ChristianMatch
 


Forum

PC-problemen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2876 2877 2878 2879 2880 2881 2882 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 01:07
 
CROSSROAD317 schreef:
Hannah heeft daar haar "eigen mannetjes" wel voor Tink Clown smiley


hmm........had ik maar een "mijn mannetje", cross!! Verlegen lachende smiley

enneh.....herman; ik val niet onder de wanbetalers.........even ter uwer informatie........ Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 01:24
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik wist wel dat je zou reageren bij het woord "droog"bloemen ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dacht nog even ...dat je op de PN mij les wou geven ...maar nee geen Cross in geen velden of wegen te zien Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 01:26
 
HANNAH810 schreef:
hmm........had ik maar een "mijn mannetje", cross!! Verlegen lachende smiley

enneh.....herman; ik val niet onder de wanbetalers.........even ter uwer informatie........ Engeltje smiley

Welkom terug Hannah Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 01:31
 
HERMAN388 schreef:
Welkom terug Hannah Verlegen lachende smiley


Volgens mij heb je last van een zonnesteek ofzo Herman Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 01:35
 
CROSSROAD317 schreef:
Op naar 9 oktober voor deel 8 ... Lachende smiley


up
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 01:42
 
Nou iedereen is onderhand grijs geworden maar als het hier in de drecht steden is kom ik ook.
Barendrecht is weer wat verder voor mij en idd niet door mensen van cm naar mijn weten.
Maar count me in.

groetjes Marco Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 02:11
 
SHANITA130 schreef:
Hoi Josina!

Ja, gewoon @#$ zonder auto. Elke keer afhankelijk en vragen of iemand je naar huis kan brengen. Komt bij dat ik 's avonds niet alleen over straat durf.

Ik ga vanavond ook naar een vriend, die heeft me uitgenodigd. Maar ja, hij kan me niet naar huis brengen, want hij drinkt. Niet veel hoor, drie glazen ofzo, maar ja, dan kan je toch al niet meer rijden.

Nou ja, nu kan ik daar op de bank slapen. en ik ken 'm al lang, dus ik voel me erg veilig daar en ik kan mezelf zijn. Maar ja, bij anderen is vaak de reden dat ik niet kwam, omdat ik geen auto meer had. Ik was ook jaren een auto gewent.

Maar even to the point, ja, als ik misschien mee kan rijden, en mee terug kan rijden dan wil ik wel komen.

Ik zie het wel.

Groetjes!

Nou ja het is de bedoeling dat ik ook dus op die dag in scheveningen beland en ik heb wel een auto dus zou je gewoon mee kunnen rijden.

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 03:53
 
WILLEMIJN232 schreef:
Wat schuift het..... Knipoog smiley Engeltje smiley
tis toch gewoon een eer om mij te vervangen??? Twijfelende smiley Clown smiley
Frank schreef:
Enne hoe ist met de fiets?
Geen idee, in de schuur gezet en hem vervolgens verwaarloosd Boze smiley
Gerrit schreef:
Zit er wel licht op die fiets dan..er zat in iedergeval geen ligt op
in iedergeval wel een bel.... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
COOTJE711
op dinsdag 27 september 2011, 03:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 03:56
 
LEONARD480 schreef:
Als we Frank ..nou eens gewoon verwennen of trakteren in Scheveningen en als klap op de vuurpijl een kus van elke dame die meegaat.

Pfffff, verwennen...een kus krijgen??? Ik denk dat die dames nog liever Prikkie een kus geven. Ik mag al blij zijn dat ze me niet afsnauwen zoals ze hier doen.... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 04:00
 
ANNE589 schreef:
Is goed gooi ik een paar radijsjes voor jou om de deur, neem ik gezellig Floshke mee Lachende smiley

Is goed hoor...doe maar...pak het enige dat nog van me houdt me maar af. Trek je vooral niets van mij aan. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 04:16
 
