| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 07:45
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Krijg toch spontaan medelijden met Frank. Hem vergelijken met kabouter Floppie  |
Dank je wel Leonardus, jij bent tenminste erg lief...toch gelukkig nog iemand die net als ik zo lief is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 07:47
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ja idd, daar lopen veel Belgische kabouters  |
Kies maar al een kleurtje voor het gips aan die andere arm van jou...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 07:50
|
|
|
|
Hier ben ik weer met het weer voor morgen zaterdag 24 september. De bron is: KNMI...
Zonneschijn(%) 50 Neerslagkans (%) 10 Neerslaghoeveelheid (mm) 0 Minimumtemperatuur (°C) 7/10 Middagtemperatuur (°C) 18/22 Windrichting Z Windkracht (bft) 3
Nu nog leuk gezelschap en het kan best mooi worden...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 23 september 2011, 07:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 07:57
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | waren peppi en kokkie, niet in blauwe matrozen pakjes gestoken....lijkt in de verste verte niet op rose..... |
Ik bedoelde Steffi en Kokki...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hier ben ik weer met het weer voor morgen zaterdag 24 september. De bron is: KNMI...
Zonneschijn(%) 50 Neerslagkans (%) 10 Neerslaghoeveelheid (mm) 0 Minimumtemperatuur (°C) 7/10 Middagtemperatuur (°C) 18/22 Windrichting Z Windkracht (bft) 3
Nu nog leuk gezelschap en het kan best mooi worden... |
Zeker erg blij dat ik niet kom?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:08
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Visser wil ook een roze zuurstok, want Frank eet toch alles alleen op.  |
Wil Frank niet eens delen? Valt mij tegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:11
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wil Frank niet eens delen? Valt mij tegen  |
Ik weet zelfs niet eens wat een zure stok is...maar al wat zuur is wil ik best helemaal weggeven aan de gepaste (zure) mensen hoor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:12
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik bedoelde Steffi en Kokki... |
Precies, er bestaan ook roze matrozenpakjes, helaas dan wel zonder roesjes en kantjes, maar ook schattig hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:17
|
|
|
|
|
Ik kreeg vandaag iets te horen van een toffe vriendin dat me best zorgen baart...ik hoop, bidt, dat er een vlug een goede oplossing voor haar probleem is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:22
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Zeker erg blij dat ik niet kom?  |
Ik zwijg, zegt dat genoeg?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:31
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | dat mijn jongste weer haar arm gebroken heeft, zelfde plek, zelfde dag en dezelfde oorzaak majaro |
Hoe krijgt ze dat voor elkaar? Iig wel heel vervelend! Veel beterschap voor haar!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 23 september 2011, 08:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik kreeg vandaag iets te horen van een toffe vriendin dat me best zorgen baart...ik hoop, bidt, dat er een vlug een goede oplossing voor haar probleem is. |
Altijd naar wanneer er iets is met goede vrienden, ik hoop dat het niet iets heel ernstigs is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:34
|
|
|
|
Vrijdag 23 september, Psalm 109: 26-31; Voorspraak in het gericht.
De armen. Die uitdrukking kan je op bijna elke bladzijde van de Bijbel tegen. De God van Israël staat aan de kant van de armen! Hij neemt het voor hen op, tegen het geweld van steenrijke onderdrukkers en doortrapte grootgrondbezitters. Menigmaal krijg je sterk de in druk dat die uitdrukking ‘armen’ letterlijk ‘minvermogenden’ betekent. Mensen zonder geld. Dat is dan ook vaak wat zo’n Bijbelwoord bedoelt – maar lang niet altijd. De uitdrukking ‘armen’ betekent in de Bijbel eigenlijk vooral ‘behoeftigen’. En een mens kan aan de meest uiteenlopende dingen behoefte hebben. Je kunt een kapitaal op de bank hebben, wonen in de mooiste villa van Wassenaar, intellectueel hoogbegaafd zijn – maar intussen zeer behoeftig zijn als het over liefde gaat. Je kunt, met al je rijkdom, snakken naar een liefdevol gebaar, een liefkozing, een medemens die van je houdt. En dan niet vanwege je geld, je huis of je intellectuele vermogens, maar alleen vanwege jouw persoon: de mens die je bent. Zulke armen van geest, hunkeraars naar waarachtig leven, zulke bedelaars om liefde zijn er vast en zeker meer dan wij weten. Het zijn al die eenvoudige, hardwerkende mensen die voor de rechtbank worden gesleept, aangeklaagd om dingen van niets. Het zijn al die doodgewone, heel bijzondere zielen die keer op keer met hun neus tegen de muur lopen, gemarteld worden, vals beschuldigd van dingen die ze nooit gedaan hebben. Díe armen, die zullen uiteindelijk uit de greep van hun rechters worden bevrijd – daar staat de Eeuwige van Israël voor in! Die bevrijding heeft bij Hem de hoogste prioriteit. Allen die hier moeten bedelen om liefde, zullen ooit op een dag krijgen waar ze recht op hebben, volop en royaal.
