| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Heb je nog meer kaarten gekregen? Of was ik de enige lieverik van hééééél CM  |
Da's beroepsgeheim
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:51
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | nou hier nog wel hoor, waren je kleren misschien droog geweest, zon heeft heerlijk geschenen.  |
Tsssss en niet ff delen die zon he maar goed zal het er maar weer mee doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | JA zeg waar doe ik het dan nog voor  |
Het gaat om de intentie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:55
|
|
|
|
De volgende personen hopen mee te gaan:
Hannah 810, 38 jaar, regio 073 met pleegdochter van 5 jaar Tink 100, 43 jaar, regio 072 Marian 096, 49 jaar, regio 0184 Maria 576, 46 jaar, regio 038 Josina 022, 41 jaar, regio 030 Jacolien 247, 36 jaar, regio 030 Annette 050, 52 jaar, regio 0318 ( o.v.)
Visser 278, 44 jaar, regio 0113 Herman 388, 49 jaar, regio 078 Hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 Mario 216, 38 jaar, regio 0180 (o.v.) Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184 Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 (o.v.) Marcel 188, 45 jaar, regio 075 Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070
WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:57
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | De volgende personen hopen mee te gaan:
Hannah 810, 38 jaar, regio 073 met pleegdochter van 5 jaar Tink 100, 43 jaar, regio 072 Marian 096, 49 jaar, regio 0184 Maria 576, 46 jaar, regio 038 Josina 022, 41 jaar, regio 030 Jacolien 247, 36 jaar, regio 030 Annette 050, 52 jaar, regio 0318 ( o.v.)
Visser 278, 44 jaar, regio 0113 Herman 388, 49 jaar, regio 078 Hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 Mario 216, 38 jaar, regio 0180 (o.v.) Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184 Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 (o.v.) Marcel 188, 45 jaar, regio 075 Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070
WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN |
Ik ga niet mee, maar dat is onder voorbehoud...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:57
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hannah, kan je een keer bij mij de ramen komen zemen?
Liefst zo snel mogelijk. |
heb je de boel zo verwaarloost dan, visser? kan ik me niet voorstellen van je!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:17
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tsssss en niet ff delen die zon he maar goed zal het er maar weer mee doen  |
JA sorry de wind zat de verkeerde kant op, wou hem wel naar je sturen hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Heb je nog meer kaarten gekregen? Of was ik de enige lieverik van hééééél CM  |
Hij is weer es niet nieuwsgierig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:23
|
|
|
|
| KEIGAAF254 schreef: | Vandaag even niet........
... Weer iemand die veelste jong overleden is..... |
De vraag was...ben je gelukkig/voel je je gelukkig...
Jouw antwoord was nee, vandaag even niet... Je maakt alweer iets mee waarbij een jong iemand je ontvallen is... Dat is erg...heel erg...en dat kan ik ook begrijpen. Maar ik hoop niet dat je niet alleen hierdoor je eigen ongelukkig voelt... Weet je...je bent verdrietig, en teleurgesteld misschien. Misschien wel boos...waarom hij of zij moest sterven... Maar ben je daardoor nu ongelukkig??? DAT hoop ik niet voor je!!!!!
Weet je, door een sterven wordt ik als gezond en levend mens ook weer eens even stil gezet. Hij of zij was vast niet beter of slechter dan jij.... En toch??? Jij en ik zijn er nog...Wat een genade...en ook...NOG TIJD!!!!
Sterkte....Heb je nog afscheid kunnen nemen, of kwam het alles onverwachts???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:23
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | JA sorry de wind zat de verkeerde kant op, wou hem wel naar je sturen hoor.  |
ja zeg dat kan je nu wel zeggen Maarre meen je het ook?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:24
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Hij is weer es niet nieuwsgierig  |
nee hoor, hij wil gewoon graag horen dat hij de enige lieverik is van heel CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:26
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Heb je nog meer kaarten gekregen? Of was ik de enige lieverik van hééééél CM  |
Natuurlijk was jij de enige Frank!!!!!!!!!!!!!!!! Denk je dat er IEMAND...anders is geweest die deze vriendelijke hartelijke Jose een kaart heeft gestuurd???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:28
|
|
|
|
|
Is deze aktie voorlopig nog blijvend Marcowaal????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 20:09
|
|
|
|
Dit topic kan beter het heen en weer topic heten en wat mij betreft ook het heen krijgen want het is elke keer weer hetzelfde.
http://www.youtube.com/watch?v=ygvkZ35Z0-0
Thomas, een pont in Nederland met hoorngeschal langs berg en dal?
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 7 september 2011, 21:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 20:09
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Mooi zo dan kan je gewoon blijven
Erika die jou niet kan missen  |
Hij kan ons ook niet missen hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 20:20
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Griff, blijf nog ff joh. Nu weer een nieuw woord van je geleerd. Wieberen.......nooooooit van gehoord.
Visser die denkt dat Griff binnen 2 weken weer terug is op cm. |
Over twee weken ben ik er nóg, niet wéér.
Geloof me, ik kom niet weer terug. Na bijna 2 jaar heb ik het hier ècht wel gezien. Bovendien erger ik me rot aan sommige mensen, en dat andersdenkenden bijna afgeslacht worden.
(foute opmerking, ik weet het. Maar die maak ik wel vaker)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 7 september 2011, 20:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 20:29
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | Over twee weken ben ik er nóg, niet wéér.
Geloof me, ik kom niet weer terug. Na bijna 2 jaar heb ik het hier ècht wel gezien. Bovendien erger ik me rot aan sommige mensen, en dat andersdenkenden bijna afgeslacht worden.
