ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2736 2737 2738 2739 2740 2741 2742 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 11:56
 
FRANKT627 schreef:
Heb ik al gezegd dat het hier echt stralend weer is?
Ook in België hebben ze zo'n mooi weer als hier in Hoeven. Net nu de kinderen, na 2 maanden vakantie, hun eerste schooldag hebben...

En jij denkt dat je de enige bent met zon???
Nou mooi niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hier een lekker stralend zonnetje Coole smiley met zonnebril en nu de pien in het koppie bijna weg is mag ik er van genieten Lachende smiley
Sorry Josina had er graag samen van genoten ik wil wel delen hoor Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 11:57
 
JOSINA022 schreef:
Daar wordt mee bedoeld dat vrouwen flexibel zijn Clown smiley Lief dat je dat waardeert Kussende smiley

Echt wel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 11:58
 
HERMAN388 schreef:
Door dikke schuld van die roos ben ik nu verkouden Boze smiley

Pffffffff watje die roos is voor Utrecht ja! hoe kan jij er nu last van hebben Verraste, verbaasde smiley
Mannen Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 12:00
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley het is spijtig dat je postings op CM ook niet via de outlook moeten gebeuren...

Wat is die man toch lief voor een zieke vrouw Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 12:42
 
http://youtu.be/iUiTQvT0W_0
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 12:43
 
JOLAN931 schreef:
Eigenlijk ben ik wel heel erg benieuwd naar je reactie Chat. Niet reageren zou betekenen dat je het met me eens bent(wat ik me niet voor kan stellen) maar het niet wil zeggen Knipoog smiley
Sommige mensen schilderen in mijn ogen een verkeerd beeld van tollenaar. Een tollenaar staat voor hen als iemand die nederig genoeg was Jezus aan te nemen, in tegenstelling tot de Farizeeërs, die gekenmerkt worden door hun hoogmoed.
Maar zo'n voorstelling van zaken is niet in overeenstemming met de werkelijkheid. Tollenaars waren belastinginners, die zich er niet voor schaamden om zoveel geld te vragen, dat ze er rijk van werden. Het feit dat er enkelen waren, die hun hart aan Jezus gaven, betekent dat niet dat de hele groep meteen "goed" is.
Ik vind het daarom te ver gaan om een positief beeld van tollenaars neer te zetten, het gaat hier slechts om enkelingen.

Verder gaand op je reactie: vrijheid zonder schuldbesef. Eerlijk gezegd denk ik dat beide mogelijk is. Vrijheid betekent niets zolang je niet beseft waarvan je bevrijd bent. Het gaat hand in hand samen denk ik. We mogen als bevrijde zondaars in Zijn aanwezigheid komen.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 1 september 2011, 13:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:10
 
Tsjonge tjonge

is het nou "hittegolf"? Coole smiley met zonnebril
Vanmorgen heb ik winterkleren aangetrokken, omdat nu de maand met R
is.
Dat is nogal te vroeg.
Terug naar boven en nazomerkleding omgekleed. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:13
 
Pepernoten zijn weer in de handel.

Het is tijd om te gooien op de pn
Want eikels en kastanjes vallen weer van de takken!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:16
 
ERIKA129 schreef:
Pffffffff watje die roos is voor Utrecht ja! hoe kan jij er nu last van hebben Verraste, verbaasde smiley
Mannen Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Mannen hebben enorme sterk reukorganen dan de vrouwen zo blijkt uit de onderzoek.
snif snif snif Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:18
 
ERIKA129 schreef:
Wat is die man toch lief voor een zieke vrouw Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

IK weet niet of hij verpleegbroeder is, misschien is hij vermomd Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:23
 
ERIKA129 schreef:
Wat is die man toch lief voor een zieke vrouw Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

pffff, wat haalt het uit dat je lief bent... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JAZZ674





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:25
 
het is moeilijk, je moet dan in de relatie jezelf niet vergeten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:38
 
ERIKA129 schreef:
Echt wel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Knipoog smiley

Geen reactie, Erika, betekent dat dan Frank ons gelijk geeft? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:44
 
JAZZ674 schreef:
het is moeilijk, je moet dan in de relatie jezelf niet vergeten.

Uit ervaring weet ik dat het idd heel moeilijk is. Zeker wanneer er ook nog andere problematiek meespeelt en ook een moeilijk karakter er achter zit.

Ik ging idd mijzelf aan de kant zetten, maar trok het op een gegeven moment niet meer en moest toen echt een punt achter de relatie zetten.

