ChristianMatch
 


Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2748 2749 2750 2751 2752 2753 2754 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:36
 
YELNIN491 schreef:
ook weer niet heel geheimzinnig he Boze smiley

Ik ben geheimzinnigheidbestand... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:36
 
Aan de zondeval ging de val van Lucifer en zijn volgelingen vooraf.
Zij waren het niet eens met de bijzondere positie die de mens ging innemen.
Vooral Lucifer vond zichzelf zo wijs en goed, dat hij aan God gelijk wilde zijn.
Hierop ontstond een strijd in de hemelgebieden tussen Lucifer en de zijnen en Michaël en de zijnen, die God trouw bleven.
Lucifer verloor de strijd in de hemelgebieden en werd verstoten en op de aarde geworpen.

De gevallen engelen haten dus de mens, omdat wij een bijzondere positie innemen als kinderen van God.
Zijzelf hebben hun plaats in de hemel verspeeld door hun hoogmoed, ongehoorzaamheid en de wens aan God gelijk te willen zijn.
Dat is de reden dat zij met alle geweld de mensheid en de aarde willen vernietigen en in hun sfeer willen trekken.
Zij proberen dit te bereiken door de mensheid als het ware te besmetten met hun geesteskracht.

Wat gebeurde er tijdens de zondeval?
Wij kennen het verhaal uit de Bijbel over Eva die van de verboden vrucht, de appel, at.
Volgens de slang zou Eva aan God gelijk worden door de kennis van goed en kwaad.
Na het eten van de Appel waren Adam en Eva veranderd.
Zij zagen alles met andere ogen en hadden hun bijzondere positie verspeeld, waardoor de paradijselijke toestand waarin zij leefden tot een eind kwam.
Ik zal hierop niet verder ingaan. In de Bijbel vindt U hierover voldoende informatie.

Het is echter interessant om dit in een ander licht te zien.
Vóór de zondeval had de mens een bijzondere relatie met de God, de Eeuwige Vader, waardoor het hen aan niets ontbrak.
Zij bezaten een spontane zuivere innerlijke wijsheid, gebaseerd op hun gevoel en een zuiver hart.
Tijdens de zondeval luisterde Eva echter naar een bron buiten haarzelf.
Hierdoor zette zij die bijzondere relatie op het spel.
Ook was dit het begin om ons innerlijk op de buitenwereld te projecteren en in de buitenwereld antwoorden over onszelf te zoeken.
De neiging om te wereld te veranderen en NIET bij onszelf te beginnen.
Tevens werd de mens als het ware besmet met de eigenschappen van Lucifer.
Door de erfzonde werden deze eigenschappen overgedragen op de volgende generaties.

Die besmetting bestaat uit:

Hoogmoed
Egoïsme
IJdelheid
De beste, rijkste, slimste etc. te willen zijn
Destructiviteit
Machtswellust
Geen leiding kunnen aanvaarden, de eerste willen zijn
Zelfverheerlijking
Jaloezie en nijd
Aan God gelijk willen zijn
Onrust
Aan God gelijk willen zijn komen wij soms duidelijk tegen bij despoten en dictators.
Zij verheerlijken zichzelf. Zij verruilen het Kruis met een afbeelding van henzelf.
Zij beslissen met groot gemak over leven en dood.
Mensenlevens, naastenliefde en gevoel hebben voor hen geen waarde.
De mens moet die eenheid met de Eeuwige Vader weer terugverdienen na een vaak lange, moeilijke weg.
Verdienen bestaat in dit verband uit twee woorden:

Verkrijgen door te dienen.

De eenheid die eens onbewust bestond wordt nu een volledig bewuste eenheid.
Het bewuste zoon(dochter)-schap van de Eeuwige Vader.
Wij zijn erfgenamen van het heelal.
Eigenlijk zijn wij onbewust steeds op zoek naar die eenheid, naar liefde en erkenning.


bron http://www.blijf-bij-uzelf.nl/religie/religie.html


Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 2 september 2011, 23:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:37
 
Zonden zijn alle gedachten, woorden en handelingen die ons wegvoeren van God en verhinderen tot wij volmaakt worden.
Zonden staan tussen ons en God.
Lees ook de pagina Inspiratie over de geestelijke beïnvloeding vanuit gene zijde.

