| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 17:22
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ben je ziek of verzuim je Op de werkvloer zit daar een groot verschil in........ |
Hij is ziek bij de gedachte dat ie als gids moet fungeren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 17:24
|
|
|
|
| RINRIN585 schreef: | Een Dominee vertelde mij eens dat vergeven niet altijd nodig is.. als de andere persoon geen berouw heeft hoef er niet altijd een reden te zijn voor vergeving... God vergeef het ons ook niet als wij niet oprecht spijt hebben.
En ja God zal ondanks alles altijd weer met ons verder gaan als wij berouw vertonen. Maar wij zijn God niet en tussen vergeven en een leuk contact hebben is voor mij wel heel wat anders...
Ik denk dat als je de kracht krijgt om iemand te vergeven (lijkt me geen makkelijke opgave in jou geval) als er van de andere kant geen berouw is het voorkomt dat je iemand zou gaan haten. En haten maakt een mens meestal bitter. |
Ik las pas ergens dat God pas echt vergeeft als je met de ander ook in het reine bent.....dán hebben we het pas over vergeving....en niet als het jezelf goed uitkomt.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 17:25
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou, jij liever dan ik . mij hoeven ze 's ochtends om 5 uur echt niet wakker te maken voor bietjes. |
Scheeld ze hoeven haar niet wakker te maken he dat is ze de hele nacht al Alhoewel als ik nachtdienst heb ik ook niet aan warm eten moet denken alleen aan een soepie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 17:27
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hij is ziek bij de gedachte dat ie als gids moet fungeren.  |
Toch vind ik het knap dat je twee maanden van tevoren al kan zeggen ik ben ziek Kan iedereen er vast rekening meehouden en speciaal voor jou de strandwandeling verzetten zodat je toch mee kan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 17:28
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | In principe (zoals het er nu voor staat) is het de bedoeling dat ik ook ga, dus wat mij betreft kun je meerijden. |
Las net op een andere topic dat Frank dan ziek is En daarom graag de datum verzet zou zien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRIS212
|
Berichten: 11
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 17:28
|
|
|
|
|
The dose makes the poison. Meer hoef je niet te weten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 17:31
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Las net op een andere topic dat Frank dan ziek is En daarom graag de datum verzet zou zien  |
Beginnen we niet aan. Het feit dat ie dan ziek is , is alleen maar dat ie dan eens heerlijk vertroeteld wil worden door Josina.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 17:31
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | goed plan, maar hij durft niet...en na de rit naar de pn die hij niet kon vinden.....gaat hij helemaal niet meer van huis weg..... Misschien dat Marsjg hem kan brengen.....heb ik 2 x zoveel aansprak.... |
Lekker dan laat je Frank de ronde lopen enjij lekker alleen met marsj zitten zeker Nee dat vind ikke zielig voor hem Maar misschienhelpt het dat als tie mensen ziet slapen en dan ook slaapt
Maarre deze topic ging over mij En ik slaap weer steeds slechter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 17:32
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Beginnen we niet aan. Het feit dat ie dan ziek is , is alleen maar dat ie dan eens heerlijk vertroeteld wil worden door Josina. |
Ow ja das waar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 17:35
|
|
|
|
Weet je wat nu zo jammer is dat die PN bij Frank gisteren fout is gelopen?? Nu kon die niet zijn roze jurk aandoen of zijn kokkie pakkie en samen met visser op de foto En nu weet tie nog niet wat een zuurstok is Zat hem ookecht niet mee he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RIANNE170
|
Berichten: 4
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 17:41
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
RIANNE170
|
op zondag 25 september 2011, 17:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 17:48
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hij is ziek bij de gedachte dat ie als gids moet fungeren.  |
Niet zo lelijk doen over Frank, Visser...... Zo doen we ook niet over jou.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 18:01
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Niet zo lelijk doen over Frank, Visser...... Zo doen we ook niet over jou.....  |
tssssssssssss. Wat schreef meneer vanmorgen vroeg? Dat ie achter mij aan reed om mij een plezier te doen.
Visser, die wel een half uur eerder had thuis kunnen zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 18:02
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Beginnen we niet aan. Het feit dat ie dan ziek is , is alleen maar dat ie dan eens heerlijk vertroeteld wil worden door Josina. |
Mocht ie willen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 18:21
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | tssssssssssss. Wat schreef meneer vanmorgen vroeg? Dat ie achter mij aan reed om mij een plezier te doen.
