ChristianMatch
 


Forum

Wisten jullie dat......?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2806 2807 2808 2809 2810 2811 2812 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:35
 
oeps google net even wat mijn naam betekent:

Erika:De enige macht, hij die alleen heerst, heerser van de wet
zodat jullie dat maar effe weten Clown smiley

En ik ben nog wel zo sociaal ingesteldHuilende smiley, smiley in tranen


Laatst aangepast door
ERIKA129
op donderdag 15 september 2011, 11:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:37
 
ERIKA129 schreef:
oeps google net even wat mijn naam betekent:

Erika:De enige macht, hij die alleen heerst, heerser van de wet
zodat jullie dat maar effe weten Clown smiley

' 'Hij' die alleen heerst.' Tja, 't is maar goed dat we het weten Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:39
 
FRANKT627 schreef:
' 'Hij' die alleen heerst.' Tja, 't is maar goed dat we het weten Zieke smiley

Idd!

Ik schijn vermeerdering te moeten geven Verraste, verbaasde smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op donderdag 15 september 2011, 11:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:44
 
FRANKT627 schreef:
' 'Hij' die alleen heerst.' Tja, 't is maar goed dat we het weten Zieke smiley

Frank= De Fransman
josina=Jahweh geve vermeerdering

Zo weten jullie ook wat jullie zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:44
 
Speculaas (voorheen: speculatie), in België ook: speculoos (deze nevenvorm heeft zich uitgebreid tot het Belgisch-Frans als spéculoos of spéculaus) is een soort koek die vooral rond het sinterklaasfeest populair is. De laatste decennia is het echter normaal geworden het hele jaar door speculaas te eten. Speculaas wordt voornamelijk in Nederland en België gemaakt en gegeten.
Er zijn meerdere verklaringen voor het woord speculaas:
Het Latijnse woord speculator ('hij die alles ziet'); wat tevens de bijnaam is van Sint-Nicolaas;
Het Latijnse woord speculum (spiegel), omdat een speculaaspop het spiegelbeeld is van de afbeelding op de koekplank waarmee het gemaakt is;
In ouder Nederlands betekende speculatie "overdenking" of "vermoeden". De koek werd daarom (mogelijk schertsend) speculatie genoemd omdat oorspronkelijk een gebak voor fijnproevers was. Speculatie in de betekenis "veronderstellen" of "bedenken" kan impliceren dat het gebak een soort "fantasiegoed" zou zijn.[1]
Er zou ook een verband kunnen zijn met specerij, een verwijzing naar de kruiden die speculaas typeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:44
 
JOSINA022 schreef:
Idd!

Ik schijn vermeerdering te moeten geven Verraste, verbaasde smiley

ja idd haha doe je best meid Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:45
 
MARISKA601 schreef:
Speculaas (voorheen: speculatie), in België ook: speculoos (deze nevenvorm heeft zich uitgebreid tot het Belgisch-Frans als spéculoos of spéculaus) is een soort koek die vooral rond het sinterklaasfeest populair is. De laatste decennia is het echter normaal geworden het hele jaar door speculaas te eten. Speculaas wordt voornamelijk in Nederland en België gemaakt en gegeten.
Er zijn meerdere verklaringen voor het woord speculaas:
Het Latijnse woord speculator ('hij die alles ziet'); wat tevens de bijnaam is van Sint-Nicolaas;
Het Latijnse woord speculum (spiegel), omdat een speculaaspop het spiegelbeeld is van de afbeelding op de koekplank waarmee het gemaakt is;
In ouder Nederlands betekende speculatie "overdenking" of "vermoeden". De koek werd daarom (mogelijk schertsend) speculatie genoemd omdat oorspronkelijk een gebak voor fijnproevers was. Speculatie in de betekenis "veronderstellen" of "bedenken" kan impliceren dat het gebak een soort "fantasiegoed" zou zijn.[1]
Er zou ook een verband kunnen zijn met specerij, een verwijzing naar de kruiden die speculaas typeren.

wat nu dan weer bent u hongerig mevrouw??
zin in speculaas of zo Clown smiley
wel lekker vooral op een witte boterham Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:45
 
ERIKA129 schreef:
ja idd haha doe je best meid Clown smiley

Ligt eraan wat ik moet vermeerdere Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:46
 
JOSINA022 schreef:
Ligt eraan wat ik moet vermeerdere Twijfelende smiley

Geen idee staat er niet bij Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:46
 
ERIKA129 schreef:
Blij dat er mensen toch nog goed kunnen lezen Clown smiley
Dank je shanita Knipoog smiley Lachende smiley

