptop maar opzij en slaap maar wat...en slapen wanneer er zon is gaat niet goed... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:10
 
MARISKA601 schreef:
1 roos zegt meer dan 1000 woorden

Verraste, verbaasde smiley wat dan? Een roos heeft toch ook prikkers en die op jouw foto is nat. Bedoel je daar soms iets mee Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:12
 
TINK100 schreef:
ik kan alleen mee als ik vrij heb, en aangezien ik mijn rooster nog niet weet kan ik dus alleen ondervoorbehoud mee.....dat horen jullie dus nog...

Uiteindelijk gaat toch iedereen onder voorbehoud mee. Ook al staat (OV) niet achter de naam... Knipoog smiley

Als ik nu zeg dat ik niet meega is dat ook onder voorbehoud...


Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 1 september 2011, 09:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:51
 
FRANKT627 schreef:
Je moet goed rusten...leg die laptop maar opzij en slaap maar wat...en slapen wanneer er zon is gaat niet goed... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De broeder hier is veeeeeeeeeeel liever hoor, van hem hoef ik niet te slapen, dus stuur nou maar gewoon een beetje zon Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
JOSINA022
op donderdag 1 september 2011, 09:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:52
 
Hannah, mag ik Visser ook zo even belllen op zijn mobiel nu zijn nummer op het forum staat Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Kan ik even zeggen dat hij zich moet gedragen...... Engeltje smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:54
 
JOSINA022 schreef:
De broeder hier is veeeeeeeeeeel liever hoor, van hem hoef ik niet te slapen, dus stuur nou maar gewoon een beetje zon Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Die gast heeft een verzorgende en geen opvoedende taak. Dit zeg ik terwijl de zon ons hier echt verwend... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:56
 
FRANKT627 schreef:
Die gast heeft een verzorgende en geen opvoedende taak. Dit zeg ik terwijl de zon ons hier echt verwend... Lachende smiley

Geef nou maar gewoon toe dat je niets wilt weggeven Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 10:01
 
Nieuwe maand nieuwe zon Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 10:03
 
HERMAN388 schreef:
Nieuwe maand nieuwe zon Coole smiley met zonnebril

Voor Frank ja, maar hij wil niet delenHuilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 10:05
 
JOSINA022 schreef:
Uitgeprobeerd zeker? Gefrustreerde smiley

Door dikke schuld van die roos ben ik nu verkouden Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 10:07
 
JOSINA022 schreef:
Voor Frank ja, maar hij wil niet delenHuilende smiley, smiley in tranen

Belgen zijn niet zo gierig, wel dom Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 10:09
 
HERMAN388 schreef:
Door dikke schuld van die roos ben ik nu verkouden Boze smiley
sorry hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 10:14
 
FRANKT627 schreef:
...als een vrouw, inderdaad. of zoals men het in het Latijn zegt: Varium et mutabele semper femina. Voila...Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Daar wordt mee bedoeld dat vrouwen flexibel zijn Clown smiley Lief dat je dat waardeert Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 11:19
 
HERMAN388 schreef:
Belgen zijn niet zo gierig, wel dom Smiley met dichtgeplakte mond


Heb ik al gezegd dat het hier echt stralend weer is?
Ook in België hebben ze zo'n mooi weer als hier in Hoeven. Net nu de kinderen, na 2 maanden vakantie, hun eerste schooldag hebben...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2735 2736 2737 2738 2739 2740 2741 ... 6194 Volgende
Pagina 2738 van 6194