Als wij aan zonden denken dan denken wij meestal aan de overtreding van de Tien Geboden.
Wij denken dan aan ernstiger zaken zoals diefstal, moord en doodslag.
Zeg maar de grote fouten.
Wij denken dan ook aan overtreding van de voorschriften van de religie die wij aanhangen.

Soms worden zonden onderverdeeld in dagelijkse zonden en doodzonden.
Bij dagelijkse zonden zou de band tussen God en de mens behouden blijven.
Bij doodzonde zou de band verbroken worden.
Dat is erg schematisch voorgesteld.
Zonden zijn overdrachtelijke gezien stoorzenders die het moeilijk maken om onze geestelijke zender en ontvanger zuiver afgestemd te houden.
De gevolgen:

Zonden verstoren de eenheid
Zonden beschadigen de liefdeband
Zonden verhinderen dat onze volledigheid tot bloei komt
Zonden verzieken onze geest
Zonden ondergraven onze moraal
Zonden verstoren de ware vrede van ons hart
De dagelijkse of kleine zonde maakt de weg vrij voor grotere zonde.
Deze kleine zonde die niet als zodanig wordt herkend is de basis van alle andere zonden. Kleine zonden zijn, o.a:

Ontevredenheid
Roddelen
Egoïsme
Verminderde zelfbeheersing
Ongeduld en agressiviteit
Slapheid en lafheid
Genotzucht
Oneerlijkheid
Geen beheersing van lichamelijke driften
afgunst
Langzaam verslapt onze moraal en onze geest staat open voor grotere zonden.
Het probleem is dat wij zulks niet in de gaten hebben.
De H.Maria zei te Bayside New York tegen de zienster:
“Er komt een tijd dat de mensen de zonde niet meer als zodanig zullen herkennen. Het is een levenswijs geworden.”
Die tijd is onze tijd. De tijd van alles moet kunnen. Niets moet alles mag.
De uitwassen zien wij nu dagelijks om ons heen.
Het zal ons steeds meer gaan benauwen.


bron http://www.blijf-bij-uzelf.nl/religie/religie.html


Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 2 september 2011, 23:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:37
 
YELNIN491 schreef:
weer wat geleerd, maar ja er drijft tegenwoordig genoeg over Zieke smiley

Als ze zeggen: je drijft zo erg over dat je bijna in Engeland bent, dan is dat een hyperbool....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:38
 
Religie is onlosmakelijk met de mens verbonden.
Uit sporen uit de prehistorie is gebleken dat de mens de doden begroef en voorwerpen op het graf plaatste.
Er moet dus een zeker geloof in het hiernamaals zijn geweest.
Omdat aangenomen wordt dat de mens in die tijd een beperkte intelligentie had (?), moest hij dit wel intuïtief weten.
Ook aan rotstekeningen wordt een religieuze symboliek toegedicht.

Religie was aanvankelijk animistisch, het vereren van levenloze voorwerpen.
Ook natuurkrachten werden vereerd. De mens was overgeleverd aan de krachten der natuur en zag de uitwerking als de vingerwijzing van God of goden.
De mens wilde die goden gunstig stemmen en zo werden er offers gebracht.
Uit vondsten zoals de menhirs (grote stenen), megalieten (monumenten van steen, zoals de hunebedden of Stonehenge) en grafheuvels werd aangenomen dat er ook gemeenschappelijke religies bestonden.
De megalietcultuur wordt over de hele wereld aangetroffen.

De mens is een spiritueel wezen omdat hij vooral geest is. Een geest tijdelijk verbonden met een lichaam op aarde.
Diep in ons weten en kennen wij onze geestelijke afkomst.

