ChristianMatch
 


Forum

ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2866 2867 2868 2869 2870 2871 2872 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 17:22
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ben je ziek of verzuim je Knipoog smiley Op de werkvloer zit daar een groot verschil in........


Hij is ziek bij de gedachte dat ie als gids moet fungeren. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 17:24
 
RINRIN585 schreef:
Een Dominee vertelde mij eens dat vergeven niet altijd nodig is.. als de andere persoon geen berouw heeft hoef er niet altijd een reden te zijn voor vergeving...
God vergeef het ons ook niet als wij niet oprecht spijt hebben.

En ja God zal ondanks alles altijd weer met ons verder gaan als wij berouw vertonen. Maar wij zijn God niet en tussen vergeven en een leuk contact hebben is voor mij wel heel wat anders...

Ik denk dat als je de kracht krijgt om iemand te vergeven (lijkt me geen makkelijke opgave in jou geval) als er van de andere kant geen berouw is het voorkomt dat je iemand zou gaan haten. En haten maakt een mens meestal bitter.



Ik las pas ergens dat God pas echt vergeeft als je met de ander ook in het reine bent.....dán hebben we het pas over vergeving....en niet als het jezelf goed uitkomt.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 17:25
 
VISSER278 schreef:
Nou, jij liever dan ik .
mij hoeven ze 's ochtends om 5 uur echt niet wakker te maken voor bietjes.

Scheeld ze hoeven haar niet wakker te maken he dat is ze de hele nacht al Clown smiley Alhoewel als ik nachtdienst heb ik ook niet aan warm eten moet denken Kotsende smiley alleen aan een soepie Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 17:27
 
VISSER278 schreef:
Hij is ziek bij de gedachte dat ie als gids moet fungeren. Smiley met dichtgeplakte mond

Toch vind ik het knap dat je twee maanden van tevoren al kan zeggen ik ben ziek Clown smiley Kan iedereen er vast rekening meehouden en speciaal voor jou de strandwandeling verzetten zodat je toch mee kan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 17:28
 
JOSINA022 schreef:
In principe (zoals het er nu voor staat) is het de bedoeling dat ik ook ga, dus wat mij betreft kun je meerijden.

Las net op een andere topic dat Frank dan ziek is Clown smiley En daarom graag de datum verzet zou zien Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRIS212





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 17:28
 
The dose makes the poison. Meer hoef je niet te weten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 17:31
 
ERIKA129 schreef:
Las net op een andere topic dat Frank dan ziek is Clown smiley En daarom graag de datum verzet zou zien Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley


Beginnen we niet aan. Het feit dat ie dan ziek is , is alleen maar dat ie dan eens heerlijk vertroeteld wil worden door Josina.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 17:31
 
TINK100 schreef:
goed plan, maar hij durft niet...en na de rit naar de pn die hij niet kon vinden.....gaat hij helemaal niet meer van huis weg.....
Misschien dat Marsjg hem kan brengen.....heb ik 2 x zoveel aansprak....

Lekker dan laat je Frank de ronde lopen enjij lekker alleen met marsj zitten zeker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Nee dat vind ikke zielig voor hem Twijfelende smileyMaar misschienhelpt het dat als tie mensen ziet slapen en dan ook slaapt Knipoog smiley

Maarre deze topic ging over mij Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley
En ik slaap weer steeds slechter Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 17:32
 
VISSER278 schreef:
Beginnen we niet aan. Het feit dat ie dan ziek is , is alleen maar dat ie dan eens heerlijk vertroeteld wil worden door Josina.

Ow ja das waar Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 17:35
 
Weet je wat nu zo jammer is dat die PN bij Frank gisteren fout is gelopen??
Nu kon die niet zijn roze jurk aandoen of zijn kokkie pakkie en samen met visser op de foto Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
En nu weet tie nog niet wat een zuurstok is Gefrustreerde smiley Zat hem ookecht niet mee he Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RIANNE170





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 17:41
 
.

Laatst aangepast door
RIANNE170
op zondag 25 september 2011, 17:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 17:48
 
VISSER278 schreef:
Hij is ziek bij de gedachte dat ie als gids moet fungeren. Smiley met dichtgeplakte mond



Niet zo lelijk doen over Frank, Visser...... Boze smiley
Zo doen we ook niet over jou..... Engeltje smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 18:01
 
WILLEMIJN232 schreef:
Niet zo lelijk doen over Frank, Visser...... Boze smiley
Zo doen we ook niet over jou..... Engeltje smiley Knipoog smiley


tssssssssssss.
Wat schreef meneer vanmorgen vroeg? Dat ie achter mij aan reed om mij een plezier te doen. Boze smiley


Visser, die wel een half uur eerder had thuis kunnen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 18:02
 
VISSER278 schreef:
Beginnen we niet aan. Het feit dat ie dan ziek is , is alleen maar dat ie dan eens heerlijk vertroeteld wil worden door Josina.

Mocht ie willen Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 18:21
 
VISSER278 schreef:
tssssssssssss.
Wat schreef meneer vanmorgen vroeg? Dat ie achter mij aan reed om mij een plezier te doen. Boze smiley


Visser, die wel een half uur eerder had thuis kunnen zijn.


