| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 11:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Heb ik al gezegd dat het hier echt stralend weer is? Ook in België hebben ze zo'n mooi weer als hier in Hoeven. Net nu de kinderen, na 2 maanden vakantie, hun eerste schooldag hebben... |
En jij denkt dat je de enige bent met zon??? Nou mooi niet Hier een lekker stralend zonnetje en nu de pien in het koppie bijna weg is mag ik er van genieten Sorry Josina had er graag samen van genoten ik wil wel delen hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 11:57
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Daar wordt mee bedoeld dat vrouwen flexibel zijn Lief dat je dat waardeert  |
Echt wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 11:58
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Door dikke schuld van die roos ben ik nu verkouden  |
Pffffffff watje die roos is voor Utrecht ja! hoe kan jij er nu last van hebben Mannen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 12:00
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | het is spijtig dat je postings op CM ook niet via de outlook moeten gebeuren... |
Wat is die man toch lief voor een zieke vrouw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 12:43
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Eigenlijk ben ik wel heel erg benieuwd naar je reactie Chat. Niet reageren zou betekenen dat je het met me eens bent(wat ik me niet voor kan stellen) maar het niet wil zeggen  | Sommige mensen schilderen in mijn ogen een verkeerd beeld van tollenaar. Een tollenaar staat voor hen als iemand die nederig genoeg was Jezus aan te nemen, in tegenstelling tot de Farizeeërs, die gekenmerkt worden door hun hoogmoed. Maar zo'n voorstelling van zaken is niet in overeenstemming met de werkelijkheid. Tollenaars waren belastinginners, die zich er niet voor schaamden om zoveel geld te vragen, dat ze er rijk van werden. Het feit dat er enkelen waren, die hun hart aan Jezus gaven, betekent dat niet dat de hele groep meteen "goed" is. Ik vind het daarom te ver gaan om een positief beeld van tollenaars neer te zetten, het gaat hier slechts om enkelingen.
Verder gaand op je reactie: vrijheid zonder schuldbesef. Eerlijk gezegd denk ik dat beide mogelijk is. Vrijheid betekent niets zolang je niet beseft waarvan je bevrijd bent. Het gaat hand in hand samen denk ik. We mogen als bevrijde zondaars in Zijn aanwezigheid komen.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 1 september 2011, 13:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:10
|
|
|
|
Tsjonge tjonge
is het nou "hittegolf"? Vanmorgen heb ik winterkleren aangetrokken, omdat nu de maand met R is. Dat is nogal te vroeg. Terug naar boven en nazomerkleding omgekleed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:13
|
|
|
|
Pepernoten zijn weer in de handel.
Het is tijd om te gooien op de pn Want eikels en kastanjes vallen weer van de takken!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:16
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Pffffffff watje die roos is voor Utrecht ja! hoe kan jij er nu last van hebben Mannen  |
Mannen hebben enorme sterk reukorganen dan de vrouwen zo blijkt uit de onderzoek. snif snif snif
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:18
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wat is die man toch lief voor een zieke vrouw  |
IK weet niet of hij verpleegbroeder is, misschien is hij vermomd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:23
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wat is die man toch lief voor een zieke vrouw  |
pffff, wat haalt het uit dat je lief bent...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JAZZ674
|
Berichten: 1
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:25
|
|
|
|
|
het is moeilijk, je moet dan in de relatie jezelf niet vergeten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:38
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Echt wel  |
Geen reactie, Erika, betekent dat dan Frank ons gelijk geeft?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:44
|
|
|
|
| JAZZ674 schreef: | | het is moeilijk, je moet dan in de relatie jezelf niet vergeten. |
Uit ervaring weet ik dat het idd heel moeilijk is. Zeker wanneer er ook nog andere problematiek meespeelt en ook een moeilijk karakter er achter zit.
Ik ging idd mijzelf aan de kant zetten, maar trok het op een gegeven moment niet meer en moest toen echt een punt achter de relatie zetten.
Hoewel ik uiteindelijk vooral gestruikeld ben over alle problematiek daaromheen en ook zijn karakter. Was het alleen zijn autisme geweest, dan had ik het nog wel volgehouden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:46
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Pffffffff watje die roos is voor Utrecht ja! hoe kan jij er nu last van hebben Mannen  |
En ze geloven nog echt ook dat ze zielig zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:49
|
|
|
|
[quote=CHATULIEM619] Verder gaand op je reactie: vrijheid zonder schuldbesef. Eerlijk gezegd denk ik dat beide mogelijk is. Vrijheid betekent niets zolang je niet beseft waarvan je bevrijd bent. Het gaat hand in hand samen denk ik. We mogen als bevrijde zondaars in Zijn aanwezigheid komen.[/quote]
Amen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:53
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Geen reactie, Erika, betekent dat dan Frank ons gelijk geeft?  |
Frank heeft nu zonnige middagdutje in de tuin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:54
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | En jij denkt dat je de enige bent met zon??? Nou mooi niet Hier een lekker stralend zonnetje en nu de pien in het koppie bijna weg is mag ik er van genieten Sorry Josina had er graag samen van genoten ik wil wel delen hoor  |
Dank je wel hoor, van jou kan ik op aan, inmiddels schijnt hier ook het zonnetje
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 1 september 2011, 14:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:56
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En ze geloven nog echt ook dat ze zielig zijn  |
Ik zielig? ik heb prima speurneus, zo goed kan ik ruiken van de verste afstand
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:58
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Hannah, mag ik Visser ook zo even belllen op zijn mobiel nu zijn nummer op het forum staat Kan ik even zeggen dat hij zich moet gedragen......  |
je zou hem even kunnen bellen of hij dat goed vind?
niks vragen joh, haha, gewoon DOEN
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | pffff, wat haalt het uit dat je lief bent...  |
Dat je op bezoek mag komen misschien en dat jij, ipv Erika, een heleboel dropjes mee mag nemen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:59
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dank je wel hoor, van jou kan ik op aan, inmiddels schijnt hier ook het zonnetje  |
Geniet ervan met enorme rozen in de zon achter de ramen, helaas je wordt niet bruin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:59
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Frank heeft nu zonnige middagdutje in de tuin  |
Ach natuurlijk...in zijn zonneschommelbank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:00
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | je zou hem even kunnen bellen of hij dat goed vind?
niks vragen joh, haha, gewoon DOEN |
Hij heeft geheime nummer, hij weet zijn nummer niet meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:02
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Geniet ervan met enorme rozen in de zon achter de ramen, helaas je wordt niet bruin  |
ben rood hè, word sowieso niet bruin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:09
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dat je op bezoek mag komen misschien en dat jij, ipv Erika, een heleboel dropjes mee mag nemen?  |
Ik dacht Bossche bollen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:10
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ach natuurlijk...in zijn zonneschommelbank  |
hij zit wel alleen met lege plek ernaast
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:11
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | ben rood hè, word sowieso niet bruin  |
verkeerde zonnecreme gesmeerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:12
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik dacht Bossche bollen  |
Is ook heeeeeeeeeelemaal goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:14
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | verkeerde zonnecreme gesmeerd  |
Nee gekkie...ben een roodharige, ik verbrand alleen maar, word dus niet bruin
|
|
| Naar boven |
|
|