| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:17
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Zou het een recente foto zijn of eentje uit de oude doos?  |
Tis sprekend zijn broer toch? dus zal er een uit de oude doos zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:17
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Frank, ik moest net opeens aan je denken in de auto toen er een kindercd opgezet werd
Speciaal voor jou:
http://youtu.be/bzet9BrscVU
( en wie kan mij vertellen hoe ik zo'n blauwe link plaats zodat je dr gewoon op kan klikken???) |
Wel, Annette, je was al goed op weg. Je kopieerde dus die link al. Als je dan die link wilt plaatsen druk je eerst op 'URL' bovenaan. Dat staat in witte letters in een oranje kadertje. Je plakt dan die link die je kopieerde én dan druk je nogmaals op URL...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:18
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | wakker blijven doe je niet met slaappilletjes...pfffff, moet ik nu echt alles gaan uitleggen? |
Tja Frank ze is wel geen belgische maar wel blond en jong he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:19
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wel, Annette, je was al goed op weg. Je kopieerde dus die link al. Als je dan die link wilt plaatsen druk je eerst op 'URL' bovenaan. Dat staat in witte letters in een oranje kadertje. Je plakt dan die link die je kopieerde én dan druk je nogmaals op URL... |
Kijk heb ik ook weer wat geleerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wel, Annette, je was al goed op weg. Je kopieerde dus die link al. Als je dan die link wilt plaatsen druk je eerst op 'URL' bovenaan. Dat staat in witte letters in een oranje kadertje. Je plakt dan die link die je kopieerde én dan druk je nogmaals op URL... |
weet ome Frank ook hoe een plaatje geplakt moet worden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:23
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tis sprekend zijn broer toch? dus zal er een uit de oude doos zijn  |
Da's waar, zijn oren zijn alleen iets anders....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:24
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | weet ome Frank ook hoe een plaatje geplakt moet worden?  |
Hoi Cootje, dat weet ik niet. Maar Mario weet dat wel. Hij heeft het me eens uitgelegd maar ik vond het nogal omslachtig. Misschien kan hij je wel verder helpen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:25
|
|
|
|
Weer ff de meute hier informeren ...want mijn hb is abnormaal gestegen, iets dat normaal gesproken binnen 2 weken niet zo kan, tenzij je epo gebruikt. En dat is iets dat ik toch echt niet gedaan heb
En verder zijn de ontstekingswaarden heel geleidelijk aan het dalen, ook dat gaat de goede kant op
Eindelijk eens echt goed nieuws
Maar toch...ik kreeg de dringende waarschuwing vooral op te passen met het opbouwen van mijn conditie, om dit niet te snel te willen doen.
En dat laatste heb ik in het afgelopen weekend wel gemerkt. Ben naar een gedeelte van de gemeentedag geweest zaterdag en heb zondag weer meegedaan aan de sing-in met als gevolg enorme pijn in mijn buik en een abces dat weer groter geworden en weer meer draagt
Ook merkte ik gisteren in de kerk dat mensen nu alweer gaan denken dat ik alweer beter ben, omdat ik zowel op de gemeentedag was als ook weer mee deed aan de sing-in. En daar schuilt ook voor mij een gevaar, nl...o, dat doe ik wel weer ff en de gevolgen merk ik thuis wel weer wanneer niemand mij ziet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:26
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wil je het wel bij je houden want wat jij hebt komt vaak deze kant op  |
Kan ook andersom hoor...stuur de zon maar deze kant op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:28
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Weer ff de meute hier informeren ...want mijn hb is abnormaal gestegen, iets dat normaal gesproken binnen 2 weken niet zo kan, tenzij je epo gebruikt. En dat is iets dat ik toch echt niet gedaan heb
En verder zijn de ontstekingswaarden heel geleidelijk aan het dalen, ook dat gaat de goede kant op
Eindelijk eens echt goed nieuws
Maar toch...ik kreeg de dringende waarschuwing vooral op te passen met het opbouwen van mijn conditie, om dit niet te snel te willen doen.
