| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Kunstvissen??? Dat schilderij bedoel je? |
Kan merken dat je praatmaatje weg is. Je begint nú al onzin uit te kramen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:11
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik zit al jaren in de evangelische wereld, en ik ken de verhalen en ik ken de gevaren. Maar gelukkig zijn er voldoende gemeentes in NL die goed bezig zijn zonder manipulatie.. |
Dat geloof ik best hoor!
Gelukkig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:13
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ajax speelt tegen Lyon. |
0 - 0
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:18
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Kan merken dat je praatmaatje weg is. Je begint nú al onzin uit te kramen.  |
Frank wil gewoon héél graag weten of het schilderij dat je gekregen hebt al hangt, maar durft het niet zelf te vragen . Dus...Visser...hangt het al?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:23
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Frank wil gewoon héél graag weten of het schilderij dat je gekregen hebt al hangt, maar durft het niet zelf te vragen . Dus...Visser...hangt het al? |
Ooooow.....is dat het? Ja hoor , die hangt al een hele poos . En prima naar m'n zin.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:30
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Als je rookt, wordt je al gedoodverft door de niet roker, en of het zondig is als Christen, natuurlijk doe je er niets goeds mee. Maar al die klagers, die er zo,n moeite mee hebben, met rook, die hoor je in de zomer ook niet klagen, als heel ons land vergaat van de lucht van verbrand vlees en kolenwalmen van oververhitte barbeqeu,s. Laat staan met oud en nieuw. Als heel ons land, onder een dikke mistige kruid damp hangt, van een heidens vuurwerk, lopen al die klagers te joelen van vreugde, over het nieuwe jaar, en hebben even geen last van rode oogjes, en luchtwegen. Dat vind ik nu weer zo frapant, of is er dan weer een leugentje om bestwil gepleegt  |
Wat ook wel frapant is , is, dat er bij ons op het werk wel veel niet-rokers in de rokerskantine zitten.Andersom.... Rokers in de niet-rokerskantine zie je niet! Zijn rokers dan toch gezelliger?
Visser, die z'n tabak wel in België koopt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:31
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Kan merken dat je praatmaatje weg is. Je begint nú al onzin uit te kramen.  |
Ik zeg al niets meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Visser, ik zou je nu kunnen vragen waarom je het niet eens bent om op zondag iets te doen wat je in de week wel doet. Zoals uit eten gaan of lampen ophangen of gelijk wat. Wat mag je dan wel doen volgens jou op zondag? Op het internet bezig zijn? Of gaan vissen? Misschien een BBQ bij iemand? De voorbeelden die ik net opnoemde zijn toch ontspanningsmomenten? Zo is gaan eten in een restaurant ook een moment van ontspanning. Misschien werd je wel uitgenodigd omwille van een verjaardag of wat dan ook. Misschien heb je wel een afspraakje met iemand van de sites die iets wil gaan drinken. Hoe consequent ben je in je doen en laten? Of durf je ook wel eens een uitzondering maken? |
Ik zal een voorbeeld noemen. Als ik op zondag m'n auto ga wassen of ik ga m'n voortuun eens flink onder handen nemen .....dan wordt daar over gesproken hier op het refo-dorp. Doe ik dat op de sabbath dan hoor je daar niemand over.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik zeg al niets meer  |
Ga je dat een hele week volhouden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:40
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ga je dat een hele week volhouden?  |
Wat een rust
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:43
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wat een rust  |
mijn mooiste moment waren de uren voordat Visser en Josina aanwezig waren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:45
|
|
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 11:48, Pagina 2
| Quote: | | Roady:Het is niet aan Hem te wijten dat mensen niet willen luisteren, niet willen gehoorzamen, niet willen vergeven, niet willen opstaan, niet willen doorzetten, niet willen liefhebben, niet willen belijden, niet willen erkennen, niet willen gaan zien.... |
| Quote: | Net als een vader die het beste voor zijn kind wil, en zoekt. Als het kind echt, echt niet wil, ja dat moet het kind maar voelen. |
Je zal het ongetwijfeld goed bedoelen.
De slachtoffers van een natuurramp of een oorlog, daar zitten ook christenen tussen die wel gehoorzaam waren wilden luisteren enzovoort.
Die moeten nu maar 'voelen'?
Nog een keer, ik was de 2de quote vergeten neer te zetten.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 14 september 2011, 23:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:45
|
|
|
|
Voor wie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:47
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | mijn mooiste moment waren de uren voordat Visser en Josina aanwezig waren  |
Zolang jij niet praat, praten wij niet terug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:48
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | mijn mooiste moment waren de uren voordat Visser en Josina aanwezig waren  |
3 jaren dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:56
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wat ook wel frapant is , is, dat er bij ons op het werk wel veel niet-rokers in de rokerskantine zitten.Andersom.... Rokers in de niet-rokerskantine zie je niet! Zijn rokers dan toch gezelliger?
