| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 20:16
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Hou je ons dan op de hoogte van zijn vorderingen????  |
Ik plaats foto's als het lukt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 20:17
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik plaats foto's als het lukt  |
Dat willen we meemaken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 20:38
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Arm kind Je bent wat 11 maanden oud en er wordt nu al zo over dr beslist Ben blij dat ze nog een verstandige moeder heeft  |
Inderdaad, vorig jaar hebben we nog mee moeten helpen zoeken naar een doopnaam voor dat meisje en nu zijn ze bezig met een kloosternaam...wat een wereld, wat een wereld...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 21:05
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Helene en adriana ook veel gebruikte namen ervoor  | Naar Angela Merkel en Neelie Kroes...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 21:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | was iedereen op een andere hei???? |
nee, frank; ik was er rond één uur en susannah475 en haar kennis ook; er was een omleiding bij kesteren, en daar werd je via een grote ronde door de polders weer teruggeleid naar de A15, waarna ik maar doorgereden ben naar de A50, waar ik geen tom-tom, "thom-thom", noch wegenkaart had in een geleende auto. voorts ben ik via een rondje A73 maar weer op mijn route teruggekeerd, om toen zowaar de A50 richting arnhem, en A12 naar utrecht opnieuw tegen te komen........zucht. gelukkig zat er een super goede muziekinstallatie in de auto........
wel jammer, ben je dat hele eind dus eigenlijk een beetje voor niets gereden!! had je geen mobiel nr bij je van iemand die ook naar de heide zou komen?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 24 september 2011, 21:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 21:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | zou het alleen daar bij blijven  |
nope
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 21:34
|
|
|
|
de eerste 2 geven keurig aan dat xandernieuws de bron is, de derde doet dat niet. ofwel: hetzelfde stukkie meerdere malen gekloond.
maarre... van mij mag het waar zijn!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 21:40
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | de eerste 2 geven keurig aan dat xandernieuws de bron is, de derde doet dat niet. ofwel: hetzelfde stukkie meerdere malen gekloond.
maarre... van mij mag het waar zijn!!!  | tjonge, je hebt gelijk, was me nog niet opgevallen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 21:49
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | tjonge, je hebt gelijk, was me nog niet opgevallen. |
...en toen had ik ff niet goed gelezen
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zaterdag 24 september 2011, 22:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 21:51
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Helene en adriana ook veel gebruikte namen ervoor  |
Niet opgelet vorig jaar, esthers 3e doopnaam is Adriana
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 00:30
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | Roady, ik vind dat jij hier een grens overschrijdt.............................................................................................................................................. de periode geeneens zonder mn medicijnen. |
volledig mee eens!
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op zondag 25 september 2011, 00:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 01:14
|
|
|
|
Tjonge voor de eerste keer van mijn leven op de Ginkelse Heide en wat een hoop gezelligheid....echt top....jammer dat ik niet eerder kon. Bedankt Hannah voor het organiseren van de Picknick. Jammer een beetje voor Frank, maar volgende keer beter toch.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 01:22
|
|
|
|
VISSER278 schreef: De volgende personen hopen mee te gaan:
Hannah 810, 38 jaar, regio 073 met pleegdochter van 5 jaar Tink 100, 43 jaar, regio 072 Marian 096, 49 jaar, regio 0184 Maria 576, 46 jaar, regio 038 Josina 022, 41 jaar, regio 030 Jacolien 247, 36 jaar, regio 030 Tralala 747, 27 jaar, regio 020 met pleegdochter 5 jr. ( o.v. dat er meer 30ers mee gaan)
Visser 278, 44 jaar, regio 0113 Herman 388, 49 jaar, regio 078 Hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 Mario 216, 38 jaar, regio 0180 (o.v.) Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184 Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 (o.v.) Marcel 188, 45 jaar, regio 075 Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070 Frankt627gaatnietmee, 47 jaar, regio 076 (ONDER VOORBEHOUD) Joost764, 38 jaar, regio 035 ( o.v.) Leonard 44 jaar, regio 0180 (o.v.)
WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op zondag 25 september 2011, 01:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 04:55
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Neem je vannacht Frank mee dan is tie zo moe dat tie morgen slaapt en heb jij aanspraak  |
goed plan, maar hij durft niet...en na de rit naar de pn die hij niet kon vinden.....gaat hij helemaal niet meer van huis weg..... Misschien dat Marsjg hem kan brengen.....heb ik 2 x zoveel aansprak....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 05:21
|
|
|
|
|
vast gesteld dat bietjes en jachtschotel op 1 bord geen fraaie combinatie is.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 05:22
|
|
|
|
|
de komende week blijft het mooi weer, rustig herfstweer....nog even genieten.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 05:24
|
|
|
|
steentje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! een geweldig mooie dag toegewenst!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 06:46
|
|
|
|

Hoi Steentje, tenzij jouw verjaardag weer eens niet veranderd is , wil ik je van harte feliciteren met het nieuwe levensjaar dat voor jou zopas begon. Een mooi jaar met alle goeds en zoveel meer wens ik je heel erg toe...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 07:07
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | vast gesteld dat bietjes en jachtschotel op 1 bord geen fraaie combinatie is..... |
kan je omschrijven waar het je doet aan denken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 07:10
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Tjonge voor de eerste keer van mijn leven op de Ginkelse Heide en wat een hoop gezelligheid....echt top....jammer dat ik niet eerder kon. Bedankt Hannah voor het organiseren van de Picknick. Jammer een beetje voor Frank, maar volgende keer beter toch.  |
Naar het schijnt ben ik ook lekkere dingen misgelopen
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 25 september 2011, 07:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 07:43
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ja hij is vaker geweest maar ja toen reed tie achter visser aan  |
Héla, ik heb ooit eens 1 keer toegestaan dat ik achter Visser reed...gewoon om hem een plezier te doen.