Visser, die wel een half uur eerder had thuis kunnen zijn. |
Maar je nieuwe foto is wel weer leuk.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 18:25
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | tssssssssssss. Wat schreef meneer vanmorgen vroeg? Dat ie achter mij aan reed om mij een plezier te doen.
Visser, die wel een half uur eerder had thuis kunnen zijn. |
haha willemijn; en jij dat dat je periode van opvoeden zo'n beetje voorbij was? 
jullie lijken wel broertjes.......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 25 september 2011, 18:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 18:27
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | haha willemijn; en jij dat dat je periode van opvoeden zo'n beetje voorbij was?  |
Zou ik in een gat gevallen zijn????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 18:32
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar je nieuwe foto is wel weer leuk.....  |
Moet je nu mee aankomen. Die staat er al tig weken op. En je meent het toch niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 18:37
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Moet je nu mee aankomen. Die staat er al tig weken op. En je meent het toch niet.  |
Nu doe je een beetje lelijk tegen mij Visser..... Je staat er schattig op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 18:42
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Nu doe je een beetje lelijk tegen mij Visser..... Je staat er schattig op  |
'k wil wat zeggen maar ik zeg het maar niet anders zeg je nog dat ik wat gezegd heb wat ik niet had mogen zeggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NES158
|
Berichten: 4
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 18:54
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | In principe (zoals het er nu voor staat) is het de bedoeling dat ik ook ga, dus wat mij betreft kun je meerijden. |
Dat is heel aardig van je Josina. Ik stel voor om kort ervoor nog even de opstapplek met je door te spreken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 19:36
|
|
|
|
| NES158 schreef: | Dat is heel aardig van je Josina. Ik stel voor om kort ervoor nog even de opstapplek met je door te spreken. |
Is prima!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 19:36
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Mocht ie willen  |
Bedankt hoor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 19:37
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Bedankt hoor... |
Geen dank, graag gedaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 20:40
|
|
|
|
Herfst komt voorlopig niet, zomerkleren zijn nog niet weggelegd. Winterkleren wegen veel zwaarder dan zomerkleren, moet ik dan zoveel sjouwen als ik sta of loop?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 20:51
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik had er een vraagteken achter moeten zetten, het was meer een citaat van een algeheel gevoelen, iets wat ik weerleg met het citaat van de Dordtse leerregels, die in feite iedereen veroordeelt die niet zo denkt als zij. |
Het is goed dat je ons na laat denken over bepaalde zaken..weet wel, dat het richtlijnen zijn die uit 1618 ( daaromtrent geloof ik ) stammen en in een heel andere tijd dan de onze opgesteld werden..en om andere redenen..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 20:55
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Weet je wat nu zo jammer is dat die PN bij Frank gisteren fout is gelopen?? Nu kon die niet zijn roze jurk aandoen of zijn kokkie pakkie en samen met visser op de foto En nu weet tie nog niet wat een zuurstok is Zat hem ookecht niet mee he  |
tssssssssss, visser was niet eens in de buurt van de hei.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 21:01
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | | Het is goed dat je ons na laat denken over bepaalde zaken..weet wel, dat het richtlijnen zijn die uit 1618 ( daaromtrent geloof ik ) stammen en in een heel andere tijd dan de onze opgesteld werden..en om andere redenen.. |
De Bijbel is toch nog veel ouder? En volgens velen gelden daar de richtlijnen ook altijd nog en worden ze niet in het teken van de tijd gezien......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 21:04
|
|
|
|
Waarom moeten sommige mensen juist op de zondag altijd herrie maken? Nu ook weer... een achterbuurman die vanaf 9.00uur tot eind van de middag niks anders aan het doen is dan timmeren, schuren , boren en weet ik al niet wat. Doordeweeks en zaterdags heeft ie het alleen maar binnenshuis te zoeken maar als het zondag is , mag heel de buurt meegenieten. Heb noodgedwongen maar m'n fiets uit het vet gehaald en ben maar naar de dijk gefietst . Daar was het wel rustig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
|
| Naar boven |
|
|