Religie betekent verbinden.
Religie verbindt mensen onderling en de mensen met God, onze geestelijke bron.
Religie geeft ons geloof handen en voeten.

Religie bestaat uit geloofsovertuigingen.
Het is niet makkelijk religie te omschrijven en beschrijven.
De mens is een eenling in zijn beleving. Maar de mens kan niet goed alleen zijn.
Uit de bijbel blijkt ook dat het niet de bedoeling is dat wij alleen zijn.
Om het alleen zijn te doorbreken schiep God de vrouw als metgezel van de mens.

Via religie tracht de mens weer eenheid te scheppen in de wereld der individuen.
Religie wordt ook weer terugverbinden genoemd. Teruggaan naar de bron waar wij allen één waren.
Deze breuk met anderen en met God bestaat enkel in onze gedachten, doch bestaat niet werkelijk.
Onze stoffelijke lichamen en onze identificatie met ons lichaam zorgt voor deze gedachtegang en scheiding.
Geestelijk zijn wij met elkaar verbonden.
Religie geeft de mogelijkheid om de spirituele geestelijke verbondenheid van de mens ook op het materiële vlak te uiten.

Paranormaal begaafde mensen ervaren die eenheid heel sterk.
Via het gevoel worden zij geestelijk één met de ander.
Hierdoor ervaren zij de pijn, gevoelens en verlangens van de ander als de hunne.

Religie wil:

Houvast en troost bieden
Orde in de gemeenschap en de wereld brengen
overgave aan God bewerkstelligen
Leren hoe wij moeten leven
Antwoorden op levensvragen geven
Hulp bieden in de strijd tussen goed en kwaad en ons verlossen van zonde
De mysteries van het leven begrijpelijk en toegankelijk maken
Onze gerichtheid op onszelf loslaten en leren liefhebben
Religie is gefundeerd op openbaringen. Openbaringen die een mens ontvangt.
Deze openbaringen kunnen voor de gemeenschap bestemd zijn of privé.

Religie is niet enkel positief.
Religie kan ook leiden tot onverdraagzaamheid en fanatisme.
Dit komt vooral doordat geestelijke leiders de gelovigen ophitsen en beïnvloeden in politieke keuzes.
Ja, tot verzet en haat aanzetten.
Ook het feit dat groepen zich tot de uitverkorenen uitroepen kan tot strijd leiden.
Het kan ook leiden tot superioriteitsgevoelens en daaruit voortvloeiende overheersing.
Religie wordt vaak misbruikt voor machtsspelletjes en zakkenvullerij.

In religie gaat het juist om respect en verdraagzaamheid met behoud van de eigen identiteit.


bron http://www.blijf-bij-uzelf.nl/religie/religie.html


Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 2 september 2011, 23:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:39
 
FRANKT627 schreef:
Ik denk niet dat ik het wil weten, Visser. Geniet er morgen maar van... Knipoog smiley

Ja...ga ik ook doen...hoop er ook naar toe te gaan...maar voel me nu nog behoorlijk beroerd van mijn verkoudheid...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:40
 
ZEELAND736 schreef:
Ja...ga ik ook doen...hoop er ook naar toe te gaan...maar voel me nu nog behoorlijk beroerd van mijn verkoudheid...

Naar waar ga je dan niet heen dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:40
 
JVES252 schreef:
Ik ben ook een tatoo gezet toen ik nog jong (en dom) was. Vond het altijd wel mooi maar naarmate ik ouder werd vond ik het niet meer zo bijzonder.
Recent hoorde ik dat een tatoo tegen de wil an God is. Dat dit ook expliciet in de bijbel staat. Ergens ook wel logisch, want je hebt een mooi lichaam gekregen en dan ga je het zelf volkrassen.
En ze zeggen er dan niet bij dat het er na 20 jaar niet meer uitziet. Dan kan je wel weer bij blijven kleuren, maar je huid wordt er echt niet mooier van.

Toen dacht ik, dan laat ik het weglaseren, maar ja dan maak je nog meer kappot.

