| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:21
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hier is de bui losgebarsten. Veel flitsen, veel gerommel een gele onweerslucht en inmiddels regent het pupesteel'n. |
Ik zag het net bij het weerbericht ja.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:22
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Is aardig gelukt . Alleen de verkeerde prijs. Poedelprijs was gegund aan visser vandaag.  |
Toch niet poedel op het?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:24
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | he jakkie bah...  |
Ja...en dan te bedenken wat er niet allemaal kan gebeuren op zo'n bank......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:30
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | Contradictio in terminis.... |
Repetitio mater studiosorum est.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:36
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Gastvrij zijn is heel wat anders dan hele volksstammen onbeperkt als een zwerm sprinkhanen toe te laten tot de welvaart die hier in het westen opgebouwd is met hard werken. Ik kom er eerlijk voor uit dat ik kotsmisselijk word als ik lees en zie dat er vanuit alle mogelijke achterlijke landen, mensen met nog veel achterlijkere ideologieen en levensbeschouwing hier in het westen parasiteren op onze samenleving. Uiteraard moet onze samenleving degenen wiens leven word bedreigd ondersteunen en desnoods opvangen, bij voorkeur in hun eigen regio. Deze petitie heb ik getekend omdat ik aanneem dat hier een eerlijk verhaal achter zit. Petities vanwege dat mensen verwesterlijkt zijn en niet meer in hun eigen cultuur zouden kunnen aarden, zal ik niet tekenen. |
Inderdaad. Heb daar ook behoorlijk de pest over in...
Als meisje van 13, elke ochtend met de bus naar school. en élke ochtend gezeik van die achterlijke gasten uit Sri-Lanka bij de bushalte... zo van""pssst, pssst, he meisje, lekker n@#$%#....... En dan aan me zitten......
En opvallend: de nederlandse jongens en mannen lieten mij wel gewoon met rust.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:37
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Repetitio mater studiosorum est.
Thomas |
el jefe del jefe superior
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 10 september 2011, 20:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:38
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Je bedoelt 11-9 ?
Heb net een boeken serie gelezen ...ook rond de ramp...Familie Baxter...van Karin Kingsbury....
Prachtige christelijke romans...  |
ik vind die familie Baxter net een christelijk bouquetboekje, het komt altijd goed en dat is toch niet de realiteit van het echte leven.Ik heb ze niet eens allemaal gelezen om die reden........ Zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 10 september 2011, 20:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:38
|
|
|
|
| ADELAAR559 schreef: | De singledag 2011 is in de planning.....
En ja hoor, het is weer precies zoals ik dacht. Wederom een 'ver-van-mijn-bed-show'.
Dit jaar zal ik er wederom dus niet bij zijn omdat het me gewoonweg te ver is, maar ik wil wel graag een suggestie doen voor 2012 alvast.
Waarom niet eens iets hogerop in het land deze keer? --> Assen / Beilen / Hoogeveen / Emmen / Stadskanaal / Gieten ? --> Drachten / Marum / Heerenveen
Gewoon eens, omdat het kan? |
-> Drachten / Marum / Heerenveen
Waarom nou weer bij die rare friezen???????
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 10 september 2011, 20:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:39
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Zelf denk ik dat christendom en yoga niet samengaan.
Ik ben weleens uitgenodigd om mee te gaan naar zogenaamde ontspanningsoefeningen met yoga.
Vond het zweverig en daar hou ik niet van.
Wierook brandde er in dat kamertje, kaarsjes overal en new-age muziek.
Het gaf mij geen goed gevoel.
Ik heb weleens gehoord dat yoga niet goed is, omdat het op jezelf gericht is en niet op God.
En dan ook de oosterse achtergrond
Zelfs toen ik nog niet gelovig was, had ik er een gevoel tegen. |
Maar wat is er mis mee om een uurtje in de week gericht te zijn op jezelf? Je hoofd en lijf lekker leeg maken.......Heeft de één met spinning de ander met yoga.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:44
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Je bedoelt 11-9 ?
Heb net een boeken serie gelezen ...ook rond de ramp...Familie Baxter...van Karin Kingsbury....