Maar je nieuwe foto is wel weer leuk..... Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 18:25
 
VISSER278 schreef:
tssssssssssss.
Wat schreef meneer vanmorgen vroeg? Dat ie achter mij aan reed om mij een plezier te doen. Boze smiley


Visser, die wel een half uur eerder had thuis kunnen zijn.

haha willemijn; en jij dat dat je periode van opvoeden zo'n beetje voorbij was? Clown smiley


jullie lijken wel broertjes.......


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 25 september 2011, 18:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 18:27
 
HANNAH810 schreef:
haha willemijn; en jij dat dat je periode van opvoeden zo'n beetje voorbij was? Clown smiley



Zou ik in een gat gevallen zijn???? Knipoog smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 18:32
 
WILLEMIJN232 schreef:
Maar je nieuwe foto is wel weer leuk..... Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden



Moet je nu mee aankomen. Die staat er al tig weken op.
En je meent het toch niet. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 18:37
 
VISSER278 schreef:
Moet je nu mee aankomen. Die staat er al tig weken op.
En je meent het toch niet. Boze smiley


Nu doe je een beetje lelijk tegen mij Visser..... Verraste, verbaasde smiley
Je staat er schattig op Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 18:42
 
WILLEMIJN232 schreef:
Nu doe je een beetje lelijk tegen mij Visser..... Verraste, verbaasde smiley
Je staat er schattig op Knipoog smiley

'k wil wat zeggen maar ik zeg het maar niet anders zeg je nog dat ik wat gezegd heb wat ik niet had mogen zeggen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NES158





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 18:54
 
JOSINA022 schreef:
In principe (zoals het er nu voor staat) is het de bedoeling dat ik ook ga, dus wat mij betreft kun je meerijden.

Dat is heel aardig van je Josina.
Ik stel voor om kort ervoor nog
even de opstapplek met je door
te spreken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 19:36
 
NES158 schreef:
Dat is heel aardig van je Josina.
Ik stel voor om kort ervoor nog
even de opstapplek met je door
te spreken.

Is prima!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 19:36
 
JOSINA022 schreef:
Mocht ie willen Boze smiley

Boze smiley Bedankt hoor...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 19:37
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley Bedankt hoor...

Geen dank, graag gedaan Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 20:40
 
Herfst komt voorlopig niet,
zomerkleren zijn nog niet weggelegd.
Winterkleren wegen veel zwaarder dan zomerkleren, moet ik dan zoveel sjouwen als ik sta of loop? Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 20:51
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik had er een vraagteken achter moeten zetten, het was meer een citaat van een algeheel gevoelen, iets wat ik weerleg met het citaat van de Dordtse leerregels, die in feite iedereen veroordeelt die niet zo denkt als zij.


Het is goed dat je ons na laat denken over bepaalde zaken..weet wel, dat het richtlijnen zijn die uit 1618 ( daaromtrent geloof ik ) stammen en in een heel andere tijd dan de onze opgesteld werden..en om andere redenen..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 20:55
 
ERIKA129 schreef:
Weet je wat nu zo jammer is dat die PN bij Frank gisteren fout is gelopen??
Nu kon die niet zijn roze jurk aandoen of zijn kokkie pakkie en samen met visser op de foto Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
En nu weet tie nog niet wat een zuurstok is Gefrustreerde smiley Zat hem ookecht niet mee he Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley



tssssssssss, visser was niet eens in de buurt van de hei. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 21:01
 
MARIAN519 schreef:
Het is goed dat je ons na laat denken over bepaalde zaken..weet wel, dat het richtlijnen zijn die uit 1618 ( daaromtrent geloof ik ) stammen en in een heel andere tijd dan de onze opgesteld werden..en om andere redenen..



De Bijbel is toch nog veel ouder? Smiley die vol vragen zit En volgens velen gelden daar de richtlijnen ook altijd nog en worden ze niet in het teken van de tijd gezien......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 21:04
 
Waarom moeten sommige mensen juist op de zondag altijd herrie maken?
Nu ook weer... een achterbuurman die vanaf 9.00uur tot eind van de middag niks anders aan het doen is dan timmeren, schuren , boren en weet ik al niet wat.
Doordeweeks en zaterdags heeft ie het alleen maar binnenshuis te zoeken maar als het zondag is , mag heel de buurt meegenieten. Boze smiley
Heb noodgedwongen maar m'n fiets uit het vet gehaald en ben maar naar de dijk gefietst . Daar was het wel rustig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 21:11
 
WILLEMIJN232 schreef:
De Bijbel is toch nog veel ouder? Smiley die vol vragen zit En volgens velen gelden daar de richtlijnen ook altijd nog en worden ze niet in het teken van de tijd gezien......

De Bijbel..Gods Woord....http://www.gotquestions.org/nederlands/Bijbel-Gods-woord.html

De Dordtse Leerregels of ook wel 5 artikelen tegen de Remonstranten..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dordtse_Leerregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2866 2867 2868 2869 2870 2871 2872 ... 6194 Volgende
Pagina 2869 van 6194