ChristianMatch
 


Forum

Misleiding door satan
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2864 2865 2866 2867 2868 2869 2870 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 20:16
 
WILLEMIJN232 schreef:
Hou je ons dan op de hoogte van zijn vorderingen???? Knipoog smiley

Ik plaats foto's als het lukt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 20:17
 
ANNETTE792 schreef:
Ik plaats foto's als het lukt Knipoog smiley

Dat willen we meemaken Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 20:38
 
ERIKA129 schreef:
Arm kind Boze smiley Je bent wat 11 maanden oud en er wordt nu al zo over dr beslist Huilende smiley, smiley in tranen Ben blij dat ze nog een verstandige moeder heeft Knipoog smiley

Inderdaad, vorig jaar hebben we nog mee moeten helpen zoeken naar een doopnaam voor dat meisje en nu zijn ze bezig met een kloosternaam...wat een wereld, wat een wereld... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 21:05
 
ERIKA129 schreef:
Helene en adriana ook veel gebruikte namen ervoor Clown smiley
Naar Angela Merkel en Neelie Kroes...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 21:22
 
FRANKT627 schreef:
Woedende smiley was iedereen op een andere hei????

nee, frank; ik was er rond één uur en susannah475 en haar kennis ook;
er was een omleiding bij kesteren, en daar werd je via een grote ronde door de polders weer teruggeleid naar de A15, waarna ik maar doorgereden ben naar de A50, waar ik geen tom-tom, "thom-thom", noch wegenkaart had in een geleende auto.
voorts ben ik via een rondje A73 maar weer op mijn route teruggekeerd, om toen zowaar de A50 richting arnhem, en A12 naar utrecht opnieuw tegen te komen........zucht.
gelukkig zat er een super goede muziekinstallatie in de auto........ Lachende smiley met blinkend witte tanden

wel jammer, ben je dat hele eind dus eigenlijk een beetje voor niets gereden!!
had je geen mobiel nr bij je van iemand die ook naar de heide zou komen?


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zaterdag 24 september 2011, 21:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 21:26
 
CROSSROAD317 schreef:
Bovenstaande staat op meerdere internetsites, denk dat je slim genoeg bent om op e.e.a. te googlen ... Verraste, verbaasde smiley
http://forum.beursbox.nl/2011/09/24/d-mark-of-euro/

http://www.tips2trade.tk/

http://www.iex3d.nl/Forum/Topic/1271048/3/Aegon-vrijdag-23-9-2011-klein-tijdelijk-herstel.aspx#5825973
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 21:29
 
FRANKT627 schreef:
zou het alleen daar bij blijven Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley


nope Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 21:34
 
CHATULIEM619 schreef:
http://forum.beursbox.nl/2011/09/24/d-mark-of-euro/http://www.tips2trade.tk/

http://www.iex3d.nl/Forum/Topic/1271048/3/Aegon-vrijdag-23-9-2011-klein-tijdelijk-herstel.aspx#5825973


de eerste 2 geven keurig aan dat xandernieuws de bron is, de derde doet dat niet.
ofwel: hetzelfde stukkie meerdere malen gekloond.

maarre... van mij mag het waar zijn!!! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 21:40
 
PIETER649 schreef:
de eerste 2 geven keurig aan dat xandernieuws de bron is, de derde doet dat niet.
ofwel: hetzelfde stukkie meerdere malen gekloond.

maarre... van mij mag het waar zijn!!! Coole smiley met zonnebril
tjonge, je hebt gelijk, was me nog niet opgevallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 21:49
 
CHATULIEM619 schreef:
tjonge, je hebt gelijk, was me nog niet opgevallen.


...en toen had ik ff niet goed gelezen Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
ANNETTE792
op zaterdag 24 september 2011, 22:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 21:51
 
ERIKA129 schreef:
Helene en adriana ook veel gebruikte namen ervoor Clown smiley

Niet opgelet vorig jaar, esthers 3e doopnaam is Adriana Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 00:30
 
PIETER649 schreef:
Roady, ik vind dat jij hier een grens overschrijdt.............................................................................................................................................. de periode geeneens zonder mn medicijnen.

volledig mee eens!