ERIKA129 schreef:
Hum enne die mannen nu denken echt weer een vrouw hoor Gefrustreerde smiley
Cootje cootje dit is toch wel eene ehhhhh.....beetje dom he Knipoog smiley
Maar goed wie zijn billen brand moet op de blaren zitten he dus dat wordt werken Knipoog smiley Succes ermee Kussende smiley

Erika die niet zo dom doet Engeltje smiley

Ach, Cootje is wel best lief hoor maar men kan haar eigenlijk niets alleen laten doen. Ze is nog zo jong...Ze ging wel een brief voor me laten vertalen in het Spaans. Lief is ze dus wel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 04:20
 
PIETER649 schreef:
dat heet beproeving frank Engeltje smiley

Ik vind dat ik al genoeg beproefd werd in het leven...dacht ik hier op een CM een soort van hemel te vinden maar ook dat was maar een illusie... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 04:22
 
CROSSROAD317 schreef:
Je kunt het moeilijk verleiding noemen ... Clown smiley

Inderdaad Cross, van enige verleiding is er geen sprake. Tenzij dan om mijn internet te verkopen en in alle rust heel alleen verder te leven... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 07:44
 
FRANKT627 schreef:
Ik vind dat ik al genoeg beproefd werd in het leven...dacht ik hier op een CM een soort van hemel te vinden maar ook dat was maar een illusie... Twijfelende smiley


een hemel voor jagers hier op cm, een nooit eindigend jachtseizoen Coole smiley met zonnebril

of je moet zo bijdehand zijn zelf je jachtakte te verbranden Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 07:49
 
FRANKT627 schreef:
Ach, Cootje is wel best lief hoor maar men kan haar eigenlijk niets alleen laten doen. Ze is nog zo jong...Ze ging wel een brief voor me laten vertalen in het Spaans. Lief is ze dus wel Knipoog smiley

Tja nu is ze weer lief he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar morgen dan plaagt ze en dan is ze net als Josina en ikke weer stout Clown smiley
Tja ze is 3 jaar jonger dan ikke dus misschien zit het hem daar in Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 07:51
 
FRANKT627 schreef:
Pfffff, verwennen...een kus krijgen??? Ik denk dat die dames nog liever Prikkie een kus geven. Ik mag al blij zijn dat ze me niet afsnauwen zoals ze hier doen.... Huilende smiley, smiley in tranen

Hum Boze smiley ik begroet jou op een bijeenkomst nooit meer met een zoen als je er zo over doet Huilende smiley, smiley in tranen
Bekijk het dan maar hoor graag of heel niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 08:13
 
FRANKT627 schreef:
Ach, Cootje is wel best lief hoor maar men kan haar eigenlijk niets alleen laten doen. Ze is nog zo jong...Ze ging wel een brief voor me laten vertalen in het Spaans. Lief is ze dus wel Knipoog smiley

Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 08:36
 
ERIKA129 schreef:
Hum enne die mannen nu denken echt weer een vrouw hoor Gefrustreerde smiley
Cootje cootje dit is toch wel eene ehhhhh.....beetje dom he Knipoog smiley
Maar goed wie zijn billen brand moet op de blaren zitten he dus dat wordt werken Knipoog smiley Succes ermee Kussende smiley

Erika die niet zo dom doet Engeltje smiley

dank u maarre... heb geen blaren hoor Knipoog smiley
H
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 08:38
 
FRANKT627 schreef:
Ach, Cootje is wel best lief hoor maar men kan haar eigenlijk niets alleen laten doen. Ze is nog zo jong...Ze ging wel een brief voor me laten vertalen in het Spaans. Lief is ze dus wel Knipoog smiley

Eigenlijk ben ik gewoon te goedig voor deze maatschappij...... Boze smiley
Ben inmiddels ook al wel droog achter m'n oren.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELOY997





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 08:53
 
FRANKT627 schreef:
Ik vind dat ik al genoeg beproefd werd in het leven...dacht ik hier op een CM een soort van hemel te vinden maar ook dat was maar een illusie... Twijfelende smiley

Dit zijn de eeuwige jachtvelden Frank,
als je met die " soort van hemel " het eeuwig koninkrijk bedoelt waar Petrus het in zijn tweede brief over heeft zal je je af moeten vragen of je jager of prooi bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 09:19
 
MARTIN695 schreef:
Hallo LJ

Natuurlijk is het jou verantwoording van je mede mens en naaste want dat is het grote gebod.
Sjalom.
Martin

Martin.