Nu heb ik maar besloten om er niks meer aan te laten doen. Als mensen er naar vragen dan grijp ik de genegenheid zoveel mogelijk aan om te getuigen dat ik er spijt van heb omdat het tegen de wil van God is.
Zo kun je van iets minder fijns toch iets goeds maken.

Heb nog nooit in de Bijbel ergens gelezen dat een tattoo plaatsen tegen de wil van God is.
Waar staat dat dan ergens, kun je dat aangeven??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:45
 
Moeten wij nog in een hel geloven in dit tijdperk!
Kunnen wij het ons veroorloven er niet meer in te geloven?

Niemand komt in de hel tenzij door zijn eigen toedoen. God straft niet, Hij wil ons redden en ons alle goeds geven.
Zolang wij hier zijn is er een weg terug en zullen wij alle hulp krijgen om het tij te keren.
Het enige wat nodig is, is berouw en de wil om het beter te doen, ook al lukt dat soms maar heel moeilijk en met vallen en opstaan.
Onze wil en ons berouw zijn de sleutels.

Bestaat de hel, Ja.
Velen zullen opmerken dat het een hersenspinsel is van de onwetende mens.
Het heeft dus weinig zin erin te geloven.
In dit hightech tijdperk is het niet meer gepast daar over te spreken.
Laten wij niet vergeten dat de moderne mens het vermogen heeft verloren om demonische machten te onderkennen.
Het is niet meer van deze tijd zogezegd.
Doordat dit vermogen is verdwenen is ook het geloof in de gevolgen van het kwaad weggezakt.
De decennialange inspiratie van de satan heeft zijn wrange vruchten afgeworpen. De hel of onderwereld wordt aangehaald in religieuze H.Schriften.
Het kan toch geen toeval zijn dat overal ter wereld - sinds duizenden jaren - de hel in de een of andere vorm wordt omschreven.

Nu is het zo dat een en ander erg symbolisch overkomt.
Maar deze symboliek is nodig omdat de mens de grootsheid van de werelden aan gene zijde niet kan bevatten.
Dit maakt het extra lastig om er waarde aan te hechten.
De boodschap te Fatima is een zeer ernstige. De afloop van WO I en WO II werden voorspeld.
De boodschap gaat over de gevolgen als wij blijven volharden in het kwaad.
Dat is ook de reden dat te Fatima zoveel nadruk op de hel werd gelegd.

Waarom moesten drie kinderen dit aanschouwen en hen traumatiseren.
Het antwoord is simpel.
Wij praten er niet graag over. Het maakt ons bang en verpest onze vrolijkheid.
God laat zien dat Hij zelfs de kinderen niet spaart om het te vertellen.
De kinderen te Fatima, die een blik in de hel mochten werpen, beschrijven het volgende tafereel, dat ook een symbolische is.
De schoonheid van de hemel die getoond werd is ook symbolisch. Waarom?
Omdat de grootsheid niet door ons kan worden bevat.
De kinderen zien een vuurzee. Daarin liggen demonen en mensenzielen ondergedompeld.
Het lijkt alsof zij doorzichtig zijn. Alsof het gloeiende zwarte en bruine kolen waren met een menselijke vorm.
Zij leken zonder gewicht en werden door het vuur en de rookwolken omhoog geworpen.
Er klonk gekerm en geschreeuw van pijn en wanhoop.
De duivels waren te onderscheiden aan hun beestachtig uiterlijk en weerzinwekkende vormen.
bron: Fatima 1917, van den Aardweg

Tegenstanders zullen beweren dat die taferelen zijn aangedikt om ons bang te maken.
Veel bronnen geven anders aan, zoals u hieronder kunt lezen.
Ook Vasula Reyden, een nuchtere volwassen vrouw uit gegoede kringen, mocht een blik in de hel werpen.
Het was vergelijkbaar met het tafereel uit Fatima.

