ChristianMatch
 


Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2805 2806 2807 2808 2809 2810 2811 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:49
 
COOTJE711 schreef:
Straks naar de tandarts.... 2 gaatjes dichten..... Verraste, verbaasde smiley
Vanavond kan ik dus even minder praten.... Smiley met dichtgeplakte mond

ik benijd je niet Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:51
 
JOSINA022 schreef:
Héél leuk een logeerkat is huis die mij dan vervolgens uit slaapt houdt door de halve nacht te gaan spelen en dan vervolgens nu gaat liggen slapen Boze smiley Zieke smiley



ik was gisteravond de hond aan het uitlaten...
op de terug weg zie ik 2 katten mijn tuin in hobbelen...
schijnbaar had ik de voordeur niet goed dicht gedaan...
want wat bleek...
het waren mijn binnenkatten die naar buiten gelopen waren....

stelletje apen...Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:51
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Chat, in presence van Jezus gaat voor mij voorbij de woorden zijn.




Het komt nou vooral door dat woordgebruik "in presence" waardoor je je hele bijdrage, je hele verhaal omlaag haalt naar het niveau zweverig.
Ik heb niks tegen getuigenissen, lees ze ook regelmatig, maar die neiging om daar zo nodig de zinnen te spekken met engelse uitdrukkingen werken op mij jeuk-opwekkend.

Jammer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:51
 
GERRIT084 schreef:
Algemeen gegeven is; rokers zijn, minder gestrest humeurig, altijd buiten te vinden met heel veel frisse lucht. Niet rokers zitten altijd binnen, gestrest, humeurig, nooit geen frisse lucht omdat ze de rokers naar buiten hebben gejaagd Gefrustreerde smiley

Nu snap ik eindelijk de reden van mij humeur Knipoog smiley

Nu even serieus: een feit bij ons is dat de rokers ook tijdens werktijd afentoe even naar buiten 'moeten' om de dag vol te houden. De rest werkt gewoon door...
Vandaar het humeur van de niet-rokers... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:53
 
VISSER278 schreef:
Ik zal een voorbeeld noemen. Als ik op zondag m'n auto ga wassen of ik ga m'n voortuun eens flink onder handen nemen .....dan wordt daar over gesproken hier op het refo-dorp.
Doe ik dat op de sabbath dan hoor je daar niemand over.


Dus jouw zondagsrust is een opgelegde sociale verplichting, geen vrije wil?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:54
 
MARISKA601 schreef:
ik was gisteravond de hond aan het uitlaten...
op de terug weg zie ik 2 katten mijn tuin in hobbelen...
schijnbaar had ik de voordeur niet goed dicht gedaan...
want wat bleek...
het waren mijn binnenkatten die naar buiten gelopen waren....

stelletje apen...Knipoog smiley

Toen op jacht gegaan..... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:55
 
COOTJE711 schreef:
Toen op jacht gegaan..... Smiley die vol vragen zit


ze zagen me aankomen en vlogen dus naar binnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:55
 
SAVANTI576 schreef:
op christenmatch is maar heel kleine kans dat je een relatie vind denk ik .

en toch heb je in één klap 2300 binnen je bereik, want je bent toch op zoek naar een christelijke relatie, vermoed ik?

Wel leuk om hier alle verdedigingen en zo te lezen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:56
 
MARISKA601 schreef:
ze zagen me aankomen en vlogen dus naar binnen.

kijk.... dat is nog eens opvoeden.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:57
 
MARISKA601 schreef:
ze zagen me aankomen en vlogen dus naar binnen.

Katten die zich als apen gedragen en vervolgens gaan vliegen? Dat had ik wel willen zien Clown smiley Echt een slechtste moment van de dag dus Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:57
 
COOTJE711 schreef:
Nu snap ik eindelijk de reden van mij humeur Knipoog smiley

Nu even serieus: een feit bij ons is dat de rokers ook tijdens werktijd afentoe even naar buiten 'moeten' om de dag vol te houden. De rest werkt gewoon door...
Vandaar het humeur van de niet-rokers... Clown smiley

En hoeveel nietrokers kijken in de baas zn tijd naar websites waar ze zakelijk niks te zoeken hebben??
Of nemen de krant mee naar toilet om ff uitgebreid te zitten je-weet-wel?