Ik weet best de weg naar de hei, kan iedereen niet zeggen , en ook de weg naar huis verliep zonder problemen. Geen meter ben ik verdwaald. Nouja, behalve dan een beetje in Hoeven maar dat kwam omdat er plotseling een straat weg was...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 07:52
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik ga even moederen
De 3 R's Frank;rust,reinheid,regelmaat
Rust,vooral in je hoofd,spreek uit wat je dwars zit,bewaar het piekeren voor overdag en niet voor als je op bed ligt Reinheid;een opgeruimd en gezellig huis geeft ook rust in je hoofd
Het voordeel van veel wakker te zijn des nachts, dan is er toch niemand op CM, is dat ik mijn huisje mooi rein heb. Ik heb zelfs ooit eens 's nachts onkruid uitgedaan...
Regelmaat:GEEN dutjes overdag,op vaste tijden opstaan,zorg dat je moe bent(pak die heg maar flink aan ),ga een eind wandelen,doe boodschappen etc als je geen werk hebt.
Een dutje overdag is een grote uitzondering...net zoals een wandeling trouwens Die stomme heg moet inderdaad aangepakt worden maar ik moet dan een kettingzaag hebben...Elke dag vereer ik de AH met mijn sacrale aanwezigheid...
Ik ben een nachtbraker maar als je elke ochtend om 6 uur op moet staan gaat dat steeds mis Nu ben ik alle ochtenden vroeg en lig ik ook vroeg,ik slaap als een roosje
En nu moet ik rennen richting voetbalveld,word je ook goed wakker van  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 08:19
|
|
|
|
Steentje, ook van mij de hartelijke felicitaties!
Een fijne dag en Gods zegen voor het komende jaar toegewenst!
José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 08:42
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | vast gesteld dat bietjes en jachtschotel op 1 bord geen fraaie combinatie is..... |
rode kool is de beste combinatie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 08:42
|
|
|
|
|
koud en zonnig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 08:48
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | rode kool is de beste combinatie. |
ja dat vond ik ook...heb maar geen bietjes gegeten.... en waaar het me aan doet denken...zal maar geen voorbeelden aandragen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 09:24
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Gisteren de hele dag geslapen en nu weer actief  |
Hoi Erika,
Ik begin m'n leven op te pakken, en weg te gaan en dingen te doen met mensen.
Nadat ik een tijdje veel in mijn huis zat.
Die slaapsmiley vind ik gewoon leuk, had niet met slapen van doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 09:48
|
|
|
|
Zondag 25 september, Psalm 111: 1-4; Van ganser harte.
Je moet het wel van harte doen, anders zegt het je niets. Van harte – en dus niet zomaar een beetje voor het vaderland weg, uit gewoonte of uit een bepaalde vorm van bijgelovigheid. Laten we eerlijk zijn: er zijn mensen die God prijzen onder het motto ‘Baat het niet, dan schaadt het niet.’ Ze gokken erop dat God bestaat en om die reden zijn ze niets te beroerd om ook eens af en toe naar de kerk te gaan en een psalm of gezang aan te heffen. Je weet per slot van rekening maar nooit… Maar zo werkt het niet, zo helpt het niet, zo heb je er eigenlijk helemaal niets aan. Dan kun je het eigenlijk net zo goed laten. Als je het doet, áls je meedoet aan die wereldwijde lofzang ter ere van de Eeuwige, dan moet je het van harte doen, met alles wat in je is – met heel je hart. ‘Ja maar, er zijn nog zoveel vragen, ik weet het allemaal niet zo zeker, ik heb het gevoel dat ik die God van de Bijbel zo slecht ken…’Dat zal zo zijn! Niet voor niets heeft Hij een raadselachtige naam. ‘Ik wil de Heer loven met heel mijn hart.’De HEER! Op de plaats van die vier hoofdletters staat in het Hebreeuwse Bijbel Gods Naam. Meestal zeggen wij dan: Jahwe, maar de Joden zelf doen dat niet. Uit eerbied omschrijven zij de heilige Naam en zeggen zij: de Naam. Het is ook maar de vraag of het wel een naam is. Ik ben die Ik ben, dat lijkt de betekenis te zijn. Je moet Mij maar nemen zoals Ik ben. Ik ben erbij, dat moet genoeg zijn. Ik ga met je mee!
Die God loven wij, van harte! Achter Israël aan looft de kerk door de eeuwen heen die Naam – gelovend dat we al lofzingend ervaren zullen dat Hij bij ons is.
Van ganser harte look ik Hem in ’t midden van Jeruzalem, den Heer in ’t midden der getrouwen. Groot zijn de daden van den Heer, Hij doet wie lust heeft aan zijn leer de schoonheid van zijn heil aanschouwen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 09:51
|
|
|
|
|
Dat kan alleen maar in Belgie
|
|
| Naar boven |
|
|