En dat laatste heb ik in het afgelopen weekend wel gemerkt. Ben naar een gedeelte van de gemeentedag geweest zaterdag en heb zondag weer meegedaan aan de sing-in met als gevolg enorme pijn in mijn buik en een abces dat weer groter geworden en weer meer draagt
Ook merkte ik gisteren in de kerk dat mensen nu alweer gaan denken dat ik alweer beter ben, omdat ik zowel op de gemeentedag was als ook weer mee deed aan de sing-in. En daar schuilt ook voor mij een gevaar, nl...o, dat doe ik wel weer ff en de gevolgen merk ik thuis wel weer wanneer niemand mij ziet.  |
Fijn josina, da's goed nieuws! Doe rustig aan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:29
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tis sprekend zijn broer toch? dus zal er een uit de oude doos zijn  |
Wedstrijdje spugen doen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:31
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | | Fijn josina, da's goed nieuws! Doe rustig aan! |
Dank je wel en ik doe mijn best!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:45
|
|
|
|
als ik de reacties lees van de dames op het topic 'wat was je mooiste moment vandaag?' bezorgd me dat een slecht moment...
Eigenlijk kan ik beter van deze topic wegblijven tot woensdag of donderdag om er dan hopelijk iets moois te mogen op te zetten...of zou dat ijdele hoop zijn???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:46
|
|
|
|
|
Dank voor deze reakties. Ik heb er veel aan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:51
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Ben benieuwd wie zich op deze side zich in zijn of haar leven zich in de presence van Jezus mag getuigen in en om zich heen.
Zou die persoon graag ontmoeten |
Ik zelf denk iedereen.
Als voorbeeld mezelf: áls de gelegenheid zich voordoet vertel ik er wat over.
Dus niet geforceerd...
Dan reageren mensen altijd positief. zijn er al verschillende gaan geloven door mij. Omdat ik echt ben als ik het vertel. Dat voelen ze aan.
Er zit altijd wel iemand bij, die zoiets zegt van niets voor mij ofzo.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:02
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Weer ff de meute hier informeren ...want mijn hb is abnormaal gestegen, iets dat normaal gesproken binnen 2 weken niet zo kan, tenzij je epo gebruikt. En dat is iets dat ik toch echt niet gedaan heb
En verder zijn de ontstekingswaarden heel geleidelijk aan het dalen, ook dat gaat de goede kant op
Eindelijk eens echt goed nieuws
Maar toch...ik kreeg de dringende waarschuwing vooral op te passen met het opbouwen van mijn conditie, om dit niet te snel te willen doen.
En dat laatste heb ik in het afgelopen weekend wel gemerkt. Ben naar een gedeelte van de gemeentedag geweest zaterdag en heb zondag weer meegedaan aan de sing-in met als gevolg enorme pijn in mijn buik en een abces dat weer groter geworden en weer meer draagt
Ook merkte ik gisteren in de kerk dat mensen nu alweer gaan denken dat ik alweer beter ben, omdat ik zowel op de gemeentedag was als ook weer mee deed aan de sing-in. En daar schuilt ook voor mij een gevaar, nl...o, dat doe ik wel weer ff en de gevolgen merk ik thuis wel weer wanneer niemand mij ziet.  |
Hoi Josine,
Ja, niet over je grenzen gaan. Dat geldt normaal al. Maar ja, nu moet je echt niet over grenzen gaan. Ook omdat de arts dat zegt.
Als ik teveel doe, stort ik ook in. maar dan psychisch. Dan moet ik rusten, anders stijgt mijn bloeddruk gevaarlijk hoog.
Goed je grenzen bewaken, dat geldt eigenlijk voor alles.
Misschien kan je tegen de mensen van de kerk zeggen dat je eigenlijk nog niet beter bent, maar het een en ander had geprobeerd. en dat dat weer meer pijn opleverde en de ontsteking ook weer groter is geworden daardoor. Dan heb je én een reden voor een praatje te maken. En je zet duidelijk je grenzen.
Sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:10
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hoi Josine,
Ja, niet over je grenzen gaan. Dat geldt normaal al. Maar ja, nu moet je echt niet over grenzen gaan. Ook omdat de arts dat zegt.
Als ik teveel doe, stort ik ook in. maar dan psychisch. Dan moet ik rusten, anders stijgt mijn bloeddruk gevaarlijk hoog.
Goed je grenzen bewaken, dat geldt eigenlijk voor alles.