Laatst aangepast door
COOTJE711
op zondag 25 september 2011, 00:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 01:14
 
Tjonge voor de eerste keer van mijn leven op de Ginkelse Heide en wat een hoop gezelligheid....echt top....jammer dat ik niet eerder kon.
Bedankt Hannah voor het organiseren van de Picknick.
Jammer een beetje voor Frank, maar volgende keer beter toch. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 01:22
 
VISSER278 schreef:
De volgende personen hopen mee te gaan:


Hannah 810, 38 jaar, regio 073 met pleegdochter van 5 jaar
Tink 100, 43 jaar, regio 072
Marian 096, 49 jaar, regio 0184
Maria 576, 46 jaar, regio 038
Josina 022, 41 jaar, regio 030
Jacolien 247, 36 jaar, regio 030
Tralala 747, 27 jaar, regio 020 met pleegdochter 5 jr. ( o.v. dat er meer 30ers mee gaan)


Visser 278, 44 jaar, regio 0113
Herman 388, 49 jaar, regio 078
Hanskamp186, 39 jaar, regio 0521
Mario 216, 38 jaar, regio 0180 (o.v.)
Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184
Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 (o.v.)
Marcel 188, 45 jaar, regio 075
Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070
Frankt627gaatnietmee, 47 jaar, regio 076 (ONDER VOORBEHOUD)
Joost764, 38 jaar, regio 035 ( o.v.)
Leonard 44 jaar, regio 0180 (o.v.)

WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN


Laatst aangepast door
LEONARD480
op zondag 25 september 2011, 01:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 04:55
 
ERIKA129 schreef:
Neem je vannacht Frank mee dan is tie zo moe dat tie morgen slaapt en heb jij aanspraak Clown smiley

goed plan, maar hij durft niet...en na de rit naar de pn die hij niet kon vinden.....gaat hij helemaal niet meer van huis weg.....
Misschien dat Marsjg hem kan brengen.....heb ik 2 x zoveel aansprak....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 05:21
 
vast gesteld dat bietjes en jachtschotel op 1 bord geen fraaie combinatie is.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 05:22
 
de komende week blijft het mooi weer, rustig herfstweer....nog even genieten.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 05:24
 
steentje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! een geweldig mooie dag toegewenst!!! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 06:46
 


Hoi Steentje, tenzij jouw verjaardag weer eens niet veranderd is Boze smiley , wil ik je van harte feliciteren met het nieuwe levensjaar dat voor jou zopas begon. Een mooi jaar met alle goeds en zoveel meer wens ik je heel erg toe...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 07:07
 
TINK100 schreef:
vast gesteld dat bietjes en jachtschotel op 1 bord geen fraaie combinatie is.....

Verraste, verbaasde smiley kan je omschrijven waar het je doet aan denken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 07:10
 
LEONARD480 schreef:
Tjonge voor de eerste keer van mijn leven op de Ginkelse Heide en wat een hoop gezelligheid....echt top....jammer dat ik niet eerder kon.
Bedankt Hannah voor het organiseren van de Picknick.
Jammer een beetje voor Frank, maar volgende keer beter toch. Knipoog smiley

Naar het schijnt ben ik ook lekkere dingen misgelopen Boze smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 25 september 2011, 07:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 07:43
 
ERIKA129 schreef:
Ja hij is vaker geweest maar ja toen reed tie achter visser aan Clown smiley Smiley die vol vragen zit

Héla, ik heb ooit eens 1 keer toegestaan dat ik achter Visser reed...gewoon om hem een plezier te doen. Engeltje smiley

Ik weet best de weg naar de hei, kan iedereen niet zeggen Gefrustreerde smiley , en ook de weg naar huis verliep zonder problemen. Geen meter ben ik verdwaald. Nouja, behalve dan een beetje in Hoeven maar dat kwam omdat er plotseling een straat weg was... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 07:52
 
LEANNE226 schreef:
Ik ga even moederen Engeltje smiley

De 3 R's Frank;rust,reinheid,regelmaat

Rust,vooral in je hoofd,spreek uit wat je dwars zit,bewaar het piekeren voor overdag en niet voor als je op bed ligt
Reinheid;een opgeruimd en gezellig huis geeft ook rust in je hoofd

Het voordeel van veel wakker te zijn des nachts, dan is er toch niemand op CM, is dat ik mijn huisje mooi rein heb. Ik heb zelfs ooit eens 's nachts onkruid uitgedaan...

