ChristianMatch
 


Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2834 2835 2836 2837 2838 2839 2840 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 12:17
 
COOTJE711 schreef:
Zou het een recente foto zijn of eentje uit de oude doos? Knipoog smiley

Tis sprekend zijn broer toch? Clown smiley
dus zal er een uit de oude doos zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 12:17
 
ANNETTE792 schreef:
Frank, ik moest net opeens aan je denken in de auto toen er een kindercd opgezet werd Lachende smiley

Speciaal voor jou:

http://youtu.be/bzet9BrscVU

( en wie kan mij vertellen hoe ik zo'n blauwe link plaats zodat je dr gewoon op kan klikken???)

Wel, Annette, je was al goed op weg. Je kopieerde dus die link al.
Als je dan die link wilt plaatsen druk je eerst op 'URL' bovenaan. Dat staat in witte letters in een oranje kadertje.
Je plakt dan die link die je kopieerde én dan druk je nogmaals op URL...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 12:18
 
FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley wakker blijven doe je niet met slaappilletjes...pfffff, moet ik nu echt alles gaan uitleggen?

Tja Frank ze is wel geen belgische maar wel blond en jong he Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 12:18
 
FRANKT627 schreef:
Inderdaad, opper-Lama (lees: Tink) had al iets van mij ontvangen wat ik helemaal niet heb gestuurd. Ik vind dit heel erg vervelend. Ik ben zelf heel voorzichtig met het openen van mails en sites die erbij zitten en toch gebeurde het nog.

Ik ga gewoon alles versturen per postduif... Lachende smiley




http://www.google.nl/imgres?q=postduif&hl=nl&safe=active&sa=G&gbv=2&tbm=isch&tbnid=TQCfbwb1Xa2INM:&imgrefurl=http://www.telegraaf.nl/digitaal/7670038/__Postduif_versus_breedband_internet__.html&docid=rvOp07mRzLpzCM&w=200&h=164&ei=pBZ3TsP3F4Wr8QPVy9npDQ&zoom=1&biw=902&bih=561&iact=rc&dur=103&page=2&tbnh=131&tbnw=160&start=15&ndsp=6&ved=1t:429,r:0,s:15&tx=57&ty=27


Laatst aangepast door
COOTJE711
op maandag 19 september 2011, 12:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 12:19
 
FRANKT627 schreef:
Wel, Annette, je was al goed op weg. Je kopieerde dus die link al.
Als je dan die link wilt plaatsen druk je eerst op 'URL' bovenaan. Dat staat in witte letters in een oranje kadertje.
Je plakt dan die link die je kopieerde én dan druk je nogmaals op URL...

Kijk heb ik ook weer wat geleerd Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 12:21
 
FRANKT627 schreef:
Wel, Annette, je was al goed op weg. Je kopieerde dus die link al.
Als je dan die link wilt plaatsen druk je eerst op 'URL' bovenaan. Dat staat in witte letters in een oranje kadertje.
Je plakt dan die link die je kopieerde én dan druk je nogmaals op URL...

weet ome Frank ook hoe een plaatje geplakt moet worden? Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 12:23
 
ERIKA129 schreef:
Tis sprekend zijn broer toch? Clown smiley
dus zal er een uit de oude doos zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Da's waar, zijn oren zijn alleen iets anders.... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 12:24
 
COOTJE711 schreef:
weet ome Frank ook hoe een plaatje geplakt moet worden? Huilende smiley, smiley in tranen

Hoi Cootje, dat weet ik niet. Maar Mario weet dat wel. Hij heeft het me eens uitgelegd maar ik vond het nogal omslachtig. Misschien kan hij je wel verder helpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 12:25
 
Weer ff de meute hier informeren Knipoog smiley ...want mijn hb is abnormaal gestegen, iets dat normaal gesproken binnen 2 weken niet zo kan, tenzij je epo gebruikt. En dat is iets dat ik toch echt niet gedaan heb Lachende smiley

En verder zijn de ontstekingswaarden heel geleidelijk aan het dalen, ook dat gaat de goede kant op Lachende smiley

Eindelijk eens echt goed nieuws Lachende smiley

Maar toch...ik kreeg de dringende waarschuwing vooral op te passen met het opbouwen van mijn conditie, om dit niet te snel te willen doen.