Visser, die z'n tabak wel in België koopt |
Algemeen gegeven is; rokers zijn, minder gestrest humeurig, altijd buiten te vinden met heel veel frisse lucht. Niet rokers zitten altijd binnen, gestrest, humeurig, nooit geen frisse lucht omdat ze de rokers naar buiten hebben gejaagd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:56
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 3 jaren dus  |
Zooooooooo lang?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
Berichten: 189
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 00:25
|
|
|
|
| ROADY641 schreef: | In de tegenwoordigheid van Jezus zijn, dat is een prachtige uitdrukking van "het geloof beleven".
Die tegenwoordigheid, die Jezus ZELF is. DIe tegenwoordigheid, die het LEVEN is (.....) Die tegenwoordigheid, waarin alleen God zelf is, en niets anders kan zijn. Als 2 of meer in diezelfde tegenwoordigheid verblijven, zijn zij werkelijk onoverwinnelijk omdat zij in zuivere eenheid verblijven...
Bedoel je dat? |
Roady
Wat een geweldige reactie, ben nog aan het bijkomen
Voorbij de woorden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
Berichten: 189
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 00:31
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Kijk eens in een kerk of gemeente. Het barst er van de gelovigen, zeker als je ze wilt zien. En als je, wat ik denk gezien je achtergrond, een kerk met veelal levend geloof wilt ervaren, dan vind je zelfs in het niet al te uitbundige Noorden nog wel een kerk met meer dan duizend enthousiaste mensen, elke zondag weer.
Thomas |
Thomas,
Het gaat er mij niet om om zoveel gelovigen bij elkaar te zien.
Zeker het is mooi om samen te zijn en te zingen in zijn naam.
Maar voor mij is de persoonlijke relatie met Jezus een veel dieper ontmoeten.
Dat kent geen tijd of plaats
Het ervaren van christus bewustzijn
http://www.youtube.com/watch?v=iX2W97spprc
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 01:52
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Mijn stelling is, dat mensen wat betreft genezing geestelijk blind zijn. Door hun eigen verbittering zien ze niet wat God gedaan heeft en nog steeds kan doen. Ik wil niet zeggen, dat Hij altijd geneest, maar hoe jullie die genezing afwijzen, is in mijn ogen ook niet goed..... |
Je gebruikt regelmatig het woord 'verbittering' en 'bitterheid'.
Ook in topic over slapeloosheid.
Valt mij op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 02:01
|
|
|
|
| Quote: | | Vind het best om om genezing te bidden. En anders dat je/iemand kracht krijgt om de ziekte te dragen. Of ermee om te gaan. |
Dit hierboven schreef ik woensdag 14 september 2011, 19:00.
Ik wijs geen genezing af (zucht......) en ik ben niet verbitterd.....
Ik heb voornamelijk hier een mening over gebedsgenezing.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 02:09
|
|
|
|
|
ik word lama genoemd...mag ook niet...wel jammer, hij kijkt me zoooooo lief aan....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 02:11
|
|
|
|
ik ga mee...word alleen wel slaap wandelen ipv strandwandelen.....heeft er iemand een slaapmutsje voor mij??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 05:03
|
|
|
|
hm, dan zal 'griffioen' ook wel niet mogen. beetje rare vogel. bovendien zo occult als maar zijn kan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 05:04
|
|
|
|
|
glaasje Calvados, misschien?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 05:40
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | glaasje Calvados, misschien? |
als ik het zou lusten graag! kom jij dan voor mij werken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 05:42
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | hm, dan zal 'griffioen' ook wel niet mogen. beetje rare vogel. bovendien zo occult als maar zijn kan...
 |
ik weet het niet...ik dacht dat een fenix ook zo iets was....zo'n vogel die uit de as herrijst....of is dat dan ook een griffioen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 05:43
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Voor wie? |
ik weet het niet frank....beetje op z'n belgisch voetbal aan het spelen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 05:44
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Dacht dat wij dat waren Maar sterkte Frank ermee en ik wil ook wel met je lachen en praten hoor  |
hij heeft maatjes zat...t is maar waar hij kijkt/ zoekt.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 05:46
|
|
|
|
|
een beetje humor moet kunnen vind ik.....ook als je daar mee off topic gaat...daarna kun je toch weer terug bij het onderwerp komen?
|
|
| Naar boven |
|
|