Misschien kan je tegen de mensen van de kerk zeggen dat je eigenlijk nog niet beter bent, maar het een en ander had geprobeerd. en dat dat weer meer pijn opleverde en de ontsteking ook weer groter is geworden daardoor. Dan heb je én een reden voor een praatje te maken. En je zet duidelijk je grenzen.
Sterkte! |
Dank je wel, Shanita!
Ik heb afgelopen weekend veel mensen gesproken en het ook aangegeven hoor, dus ze zijn wel op de hoogte en dat zal ik blijven doen zolang als dat het nodig is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:19
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dank je wel, Shanita!
Ik heb afgelopen weekend veel mensen gesproken en het ook aangegeven hoor, dus ze zijn wel op de hoogte en dat zal ik blijven doen zolang als dat het nodig is. |
Goed zo ;) ik heb toen ik 18 was ook 2 keer een abces gehad. toen woonde in nog in Amsterdam. en dat was toen nog gemakkelijk met de verzekering.
Ik liep gewoon, de 1ste keer een ziekenhuis binnen, en kon daar meteen blijven voor een operatie, zonder tussenkomst van de huisarts. Maar ja, een litteken, en dat vond ik niet leuk.
Na een tijdje kreeg ik weer een abces, op bijna dezelfde plek, ietsje verder. toen wou dat ziekenhuis mij weer opereren. Maar ja, ik had ondertussen gehoord dat het ook met antibiotica weg kan gaan.
Dus ik liep gewoon een ander ziekenhuis in, en daar kreeg ik antibiotica, en na een paar dagen was dat abces weg.
Dus ik had zoiets van voor niets geopereerd, alleen om een co-assitent te laten oefenen...

Want het was eenzelfde abces, alleen een klein stukje verderop dan de 1ste....Maar ja, die van mij, zaten vlak onder mijn huid en niet helemaal binnenin mijn lichaam.
Lees jij ook? Ik vind het heerlijk om te lezen, goede verhalen. Dan heb je als het ware 2 levens. je eigen leven en die in het boek. Er zijn zoveel goede boeken. en je kan ook iets kopen, waar je het boek inzet, een soort steun, voor als je (halfl) ligt.
Groetjes
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 19 september 2011, 13:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:43
|
|
|
|
Ik las het al op je profiel: eindtijd thrillers!
Die heb ik ook een tijd gelezen, hele series. Heel spannend, en ook wel geruststellend, omdat God er in voorkwam. Ik heb ze ook in het Engels gelezen. Met een woordenboek Engels-Engels. Dat is veel duidelijker dan een woordenboek Engels-Nederlands. Want bij Engels-Engels krijg je in het Engels een hele duidelijke leesbare omschrijving van het woord. En bij Engels-Nederlands krijg je een synoniem van het woord. en ook: sommige grappen in het Engels zijn niet te vertalen, of heel slecht. als ik dan een boek in het Engels las, die ik al in het Nederlands had gelezen, ja, dan kwam in daarachter.
En zo'n woordenboek heb je alleen nodig bij maximaal 1/4 deel van het boek. Dan niet meer, want dan worden er steeds dezelfde woorden gebruikt, en je hoeft ze maar 1 keer op te zoeken. Het leuke is, dat je dan ook in het Engels gaat denken na een tijdje.
Nou ja, ik zit even voor jou te denken, en wat ik zou doen als ik zolang in mijn huis zou zijn om rust te hebben ;)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 22 september 2011, 21:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:44
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | als ik de reacties lees van de dames op het topic 'wat was je mooiste moment vandaag?' bezorgd me dat een slecht moment...
Eigenlijk kan ik beter van deze topic wegblijven tot woensdag of donderdag om er dan hopelijk iets moois te mogen op te zetten...of zou dat ijdele hoop zijn???  |
nee hoor, blijf gezellig...er is plek voor meerdere lama's....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
Berichten: 146
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:46
|
|
|
|
het is in ieder geval voor mij heel opbouwend en bemoedigend. wat een ander er van vind tja...... Als ik behoefte heb om te bidden maar kom niet op de woorden is dit een manier om toch te bidden.
