ChristianMatch
 


Forum

operatie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2769 2770 2771 2772 2773 2774 2775 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:50
 
FRANKT627 schreef:
Heb je nog meer kaarten gekregen? Of was ik de enige lieverik van hééééél CM Engeltje smiley

Da's beroepsgeheim Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:51
 
YELNIN491 schreef:
nou hier nog wel hoor, waren je kleren misschien droog geweest, zon heeft heerlijk geschenen. Coole smiley met zonnebril

Tsssss en niet ff delen die zon he Boze smiley
maar goed zal het er maar weer mee doen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:52
 
ERIKA129 schreef:
JA zeg waar doe ik het dan nog voor Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Het gaat om de intentie Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:55
 
De volgende personen hopen mee te gaan:


Hannah 810, 38 jaar, regio 073 met pleegdochter van 5 jaar
Tink 100, 43 jaar, regio 072
Marian 096, 49 jaar, regio 0184
Maria 576, 46 jaar, regio 038
Josina 022, 41 jaar, regio 030
Jacolien 247, 36 jaar, regio 030
Annette 050, 52 jaar, regio 0318 ( o.v.)


Visser 278, 44 jaar, regio 0113
Herman 388, 49 jaar, regio 078
Hanskamp186, 39 jaar, regio 0521
Mario 216, 38 jaar, regio 0180 (o.v.)
Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184
Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 (o.v.)
Marcel 188, 45 jaar, regio 075
Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070

WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:57
 
VISSER278 schreef:
De volgende personen hopen mee te gaan:


Hannah 810, 38 jaar, regio 073 met pleegdochter van 5 jaar
Tink 100, 43 jaar, regio 072
Marian 096, 49 jaar, regio 0184
Maria 576, 46 jaar, regio 038
Josina 022, 41 jaar, regio 030
Jacolien 247, 36 jaar, regio 030
Annette 050, 52 jaar, regio 0318 ( o.v.)


Visser 278, 44 jaar, regio 0113
Herman 388, 49 jaar, regio 078
Hanskamp186, 39 jaar, regio 0521
Mario 216, 38 jaar, regio 0180 (o.v.)
Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184
Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 (o.v.)
Marcel 188, 45 jaar, regio 075
Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070

WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN

Ik ga niet mee, maar dat is onder voorbehoud...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:57
 
VISSER278 schreef:

Hannah, kan je een keer bij mij de ramen komen zemen? Smiley met dichtgeplakte mond

Liefst zo snel mogelijk.

heb je de boel zo verwaarloost dan, visser?
kan ik me niet voorstellen van je!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:17
 
ERIKA129 schreef:
Tsssss en niet ff delen die zon he Boze smiley
maar goed zal het er maar weer mee doen Gefrustreerde smiley


JA sorry de wind zat de verkeerde kant op, wou hem wel naar je sturen hoor. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:22
 
FRANKT627 schreef:
Heb je nog meer kaarten gekregen? Of was ik de enige lieverik van hééééél CM Engeltje smiley

Hij is weer es niet nieuwsgierig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:23
 
KEIGAAF254 schreef:
Vandaag even niet........

... Weer iemand die veelste jong overleden is.....

De vraag was...ben je gelukkig/voel je je gelukkig...

Jouw antwoord was nee, vandaag even niet...
Je maakt alweer iets mee waarbij een jong iemand je ontvallen is...
Dat is erg...heel erg...en dat kan ik ook begrijpen.
Maar ik hoop niet dat je niet alleen hierdoor je eigen ongelukkig voelt...
Weet je...je bent verdrietig, en teleurgesteld misschien.
Misschien wel boos...waarom hij of zij moest sterven...
Maar ben je daardoor nu ongelukkig???
DAT hoop ik niet voor je!!!!!

Weet je, door een sterven wordt ik als gezond en levend mens ook weer eens even stil gezet.
Hij of zij was vast niet beter of slechter dan jij....
En toch??? Jij en ik zijn er nog...Wat een genade...en ook...NOG TIJD!!!!


