ChristianMatch
 


Forum

mooi, leuk of bijzonder lied
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2775 2776 2777 2778 2779 2780 2781 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 01:28
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 18 september 2011, 11:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 07:59
 
VISSER278 schreef:
Daar geloof ik geen bal van. Verraste, verbaasde smiley

Geloof wat je wil. Ik weet wel beter. Zoals ik al zei: ík ben ze nog niet tegengekomen. Ook hier niet. Of moet ik zeggen: zèlfs hier niet...?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 08:43
 
JOSINA022 schreef:
Volgens het nieuws lag het epicentrum in Nijmegen en had de beving een kracht van 4,6.

Inmiddels is dat bijgesteld, het epicentrum lag bij Xanten, hemelsbreed hooguit 20 km hier vandaan. In Nederland zeggen ze 4.6, hier in Duitsland houden ze het op 3.7.



ANNETTE050 schreef:
Hoop dat je weer wat van de schrik bekomen bent....het blijkt gelukkig niets met de breuklijnen te maken te hebben, dus da's een geruststelling...


Weinig tijd om te schrikken, de hele aardbeving heeft hooguit 8 seconden geduurt. Was een aparte ervaring en mn huis heeft bewezen stevig gebouwd te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 08:44
 
Het is hier nog knap donkertjes Boze smiley maar nog we; droog.

Laatst aangepast door
JOSINA022
op vrijdag 9 september 2011, 08:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 08:44
 
Hier moet het ook te voelen zijn geweest maar was duf van de medicatie Clown smiley dus dan deint toch alles al Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar Doetinchem en omstreken blijkt heftig te zijn geweest zijn de mensen de straat opgegaan.

Maar hoort dit bij mooiste moment Verraste, verbaasde smiley eigenlijk niet dus dan maar on-topic Knipoog smiley

Mooiste moment het mee te mogen maken dat mijn moeder 65 is geworden vandaag Lachende smiley Wat een jonge moeder heb ik nog Knipoog smiley jammer dat we het bij pa nooit zullen mogen beleven Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 08:46
 
JOSINA022 schreef:
Het is hier nog knap donkertjes Boze smiley maar nog we; droog.

Stttttttt wilde net zeggen dat het droog is buiten Knipoog smiley
maar idd een erg grijze lucht en dan wordt het morgen 26 graden Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 08:47
 
ERIKA129 schreef:
en dan wordt het morgen 26 graden Verraste, verbaasde smiley

meen je dat nou? Verraste, verbaasde smiley Alleen in nHoeven dan toch zeker Boze smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op vrijdag 9 september 2011, 08:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 08:49
 
ERIKA129 schreef:
Hier moet het ook te voelen zijn geweest maar was duf van de medicatie Clown smiley dus dan deint toch alles al Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar Doetinchem en omstreken blijkt heftig te zijn geweest zijn de mensen de straat opgegaan.

Maar hoort dit bij mooiste moment Verraste, verbaasde smiley eigenlijk niet dus dan maar on-topic Knipoog smiley

Mooiste moment het mee te mogen maken dat mijn moeder 65 is geworden vandaag Lachende smiley Wat een jonge moeder heb ik nog Knipoog smiley jammer dat we het bij pa nooit zullen mogen beleven Twijfelende smiley

Gefeliciteerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 08:52
 
ERIKA129 schreef:
Mooiste moment het mee te mogen maken dat mijn moeder 65 is geworden vandaag Lachende smiley Wat een jonge moeder heb ik nog Knipoog smiley jammer dat we het bij pa nooit zullen mogen beleven Twijfelende smiley


Hoe spijtig dat ook is, het geeft meteen aan dat het niet vanzelfsprekend is om dit feit te kunnen vieren. Maak er een mooie dag van met je familie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 08:57
 
ANNETTE792 schreef:
Hoe spijtig dat ook is, het geeft meteen aan dat het niet vanzelfsprekend is om dit feit te kunnen vieren. Maak er een mooie dag van met je familie!

Je hebt helemaal gelijk, Annette. je woorden zetten mij ook ff stil bij dat feit!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 08:57
 
Toen mijn moeder nog leefde noemde ik haar gewoon mama of mams..
Als liefkozend naampje noemde ik haar ook wel "moesje"..

MIjn vader noem ik papa, al is mijn verdere familie hem op een bepaalde leeftijd "vader" gaan noemen..

MIjn kinderen zeggen mama of mams tegen mij..en mijn schoonzoon zegt gewoon Marian.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 09:11
 
JOSINA022 schreef:
meen je dat nou? Verraste, verbaasde smiley Alleen in nHoeven dan toch zeker Boze smiley

Hier is het ook nog grijs. Het is wel zo dat ik op het Belgische weerbericht heb gehoord dat de Kempen, waar we eigenlijk ook onder vallen, morgen getrakteert worden op 27 graden. Tegen de avond aan is er weer kans op regen en een donderslag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 09:15
 
FRANKT627 schreef:
Hier is het ook nog grijs. Het is wel zo dat ik op het Belgische weerbericht heb gehoord dat de Kempen, waar we eigenlijk ook onder vallen, morgen getrakteert worden op 27 graden. Tegen de avond aan is er weer kans op regen en een donderslag.

