ChristianMatch
 


Forum

De jarige van vandaag...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2920 2921 2922 2923 2924 2925 2926 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 09:45
 
lieve sweetlady ;beetje te laat maar alsnog van Harte Gefeliciflapstaart

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 09:47
 
zo het begin is ff gemaakt ,straks de zwaardere forumstukken ff plaatsen waar ik serieus bij na moet denken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 10:12
 
GERRIT084 schreef:
Als die uitspraak van God is?! Tja dan zou ik me er maar bij neerleggen.
Je kan het misschien zien als oorlogsbuit.



Ik denk dat vele dames toen er heel anders overdachten.
En tegenwoordig denken ze er heel anders over.

Ik blij dat ik niet in een oorlogsgebied woon.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 10:23
 
Deze groepen doen zich voor aan de buitenkant als een christelijk kerk.

Vandaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 10:23
 
GRACE585 schreef:
zo het begin is ff gemaakt ,straks de zwaardere forumstukken ff plaatsen waar ik serieus bij na moet denken Knipoog smiley

Ow zijt gij er ook weer eens effekes??
Wel tijd nu je je in de huwelijkse staat bevind? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
maarre welkom hoor Grace enne waar blijven die beloofde huwelijksfoto's nu Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 10:26
 
GRACE585 schreef:
dat ik ff 3 dagen hier kan zijn en mijn vrienden weer ff spreek via de chat en op forum kan kladderen Knipoog smiley

o o we kunnen onze borst dus nat maken Knipoog smiley
oeps dat was off dan nu weer on leuk hoor Grace echt een mooi moment Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 10:27
 
TINK100 schreef:
nu wel, vanmiddag en vanavond net niet

geen nachtdienst en toch midden in de nacht op cm zitten tsssssss Gefrustreerde smiley
Maar heerlijk weertje weer het is oktober en dan 24 graden nog weer vandaag Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 10:29
 
TINK100 schreef:
heej...visser,
hoe krijg ik zo'n leuk balkje op mijn profiel waar ik het in kan zetten??
mail me maar even erover, thanx

Ikke zou dr ook zin an krijgen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 10:31
 
ERIKA129 schreef:
Ow zijt gij er ook weer eens effekes??
Wel tijd nu je je in de huwelijkse staat bevind? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
maarre welkom hoor Grace enne waar blijven die beloofde huwelijksfoto's nu Boze smiley
het is dat je een dinnetje van ons bent want anders Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 10:51
 
Morgen wordt geen geen nazomer meer Woedende smiley Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 10:52
 
GRACE585 schreef:
dat ik ff 3 dagen hier kan zijn en mijn vrienden weer ff spreek via de chat en op forum kan kladderen Knipoog smiley


Welkom even terug kersverse mevrouw Knipoog smiley
Hoe was jullie 6 witte broodsweken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 11:08
 
[quote=HERMAN388]Welkom even terug kersverse mevrouw Knipoog smiley
Hoe was jullie 6 witte broodsweken?[/qu

ja voor sommige ben ik mevrouw voor mijn vrienden nog steeds gewoon Grace Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
ja dat gaan we jou toch niet aan je neus hangen is ons prive hoor. Clown smiley
wat is dat toch dat men pasgetrouwde steeds met zulke vragen benaderd
waar is men op gefixeerd zeg Gefrustreerde smiley (grapje ,niet persoonlijk bedoeld hoor)


Laatst aangepast door
GRACE585
op maandag 3 oktober 2011, 11:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 11:09
 
ERIKA129 schreef:
Kunnen wij ons niet indenken.
Denk dat die mensen wanhopig zijn ergens in, is maar een gedachte hoor!
Probeer me in te denken wat deze mensen hier toe doet komen!

Nee, dat kunnen wij ons niet indenken. Ik kan alleen voor mezelf praten. en je kan kijken bij 'sektes gerelateerde groepen' of zoiets dergelijks op een zoekmachine.

Kijk, ik was pas gelovig, en ik ging met iemand mee. Of ik had van iemand gehoord, dat er een 'powerfulle' dienst wordt gehouden daar en daar'.

Nou, dan zingen, dan dat rare 'in tongen spreken' een hele tijd enzovoort. Dan dacht ik gelijk van dat er iets mis is met mij, omdat ik dat niet kan, en toch doet iedereen dat. Later hoorde ik van enkele jongeren(ik was toen zelf ook een jongere) dat ze maar wat deden om erbij te horen.
Dan een preek. Dan zegt de voorganger of iemand die daar helpt, van als je slecht droomt ofzoiets, kan van alles zijn, dan kan je naar voren komen.

Dan gaan er een paar mensen naar voren. en dan zie film. Stel je gaat naar voren. heb ik weleens gedaan. Begint met dat je elkaar handen vast moet houden. Dat vind ik al 'niet leuk', handen van vreemden vasthouden.

Dan begint die man, voorganger te bidden over de vijand enzo. Dan gaat ie inene schreeuwen. ik stond stijf van angst aan de grond genageld.

