ChristianMatch
 


Forum

mooi, leuk of bijzonder lied
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2757 2758 2759 2760 2761 2762 2763 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 09:39
 
JOSINA022 schreef:
Een van de 2 liederen die ik als laatste op het forum gezet heb, gaat over Petrus die door 2 engelen uit de gevangenis gehaald werd, midden in de nacht en dat was voor mij het lied waar ik als 1e aan dacht.

When God closes the door, He opens a window!

Yep, Jose, zo is het..als we op Zijn Woord vertrouwen..

http://youtu.be/XAZrV1pS2Ek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 10:16
 
... wat je ook doet...
... je doet het nooit goed...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KNOTJEVEE106





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 10:18
 
Jasmein zoekt een leuke groep om op 8 oktober surinaams te gaan eten
de kosten zijn 7,50 per persoon
opgeven kan bij jasmein of bij knotjevee106
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 10:46
 
ERIKA129 schreef:
Zonnetje schijnt weer heerlijk Coole smiley met zonnebril
Als die nou ook maarr lekker blijft schijnen Knipoog smiley

Welke zon?
Het regent hier al bijna de hele morgen Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 11:08
 
Het weer valt hier bijzonder mee....
Toch schijnt er een mager zonnetje...

Vanmorgen nog een paar spetters gehad, maar niet van betekenis!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALOUS961





Berichten: 158

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 11:10
 
THOMAS968 schreef:
Herfstliefhebbers komen volop aan hun trekken want soms denk ik wel eens dat het altijd herfst is in Nederland maar dan met af en toe een mooie dag.

Thomas, houdt meer van de echte zomer.

Graag de echte zomer, zoals Thomas schrijft. En als ik echt moet kiezen tussen herfst en winter, geef mij dan maar de herfst. de wibnterkou is niet zo erg maar de gladheid wel. brrrrrr

Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 11:13
 
ZEELAND736 schreef:
Het weer valt hier bijzonder mee....
Toch schijnt er een mager zonnetje...

Vanmorgen nog een paar spetters gehad, maar niet van betekenis!!!

Ik zeg ook niets meer, want ik had het koud getypt, en de zon gaat schijnen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 11:16
 
Ben benieuwd...of je je koffertje mag inpakken van ""Oom Dokter""
En dat je overladen mag worden met kaarten deze week!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 11:17
 
JOLAN931 schreef:
Ik zeg ook niets meer, want ik had het koud getypt, en de zon gaat schijnen Lachende smiley

Die stuurde ik hoor...voelde je dat niet???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALOUS961





Berichten: 158

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 11:18
 
He Grace en Sjaak,

ik lees tot mijn grote verrassing dat jullie zijn getrouwd. Heel veel geluk samen en zegen op jullie samen en kinderen. Dat het een hecht gezin mag worden.
Liefs Alous.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 11:21
 
JOSINA022 schreef:
Jahaaaaa, zal ik ook doen...ouwe Smiley met dichtgeplakte mond

dit raaaaaaaaaaaadt je niet....ik heb een kaart gekregen van Frank en Floshke Verraste, verbaasde smiley
En hij wil mijn vingers laten ingipsen Huilende smiley, smiley in tranen

Jawel, Frank, je kaart is gearriveerd en dank je wel! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 11:25
 
ZEELAND736 schreef:
Ben benieuwd...of je je koffertje mag inpakken van ""Oom Dokter""
En dat je overladen mag worden met kaarten deze week!!!

Het is nog ff afwachten...1 catheter is eruit en dat gaat goed. Nu nog ff weer bloedprikken en die waardes afwachten. Aan de hand van die waardes wordt bekeken of de drain er ook uit mag en of ik vandaag huiswaarts mag keren!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 11:46
 
[quote=JOSINA022]Het is nog ff afwachten...1 catheter is eruit en dat gaat goed. Nu nog ff weer bloedprikken en die waardes afwachten. Aan de hand van die waardes wordt bekeken of de drain er ook uit mag en of ik vandaag huiswaarts mag keren![/quot

Uiteraard...eerst even een APK laten doen!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 12:03
 
JOSINA022 schreef:
dit raaaaaaaaaaaadt je niet....ik heb een kaart gekregen van Frank en Floshke Verraste, verbaasde smiley
En hij wil mijn vingers laten ingipsen Huilende smiley, smiley in tranen

Jawel, Frank, je kaart is gearriveerd en dank je wel! Kussende smiley

NEeeeeeeeee zeg hij is aangekomen Verraste, verbaasde smiley
Niet te geloven Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 12:03
 
tss...wat een lap tekst weer...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 12:05
 
JOSINA022 schreef:
Het is nog ff afwachten...1 catheter is eruit en dat gaat goed. Nu nog ff weer bloedprikken en die waardes afwachten. Aan de hand van die waardes wordt bekeken of de drain er ook uit mag en of ik vandaag huiswaarts mag keren!