Ik snap jou antwoordt niet echt.

In mijn toewijding aan Jezus ga ik heel ver, dat weet Jezus dat weet ik, daarin hoef ik geen verantwoordelijkheid aan deze wereld af te leggen.

Ervaar dat nadere christenen een andere diepte hebben , dat is ok.

Ik ga mijn diepte met Jezus.

Martin, weet dat jezus mij de opdracht geeft om vanuit die diepte anderen te ontmoeten en te ervaren, daarin ervaar ik bijzondere ontmoetingen.

Martin, mensen moeten zelf een keuze maken voor Jezus, dat is en blijft een persoonlijke verantwoordelijkheid.

Amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 09:20
 
JOSINA022 schreef:
Boze smiley

Verraste, verbaasde smiley waarom ben je nu boos???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 09:44
 
HERMAN388 schreef:
Is de Tien Geboden overbodig?
Het is overbodig ze elke week voor te lezen en Paulus waarschuwt daar zelfs voor...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 09:49
 
Net een interview gezien op RTL7. De geïnterviewde sprak openlijk over de mogelijkheid dat Dld de euro uit ging stappen. En dat was iemand die in contact stond met belangrijke commissies. Het blijkt dus meer dan een broodje-aap-verhaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 09:59
 
CHATULIEM619 schreef:
Net een interview gezien op RTL7. De geïnterviewde sprak openlijk over de mogelijkheid dat Dld de euro uit ging stappen. En dat was iemand die in contact stond met belangrijke commissies. Het blijkt dus meer dan een broodje-aap-verhaal.

Nog effe dus en heel europa weer de eigen munteenheid Boze smiley
Wie mag dat betalen??? juist de gewone burger Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:03
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley waarom ben je nu boos???

Brief...Spaans...vertalen...gaat er een lichtje branden? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:04
 
pffffffffffffff.......2 fietsbanden te plakken......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:07
 
JOSINA022 schreef:
Ik heb inmiddels helaas moeten ervaren dat er mensen zijn die naar buiten toe aangeven zich een kind van God te voelen en Jezus als hun Verlosser zien, maar achter de "dichte gordijnen" er een ander leven op nahouden en dan dingen doen die niet fijn zijn om te weten.

De vraag mijnerzijds is dan ook: kijkt God echt alleen maar naar hoe iemands relatie met Hem is en niet naar de daden van iemand?

Ik kan dat niet geloven. Ik geloof echt dat wanneer iemand sterft en voor Gods troon komt te staan, God ook kijkt naar het leven dat iemand geleid heeft.
Maar wat God dan beslist...tja, da's niet aan mij.

Daar geloof ik ook zeker in Josina, God kijkt niet alleen of we geloven maar ook hoe we geloven en of we daar in handel en wandel naar geleefd hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:10
 
CHATULIEM619 schreef:
Het is overbodig ze elke week voor te lezen en Paulus waarschuwt daar zelfs voor...

Chat ik denk dat dat het verschil is van kerkgenootschappen!
Jij vind het overbodig ik vind het goed dat we daar wekelijks op gewezen worden.Daarom zijn er ook zoveel verschillende kerkgenoorschappen de een vind dit en de ander dat, denk dat we elkaar daarover in waarde moeten laten!
Maar lees jij ze wel eens voor bij jou gemeente? of nooit?
Ik geen aanval hoor gewoon een vraag van waarom wel of niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:12
 
Vanmorgen bij de fysio zo behandeld dat mijn achterste geloof ik bond en blauw is Huilende smiley, smiley in tranen En dan zeggen ze tja je spieren zitten muurvast moeten we toch echt goed los zien te krijgen Boze smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2876 2877 2878 2879 2880 2881 2882 ... 6194 Volgende
Pagina 2879 van 6194