Sterkte....Heb je nog afscheid kunnen nemen, of kwam het alles onverwachts???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:23
 
YELNIN491 schreef:
JA sorry de wind zat de verkeerde kant op, wou hem wel naar je sturen hoor. Knipoog smiley

ja zeg dat kan je nu wel zeggen Boze smiley
Maarre meen je het ook? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:24
 
YELNIN491 schreef:
Hij is weer es niet nieuwsgierig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

nee hoor, hij wil gewoon graag horen dat hij de enige lieverik is van heel CM Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:26
 
FRANKT627 schreef:
Heb je nog meer kaarten gekregen? Of was ik de enige lieverik van hééééél CM Engeltje smiley


Natuurlijk was jij de enige Frank!!!!!!!!!!!!!!!!
Denk je dat er IEMAND...anders is geweest die deze vriendelijke hartelijke Jose een kaart heeft gestuurd???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:28
 
Is deze aktie voorlopig nog blijvend Marcowaal????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 20:09
 
Dit topic kan beter het heen en weer topic heten en wat mij betreft ook het heen krijgen want het is elke keer weer hetzelfde.

http://www.youtube.com/watch?v=ygvkZ35Z0-0

Thomas, een pont in Nederland met hoorngeschal langs berg en dal?


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 7 september 2011, 21:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 20:09
 
ERIKA129 schreef:
Mooi zo dan kan je gewoon blijven Knipoog smiley

Erika die jou niet kan missen Verlegen lachende smiley

Hij kan ons ook niet missen hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 20:20
 
VISSER278 schreef:
Griff, blijf nog ff joh.
Nu weer een nieuw woord van je geleerd.
Wieberen.......nooooooit van gehoord.



Visser die denkt dat Griff binnen 2 weken weer terug is op cm.

Over twee weken ben ik er nóg, niet wéér.

Geloof me, ik kom niet weer terug. Na bijna 2 jaar heb ik het hier ècht wel gezien. Bovendien erger ik me rot aan sommige mensen, en dat andersdenkenden bijna afgeslacht worden.

(foute opmerking, ik weet het. Maar die maak ik wel vaker)


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op woensdag 7 september 2011, 20:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 20:29
 
GRIFFIN748 schreef:
Over twee weken ben ik er nóg, niet wéér.

Geloof me, ik kom niet weer terug. Na bijna 2 jaar heb ik het hier ècht wel gezien. Bovendien erger ik me rot aan sommige mensen, en dat andersdenkenden bijna afgeslacht worden.

(foute opmerking, ik weet het. Maar die maak ik wel vaker)

Jammer, Griffin!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 20:49
 
ZEELAND736 schreef:
Natuurlijk was jij de enige Frank!!!!!!!!!!!!!!!!
Denk je dat er IEMAND...anders is geweest die deze vriendelijke hartelijke Jose een kaart heeft gestuurd???

Dora misschien? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEFFREY984





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 20:56
 
....

Laatst aangepast door
JEFFREY984
op zaterdag 25 februari 2012, 18:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:05
 
Het is zo'n datum die in je hoofd zit. Waar was je of wat deed je op 9/11 ( 11 september 2001)?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:12
 
Het is idd zo'n datum die blijft hangen. Ik weet dan ook nog heel goed waar ik was en wat ik aan het doen was.

Ik zat toen achter de balie bij de huisarts, werkende als doktersassistente, en menig patiënt kwam binnen met dit verschrikkelijke nieuws.
Een van de huisartsen heeft toen een draagbaar tv'tje gepakt en we zijn toen gelijk gaan kijken.

Het was hét gesprek van de dag en er waren zelfs patiënten die anders reageerden, die altijd wat te klagen of te mopperen hadden, maar op dat moment ineens niet meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:20
 
Woensdag 7 september, Psalm 105: 39-45; Met dans en zang.