Regelmaat:GEEN dutjes overdag,op vaste tijden opstaan,zorg dat je moe bent(pak die heg maar flink aan Knipoog smiley ),ga een eind wandelen,doe boodschappen etc als je geen werk hebt.

Een dutje overdag is een grote uitzondering...net zoals een wandeling trouwens Verlegen lachende smiley Die stomme heg moet inderdaad aangepakt worden maar ik moet dan een kettingzaag hebben...Elke dag vereer ik de AH met mijn sacrale aanwezigheid...

Ik ben een nachtbraker maar als je elke ochtend om 6 uur op moet staan gaat dat steeds mis Gefrustreerde smiley Nu ben ik alle ochtenden vroeg en lig ik ook vroeg,ik slaap als een roosje Clown smiley

En nu moet ik rennen richting voetbalveld,word je ook goed wakker van Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 08:19
 
Steentje, ook van mij de hartelijke felicitaties!

Een fijne dag en Gods zegen voor het komende jaar toegewenst!

José
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 08:42
 
TINK100 schreef:
vast gesteld dat bietjes en jachtschotel op 1 bord geen fraaie combinatie is.....


rode kool is de beste combinatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 08:42
 
koud en zonnig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 08:48
 
MARISKA601 schreef:
rode kool is de beste combinatie.

ja dat vond ik ook...heb maar geen bietjes gegeten....
en waaar het me aan doet denken...zal maar geen voorbeelden aandragen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 09:24
 
ERIKA129 schreef:
Gisteren de hele dag geslapen en nu weer actief Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley

Hoi Erika,

Ik begin m'n leven op te pakken, en weg te gaan en dingen te doen met mensen.

Nadat ik een tijdje veel in mijn huis zat.

Die slaapsmiley vind ik gewoon leuk, had niet met slapen van doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 09:48
 
Zondag 25 september, Psalm 111: 1-4; Van ganser harte.

Je moet het wel van harte doen, anders zegt het je niets. Van harte – en dus niet zomaar een beetje voor het vaderland weg, uit gewoonte of uit een bepaalde vorm van bijgelovigheid. Laten we eerlijk zijn: er zijn mensen die God prijzen onder het motto ‘Baat het niet, dan schaadt het niet.’ Ze gokken erop dat God bestaat en om die reden zijn ze niets te beroerd om ook eens af en toe naar de kerk te gaan en een psalm of gezang aan te heffen. Je weet per slot van rekening maar nooit… Maar zo werkt het niet, zo helpt het niet, zo heb je er eigenlijk helemaal niets aan. Dan kun je het eigenlijk net zo goed laten. Als je het doet, áls je meedoet aan die wereldwijde lofzang ter ere van de Eeuwige, dan moet je het van harte doen, met alles wat in je is – met heel je hart.
‘Ja maar, er zijn nog zoveel vragen, ik weet het allemaal niet zo zeker, ik heb het gevoel dat ik die God van de Bijbel zo slecht ken…’Dat zal zo zijn! Niet voor niets heeft Hij een raadselachtige naam. ‘Ik wil de Heer loven met heel mijn hart.’De HEER! Op de plaats van die vier hoofdletters staat in het Hebreeuwse Bijbel Gods Naam. Meestal zeggen wij dan: Jahwe, maar de Joden zelf doen dat niet. Uit eerbied omschrijven zij de heilige Naam en zeggen zij: de Naam. Het is ook maar de vraag of het wel een naam is. Ik ben die Ik ben, dat lijkt de betekenis te zijn. Je moet Mij maar nemen zoals Ik ben. Ik ben erbij, dat moet genoeg zijn. Ik ga met je mee!

Die God loven wij, van harte! Achter Israël aan looft de kerk door de eeuwen heen die Naam – gelovend dat we al lofzingend ervaren zullen dat Hij bij ons is.

Van ganser harte look ik Hem
in ’t midden van Jeruzalem,
den Heer in ’t midden der getrouwen.
Groot zijn de daden van den Heer,
Hij doet wie lust heeft aan zijn leer
de schoonheid van zijn heil aanschouwen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 09:51
 
Dat kan alleen maar in Belgie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2864 2865 2866 2867 2868 2869 2870 ... 6194 Volgende
Pagina 2867 van 6194