Hoewel ik uiteindelijk vooral gestruikeld ben over alle problematiek daaromheen en ook zijn karakter. Was het alleen zijn autisme geweest, dan had ik het nog wel volgehouden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:46
 
ERIKA129 schreef:
Pffffffff watje die roos is voor Utrecht ja! hoe kan jij er nu last van hebben Verraste, verbaasde smiley
Mannen Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

En ze geloven nog echt ook dat ze zielig zijn Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:49
 
[quote=CHATULIEM619]
Verder gaand op je reactie: vrijheid zonder schuldbesef. Eerlijk gezegd denk ik dat beide mogelijk is. Vrijheid betekent niets zolang je niet beseft waarvan je bevrijd bent. Het gaat hand in hand samen denk ik. We mogen als bevrijde zondaars in Zijn aanwezigheid komen.[/quote]

Amen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:53
 
JOSINA022 schreef:
Geen reactie, Erika, betekent dat dan Frank ons gelijk geeft? Clown smiley


Frank heeft nu zonnige middagdutje in de tuin Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:54
 
ERIKA129 schreef:
En jij denkt dat je de enige bent met zon???
Nou mooi niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hier een lekker stralend zonnetje Coole smiley met zonnebril en nu de pien in het koppie bijna weg is mag ik er van genieten Lachende smiley
Sorry Josina had er graag samen van genoten ik wil wel delen hoor Clown smiley

Dank je wel hoor, van jou kan ik op aan, inmiddels schijnt hier ook het zonnetje Kussende smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op donderdag 1 september 2011, 14:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:56
 
JOSINA022 schreef:
En ze geloven nog echt ook dat ze zielig zijn Gefrustreerde smiley

Ik zielig? ik heb prima speurneus, zo goed kan ik ruiken van de verste afstand Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:58
 
WILLEMIJN232 schreef:
Hannah, mag ik Visser ook zo even belllen op zijn mobiel nu zijn nummer op het forum staat Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Kan ik even zeggen dat hij zich moet gedragen...... Engeltje smiley Clown smiley

je zou hem even kunnen bellen of hij dat goed vind? Engeltje smiley

niks vragen joh, haha, gewoon DOEN Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:58
 
FRANKT627 schreef:
pffff, wat haalt het uit dat je lief bent... Boze smiley

Dat je op bezoek mag komen misschien Engeltje smiley en dat jij, ipv Erika, een heleboel dropjes mee mag nemen? Kwijlende smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:59
 
JOSINA022 schreef:
Dank je wel hoor, van jou kan ik op aan, inmiddels schijnt hier ook het zonnetje Kussende smiley

Geniet ervan met enorme rozen in de zon achter de ramen, helaas je wordt niet bruin Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 14:59
 
HERMAN388 schreef:
Frank heeft nu zonnige middagdutje in de tuin Coole smiley met zonnebril

Ach natuurlijk...in zijn zonneschommelbank Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:00
 
HANNAH810 schreef:
je zou hem even kunnen bellen of hij dat goed vind? Engeltje smiley

niks vragen joh, haha, gewoon DOEN Lachende smiley met blinkend witte tanden

Hij heeft geheime nummer, hij weet zijn nummer niet meer Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:02
 
HERMAN388 schreef:
Geniet ervan met enorme rozen in de zon achter de ramen, helaas je wordt niet bruin Knipoog smiley

ben rood hè, word sowieso niet bruin Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:09
 
JOSINA022 schreef:
Dat je op bezoek mag komen misschien Engeltje smiley en dat jij, ipv Erika, een heleboel dropjes mee mag nemen? Kwijlende smiley Kussende smiley


Ik dacht Bossche bollen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:10
 
JOSINA022 schreef:
Ach natuurlijk...in zijn zonneschommelbank Gefrustreerde smiley

hij zit wel alleen met lege plek ernaast Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:11
 
JOSINA022 schreef:
ben rood hè, word sowieso niet bruin Coole smiley met zonnebril

verkeerde zonnecreme gesmeerd Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:12
 
HERMAN388 schreef:
Ik dacht Bossche bollen Knipoog smiley

Is ook heeeeeeeeeelemaal goed Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:14
 
HERMAN388 schreef:
verkeerde zonnecreme gesmeerd Smiley die vol vragen zit

Nee gekkie...ben een roodharige, ik verbrand alleen maar, word dus niet bruin Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2736 2737 2738 2739 2740 2741 2742 ... 6194 Volgende
Pagina 2739 van 6194