En dat laatste heb ik in het afgelopen weekend wel gemerkt. Ben naar een gedeelte van de gemeentedag geweest zaterdag en heb zondag weer meegedaan aan de sing-in met als gevolg enorme pijn in mijn buik en een abces dat weer groter geworden en weer meer draagt Boze smiley

Ook merkte ik gisteren in de kerk dat mensen nu alweer gaan denken dat ik alweer beter ben, omdat ik zowel op de gemeentedag was als ook weer mee deed aan de sing-in.
En daar schuilt ook voor mij een gevaar, nl...o, dat doe ik wel weer ff en de gevolgen merk ik thuis wel weer wanneer niemand mij ziet. Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 12:26
 
ERIKA129 schreef:
Wil je het wel bij je houden want wat jij hebt komt vaak deze kant op Gefrustreerde smiley

Kan ook andersom hoor...stuur de zon maar deze kant op Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 12:28
 
JOSINA022 schreef:
Weer ff de meute hier informeren Knipoog smiley ...want mijn hb is abnormaal gestegen, iets dat normaal gesproken binnen 2 weken niet zo kan, tenzij je epo gebruikt. En dat is iets dat ik toch echt niet gedaan heb Lachende smiley

En verder zijn de ontstekingswaarden heel geleidelijk aan het dalen, ook dat gaat de goede kant op Lachende smiley

Eindelijk eens echt goed nieuws Lachende smiley

Maar toch...ik kreeg de dringende waarschuwing vooral op te passen met het opbouwen van mijn conditie, om dit niet te snel te willen doen.

En dat laatste heb ik in het afgelopen weekend wel gemerkt. Ben naar een gedeelte van de gemeentedag geweest zaterdag en heb zondag weer meegedaan aan de sing-in met als gevolg enorme pijn in mijn buik en een abces dat weer groter geworden en weer meer draagt Boze smiley

Ook merkte ik gisteren in de kerk dat mensen nu alweer gaan denken dat ik alweer beter ben, omdat ik zowel op de gemeentedag was als ook weer mee deed aan de sing-in.
En daar schuilt ook voor mij een gevaar, nl...o, dat doe ik wel weer ff en de gevolgen merk ik thuis wel weer wanneer niemand mij ziet. Zieke smiley


Fijn josina, da's goed nieuws! Doe rustig aan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 12:29
 
ERIKA129 schreef:
Tis sprekend zijn broer toch? Clown smiley
dus zal er een uit de oude doos zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wedstrijdje spugen doen? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 12:31
 
COOTJE711 schreef:
Fijn josina, da's goed nieuws! Doe rustig aan!

Dank je wel en ik doe mijn best!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 12:45
 
Boze smiley als ik de reacties lees van de dames op het topic 'wat was je mooiste moment vandaag?' bezorgd me dat een slecht moment...

Eigenlijk kan ik beter van deze topic wegblijven tot woensdag of donderdag om er dan hopelijk iets moois te mogen op te zetten...of zou dat ijdele hoop zijn??? Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 12:46
 
Dank voor deze reakties. Ik heb er veel aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 12:51
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Ben benieuwd wie zich op deze side zich in zijn of haar leven zich in de presence van Jezus mag getuigen in en om zich heen.

Zou die persoon graag ontmoeten


Ik zelf denk iedereen.

Als voorbeeld mezelf: áls de gelegenheid zich voordoet vertel ik er wat over.

Dus niet geforceerd...