Deze symboliek is een hulpmiddel om ons van de verschrikkingen te doordringen.
Er is een getuigenis van een Bijna Dood Ervaring, waarbij een blik in de hel werd geworpen.
De paniek en de angst waren van het gezicht van de stervende af te lezen.
Ook deze persoon rook zwavel, zag vuur en nam een afschuwelijke stank waar.

Enkele getuigenissen

Bekentenissen van Akabor, gevallen engel uit het koor der Tronen:
“Voor ons is het een sterke troef dat zo weinige priesters nog spreken over de hel.
De hel, in heel haar afgrijzen, moest op de muur afgebeeld staan.
Doch het ware gans onvoldoende om haar afgrijselijkheid uit te beelden.
Waar vindt ge nog een priester die predikt over hel, dood, vagevuur, of iets gelijkaardig?
Nog weinigen, zeer weinigen! Die weinigen zijn onvoldoende voor de mensenmassa op de weg naar de ondergang.”
bron: Maria dwingt de duivel tot bekentenissen.

Hun werking zal plaats grijpen bij middel van personen, gelegenheden en zaken.
Herken het gezicht van het kwaad dat onder u leeft.
De vogels uit hetzelfde nest zullen gewoonlijk samenhokken. Vlucht voor hen zoals voor de pest!
De afgrond gaapt, de boze geesten zijn op uw aarde losgelaten.
Zij weten over weinig tijd te beschikken en zij lopen rond zoals verscheurende wolven onder Onze schapen.
bron: Bayside 31 december 1974.

Bekentenis van de duivel Allida:
“Het zijn wijzelf die op bevel van de Heilige Drievuldigheid dit verkondigen hetgeen het Evangelie zo dikwerf herhaalt.
Uit te leggen hoe verschrikkelijk de hel is. Noch het Evangelie, noch alle mogelijke uitleg kunnen de vreselijkheid der hel weergeven.
En het zijn wij die iedereen, priesters en leken, ingeven dat de hel onbestaande is.”
bron: Maria dwingt de duivel tot bekentenissen.

Een bezetene tijdens de uitdrijving:
“Ik word verplicht het te verkondigen tegen wil en dank.
Zovelen geloven niet meer in de hel... maar ze is daar.
Er is een hel en ze is afgrijselijk!
Drijf me niet uit deze vrouw. Ik was comfortabeler in haar.
Zij werd verplicht een groot deel van mijn wanhoop in haar op te nemen.
Laat me nog enige tijd in die vrouw... Het is afschuwelijk voor mij in de hel. (hij hijgt en zucht.)
Wat dunkt u, het is veel afgrijselijker dan beneden.
Maar zeg het... verkondig het aan de jeugd, aan de ketters, volstrekt aan iedereen.
ER IS EEN HEL! En ze is donders vreselijk.
Had ik de Heilige Maagd gehoorzaamd en had ik die koord me niet rond de nek gelegd! Had ik gehoopt! Had ik gehoopt!
...Maar dit zeggen ze allen, de verdoemden wanneer ze bij ons terechtkomen. Maar dan is het te laat.
Ze geloofden er niet in, totdat het te laat was.
Ze komen, de duivels komen me halen (hij kreunt en schreeuwt wanhopig).
Daar zijn ze... Vaarwel, vaarwel, gelukkige mensen...gelukkigen. Ik ga...
Omdat ik verplicht word (hij weent en huilt hartverscheurend.)”
bron: Een duivel spreekt

Visioen van Veronica Lueken te Bayside:
“Ik zie beneden een grote afgrond, een grote opening in de aarde.
Mijn God! Het is verschrikkelijk diep en gevuld met rook, als een mondprop zo verstikkend.
Er gaat een vreselijke stank van uit; als een mengsel van zwavel en van een erge rottigheid.”
Onze Lieve Vrouw zegt:
“Mijn kind verkondig het aan de wereld dat de satan zijn dwalingen onder u verspreid heeft.
Hij tracht u de waarheid te ontnemen van het bestaan van zijn rijk, de hel!”
bron: Dringende vermaningen te Bayside New York