Ik zal met luider stem op de Heere in ’t midden der gemeente eren, want Hij staat aan de rechterzijde van allen die verdrukking lijden. Wanneer de boze hen beticht, Is hij hun voorspraak in ’t gericht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:35
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik zwijg, zegt dat genoeg? |
Jahoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATHANYA830
|
Berichten: 40
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:53
|
|
|
|
|
Ik ben nieuw hier, maar zou wel graag mee gaan. Ik denk alleen wel dat ik de kinderen waarschijnlijk thuis laat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 09:18
|
|
|
|
| NATHANYA830 schreef: | | Ik ben nieuw hier, maar zou wel graag mee gaan. Ik denk alleen wel dat ik de kinderen waarschijnlijk thuis laat. |
Wees welkom, zowel hier als met de strandwandeling!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 09:36
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Waarom mag je als je op bezoek komt bij de koningin niet onfatsoenlijk/ schaars gekleed zijn? Er gelden daar fatsoensregels. Mensen in het kabinet lopen ook in pak gekleed of wat dacht je van vertegenwoordigers/ zakenlui? Waarom kan dit (soms) niet in de kerk? | Hoezo soms, bij ons in Katwijk gebeurd dat nog steeds. Het zijn geen uniformen, maar aan de hand van de kleding, kan je nog steeds de beleving aflezen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 09:56
|
|
|
|
Tot half 12 s avonds met een zieke baby rondlopen die enkel maar stil te krijgen is met de teletubbies en vrouwtje theelepel op youtube. Lang leve internet!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 09:58
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Tot half 12 s avonds met een zieke baby rondlopen die enkel maar stil te krijgen is met de teletubbies en vrouwtje theelepel op youtube. Lang leve internet!! |
Is die kleine nu al internet verslaafd?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 10:07
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Is die kleine nu al internet verslaafd?  |
Ja, zal wel in de genen zitten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 10:09
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Al es een chiropractor geprobeert? kan in combi met de fysio meestal. |
JA die heeft mijn rug juist vernacheld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 10:58
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Is die kleine nu al internet verslaafd?  |
CM zal wel een bèètje te vroeg zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:00
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Werkt dat ook een visles van visser ....om de vrouwen aan de haak te slaan. Leuk ga me opgeven bij visser  |
3x is scheepsrecht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:02
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | CM zal wel een bèètje te vroeg zijn...  |
hier zijn anders ook genoeg teletubbies te zien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:07
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | CM zal wel een bèètje te vroeg zijn...  |
Ach, die kleine Esther kan haar profiel wel zo aanpassen dat ze toch op CM kan hoor... Trouwens, ze is haast op CM geboren...of moet ik zeggen dat CM aan de basis lag van haar geboorte...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:08
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | hier zijn anders ook genoeg teletubbies te zien  |
Wie ben jij dan? LaLa???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ach, die kleine Esther kan haar profiel wel zo aanpassen dat ze toch op CM kan hoor... Trouwens, ze is haast op CM geboren...of moet ik zeggen dat CM aan de basis lag van haar geboorte...  |
tja... daar zit wat in.... Met wie zou ze matchen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:11
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wie ben jij dan? LaLa??? |
Wie weet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:13
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | tja... daar zit wat in.... Met wie zou ze matchen?  |
Ik zal es effe de mannelijke profielen raadplegen en op zoek gaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:13
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | Hoezo soms, bij ons in Katwijk gebeurd dat nog steeds. Het zijn geen uniformen, maar aan de hand van de kleding, kan je nog steeds de beleving aflezen. |
prima maar wil alleen zeggen dat het steeds minder te zien is kerken terwijl dit wel kan/moet/ gedaan wordt in andere omstandigheden...
|
|
| Naar boven |
|
|