Dan reageren mensen altijd positief. zijn er al verschillende gaan geloven door mij. Omdat ik echt ben als ik het vertel. Dat voelen ze aan.

Er zit altijd wel iemand bij, die zoiets zegt van niets voor mij ofzo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 13:02
 
JOSINA022 schreef:
Weer ff de meute hier informeren Knipoog smiley ...want mijn hb is abnormaal gestegen, iets dat normaal gesproken binnen 2 weken niet zo kan, tenzij je epo gebruikt. En dat is iets dat ik toch echt niet gedaan heb Lachende smiley

En verder zijn de ontstekingswaarden heel geleidelijk aan het dalen, ook dat gaat de goede kant op Lachende smiley

Eindelijk eens echt goed nieuws Lachende smiley

Maar toch...ik kreeg de dringende waarschuwing vooral op te passen met het opbouwen van mijn conditie, om dit niet te snel te willen doen.

En dat laatste heb ik in het afgelopen weekend wel gemerkt. Ben naar een gedeelte van de gemeentedag geweest zaterdag en heb zondag weer meegedaan aan de sing-in met als gevolg enorme pijn in mijn buik en een abces dat weer groter geworden en weer meer draagt Boze smiley

Ook merkte ik gisteren in de kerk dat mensen nu alweer gaan denken dat ik alweer beter ben, omdat ik zowel op de gemeentedag was als ook weer mee deed aan de sing-in.
En daar schuilt ook voor mij een gevaar, nl...o, dat doe ik wel weer ff en de gevolgen merk ik thuis wel weer wanneer niemand mij ziet. Zieke smiley

Hoi Josine,

Ja, niet over je grenzen gaan. Dat geldt normaal al. Maar ja, nu moet je echt niet over grenzen gaan. Ook omdat de arts dat zegt.

Als ik teveel doe, stort ik ook in. maar dan psychisch. Dan moet ik rusten, anders stijgt mijn bloeddruk gevaarlijk hoog.

Goed je grenzen bewaken, dat geldt eigenlijk voor alles.

Misschien kan je tegen de mensen van de kerk zeggen dat je eigenlijk nog niet beter bent, maar het een en ander had geprobeerd. en dat dat weer meer pijn opleverde en de ontsteking ook weer groter is geworden daardoor. Dan heb je én een reden voor een praatje te maken. En je zet duidelijk je grenzen.

Sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 13:10
 
SHANITA130 schreef:
Hoi Josine,

Ja, niet over je grenzen gaan. Dat geldt normaal al. Maar ja, nu moet je echt niet over grenzen gaan. Ook omdat de arts dat zegt.

Als ik teveel doe, stort ik ook in. maar dan psychisch. Dan moet ik rusten, anders stijgt mijn bloeddruk gevaarlijk hoog.

Goed je grenzen bewaken, dat geldt eigenlijk voor alles.

Misschien kan je tegen de mensen van de kerk zeggen dat je eigenlijk nog niet beter bent, maar het een en ander had geprobeerd. en dat dat weer meer pijn opleverde en de ontsteking ook weer groter is geworden daardoor. Dan heb je én een reden voor een praatje te maken. En je zet duidelijk je grenzen.

Sterkte!

Dank je wel, Shanita!

Ik heb afgelopen weekend veel mensen gesproken en het ook aangegeven hoor, dus ze zijn wel op de hoogte en dat zal ik blijven doen zolang als dat het nodig is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 13:19
 
JOSINA022 schreef:
Dank je wel, Shanita!

Ik heb afgelopen weekend veel mensen gesproken en het ook aangegeven hoor, dus ze zijn wel op de hoogte en dat zal ik blijven doen zolang als dat het nodig is.

Goed zo ;) ik heb toen ik 18 was ook 2 keer een abces gehad. toen woonde in nog in Amsterdam. en dat was toen nog gemakkelijk met de verzekering.

