| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 01:07
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Hannah heeft daar haar "eigen mannetjes" wel voor Tink  |
hmm........had ik maar een "mijn mannetje", cross!!
enneh.....herman; ik val niet onder de wanbetalers.........even ter uwer informatie........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 01:24
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik wist wel dat je zou reageren bij het woord "droog"bloemen ...  |
Dacht nog even ...dat je op de PN mij les wou geven ...maar nee geen Cross in geen velden of wegen te zien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 01:26
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hmm........had ik maar een "mijn mannetje", cross!!
enneh.....herman; ik val niet onder de wanbetalers.........even ter uwer informatie........  |
Welkom terug Hannah
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 01:31
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Welkom terug Hannah  |
Volgens mij heb je last van een zonnesteek ofzo Herman
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 01:35
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Op naar 9 oktober voor deel 8 ...  |
up
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
Berichten: 62
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 01:42
|
|
|
|
Nou iedereen is onderhand grijs geworden maar als het hier in de drecht steden is kom ik ook. Barendrecht is weer wat verder voor mij en idd niet door mensen van cm naar mijn weten. Maar count me in.
groetjes Marco
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
Berichten: 62
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 02:11
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hoi Josina!
Ja, gewoon @#$ zonder auto. Elke keer afhankelijk en vragen of iemand je naar huis kan brengen. Komt bij dat ik 's avonds niet alleen over straat durf.
Ik ga vanavond ook naar een vriend, die heeft me uitgenodigd. Maar ja, hij kan me niet naar huis brengen, want hij drinkt. Niet veel hoor, drie glazen ofzo, maar ja, dan kan je toch al niet meer rijden.
Nou ja, nu kan ik daar op de bank slapen. en ik ken 'm al lang, dus ik voel me erg veilig daar en ik kan mezelf zijn. Maar ja, bij anderen is vaak de reden dat ik niet kwam, omdat ik geen auto meer had. Ik was ook jaren een auto gewent.
Maar even to the point, ja, als ik misschien mee kan rijden, en mee terug kan rijden dan wil ik wel komen.
Ik zie het wel.
Groetjes! |
Nou ja het is de bedoeling dat ik ook dus op die dag in scheveningen beland en ik heb wel een auto dus zou je gewoon mee kunnen rijden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 03:53
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wat schuift het.....  | tis toch gewoon een eer om mij te vervangen???
| Frank schreef: | | Enne hoe ist met de fiets? | Geen idee, in de schuur gezet en hem vervolgens verwaarloosd
| Gerrit schreef: | | Zit er wel licht op die fiets dan..er zat in iedergeval geen ligt op | in iedergeval wel een bel....
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op dinsdag 27 september 2011, 03:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 03:56
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Als we Frank ..nou eens gewoon verwennen of trakteren in Scheveningen en als klap op de vuurpijl een kus van elke dame die meegaat. |
Pfffff, verwennen...een kus krijgen??? Ik denk dat die dames nog liever Prikkie een kus geven. Ik mag al blij zijn dat ze me niet afsnauwen zoals ze hier doen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 04:00
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | Is goed gooi ik een paar radijsjes voor jou om de deur, neem ik gezellig Floshke mee  |
Is goed hoor...doe maar...pak het enige dat nog van me houdt me maar af. Trek je vooral niets van mij aan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 04:16
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hum enne die mannen nu denken echt weer een vrouw hoor Cootje cootje dit is toch wel eene ehhhhh.....beetje dom he Maar goed wie zijn billen brand moet op de blaren zitten he dus dat wordt werken Succes ermee
Erika die niet zo dom doet  |
Ach, Cootje is wel best lief hoor maar men kan haar eigenlijk niets alleen laten doen. Ze is nog zo jong...Ze ging wel een brief voor me laten vertalen in het Spaans. Lief is ze dus wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 04:20
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dat heet beproeving frank  |
Ik vind dat ik al genoeg beproefd werd in het leven...dacht ik hier op een CM een soort van hemel te vinden maar ook dat was maar een illusie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 04:22
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Je kunt het moeilijk verleiding noemen ...  |
Inderdaad Cross, van enige verleiding is er geen sprake. Tenzij dan om mijn internet te verkopen en in alle rust heel alleen verder te leven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 07:44
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik vind dat ik al genoeg beproefd werd in het leven...dacht ik hier op een CM een soort van hemel te vinden maar ook dat was maar een illusie...  |
een hemel voor jagers hier op cm, een nooit eindigend jachtseizoen 
of je moet zo bijdehand zijn zelf je jachtakte te verbranden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 07:49
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ach, Cootje is wel best lief hoor maar men kan haar eigenlijk niets alleen laten doen. Ze is nog zo jong...Ze ging wel een brief voor me laten vertalen in het Spaans. Lief is ze dus wel  |
Tja nu is ze weer lief he Maar morgen dan plaagt ze en dan is ze net als Josina en ikke weer stout Tja ze is 3 jaar jonger dan ikke dus misschien zit het hem daar in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 07:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Pfffff, verwennen...een kus krijgen??? Ik denk dat die dames nog liever Prikkie een kus geven. Ik mag al blij zijn dat ze me niet afsnauwen zoals ze hier doen....  |
