ChristianMatch
 


Forum

ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2856 2857 2858 2859 2860 2861 2862 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 07:45
 
LEONARD480 schreef:
Krijg toch spontaan medelijden met Frank. Hem vergelijken met kabouter Floppie Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Dank je wel Leonardus, jij bent tenminste erg lief...toch gelukkig nog iemand die net als ik zo lief is Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 07:47
 
HERMAN388 schreef:
Ja idd, daar lopen veel Belgische kabouters Knipoog smiley

Kies maar al een kleurtje voor het gips aan die andere arm van jou... Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 07:50
 
Hier ben ik weer met het weer voor morgen zaterdag 24 september.
De bron is: KNMI...

Zonneschijn(%) 50
Neerslagkans (%) 10
Neerslaghoeveelheid (mm) 0
Minimumtemperatuur (°C) 7/10
Middagtemperatuur (°C) 18/22
Windrichting Z
Windkracht (bft) 3

Nu nog leuk gezelschap en het kan best mooi worden...


Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 23 september 2011, 07:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 07:57
 
TINK100 schreef:
waren peppi en kokkie, niet in blauwe matrozen pakjes gestoken....lijkt in de verste verte niet op rose.....

Ik bedoelde Steffi en Kokki...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:06
 
FRANKT627 schreef:
Hier ben ik weer met het weer voor morgen zaterdag 24 september.
De bron is: KNMI...

Zonneschijn(%) 50
Neerslagkans (%) 10
Neerslaghoeveelheid (mm) 0
Minimumtemperatuur (°C) 7/10
Middagtemperatuur (°C) 18/22
Windrichting Z
Windkracht (bft) 3

Nu nog leuk gezelschap en het kan best mooi worden...

Zeker erg blij dat ik niet kom? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:08
 
YELNIN491 schreef:
Visser wil ook een roze zuurstok, want Frank eet toch alles alleen op. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wil Frank niet eens delen? Gefrustreerde smiley Valt mij tegen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:11
 
JOSINA022 schreef:
Wil Frank niet eens delen? Gefrustreerde smiley Valt mij tegen Huilende smiley, smiley in tranen

Ik weet zelfs niet eens wat een zure stok is...maar al wat zuur is wil ik best helemaal weggeven aan de gepaste (zure) mensen hoor... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:12
 
FRANKT627 schreef:
Ik bedoelde Steffi en Kokki...

Precies, er bestaan ook roze matrozenpakjes, helaas dan wel zonder roesjes en kantjes, maar ook schattig hoor Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:17
 
Ik kreeg vandaag iets te horen van een toffe vriendin dat me best zorgen baart...ik hoop, bidt, dat er een vlug een goede oplossing voor haar probleem is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:22
 
JOSINA022 schreef:
Zeker erg blij dat ik niet kom? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik zwijg, zegt dat genoeg?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:31
 
MAJARO438 schreef:
dat mijn jongste weer haar arm gebroken heeft, zelfde plek, zelfde dag en dezelfde oorzaak Zieke smiley majaro

Hoe krijgt ze dat voor elkaar? Iig wel heel vervelend! Veel beterschap voor haar!


Laatst aangepast door
JOSINA022
op vrijdag 23 september 2011, 08:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:34
 
FRANKT627 schreef:
Ik kreeg vandaag iets te horen van een toffe vriendin dat me best zorgen baart...ik hoop, bidt, dat er een vlug een goede oplossing voor haar probleem is.

Altijd naar wanneer er iets is met goede vrienden, ik hoop dat het niet iets heel ernstigs is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:34
 
Vrijdag 23 september, Psalm 109: 26-31; Voorspraak in het gericht.

De armen. Die uitdrukking kan je op bijna elke bladzijde van de Bijbel tegen. De God van Israël staat aan de kant van de armen! Hij neemt het voor hen op, tegen het geweld van steenrijke onderdrukkers en doortrapte grootgrondbezitters. Menigmaal krijg je sterk de in druk dat die uitdrukking ‘armen’ letterlijk ‘minvermogenden’ betekent. Mensen zonder geld. Dat is dan ook vaak wat zo’n Bijbelwoord bedoelt – maar lang niet altijd. De uitdrukking ‘armen’ betekent in de Bijbel eigenlijk vooral ‘behoeftigen’. En een mens kan aan de meest uiteenlopende dingen behoefte hebben. Je kunt een kapitaal op de bank hebben, wonen in de mooiste villa van Wassenaar, intellectueel hoogbegaafd zijn – maar intussen zeer behoeftig zijn als het over liefde gaat. Je kunt, met al je rijkdom, snakken naar een liefdevol gebaar, een liefkozing, een medemens die van je houdt. En dan niet vanwege je geld, je huis of je intellectuele vermogens, maar alleen vanwege jouw persoon: de mens die je bent.
Zulke armen van geest, hunkeraars naar waarachtig leven, zulke bedelaars om liefde zijn er vast en zeker meer dan wij weten. Het zijn al die eenvoudige, hardwerkende mensen die voor de rechtbank worden gesleept, aangeklaagd om dingen van niets. Het zijn al die doodgewone, heel bijzondere zielen die keer op keer met hun neus tegen de muur lopen, gemarteld worden, vals beschuldigd van dingen die ze nooit gedaan hebben. Díe armen, die zullen uiteindelijk uit de greep van hun rechters worden bevrijd – daar staat de Eeuwige van Israël voor in! Die bevrijding heeft bij Hem de hoogste prioriteit. Allen die hier moeten bedelen om liefde, zullen ooit op een dag krijgen waar ze recht op hebben, volop en royaal.