Ik liep gewoon, de 1ste keer een ziekenhuis binnen, en kon daar meteen blijven voor een operatie, zonder tussenkomst van de huisarts. Maar ja, een litteken, en dat vond ik niet leuk.

Na een tijdje kreeg ik weer een abces, op bijna dezelfde plek, ietsje verder. toen wou dat ziekenhuis mij weer opereren. Maar ja, ik had ondertussen gehoord dat het ook met antibiotica weg kan gaan.

Dus ik liep gewoon een ander ziekenhuis in, en daar kreeg ik antibiotica, en na een paar dagen was dat abces weg.

Dus ik had zoiets van voor niets geopereerd, alleen om een co-assitent te laten oefenen...

Gefrustreerde smiley

Want het was eenzelfde abces, alleen een klein stukje verderop dan de 1ste....Maar ja, die van mij, zaten vlak onder mijn huid en niet helemaal binnenin mijn lichaam.

Lees jij ook? Ik vind het heerlijk om te lezen, goede verhalen. Dan heb je als het ware 2 levens. je eigen leven en die in het boek. Er zijn zoveel goede boeken. en je kan ook iets kopen, waar je het boek inzet, een soort steun, voor als je (halfl) ligt.

Groetjes


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 19 september 2011, 13:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 13:43
 
Ik las het al op je profiel: eindtijd thrillers!

Die heb ik ook een tijd gelezen, hele series. Heel spannend, en ook wel geruststellend, omdat God er in voorkwam. Ik heb ze ook in het Engels gelezen. Met een woordenboek Engels-Engels. Dat is veel duidelijker dan een woordenboek Engels-Nederlands.
Want bij Engels-Engels krijg je in het Engels een hele duidelijke leesbare omschrijving van het woord. En bij Engels-Nederlands krijg je een synoniem van het woord. en ook: sommige grappen in het Engels zijn niet te vertalen, of heel slecht. als ik dan een boek in het Engels las, die ik al in het Nederlands had gelezen, ja, dan kwam in daarachter.

En zo'n woordenboek heb je alleen nodig bij maximaal 1/4 deel van het boek.
Dan niet meer, want dan worden er steeds dezelfde woorden gebruikt, en je hoeft ze maar 1 keer op te zoeken. Het leuke is, dat je dan ook in het Engels gaat denken na een tijdje.

Nou ja, ik zit even voor jou te denken, en wat ik zou doen als ik zolang in mijn huis zou zijn om rust te hebben ;)


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 september 2011, 21:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 13:44
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley als ik de reacties lees van de dames op het topic 'wat was je mooiste moment vandaag?' bezorgd me dat een slecht moment...

Eigenlijk kan ik beter van deze topic wegblijven tot woensdag of donderdag om er dan hopelijk iets moois te mogen op te zetten...of zou dat ijdele hoop zijn??? Huilende smiley, smiley in tranen

nee hoor, blijf gezellig...er is plek voor meerdere lama's....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLIE400





Berichten: 146

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 13:46
 
het is in ieder geval voor mij heel opbouwend en bemoedigend.
wat een ander er van vind tja......
Als ik behoefte heb om te bidden maar kom niet op de woorden is dit een manier om toch te bidden.

Willie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 13:48
 
ik weet het niet, maar heb ik iets losgemaakt bij deze en gene met die lama????
neemt iedereen toch een lama....met nummers, oplopend...of aflopend, maakt niet uit......thanx voor al jullie heerlijke reacties......heerlijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 13:50
 
Zo, en nu even boodschappen doen, en dan mijn huishouden Zieke smiley

Ja, ik had een jaar iemand die dat voor mij deed, daar had ik een indicatie voor, die is nu ten einde...

Dus nu moet ik alles zelf doen...

En dan wacht er ook nog een stapeltje administratie Zieke smiley

Laterz!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 13:51
 
SHANITA130 schreef:
Ik las het al op je profiel: eindtijd thrillers!