Wat, nog geen zon bij jou? Verraste, verbaasde smiley Dat mag ook wel in de krant Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 09:19
 
Wel, ik had gisteren eens een mooi moment.
Een leuke babbel en enorm gelachen. Ik dacht dat mijn lachspieren al verschrompeld waren maar dat bleek zo niet te zijn... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 09:26
 
JOSINA022 schreef:
Wat, nog geen zon bij jou? Verraste, verbaasde smiley Dat mag ook wel in de krant Knipoog smiley

Het zou kunnen dat er zon is maar ik krijg mijn ogen niet open. Ben erg zombie...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 09:28
 
FRANKT627 schreef:
Het zou kunnen dat er zon is maar ik krijg mijn ogen niet open. Ben erg zombie...

O,o, weer niet gelapen zeker? Stuur die man met de hamer toch niet steeds weg Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 09:28
 
FRANKT627 schreef:
Wel, ik had gisteren eens een mooi moment.
Een leuke babbel en enorm gelachen. Ik dacht dat mijn lachspieren al verschrompeld waren maar dat bleek zo niet te zijn... Lachende smiley

Fijn voor je, het is je gegund!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 09:42
 
FRANKT627 schreef:
Wel, ik had gisteren eens een mooi moment.
Een leuke babbel en enorm gelachen. Ik dacht dat mijn lachspieren al verschrompeld waren maar dat bleek zo niet te zijn... Lachende smiley

Prettig om zoiets eens van jou te lezen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 09:53
 
bovendien begint-ie zelf te mieren over dieren. dus eigenlijk moet-ie zichzelf de schuld geven van eventueel off-topic gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 09:54
 
LIESKEN514 schreef:
Iemand die me stevig vastpakt en me zegt dat het allemaal wel goed komt, zonder meteen de wens te hebben die persoon weer weg te duwen...

Voor jou!

http://youtu.be/a28PKiZ_WbU
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 10:04
 
LIESKEN514 schreef:
eer uw vader en uw moeder... klopt
maar vader, verbitter uw kinderen niet

klopt ook..

Veel wijsheid toegewenst!

Blijf bij jezelf...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 10:06
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 18 september 2011, 11:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 10:15
 
GRIFFIN748 schreef:
Geloof wat je wil. Ik weet wel beter. Zoals ik al zei: ík ben ze nog niet tegengekomen. Ook hier niet. Of moet ik zeggen: zèlfs hier niet...?

Hmmm..ik vind mezelf best aardig Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 11:24
 
JOSINA022 schreef:
Voor jou!

http://youtu.be/a28PKiZ_WbU

O..Jose...dit is een geweldig lied....
De armen om elkaar verstrengeld...samen met mijn vriendin...zongen we huilend 2 jaar geleden dit lied..

We wilden allebei scheiden maar durfden dat niet tegen elkaar te zeggen..
Juist door het wel te doen...kwam er een opening...en DIT LIED!!!

Wat is het mooi en wat ligt er een troost in!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 11:53
 
JOLAN931 schreef:
Hmmm..ik vind mezelf best aardig Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hij heeft jou ook nog niet in het echt ontmoet toch?

Mij wel......dusse..... Geschokte, onthutste smiley

Maar griff, ik hoop echt dat je ooit nog eens een dame tegen mag komen die je het tegendeel kan bewijzen. Echt waar, tussen onze gemene, kattige en onmogelijke buien door kunnen we zoooo lief zijn Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 12:23
 
het is warm buiten....zou het zo blijven, het hele weekend??? nu nog de zon er goed bij...helemaal top weer voor een terrasje...een wandeling langs het strand.....noem maar op...lekker buiten te zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 12:24
 
en weer een dag met pijn uit mijn bed komen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 12:26
 
YELNIN491 schreef:
aanmelden dan maar voor een Koninklijk lintje Knipoog smiley
maar hij gaat wel aan de kant als het hard regent zodat de fietsers niet extra nat worden, hoe galant kun je zijn.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 12:29
 
TINK100 schreef:
maar hij gaat wel aan de kant als het hard regent zodat de fietsers niet extra nat worden, hoe galant kun je zijn.....

Hij toetert in het voorbij rijden dan extra hard en lang zodat de fietser van schrik in de plas vallen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 12:32
 
HANNAH810 schreef:
dat herken ik wel, chatuliem;
en om nu avonden lang bezig te zijn om mensen duidelijk te maken dat je geen romantisch contact wilt, is niet echt heel fijn om te doen.
ik probeer iedereen terug te mailen, maar ik moet zeggen dat ik wel eens hoor dat ik een mail per ongeluk over het hoofd gezien heb.
dit is dan niet uit onbeleefdheid, of omdat ik anderen en hun emoties niet belangrijk vind, maar puur omdat ik (me) geen tijd (gegunt) heb.

hannah..........gaat nu direct een aantal mensen terugmailen..... Verlegen lachende smiley
Eigenlijk vind ik het wel best, dat mensen niet terugschrijven op een mail. En wat maakt het uit, je weet dan toch ook gewoon waar je aan toe bent? Je moet niet meteen hoge verwachtingen hebben als je een kennismakingsmail stuurt. Het gaat toch alleen maar om willen kennis maken? En ik kan me zo goed voorstellen dat dat bij een ander als opdringerig kan worden beschouwd...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2775 2776 2777 2778 2779 2780 2781 ... 6194 Volgende
Pagina 2778 van 6194