Ik zal met luider stem op de Heere
in ’t midden der gemeente eren,
want Hij staat aan de rechterzijde
van allen die verdrukking lijden.
Wanneer de boze hen beticht,
Is hij hun voorspraak in ’t gericht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:35
 
FRANKT627 schreef:
Ik zwijg, zegt dat genoeg?

Jahoor Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATHANYA830





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 08:53
 
Ik ben nieuw hier, maar zou wel graag mee gaan. Ik denk alleen wel dat ik de kinderen waarschijnlijk thuis laat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 09:18
 
NATHANYA830 schreef:
Ik ben nieuw hier, maar zou wel graag mee gaan. Ik denk alleen wel dat ik de kinderen waarschijnlijk thuis laat.

Wees welkom, zowel hier als met de strandwandeling!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 09:36
 
COOTJE711 schreef:
Waarom mag je als je op bezoek komt bij de koningin niet onfatsoenlijk/ schaars gekleed zijn? Er gelden daar fatsoensregels. Mensen in het kabinet lopen ook in pak gekleed of wat dacht je van vertegenwoordigers/ zakenlui?
Waarom kan dit (soms) niet in de kerk?
Hoezo soms, bij ons in Katwijk gebeurd dat nog steeds. Het zijn geen uniformen, maar aan de hand van de kleding, kan je nog steeds de beleving aflezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 09:56
 
Tot half 12 s avonds met een zieke baby rondlopen die enkel maar stil te krijgen is met de teletubbies en vrouwtje theelepel op youtube.
Lang leve internet!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 09:58
 
ANNETTE792 schreef:
Tot half 12 s avonds met een zieke baby rondlopen die enkel maar stil te krijgen is met de teletubbies en vrouwtje theelepel op youtube.
Lang leve internet!!



Is die kleine nu al internet verslaafd? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 10:07
 
MARISKA601 schreef:
Is die kleine nu al internet verslaafd? Knipoog smiley

Ja, zal wel in de genen zitten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 10:09
 
YELNIN491 schreef:
Al es een chiropractor geprobeert?
kan in combi met de fysio meestal.

JA die heeft mijn rug juist vernacheld Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 10:58
 
MARISKA601 schreef:
Is die kleine nu al internet verslaafd? Knipoog smiley

CM zal wel een bèètje te vroeg zijn... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:00
 
LEONARD480 schreef:
Werkt dat ook een visles van visser Smiley die vol vragen zit ....om de vrouwen aan de haak te slaan. Leuk ga me opgeven bij visser Verraste, verbaasde smiley

3x is scheepsrecht Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:02
 
COOTJE711 schreef:
CM zal wel een bèètje te vroeg zijn... Knipoog smiley

hier zijn anders ook genoeg teletubbies te zien Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:07
 
COOTJE711 schreef:
CM zal wel een bèètje te vroeg zijn... Knipoog smiley

Ach, die kleine Esther kan haar profiel wel zo aanpassen dat ze toch op CM kan hoor... Knipoog smiley Trouwens, ze is haast op CM geboren...of moet ik zeggen dat CM aan de basis lag van haar geboorte... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:08
 
JOSINA022 schreef:
hier zijn anders ook genoeg teletubbies te zien Knipoog smiley Engeltje smiley

Verraste, verbaasde smiley Wie ben jij dan? LaLa???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:10
 
FRANKT627 schreef:
Ach, die kleine Esther kan haar profiel wel zo aanpassen dat ze toch op CM kan hoor... Knipoog smiley Trouwens, ze is haast op CM geboren...of moet ik zeggen dat CM aan de basis lag van haar geboorte... Lachende smiley

tja... daar zit wat in.... Lachende smiley Met wie zou ze matchen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:11
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Wie ben jij dan? LaLa???

Wie weet? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:13
 
COOTJE711 schreef:
tja... daar zit wat in.... Lachende smiley Met wie zou ze matchen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik zal es effe de mannelijke profielen raadplegen en op zoek gaan... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:13
 
GERRIT084 schreef:
Hoezo soms, bij ons in Katwijk gebeurd dat nog steeds. Het zijn geen uniformen, maar aan de hand van de kleding, kan je nog steeds de beleving aflezen.

prima maar wil alleen zeggen dat het steeds minder te zien is kerken terwijl dit wel kan/moet/ gedaan wordt in andere omstandigheden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2856 2857 2858 2859 2860 2861 2862 ... 6194 Volgende
Pagina 2859 van 6194