Prachtige christelijke romans...  |
Mee eens zeer mooie romans schrijft ze.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:50
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | el jefe del jefe superior |
Goed en dan nu graag de nederlandse verteling ben maar een gewone hollander
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:51
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Toch niet poedel op het?  |
Als je nu van op , bij maakt , lijkt het er meer op . Proost.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LUDOVIS284
|
Berichten: 30
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:52
|
|
|
|
|
Bij het naderen van de datum wordt het me plotseling duidelijk wat er toch is met die dag...mijn dochter is jarig en mijn aanwezigheid is gewenst, ik moet dus afzeggen...sorry
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:53
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hier is de bui losgebarsten. Veel flitsen, veel gerommel een gele onweerslucht en inmiddels regent het pupesteel'n. |
Laat hier ook maar wat komen het is hier plakkend warm Beetje regen en verfrissing is welkom Was heeft 8 uur buiten gehangen en nog klam
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:53
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Ik lees twee bijdrages van mensen die yoga beoefenen met twee verschillende argumenten. Overigens heel bekende argumenten. Wmijn stelt dat het onschuldig is. In de andere reacties lezen we dat het niet zo onschuldig is, maar dat er wel degelijk een hele andere filosofie achter zit. De vraag die je dan kunt stellen is, kun je yoga beoefenen zonder mee te gaan in die filosofie? Mijn antwoord is nee. Je wordt er toch mee geconfronteerd, het beinvloedt je denken en doen.... Mieke gaat nog een stap verder. Zij beweert dat het haar geestelijk bewustzijn verruimd heeft en invulling geeft en aanvulling is op haar christelijk geloof. In haar ogen is geen tegenstelling tussen yoga en christendom, ze vullen elkaar aan. Onder het mom van: als ik mezelf beter leer kennen, kan ik God beter dienen. Een argument overigens dat ik ook bij christenen hoor, die zich blind staren op innerlijke genezing. Voor het vervolg zie onder. |
Begrijp ik je woorden nu goed ? Bedoel je nu te zeggen dat als je aan yoga doet én christen bent je eigenlijk geen goede christen bent omdat je -volgens jou- beinvloed wordt door andere, in jouw ogen slechte-stromingen....... Dat proef ik nl een beetje uit de teksten van de anti yoga mensen ......... Ik zit niet voor innerlijke genezing op yoga, het is heerlijk om je hoofd en lijf te ontspannen en daarna weer verder gaan met de dingen van alledag........daar is dan weer ruimte voor..... Je zou toch echt eens een les moeten volgen om het te ervaren.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:55
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Laat hier ook maar wat komen het is hier plakkend warm Beetje regen en verfrissing is welkom Was heeft 8 uur buiten gehangen en nog klam  |
In Utrecht begint het wat te rommelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:57
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar wat is er mis mee om een uurtje in de week gericht te zijn op jezelf? Je hoofd en lijf lekker leeg maken.......Heeft de één met spinning de ander met yoga....... |
NIets... dunkt me Zoals jij het ziet, als gewoon lekker ontspannen bezig zijn..lijkt me niet verkeerd..al waag je je wel op glad ijs... Pas als je het doet om de idee erachter...dán ga je in mijn ogen te ver..
En dan nog ja, "een ieder zij in zijn eigen gemoed ten volle verzekerd", aldus Paulus...
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zondag 11 september 2011, 19:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:57
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | In Utrecht begint het wat te rommelen. |
oke stuur maar door
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:57
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Laat hier ook maar wat komen het is hier plakkend warm Beetje regen en verfrissing is welkom Was heeft 8 uur buiten gehangen en nog klam  |
Nou.... het is op het ogenblik geen pretje. Aan één stuk door geflits en keihard regenen. Net zelfs hagel en dat heb ik al jaren niet meer mee gemaakt dankzij de hagelkanonnen die er in de buurt staan. Zelfs het water in de wc en in de wasbak hoor je steeds opborrelen, heb ik ook nog bijna nooit meegemaakt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:58
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | In Utrecht begint het wat te rommelen. |
nou, dan zal het zo wel hier aankomen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:58
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Goed zo  |
ik ben zo'n volgzaam meisje he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:58
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 18 september 2011, 15:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 21:01
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou.... het is op het ogenblik geen pretje. Aan één stuk door geflits en keihard regenen. Net zelfs hagel en dat heb ik al jaren niet meer mee gemaakt dankzij de hagelkanonnen die er in de buurt staan. Zelfs het water in de wc en in de wasbak hoor je steeds opborrelen, heb ik ook nog bijna nooit meegemaakt. |
oke das ook weer niet fijn nee. maar een verfrissend buitje zou lekker zijn. Maar wat is een mens eigenlijk een zeurpiet hihi regent het willen we zon is het warm wat wensen we een buitje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 21:05
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Begrijp ik je woorden nu goed ? Bedoel je nu te zeggen dat als je aan yoga doet én christen bent je eigenlijk geen goede christen bent omdat je -volgens jou- beinvloed wordt door andere, in jouw ogen slechte-stromingen....... Dat proef ik nl een beetje uit de teksten van de anti yoga mensen ......... Ik zit niet voor innerlijke genezing op yoga, het is heerlijk om je hoofd en lijf te ontspannen en daarna weer verder gaan met de dingen van alledag........daar is dan weer ruimte voor..... Je zou toch echt eens een les moeten volgen om het te ervaren..... | ik geef alleen maar een samenvatting van je argumenten. Ik zeg nergens of je wel of geen goed christen bent. Je argument dat je waardenvrij zoiets kan beoefenen betwijfel ik. Maar ik geef geen oordeel over je geloof.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 21:07
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | ik geef alleen maar een samenvatting van je argumenten. Ik zeg nergens of je wel of geen goed christen bent. Je argument dat je waardenvrij zoiets kan beoefenen betwijfel ik. Maar ik geef geen oordeel over je geloof. |
En denk je dan ook zo over mindfullness?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 21:08
|
|
|
|
|
wees blij dat de meeste regen 's avonds valt en niet overdag...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 21:09
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | En denk je dan ook zo over mindfullness? | dat ken ik niet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 21:14
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | wees blij dat de meeste regen 's avonds valt en niet overdag... |
Uhmmm..ik moet nog wel wat uit mn auto pakken, maar daar wacht ik nu toch even mee.
he buschauffeur...de straat staat hier blank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 21:18
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Goed en dan nu graag de nederlandse verteling ben maar een gewone hollander  |
Frank sprak over herhalen en mijn kreet was: Herhaling is de moeder van de kennis. Annette sprak over een tegenstrijdigheid in woorden. De laatste kreet mag A. zelf vertalen.
Thomas, ad hoc.
|
|
| Naar boven |
|
|