Graag gedaan ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:48
 
JOSINA022 schreef:
Ligt eraan wat ik moet vermeerdere Twijfelende smiley

Is er iets dat je kan of wilt vermeederen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:48
 
GERRIT084 schreef:
Algemeen gegeven is; rokers zijn, minder gestrest humeurig, altijd buiten te vinden met heel veel frisse lucht. Niet rokers zitten altijd binnen, gestrest, humeurig, nooit geen frisse lucht omdat ze de rokers naar buiten hebben gejaagd Gefrustreerde smiley

En bedankt maar weer he Boze smiley
Ikke is een niet roker echter wel vaak buiten te vinden, niet gestrest en zeer zelden een slecht humeur behalve als ikdit lees Boze smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:50
 
ERIKA129 schreef:
wat nu dan weer bent u hongerig mevrouw??
zin in speculaas of zo Clown smiley
wel lekker vooral op een witte boterham Kwijlende smiley


Ik kan de hele dag door wel eten.
maar nu ik dit stukje zo lees..


speculaas... speculatie....

is dat wel christelijk? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:51
 
FRANKT627 schreef:
Is er iets dat je kan of wilt vermeederen?

Ik geloof dat ik daar nog maar eens een nachtje over moet slapen Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:51
 
JOSINA022 schreef:
Ik geloof dat ik daar nog maar eens een nachtje over moet slapen Slapende smiley



pas maar op dat het geen slapeloze nacht wordt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:52
 
FRANKT627 schreef:
Een hond, katten, apen en dan nog een dier dat niet meer genoemd mag worden...het is me wat daar bij jou Twijfelende smiley

Die beesten van Mariska zijn echt vremdig.
Worden apen genoemd, worden savonds naar bed gestuurd ( de zolder op) Zitten voor het raam als het onweerd (meeste katten zijn er doodsbang voor)
Maar ja als je opgevoed wordt door een konijn moet het ook wel heel bijzonder zijn Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:53
 
MARISKA601 schreef:
pas maar op dat het geen slapeloze nacht wordt Knipoog smiley

Dan moet ze vanavond die lieve logeerkat wakker houden Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:56
 
MARISKA601 schreef:
pas maar op dat het geen slapeloze nacht wordt Knipoog smiley

Daar waren toch pilletjes voor? Erika, mag ik er een van jou? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:57
 
ERIKA129 schreef:
Dan moet ze vanavond die lieve logeerkat wakker houden Clown smiley

Dacht het niet Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:57
 
SHANITA130 schreef:
Welke eerlijke vraag, Roady??????

Quote:
Dus jij gelooft niet dat je een Vader in de hemel hebt, die het beste met jou voorheeft...

Dat was mijn eerlijke vraag aan jou.
Je doet net alsof je daar overheen gelezen hebt Shanita...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:58
 
Bedankt :) !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:58
 
MARIO216 schreef:
Met of zonder kinderen Smiley met dichtgeplakte mond

Mario Gefrustreerde smiley off topic blijven.

ehhh on-topic mario Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:58
 
JOSINA022 schreef:
Daar waren toch pilletjes voor? Erika, mag ik er een van jou? Clown smiley



nee pilletje kan toch niet? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:59
 
Boze smiley pffff, nog 386...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:59
 
MARISKA601 schreef:
nee pilletje kan toch niet? Knipoog smiley

Oeps, da's waar ook Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:00
 
JOSINA022 schreef:
Daar waren toch pilletjes voor? Erika, mag ik er een van jou? Clown smiley

Tuurlijk kom maar halen welke wil je heb verschillende keuze voor je Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:00
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley pffff, nog 386...


Koeien?
Belgen?
Schapen?
Vlooien?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:01
 
ERIKA129 schreef:
Tuurlijk kom maar halen welke wil je heb verschillende keuze voor je Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Doe maar een cocktailtje Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:03
 
MARISKA601 schreef:
Koeien?
Belgen?
Schapen?
Vlooien?

Vrouwen? Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:05
 
MARISKA601 schreef:
Koeien?
Belgen?
Schapen?
Vlooien?

neen, ben mails aan het verwijderen Gefrustreerde smiley
Eigenlijk zouden ze wel zo'n knop mogen uitvinden waarmee je een hele reeks mails kan aanklikken en verwijderen.

Tegen het einde van de rit is mijn muis versleten...en mijn vinger ook Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2806 2807 2808 2809 2810 2811 2812 ... 6194 Volgende
Pagina 2809 van 6194