Ik heb de Tweede Wereldoorlog net niet meegemaakt, maar genoeg foto’s en filmbeelden gezien om zeker te weten dat de vreugde bij de bevrijding groot was. Mensen dansten op de straten, zongen spontaan en geëmotioneerd het Wilhelmus en dankten de hemel waaruit het wittebrood als manna naar beneden viel. Zo vrolijk ging het er aan toe, toen God zijn volk uit Egypte leidde. Zang en dans, trom en fluit – dit was de dag die de Heer gemaakt had!
Vanwaar die vreugde? Omdat het in Egypte niet te harden was. Zeker, voor de gemiddelde Eyptenaar wel: die schikte zich in zijn lot. Die was gewend aan de grootheidswaanzin van de Farao’s aan hun buitensporige bouwdrift en hang naar monumentale gedenktekens. Dat daarbij niet op een mannetje of vrouwtje gekeken werd, zal duidelijk zijn. Dat gold zeker de allochtonen, de kinderen van Israël, ooit door kommervolle omstandigheden vanuit Kanaän aan de oevers van de Nijl terechtgekomen: zij werden afgebeuld van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat, en dat alles ter meerdere ere van de hoge heren in de faraonische paleizen. Het ging zelfs ten koste van hun eigen vlees en bloed: nota bene in de rivier die symbool stond voor goddelijke vruchtbaarheid werden de jongetjes van Israël verdronken. Was het een wonder dat Israël met vreugde vertrok? Was het een wonder dat zij later met vreugde Kanaän beërfden, het land waarin soortgelijke volkeren huishielden? Wég met alle goden die offers eisen in de vorm van kanonnenvlees en kinderbloed. Lang leve, eeuwig leve de God die daar faliekant tégen is.

Hij was het die zijn volk bevrijdde,
zijn uitverkornen veilig leidde.
Zo trokken zij het diensthuis uit
met dans en zang bij trom en fluit,
en erfden het beloofde land,
de arbeid van der heid’nen hand.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:23
 
Ik werd gebeld met dat nieuws, uiteraard stond mn autoradio uit aangezien ik altijd bel in mn auto, en tot op vandaag de dag gewoon met t handje aan t oor. ( ben dol op burgelijke ongehoorzaamheid.

En nee dat was niet gevaarlijk want ik stond al 3 kwartier in de dagelijkse file op de A15 richting brabant Woedende smiley

Pieter, rijd tegenwoordig relaxed door het Reichswald van en naar huis Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:24
 
GRIFFIN748 schreef:
Over twee weken ben ik er nóg, niet wéér.

Geloof me, ik kom niet weer terug. Na bijna 2 jaar heb ik het hier ècht wel gezien. Bovendien erger ik me rot aan sommige mensen, en dat andersdenkenden bijna afgeslacht worden.

(foute opmerking, ik weet het. Maar die maak ik wel vaker)



ik slacht je niet af griffie... maar bmw rijd toch beter dan saab Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:25
 
Het was 16.00 en bijna klaar met werken. Iemand had op het nieuws gehoord dat er vliegtuigen door wolkenkrabbers waren gevlogen.
Het drong pas een paar uur later door dat het echt waar was en geen droom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:27
 
Deze blijft ook actueel.

http://www.youtube.com/watch?v=QifjuJNF7Io


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 9 september 2011, 15:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:28
 
Slechtste moment vd dag:
Mn dochter van 11 maanden die weigert mn autosleutel terug te geven en nadat ik met brute kracht MIJN bmw-sleutel terugpakte, ging gillen als een nepalese overdwars gestreepte berglama met witte spikkels in barenswee.

Dat beloofd nog wat als die dr rijbewijs heeft... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:32
 
..

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 7 september 2011, 21:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:33
 
http://youtu.be/jEige7eIe1o

http://youtu.be/JQ3lvN4tQmY
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:35
 
PIETER649 schreef:
Slechtste moment vd dag:
Mn dochter van 11 maanden die weigert mn autosleutel terug te geven en nadat ik met brute kracht MIJN bmw-sleutel terugpakte, ging gillen als een nepalese overdwars gestreepte berglama met witte spikkels in barenswee.

Dat beloofd nog wat als die dr rijbewijs heeft... Geschokte, onthutste smiley

Dat heeft ze niet van mij hoor Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2769 2770 2771 2772 2773 2774 2775 ... 6194 Volgende
Pagina 2772 van 6194