Hum ik begroet jou op een bijeenkomst nooit meer met een zoen als je er zo over doet Bekijk het dan maar hoor graag of heel niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 08:13
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ach, Cootje is wel best lief hoor maar men kan haar eigenlijk niets alleen laten doen. Ze is nog zo jong...Ze ging wel een brief voor me laten vertalen in het Spaans. Lief is ze dus wel  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 08:36
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hum enne die mannen nu denken echt weer een vrouw hoor Cootje cootje dit is toch wel eene ehhhhh.....beetje dom he Maar goed wie zijn billen brand moet op de blaren zitten he dus dat wordt werken Succes ermee
Erika die niet zo dom doet  |
dank u maarre... heb geen blaren hoor H
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 08:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ach, Cootje is wel best lief hoor maar men kan haar eigenlijk niets alleen laten doen. Ze is nog zo jong...Ze ging wel een brief voor me laten vertalen in het Spaans. Lief is ze dus wel  |
Eigenlijk ben ik gewoon te goedig voor deze maatschappij...... Ben inmiddels ook al wel droog achter m'n oren....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELOY997
|
Berichten: 22
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 08:53
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik vind dat ik al genoeg beproefd werd in het leven...dacht ik hier op een CM een soort van hemel te vinden maar ook dat was maar een illusie...  |
Dit zijn de eeuwige jachtvelden Frank, als je met die " soort van hemel " het eeuwig koninkrijk bedoelt waar Petrus het in zijn tweede brief over heeft zal je je af moeten vragen of je jager of prooi bent.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
Berichten: 189
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 09:19
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo LJ
Natuurlijk is het jou verantwoording van je mede mens en naaste want dat is het grote gebod. Sjalom. Martin |
Martin.
Ik snap jou antwoordt niet echt.
In mijn toewijding aan Jezus ga ik heel ver, dat weet Jezus dat weet ik, daarin hoef ik geen verantwoordelijkheid aan deze wereld af te leggen.
Ervaar dat nadere christenen een andere diepte hebben , dat is ok.
Ik ga mijn diepte met Jezus.
Martin, weet dat jezus mij de opdracht geeft om vanuit die diepte anderen te ontmoeten en te ervaren, daarin ervaar ik bijzondere ontmoetingen.
Martin, mensen moeten zelf een keuze maken voor Jezus, dat is en blijft een persoonlijke verantwoordelijkheid.
Amen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 09:20
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: |  |
waarom ben je nu boos???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 09:44
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Is de Tien Geboden overbodig? | Het is overbodig ze elke week voor te lezen en Paulus waarschuwt daar zelfs voor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 09:49
|
|
|
|
|
Net een interview gezien op RTL7. De geïnterviewde sprak openlijk over de mogelijkheid dat Dld de euro uit ging stappen. En dat was iemand die in contact stond met belangrijke commissies. Het blijkt dus meer dan een broodje-aap-verhaal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 09:59
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Net een interview gezien op RTL7. De geïnterviewde sprak openlijk over de mogelijkheid dat Dld de euro uit ging stappen. En dat was iemand die in contact stond met belangrijke commissies. Het blijkt dus meer dan een broodje-aap-verhaal. |
Nog effe dus en heel europa weer de eigen munteenheid Wie mag dat betalen??? juist de gewone burger
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | waarom ben je nu boos??? |
Brief...Spaans...vertalen...gaat er een lichtje branden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:04
|
|
|
|
|
pffffffffffffff.......2 fietsbanden te plakken......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:07
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik heb inmiddels helaas moeten ervaren dat er mensen zijn die naar buiten toe aangeven zich een kind van God te voelen en Jezus als hun Verlosser zien, maar achter de "dichte gordijnen" er een ander leven op nahouden en dan dingen doen die niet fijn zijn om te weten.
De vraag mijnerzijds is dan ook: kijkt God echt alleen maar naar hoe iemands relatie met Hem is en niet naar de daden van iemand?
Ik kan dat niet geloven. Ik geloof echt dat wanneer iemand sterft en voor Gods troon komt te staan, God ook kijkt naar het leven dat iemand geleid heeft. Maar wat God dan beslist...tja, da's niet aan mij. |
Daar geloof ik ook zeker in Josina, God kijkt niet alleen of we geloven maar ook hoe we geloven en of we daar in handel en wandel naar geleefd hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:10
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het is overbodig ze elke week voor te lezen en Paulus waarschuwt daar zelfs voor... |
Chat ik denk dat dat het verschil is van kerkgenootschappen! Jij vind het overbodig ik vind het goed dat we daar wekelijks op gewezen worden.Daarom zijn er ook zoveel verschillende kerkgenoorschappen de een vind dit en de ander dat, denk dat we elkaar daarover in waarde moeten laten! Maar lees jij ze wel eens voor bij jou gemeente? of nooit? Ik geen aanval hoor gewoon een vraag van waarom wel of niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:12
|
|
|
|
Vanmorgen bij de fysio zo behandeld dat mijn achterste geloof ik bond en blauw is En dan zeggen ze tja je spieren zitten muurvast moeten we toch echt goed los zien te krijgen
|
|
| Naar boven |
|
|