(foute opmerking, ik weet het. Maar die maak ik wel vaker) |
Jammer, Griffin!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 20:49
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Natuurlijk was jij de enige Frank!!!!!!!!!!!!!!!! Denk je dat er IEMAND...anders is geweest die deze vriendelijke hartelijke Jose een kaart heeft gestuurd??? |
Dora misschien?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JEFFREY984
|
Berichten: 42
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 20:56
|
|
|
|
....
Laatst aangepast door
|
JEFFREY984
|
op zaterdag 25 februari 2012, 18:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:05
|
|
|
|
|
Het is zo'n datum die in je hoofd zit. Waar was je of wat deed je op 9/11 ( 11 september 2001)?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:12
|
|
|
|
Het is idd zo'n datum die blijft hangen. Ik weet dan ook nog heel goed waar ik was en wat ik aan het doen was.
Ik zat toen achter de balie bij de huisarts, werkende als doktersassistente, en menig patiënt kwam binnen met dit verschrikkelijke nieuws. Een van de huisartsen heeft toen een draagbaar tv'tje gepakt en we zijn toen gelijk gaan kijken.
Het was hét gesprek van de dag en er waren zelfs patiënten die anders reageerden, die altijd wat te klagen of te mopperen hadden, maar op dat moment ineens niet meer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:20
|
|
|
|
Woensdag 7 september, Psalm 105: 39-45; Met dans en zang.
Ik heb de Tweede Wereldoorlog net niet meegemaakt, maar genoeg foto’s en filmbeelden gezien om zeker te weten dat de vreugde bij de bevrijding groot was. Mensen dansten op de straten, zongen spontaan en geëmotioneerd het Wilhelmus en dankten de hemel waaruit het wittebrood als manna naar beneden viel. Zo vrolijk ging het er aan toe, toen God zijn volk uit Egypte leidde. Zang en dans, trom en fluit – dit was de dag die de Heer gemaakt had! Vanwaar die vreugde? Omdat het in Egypte niet te harden was. Zeker, voor de gemiddelde Eyptenaar wel: die schikte zich in zijn lot. Die was gewend aan de grootheidswaanzin van de Farao’s aan hun buitensporige bouwdrift en hang naar monumentale gedenktekens. Dat daarbij niet op een mannetje of vrouwtje gekeken werd, zal duidelijk zijn. Dat gold zeker de allochtonen, de kinderen van Israël, ooit door kommervolle omstandigheden vanuit Kanaän aan de oevers van de Nijl terechtgekomen: zij werden afgebeuld van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat, en dat alles ter meerdere ere van de hoge heren in de faraonische paleizen. Het ging zelfs ten koste van hun eigen vlees en bloed: nota bene in de rivier die symbool stond voor goddelijke vruchtbaarheid werden de jongetjes van Israël verdronken. Was het een wonder dat Israël met vreugde vertrok? Was het een wonder dat zij later met vreugde Kanaän beërfden, het land waarin soortgelijke volkeren huishielden? Wég met alle goden die offers eisen in de vorm van kanonnenvlees en kinderbloed. Lang leve, eeuwig leve de God die daar faliekant tégen is.
Hij was het die zijn volk bevrijdde, zijn uitverkornen veilig leidde. Zo trokken zij het diensthuis uit met dans en zang bij trom en fluit, en erfden het beloofde land, de arbeid van der heid’nen hand.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:23
|
|
|
|
Ik werd gebeld met dat nieuws, uiteraard stond mn autoradio uit aangezien ik altijd bel in mn auto, en tot op vandaag de dag gewoon met t handje aan t oor. ( ben dol op burgelijke ongehoorzaamheid.
En nee dat was niet gevaarlijk want ik stond al 3 kwartier in de dagelijkse file op de A15 richting brabant
Pieter, rijd tegenwoordig relaxed door het Reichswald van en naar huis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:24
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | Over twee weken ben ik er nóg, niet wéér.
Geloof me, ik kom niet weer terug. Na bijna 2 jaar heb ik het hier ècht wel gezien. Bovendien erger ik me rot aan sommige mensen, en dat andersdenkenden bijna afgeslacht worden.
(foute opmerking, ik weet het. Maar die maak ik wel vaker) |
ik slacht je niet af griffie... maar bmw rijd toch beter dan saab
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:25
|
|
|
|
Het was 16.00 en bijna klaar met werken. Iemand had op het nieuws gehoord dat er vliegtuigen door wolkenkrabbers waren gevlogen. Het drong pas een paar uur later door dat het echt waar was en geen droom.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:28
|
|
|
|
Slechtste moment vd dag: Mn dochter van 11 maanden die weigert mn autosleutel terug te geven en nadat ik met brute kracht MIJN bmw-sleutel terugpakte, ging gillen als een nepalese overdwars gestreepte berglama met witte spikkels in barenswee.
Dat beloofd nog wat als die dr rijbewijs heeft...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:32
|
|
|
|
..
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 7 september 2011, 21:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:35
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Slechtste moment vd dag: Mn dochter van 11 maanden die weigert mn autosleutel terug te geven en nadat ik met brute kracht MIJN bmw-sleutel terugpakte, ging gillen als een nepalese overdwars gestreepte berglama met witte spikkels in barenswee.
Dat beloofd nog wat als die dr rijbewijs heeft...  |
Dat heeft ze niet van mij hoor
|
|
| Naar boven |
|
|