Die heb ik ook een tijd gelezen, hele series. Heel spannend, en ook wel geruststellend, omdat God er in voorkwam. Ik heb ze ook in het Engels gelezen. Met een woordenboek Engels-Engels. Dat is veel duidelijker dan een woordenboek Engels-Nederlands.
Want bij Engels-Engels krijg je in het Engels een hele duidelijke leesbare omschrijving van het woord. En bij Engels-Nederlands krijg je een synoniem van het woord. en ook: sommige grappen in het Engels zijn niet te vertalen, of heel slecht. als ik dan een boek in het Engels las, die ik al in het Nederlands had gelezen, ja, dan kwam in daarachter.

En zo'n woordenboek heb je alleen nodig bij maximaal 1/4 deel van het boek.
Dan niet meer, want dan worden er steeds dezelfde worden gebruikt, en je hoeft ze maar 1 keer op te zoeken. Het leuke is, dat je dan ook in het Engels gaat denken na een tijdje.

Nou ja, ik zit even voor jou te denken, en wat ik zou doen als ik zolang in mijn huis zou zijn om rust te hebben ;)

Ik lees idd graag en ook zeker de eindtijd-thrillers, maar ook de boeken van Frank Peretti zijn geweldig.
Maar helaas lukt het lezen nu niet goed, heb teveel moeite met mij te concentreren en word er dan nog moeier van dan dat ik al ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 13:51
 
FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley wakker blijven doe je niet met slaappilletjes...pfffff, moet ik nu echt alles gaan uitleggen?


ja, hoor er bestaan ook pilletjes om wakker te blijven..uren achter elkaar....maar ja...óf dat gezond is weet ik dan ook niet echt.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 13:55
 
ik ruim mijn hangmat maar op......35 graden word het toch niet meer...en palmbomen groeien hier ook niet......
de bomen verkleuren al, dag zomer, hello herfst....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 13:56
 
TRIJNIE671 schreef:
Hallo lieve mensen , mij laatste dag vandaag , snik snik ,heb hier 2 fijne jaren gehad , veel lieve vrienden aan over gehouden , heb met veel plezier op cm gezeten , altijd dikkelol gehad , en zal veel personen ook wel missen Huilende smiley, smiley in tranen maar ga nu mijn energie effe in andere dingen steken , wat voor mij heel waardevol is , het ga jullie allemaal goed , en misschien tot chats , wens jullie allemaal veel plezier hier en vooral geen ruzie maken he Knipoog smiley zal jullie wel missen Huilende smiley, smiley in tranen

liefs uut grunn


Doeg Grunneger ... xx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 14:02
 
TINK100 schreef:
ja, hoor er bestaan ook pilletjes om wakker te blijven..uren achter elkaar....maar ja...óf dat gezond is weet ik dan ook niet echt.....

dat zijn dan wel wakkerblijfpilletjes en geen slaappilletjes...pfff, nu moet ik dat zelfs 2 verpleegkundige gaan uitleggen... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 14:04
 
TRIJNIE671 schreef:
Hallo lieve mensen , mij laatste dag vandaag , snik snik ,heb hier 2 fijne jaren gehad , veel lieve vrienden aan over gehouden , heb met veel plezier op cm gezeten , altijd dikkelol gehad , en zal veel personen ook wel missen Huilende smiley, smiley in tranen maar ga nu mijn energie effe in andere dingen steken , wat voor mij heel waardevol is , het ga jullie allemaal goed , en misschien tot chats , wens jullie allemaal veel plezier hier en vooral geen ruzie maken he Knipoog smiley zal jullie wel missen Huilende smiley, smiley in tranen

liefs uut grunn

Trientsje!


It allerbêste, famke. Hwa wit sjuch ik dy noch op it Lauwerseach.

Groetnis,

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2834 2835 2836 2837 2838 2839 2840 ... 6194 Volgende
Pagina 2837 van 6194