| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 08:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik wil even zeggen dat ik geen pc-problemen heb. Wat nu?  |
Dat is wel een heel groot probleem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 08:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Mijn mooiste moment begon om middernacht...een heerlijk gesprek...de magische werking van woorden...  |
Kijk eens aan Frank waar de nacht al niet goed voor is is je praatmaatje weer terug?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 08:35
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Dat is wel een heel groot probleem |
Je zult er maar last van hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 08:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Een jurkje staat me wel. Maar door die roze kleur zouden ze nog durven denken dat ik een...nou ja je weet wel ben...  |
Waarom geen roze? mannen dragentegenwoordig toch ook roze overhemden Ik zou jou wel eens in een roze jurkje willen zien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 08:38
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Je zult er maar last van hebben  |
De dames zijn weer gevat vandaag. Ik zal nog eens geen-probleem voorleggen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 08:39
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Waarom geen roze? mannen dragentegenwoordig toch ook roze overhemden Ik zou jou wel eens in een roze jurkje willen zien  |
Oké, oké...ik zal Leanne even mailen en mijn bestelling doorgeven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 08:41
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Kijk eens aan Frank waar de nacht al niet goed voor is is je praatmaatje weer terug?  |
sommige nachten kunnen verhelderend zijn... pfff, en kwebbelen dat dat maatje kan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 08:47
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | De dames zijn weer gevat vandaag. Ik zal nog eens geen-probleem voorleggen...  |
Had bijdehandjes voor het ontbijt vanochtend
Oeps, verkeerde topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 08:50
|
|
|
|
Dit is het weer voor zaterdag...voor overmorgen en niet voor een zaterdag in oktober ergens
Zonneschijn (%) 60 Neerslagkans (%) 10 Neerslaghoeveelheid (mm) 0 Minimumtemperatuur (°C) 7/10 Middagtemperatuur (°C) 19 Windrichting Z Windkracht (bft) 3
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 08:51
|
|
|
|
LOVEJESUS: Roady, het eerste wat ik hierbij dacht, alles waar je het licht op zet wordt groter.
Dus ook angst wordt nu gereflecteerd in een ieder.
Dat bedoel ik.
En ook: mensen hebben geen zin om zich met angst bezig te gaan houden. Of iemand moet zélf zo last van een angst hebben, dat kan ie het voor zichzelf op het forum zetten.....maar om nu in de openingsposting een aantal voorbeelden van angst te geven, en dan in de vorm van 'als je dit' en 'als je dat', etcetera. Het is bijbels om je met goede zaken bezig te houden.
Filippenzen 4:8,9 Voorts, broeders, al wat waarachtig is, al wat eerlijk is, al wat rechtvaardig is, al wat rein is, al wat liefelijk is, al wat wel luidt, zo er enige deugd is, en zo er enige lof is, bedenkt datzelve; Hetgeen gij ook geleerd, en ontvangen, en gehoord, en in mij gezien hebt, doet dat; en de God des vredes zal met u zijn.
Hier zie je eerst een gebod en daarna een belofte.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 08:51
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Had bijdehandjes voor het ontbijt vanochtend
Ik denk dat jij een hele dag bijdehandjes eet
Oeps, verkeerde topic  |
Inderdaad...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 08:54
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Mijn ouders zijn vandaag 50 jaar getrouwd
 |
Wat een mooie foto! En een knappe vader...en moeder!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 09:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | sommige nachten kunnen verhelderend zijn... pfff, en kwebbelen dat dat maatje kan...  |
En leuk dat je dat vindt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 09:12
|
|
|
|
Ik denk van als je dingen gaat bedenken waar je (eventueel) angstig van zou kunnen raken, dan word je juist angstig en je maakt anderen ook nog eens angstig.
Als christen zijnde, hoef je normaal gesproken nergens angstig voor zijn.
Zelf voor de dood niet. 1 Kor. 15:54-57
54 En wanneer dit vergankelijke lichaam is bekleed met het onvergankelijke, dit sterfelijke met het onsterfelijke, zal wat geschreven staat in vervulling gaan: ‘De dood is opgeslokt en overwonnen. 55 Dood, waar is je overwinning? Dood, waar is je angel?’ 56 De angel van de dood is de zonde, en de zonde ontleent haar macht aan de wet. 57 Maar laten we God danken, die ons door Jezus Christus, onze Heer, de overwinning geeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 09:16
|
|
|
|
Ik heb ergens anders al gezegd van dat ik heb vergeven. Wel erg boos ben. Ook erg verdrietig. Wel dingen geleerd heb van de man. En ik van hem hield.
En dat God al de dingen laat meewerken voor degene die Hem liefhebben. (bijbeltekst)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 09:45
|
|
|
|
|
Ik ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
Berichten: 2978
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 09:50
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik heb ergens anders al gezegd van dat ik heb vergeven. Wel erg boos ben. Ook erg verdrietig. Wel dingen geleerd heb van de man. En ik van hem hield.