In mijn bedrijf word iedere nieuwe medewerker uitgelegd dat hier gerookt word door mij en diverse collega´s.
Als ze het niet aanstaat, gaan ze lekker elders werken, maar als ze hier willen werken, wil ik er ook geen gezeik over hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:59
 
MARISKA601 schreef:
ik was gisteravond de hond aan het uitlaten...
op de terug weg zie ik 2 katten mijn tuin in hobbelen...
schijnbaar had ik de voordeur niet goed dicht gedaan...
want wat bleek...
het waren mijn binnenkatten die naar buiten gelopen waren....

stelletje apen...Knipoog smiley

Een hond, katten, apen en dan nog een dier dat niet meer genoemd mag worden...het is me wat daar bij jou Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:01
 
FRANKT627 schreef:
Een hond, katten, apen en dan nog een dier dat niet meer genoemd mag worden...het is me wat daar bij jou Twijfelende smiley


Een dierentuin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:01
 
FRANKT627 schreef:
Een hond, katten, apen en dan nog een dier dat niet meer genoemd mag worden...het is me wat daar bij jou Twijfelende smiley

Dat heet een dierentuin, Frank Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:02
 
PIETER649 schreef:
En hoeveel niet rokers kijken in de baas zn tijd naar websites waar ze zakelijk niks te zoeken hebben??
Of nemen de krant mee naar toilet om ff uitgebreid te zitten je-weet-wel?

Dat is waar. Naar mijn idee heeft het ook meer te maken met een stuk motivatie voor je werk. Daar zitten rokers èn niet rokers bij.
Helaas zitten in mijn team nu een paar rokers die (laten we 't netjes zeggen) wat minder gemotiveerd zijn. Dus krantje èn sigaret... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:05
 
CHATULIEM619 schreef:
door een prikpoes?


tja, t was een zij.
maar naar mijn maatstaven geen date waardig hoor, alleen goed om te prikken, dan afscheid nemen en gauw weer naar buiten gaan.

nou dames, kom maar op met je commentaar over vreemd en seksistisch Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:06
 
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 19:50

Quote:
ERIKA schreef:
Dus een ieder die zegt dat hij zondigd staat zwaarmoedig in het leven??
Vind dat weel een beetje ja hoe moet ik het noemen erg zwaar klinken.
Ik had deze topic over slapeloosheid geopend door wat er in een andere topic werdt gezegt.
Maar als ik zeg dat ik zondig wat we volgens mij allemaal dagelijks wel wat doen dan hoef ik dardoor echt niet zwaarmoedig in het leven te staan hoor.
Waarvoor vieren we het Heilig avondmaal dan? Om te gedenken dat God voor onze zonden is gestorvenen weer opgestaan, maar daarbij denk ik zelf wel altijd aan mijn eigenzonden.
Maar volgens mij gaan we nu op een ander onderwerp over!
Dat zou dus betekenen als ik het zwaar zou zien dat ik niet zou slapen omdat ik nadenk over mijn zonden en daardoor niet zou slapen?


Quote:
CHATULIEM: Je legt wel heel vreemde verbanden hoor. Ik zeg, dat als je geloof alleen maar bestaat uit zondebesef je een zwaarmoedig geloof belijdt.
Wat betreft slaapstoornissen: ik sta er wat tussen in. Het kan heel goed zijn, dat schuldgevoel of haat of bitterheid je kan weerhouden van slaap. En het is goed om je eens af te vragen waarom je niet goed kunt slapen.
Aan de andere kant kunnen er ook lichamelijke oorzaken aan ten grondslag liggen en gelukkig kan medicatie daarbij helpen.
Zelfs de artsen zullen je altijd vragen naar de oorzaak van slapeloosheid en in sommige gevallen zouden ze een therapeut adviseren. In mijn ogen zit er wel degelijk een mentale component en ook een geestelijke component in


Ik vind het een heel erg normaal en begrijpelijk stukje van Erika.

Nergens vreemde verbanden. En je zei nergens van alleen, in vorige stukken.

Het was in een ander stuk van Erika al duidelijk dat haar slapeloosheid niet te maken heeft met schuldgevoel, haat of bitterheid....

Een normaal zondebesef is juist goed. In 1 Joh. staat ergens van dat wie zegt zonder zonde te zijn een leugenaar is en de waarheid niet in hem is.