Hoop voor je dat je naar huis mag Jose maar dan komen al die kaarten nog later aan dan die van Frank Gefrustreerde smiley
Eerst naar het ziekenhuis daar doen ze er vijf dagen over omze te bezorgen en dan nog doorsturen naar jou huis Clown smiley dus eind volgende week heb je ze wel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 12:05
 
ERIKA129 schreef:
NEeeeeeeeee zeg hij is aangekomen Verraste, verbaasde smiley
Niet te geloven Knipoog smiley

De kaart is vast even van de kaart geweest en was de weg kwijt!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 12:07
 
JOLAN931 schreef:
Ik zeg ook niets meer, want ik had het koud getypt, en de zon gaat schijnen Lachende smiley

Wilde al zeggen hij schijnt toch echt heeeeeel lekker Coole smiley met zonnebril
Alleen veel wind das nu weer wat minder Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 12:09
 
ZEELAND736 schreef:
De kaart is vast even van de kaart geweest en was de weg kwijt!!!

Ook niet zo vreemd eigenlijk als je nagaat dat tie naar het ziekenhuis werdt gestuurd, wie heeft daar nu zin in zelfs een kaart niet blijkt nu wel Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 12:10
 
ALOUS961 schreef:
Graag de echte zomer, zoals Thomas schrijft. En als ik echt moet kiezen tussen herfst en winter, geef mij dan maar de herfst. de wibnterkou is niet zo erg maar de gladheid wel. brrrrrr

Huilende smiley, smiley in tranen

Hoho je huilt te vroeg he effe wachten met die tranen tot het echt glad is Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 12:10
 
te ver, okee....da's nu wel duidelijk.

ik hoor niemand over te duur

het schijnt maar heel normaal gevonden te worden, dat je voor zo'n dag 60 euro (lees: ruim 130 gulden) neerlegt...

behoorlijk aan de prijs voor een dagje 'verplicht gezellig zijn'.


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op maandag 5 september 2011, 12:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 12:17
 
ZEELAND736 schreef:
De kaart is vast even van de kaart geweest en was de weg kwijt!!!

Het is ook een kaart van Frank hè, die is ook steevast van de kaart en de weg kwijt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 12:19
 
HANNAH810 schreef:
(ging dat nou maar altijd vanzelf, he, josina! Knipoog smiley )

Ja, idd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 12:20
 
HANNAH810 schreef:
voor regio oost zijn we met een probeersel (scheveningen) bezig, steentje Knipoog smiley
en in regio zuid valt ok best wat te regelen hoor; misschien eens naar de drunense duinen met elkaar (regio waalwijk) ?

ooit Aardrijkskunde gehad, Hannah?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 12:25
 
GRIFFIN748 schreef:
ooit Aardrijkskunde gehad, Hannah?

Als ze het gehad heeft is er weinig van blijven hangen Clown smiley Geschokte, onthutste smiley
Scheveningen valt onder oost???
Ooit van het Westen gehoord?? dat is daar waar de zee is Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 12:32
 
ach, je kan het 'r niet kwalijk nemen: ze woont bijna in Afrika.

Afrika begint tenslotte onder de MaasUitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 12:49
 
Er zijn veel activiteiten georganiseerd door leden zelf. Dat is echter niet hetzelfde als wat CM organiseert. En in het Noorden is vorig jaar ook georganiseerd, het was toen in Zwolle.
Om een beeld te geven wat we hier allemaal doen, moet je maar gewoon eens de Agenda bekijken. Hier in het Noorden gaan we regelmatig een avondje uit of een middagje wandelen. En zelfs ex CM leden komen dan nog.
Om die activiteiten op hetzelfde niveau te stellen als datgene wat CM doet vind ik tever gaan, want we kunnen geen proefabbo aanbieden.
Geef je gewoon eens op voor de activiteiten die we hier als leden voorstellen, dan kom je al een heel eind.
En het argument: het is zover geldt voor elke plaats in NL. Zelfs Utrecht/Ede is voor veel mensen al ver. Ik vraag me wel af waarom je je van tevoren niet bedacht hebt, dat aanmelden bij CM en nieuwe contacten opdoen zorgt ervoor dat je dan sowieso moet reizen. In mijn ogen toch niet zo goed overdacht allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 13:19
 
JOSINA022 schreef:
Het is ook een kaart van Frank hè, die is ook steevast van de kaart en de weg kwijt Knipoog smiley

Nu stuur ik je niets meer Boze smiley en zijn die dropjes ook aangekomen???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 13:20
 
ZEELAND736 schreef:
De kaart is vast even van de kaart geweest en was de weg kwijt!!!

Boze smiley In Nederland wordt de post te voet gebracht...vanuit Hoeven naar dinges is toch al 100 km...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 5 september 2011, 13:37
 
FRANKT627 schreef:
Nu stuur ik je niets meer Boze smiley en zijn die dropjes ook aangekomen???

Die dropjes zou je toch zelf komen brengen? Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2757 2758 2759 2760 2761 2762 2763 ... 6194 Volgende
Pagina 2760 van 6194