En dat God al de dingen laat meewerken voor degene die Hem liefhebben. (bijbeltekst) |
Vergeving zou een stuk rust moeten geven,geen boosheid en verdriet,dan is de vergeving nog niet volledig hoe graag je dat ook wilt.
Ik wens je heel veel sterkte bij de verwerking en ...... je toekomst ligt open,alles is nog mooi en nieuw,pak het!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 09:51
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik heb je wel vaker verteld dat een vrouw zonder hoofddeksel gezien werd als een vrouw van lichte zeden. Ik vertaal de tekst dus zo, dat vrouwen zich zo moeten kleden dat ze geen aanstoot voor mannen vormen. Als een vrouw met diepe colleté in de dienst komt, zal ze daar op gewezen worden. |
dan ga ik jou voor de zoveelste keer vragen waarom het 1 wel op de letter exact genomen moet worden, en het andere niet. ik zie daar toch een zekere willekeur in.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
Berichten: 254
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:03
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | He Sofie, zie net dat je jarig was, van mij ook nog van harte gefeliciteerd, en een dikke smok uit het noorden.  |
Dank je wel Anne en ja de tijd staat niet stil ..... Een dikke smok uit het noorden is dat dan gelijk een dikke bees van hier bij ons ? zoiets ? Groetjes en een aangename , zonnige dag .. overigens voor alle forumlezers ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:04
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Ik weet niet hoe laat in Duitsland de winkels open gaan , maar hier in Zeeland zijn ze om 6.15 uur nog echt niet open hoor. |
Om 7 uur
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op donderdag 22 september 2011, 10:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:20
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Vergeving zou een stuk rust moeten geven,geen boosheid en verdriet,dan is de vergeving nog niet volledig hoe graag je dat ook wilt.
Ik wens je heel veel sterkte bij de verwerking en ...... je toekomst ligt open,alles is nog mooi en nieuw,pak het!  |
Hoi! Geeft ook stuk rust. die boosheid en verdriet zijn eigenlijk veel minder, op de achtergrond geraakt. Sinds gisteren of eergisteren.
Toen ik dat las wat CROSSROAD schreef, had ik zoiets van dat klopt, vergeven en verder gaan.
En toen, op dat moment en erna, werd die boosheid en verdriet ook veel minder, nu heb ik het nagenoeg niet meer.
Mijn hulpverlener zei ook: 'vergeven is ook willen dat het anders was gelopen, goed was gelopen'.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:24
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Om 7 uur  |
Altijd al geweten dat duitsers een appart soort volk zijn 7.00 uur de winkels open pfffff arm personeel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:25
|
|
|
|
Dat de Ischias niet weg wil gaan en verschrikkelijk veel pijn blijft doen dus voorlopig lekker aan de medicijnen blijven en fysio erbij Ach ik zat toch nog heel niet in de hulpverlening dus waarom dan de fysio er niet bij he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:26
|
|
|
|
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer) nel833, 50 jaar, regio 071 Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (indien vervoer) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud) jakolien247 36jaar regio 030 (onder voorbehoud) introducee, 31 jaar, regio soest
frankt627, 47 jaar, regio 076 hanskamp, 38 jaar, regio 0521 wimgroen841, 55 jaar, regio 0318 jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar kwispel011, 66 jaar, regio 0172 thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen marcel188 ,45jaar ,regio075. Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud) johan209, 36 jaar, regio 073 niceguy125, 43 jaar, regio 0570 Leonard480, regio 0180
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
Berichten: 97
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:32
|
|
|
|
HALLO SOFIE EEN SUPER GOED NIEUWJAAR TOEGEWENST ZAG NET DAT JE GISTEREN JARIG WAS DUS TE LAAT
GENIET VAN ALLE MOOIE DAGEN VAN HARTE GODS ZEGEN LORETTA EN JANWILLEM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:35
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik wens je heel veel sterkte bij de verwerking en ...... je toekomst ligt open,alles is nog mooi en nieuw,pak het!  |
Dat klinkt mooi! Dank je!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:40
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Had bijdehandjes voor het ontbijt vanochtend
Oeps, verkeerde topic  |
Je bent zeker nog niet wakker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:43
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | sommige nachten kunnen verhelderend zijn... pfff, en kwebbelen dat dat maatje kan...  |
Kiek aan vast een vrouw zeker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:44
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Wat een mooie foto! En een knappe vader...en moeder! |
Knap? haha maar meer dom Hij heeft Belgisch bloed, zijn vader kwam uit België
Maar ik ben wel knap dus geboren in Dordrecht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:44
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | vlinders ...  |
Wil je wat delen cross? Overigens slaap ik beter door mijn pijn medicatie Toch ergens goed voor
|
|
| Naar boven |
|
|