Quote:
CHATULIEM:En het is goed om je eens af te vragen waarom je niet goed kunt slapen.
Dat heeft Erika al lang gedaan, zie vorige stukjes.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 september 2011, 21:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:08
 
ERNSTJAN522 schreef:
en toch heb je in één klap 2300 binnen je bereik, want je bent toch op zoek naar een christelijke relatie, vermoed ik?

Wel leuk om hier alle verdedigingen en zo te lezen Clown smiley


ik weet niet waar jouw doelgroep uit bestaat Ernstjan, maar voor velen onder ons is hooguit de helft van die 2300 interessant Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:12
 
PIETER649 schreef:
ik weet niet waar jouw doelgroep uit bestaat Ernstjan, maar voor velen onder ons is hooguit de helft van die 2300 interessant Knipoog smiley

Je hebt leden die erg ruimdenkend zijn...neen, ik spreek niet over hopeloos Knipoog smiley

Er zijn 1059 vrouwelijke leden. De jongste is 18 en de oudste 74...Die zijn niet allemaal kiesbaar want enkele hebben al een vriendje of zijn gehuwd.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 15 september 2011, 11:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:12
 
ROADY641 schreef:
Waarom geef je geen eerlijk antwoord op een eerlijke vraag Shanita?

Welke eerlijke vraag, Roady??????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:16
 
CHATULIEM619 schreef:
door een prikpoes?

een PITSpoes ken ik wel, maar een prikpoes.... Smiley die vol vragen zit

prikt zij mij of .... Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op donderdag 15 september 2011, 11:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:19
 
PIETER649 schreef:
tja, t was een zij.
maar naar mijn maatstaven geen date waardig hoor, alleen goed om te prikken, dan afscheid nemen en gauw weer naar buiten gaan.

nou dames, kom maar op met je commentaar over vreemd en seksistisch Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Duiveltje smiley

Dus je kon goed zien dat het een 'zij' was?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:20
 
Helaas val ik ook door de mand met mijn nickname..... Huilende smiley, smiley in tranen


betekent bedrieger zie ik net


Laatst aangepast door
COOTJE711
op donderdag 15 september 2011, 11:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:29
 
SHANITA130 schreef:
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 19:50







Ik vind het een heel erg normaal en begrijpelijk stukje van Erika.

Nergens vreemde verbanden. En je zei nergens van alleen, in vorige stukken.

Het was in een ander stuk van Erika al duidelijk dat haar slapeloosheid niet te maken heeft met schuldgevoel, haat of bitterheid....

Een normaal zondebesef is juist goed. In Joh. 1 staat ergens van dat wie zegt zonder zonde te zijn een leugenaar is en de waarheid niet in hem is.


Dat heeft Erika al lang gedaan, zie vorige stukjes.

Blij dat er mensen toch nog goed kunnen lezen Clown smiley
Dank je shanita Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:30
 
COOTJE711 schreef:
Helaas val ik ook door de mand met mijn nickname..... Huilende smiley, smiley in tranen


betekent bedrieger zie ik net

En wist je dat je dat helemaal niet meer kunt veranderen... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:30
 
COOTJE711 schreef:
Helaas val ik ook door de mand met mijn nickname..... Huilende smiley, smiley in tranen


betekent bedrieger zie ik net

oeps!
Dan maar beter je eigen naam doen?
Ik heideblompie Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:32
 
mijn naam betekend bitterheid...

oeps...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:33
 
PIETER649 schreef:
tja, t was een zij.
maar naar mijn maatstaven geen date waardig hoor, alleen goed om te prikken, dan afscheid nemen en gauw weer naar buiten gaan.

nou dames, kom maar op met je commentaar over vreemd en seksistisch Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Duiveltje smiley

Kijk pietje van jou zijn we dat soort dingen al gewent kijken we niet meer van op Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Maar dat neemt niet weg dat ik het een stom woord vind vrouw onwaardig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:34
 
COOTJE711 schreef:
Dus blijkbaar niet geschikt voor een CM- uitje Clown smiley

Met of zonder kinderen Smiley met dichtgeplakte mond

Mario Gefrustreerde smiley off topic blijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:35
 
Ik ondervind vaak file leed bij de kassa...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2805 2806 2807 2808 2809 2810 2811 ... 6194 Volgende
Pagina 2808 van 6194