Willie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:48
|
|
|
|
ik weet het niet, maar heb ik iets losgemaakt bij deze en gene met die lama???? neemt iedereen toch een lama....met nummers, oplopend...of aflopend, maakt niet uit......thanx voor al jullie heerlijke reacties......heerlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:50
|
|
|
|
Zo, en nu even boodschappen doen, en dan mijn huishouden
Ja, ik had een jaar iemand die dat voor mij deed, daar had ik een indicatie voor, die is nu ten einde...
Dus nu moet ik alles zelf doen...
En dan wacht er ook nog een stapeltje administratie
Laterz!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:51
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik las het al op je profiel: eindtijd thrillers!
Die heb ik ook een tijd gelezen, hele series. Heel spannend, en ook wel geruststellend, omdat God er in voorkwam. Ik heb ze ook in het Engels gelezen. Met een woordenboek Engels-Engels. Dat is veel duidelijker dan een woordenboek Engels-Nederlands. Want bij Engels-Engels krijg je in het Engels een hele duidelijke leesbare omschrijving van het woord. En bij Engels-Nederlands krijg je een synoniem van het woord. en ook: sommige grappen in het Engels zijn niet te vertalen, of heel slecht. als ik dan een boek in het Engels las, die ik al in het Nederlands had gelezen, ja, dan kwam in daarachter.
En zo'n woordenboek heb je alleen nodig bij maximaal 1/4 deel van het boek. Dan niet meer, want dan worden er steeds dezelfde worden gebruikt, en je hoeft ze maar 1 keer op te zoeken. Het leuke is, dat je dan ook in het Engels gaat denken na een tijdje.
Nou ja, ik zit even voor jou te denken, en wat ik zou doen als ik zolang in mijn huis zou zijn om rust te hebben ;) |
Ik lees idd graag en ook zeker de eindtijd-thrillers, maar ook de boeken van Frank Peretti zijn geweldig. Maar helaas lukt het lezen nu niet goed, heb teveel moeite met mij te concentreren en word er dan nog moeier van dan dat ik al ben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | wakker blijven doe je niet met slaappilletjes...pfffff, moet ik nu echt alles gaan uitleggen? |
ja, hoor er bestaan ook pilletjes om wakker te blijven..uren achter elkaar....maar ja...óf dat gezond is weet ik dan ook niet echt.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:55
|
|
|
|
ik ruim mijn hangmat maar op......35 graden word het toch niet meer...en palmbomen groeien hier ook niet...... de bomen verkleuren al, dag zomer, hello herfst....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 13:56
|
|
|
|
| TRIJNIE671 schreef: | Hallo lieve mensen , mij laatste dag vandaag , snik snik ,heb hier 2 fijne jaren gehad , veel lieve vrienden aan over gehouden , heb met veel plezier op cm gezeten , altijd dikkelol gehad , en zal veel personen ook wel missen maar ga nu mijn energie effe in andere dingen steken , wat voor mij heel waardevol is , het ga jullie allemaal goed , en misschien tot chats , wens jullie allemaal veel plezier hier en vooral geen ruzie maken he zal jullie wel missen
liefs uut grunn |
Doeg Grunneger ... xx
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 14:02
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | ja, hoor er bestaan ook pilletjes om wakker te blijven..uren achter elkaar....maar ja...óf dat gezond is weet ik dan ook niet echt..... |
dat zijn dan wel wakkerblijfpilletjes en geen slaappilletjes...pfff, nu moet ik dat zelfs 2 verpleegkundige gaan uitleggen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 14:04
|
|
|
|
| TRIJNIE671 schreef: | Hallo lieve mensen , mij laatste dag vandaag , snik snik ,heb hier 2 fijne jaren gehad , veel lieve vrienden aan over gehouden , heb met veel plezier op cm gezeten , altijd dikkelol gehad , en zal veel personen ook wel missen maar ga nu mijn energie effe in andere dingen steken , wat voor mij heel waardevol is , het ga jullie allemaal goed , en misschien tot chats , wens jullie allemaal veel plezier hier en vooral geen ruzie maken he zal jullie wel missen
liefs uut grunn |
Trientsje!
It allerbêste, famke. Hwa wit sjuch ik dy noch op it Lauwerseach.
Groetnis,
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|