Ik ben daaronder in een afschuwelijke hoek.
Ach...Ach verkondig het aan ieder; die afschuwelijke hoek.
Leef eerlijk, wees rechtvaardig!
Om de liefde van GOD, doet alles om in de Hemel te geraken, zelfs al moest ge duizend jaren gemarteld worden.
Blijf volhouden, houd goed vol! De hel is afschuwelijk.
Niemand weet hoe vreselijk! Veel gruwelijker dan ge meent...schrikwekkend.

bron http://www.blijf-bij-uzelf.nl/religie/religie.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:45
 
FRANKT627 schreef:
Ik ben geheimzinnigheidbestand... Engeltje smiley

Boze smiley pfff ineens geworden zeker
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:47
 
YELNIN491 schreef:
Boze smiley pfff ineens geworden zeker

Nouja, wat bepaalde onderwerpen betreft dan Verlegen lachende smiley je weet wel... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:48
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley waarmee dan?

zonder toch? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:48
 
... er nieuwe serieuze topics zijn geopend...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:50
 
in de Bijbel wordt duidelijk gesproken over de hel, lees ook de verhalen die Jezus vertelde om aan te tonen hoe erg de hel is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:51
 
FRANKT627 schreef:
Naar waar ga je dan niet heen dan?


Frank, als ik jou was zou ik er ook naar toe gaan. Echt iets voor jou,
Folklore, muziek, Belgische trekpaarden, brabantse gezelligheid.......
Zo....nu weet je het wel zeker?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:55
 
VISSER278 schreef:
Frank, als ik jou was zou ik er ook naar toe gaan. Echt iets voor jou,
Folklore, muziek, Belgische trekpaarden, brabantse gezelligheid.......
Zo....nu weet je het wel zeker?

Braderie...en toch ook oude modelauto'"s???

Ik heb net even een site bekeken met fotos van vorig jaar..zag er gezellig uit...
Ik woon al meer dan 30 jaar in Zeeland...en nog nooit geweest!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:56
 
FRANKT627 schreef:
Nouja, wat bepaalde onderwerpen betreft dan Verlegen lachende smiley je weet wel... Knipoog smiley
Smiley met dichtgeplakte mond Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:58
 
FRANKT627 schreef:
Als ze zeggen: je drijft zo erg over dat je bijna in Engeland bent, dan is dat een hyperbool....

ja dan ben je erg ver overgedreven en dan moet je nog weer terugdrijven
gaat ook weken duren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 00:07
 
ERIKA129 schreef:
Weet je het zeker???
Ik werdt vanmorgen door een noordeling gebeld die ligt met griep in dr bed ipv naar een bruiloft te kunnen gaan Boze smiley

ja zal vast nog niet overal in het noorden verdwenen zijn, maar gaat de goede kant op.
Maar dat ze niet naar de bruiloft kon is heel jammer, maar het virusje is heel sterk en laat zich niet zomaar verdrijven. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 00:07
 
YELNIN491 schreef:
ja dan ben je erg ver overgedreven en dan moet je nog weer terugdrijven
gaat ook weken duren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Clown smiley Knipoog smiley Lachende smiley Hele goeie!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 00:13
 
YELNIN491 schreef:
ja zal vast nog niet overal in het noorden verdwenen zijn, maar gaat de goede kant op.
Maar dat ze niet naar de bruiloft kon is heel jammer, maar het virusje is heel sterk en laat zich niet zomaar verdrijven. Boze smiley

Ook ik heb het flink te pakken gehad...
Alleen jammer dat ze van het werk... erg negatief waren...
Dat zette nog een extra domper op het hele gebeuren...
Ik werd niet serieus genomen, en dat terwijl ik NOOIT ziek ben...
Daar is het laatste woord richting werkgever nog niet over gezegd!!!
Maakt voor mij een slecht moment van de dag...

Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 00:16
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 18 september 2011, 11:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 00:19
 
ZEELAND736 schreef:
Ook ik heb het flink te pakken gehad...
Alleen jammer dat ze van het werk... erg negatief waren...
Dat zette nog een extra domper op het hele gebeuren...
Ik werd niet serieus genomen, en dat terwijl ik NOOIT ziek ben...
Daar is het laatste woord richting werkgever nog niet over gezegd!!!
Maakt voor mij een slecht moment van de dag...

Boze smiley

kan ik me iets bij voorstellen, als je ziek bent, dan ben je ziek toch.

Beterschap!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 00:22
 
helemaal mee eens, mag ook wel es in het noorden zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 00:25
 
YELNIN491 schreef:
kan ik me iets bij voorstellen, als je ziek bent, dan ben je ziek toch.

Beterschap!!!

En weet je he...zo lief als de clienten in de thuiszorg dan zeggen...
Meisje, meisje...als we geweten hadden dat je zo akelig was...had je niet hoeven komen...Wat hou ik van die oudjes!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 00:29
 
ZEELAND736 schreef:
En weet je he...zo lief als de clienten in de thuiszorg dan zeggen...
Meisje, meisje...als we geweten hadden dat je zo akelig was...had je niet hoeven komen...Wat hou ik van die oudjes!!!!

maar die zien ook hoe ziek je bent, je werkgever ziet dat niet meestal, die hoort het alleen maar en ja dat kost hem centjes en dat is niet fijn.
Heb zelf ook jaren in de thuiszorg gewerkt en kreeg ook die reakties, dat doet je nog es goed toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 04:15
 
ANNETTE050 schreef:
Chat..dit is nu humor van de bovenste plank... Knipoog smiley



Sommige mensen hebben een bijzonder gevoel voor humor merk ik........ Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 06:14
 
Het zal vandaag weer een saaie eenzame dag worden...net zoals alle andere dagen trouwens. Dus mag het vandaag best regenen want die 5 dagen zon gaat wel vervelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 06:44
 
Zaterdag 3 september, Math. 6: 24-34; Morgen geen zorgen.

Zorgen rijmen op morgen. Taalkundig vast toevallig, maar gevoelsmatig niet. Want heel veel zorgen hebben hun oorsprong in morgen, in angst voor wat er komen zal.
Dat we spreekwoordelijk een ‘zorgeloze vakantie genieten’ heeft te maken met de tijdelijke afwezigheid van de zorgen voor morgen, want ook morgen is het vakantie. Dit gevoel moet ik zien vast te houden, denk je dan. Merkwaardig genoeg hoorde ik zien vast te houden, denk je dan.
Merkwaardig genoeg hoorde ik precies hetzelfde zeggen door iemand die levend uit een neergestort vliegtuig stapte. De intense vreugde dat hij nog leefde, deed in zijn hart alle zorgen voor morgen verschrompelen tot niets.
Hoe het ook zij, deze zorgeloosheid geeft een mens een geweldige innerlijke vrijheid. Zoiets moet het zijn geweest, wat mensen hebben herkend aan Jezus en gehoord in zijn woorden: de vrijheid die voortkomt uit gebrek aan zorgen om de dag van morgen.
Waar dat gebrek aan Jezus door ontstond? Hijzelf verwijst naar de vogels en de bloemen. God voorziet ze van wat nodig is. Het besef dat ‘God voorziet’ was in Jezus blijkbaar zo bijzonder sterk ontwikkeld dat morgen Hem geen zorgen baarde. Wat een bevrijding!
Kunnen wij dat ook bereiken? In ieder geval groeit door de ervaring van enige dagen zorgeloos vakantie ons verlangen naar een dergelijke innerlijke vrijheid die een mens in de omgang met God vinden kan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 08:32
 
ls het mag, ga ik graag mee, ben wel aan een beetje uitwaaien toe, komt mijn kapsel tenminste weer een beetje in het gareel te zitten. Engeltje smiley Knipoog smiley Clown smiley Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2748 2749 2750 2751 2752 2753 2754 ... 6194 Volgende
Pagina 2751 van 6194