Nou, en dan manipileerd ie, onder andere door aanrakingen.
mensen worden van te voren insructies gegeven dat ze zichzelf moeten zijn. Nou ja, hoé het mechanisme precies werkt, weet ik niet. eigenlijk gaan mensen op commando van die man dingen doen. Beïnvloeding.
Want die 2de vrouw, op de grond, daar zegt ie iets tegen van 'leeuw' of 'tijger', en gelijk daarna gaat ze ook zo doen, soort van hypnose.
alleen ben ik daar niet gevoelig voor.
Je hoort hem ook aanvankelijk in het Engels en dat wordt dan vertaald door een vrouw. daarna in een andere(zijn eigen?) taal.

Ondertussen de mensen in de zaal, het zaaltje, die staan vaak met handen omhoog, zachtjes achterelkaar 'dank U Jezus' en 'Halleluja' en dat soort dingen te zeggen...

Als je dan, (later) vraagt van wat is hier aan de hand, dan zeggen ze dat er demonen werden uitgedreven.....

Ik zie enkel beïnvloeding..

---

Nou en de vraag van Gert, van waarom ik me daar bezig mee hou?

Ik hou me daar al járen niet meer mee bezig, met die groepen.

Alleen ik neem het geloof zó serieus en het is zo belangrijk voor mij, dat ik hier, zie film, niet tegen kan, tegen die dingen.

Stel dat een ongelovige naar zo'n dienst gaat, nou vele hebben voor de rest van hun leven hun oordeel al over het geloof.

Dus de 'getuigenis' die daar vanuit gaat. En de schade voor die mensen...

En, dit is niet een op zich staand geval, dit filmpje. Heb dat, jaren geleden zo vaak meegemaakt, overal.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 3 oktober 2011, 14:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 11:22
 
HERMAN388 schreef:
Morgen wordt geen geen nazomer meer Woedende smiley Geschokte, onthutste smiley

Hallo het kan ook niet altijd warm zijn he dan moet je emigreren Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 11:22
 
GRACE585 schreef:
het is dat je een dinnetje van ons bent want anders Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Ow vertel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt wordt bijna bang, bijna he Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 11:23
 
ANNETTE792 schreef:
en het is jolan931 Knipoog smiley

oeps foutje heb hem veranderd dank u Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 11:23
 
Als diensten worden uitgezonden op een (regionale) tv zender of zoiets of op internet als bijvoorbeeld promotie film, dan worden er gewoon stukken uitgeknipt.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 3 oktober 2011, 11:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 11:26
 
nog even en de topic kan voor mij dicht Knipoog smiley
Al vier nachten goed geslapen Lachende smiley
Maar we houden hem nog wel even he waar moeten we het anders over slapeloosheid hebben Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 11:27
 
Wat leuk om te horen! :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 11:43
 
Wat een geluk! Gefeliciteerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 12:01
 
pfffffffffff herrie buiten men 12.00 uur Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 12:03
 
ERIKA129 schreef:
pfffffffffff herrie buiten men 12.00 uur Gefrustreerde smiley



lijkt net een hese koe...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 12:03
 
De herfst komt er aan! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 12:17
 
Morgen wordt geen geen nazomer meer

ERIKA129 schreef:
Hallo het kan ook niet altijd warm zijn he dan moet je emigreren Knipoog smiley


geen ... geen nazomer ... dus we kunnen nog ff blijven genieten van de nazomer Lachende smiley

..


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op maandag 3 oktober 2011, 12:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 12:23
 
JOSINA022 schreef:
Als ik alleen naar mijzelf kijk...ik ervaar lijden wel degelijk als loutering. Ik weet en voel dat God mijn ziekte en andere moeilijkheden wil gebruiken, alleen is het lastig te ontdekken wat God precies ermee wil. Ik vraag God wel om duidelijkheid en dat ga ik zeker krijgen...alleen op Zijn tijd en niet op de mijne.
Maar dit maakt wel dat ik alles waar ik nu doorheen moet wel blijmoedig kan dragen, daar geeft God de kracht voor!

Ook bij mij in de kerk wordt er zo naar gekeken. Maar er wordt ook wel om een direct wonder gebeden.

En dat er wonderen gebeuren, ook nu nog...dat heb ik meer dan genoeg mogen ervaren en meemaken!

Tenslotte...God doet alles medewerken ten goede, ook het lijden!


Je geeft zelf al het antwoord Josina ... blijmoedig dragen ... Het is toch in vol vertrouwen dat je kunt zeggen dat God je daar de kracht voor geeft ... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 12:23
 
CROSSROAD317 schreef:
Morgen wordt geen geen nazomer meer




geen ... geen nazomer ... dus we kunnen nog ff blijven genieten van de nazomer Lachende smiley

..

wil je het denken niet zo moeilijk maken ja!
Pffffffff en dat met dit weer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 12:23
 
MARISKA601 schreef:
lijkt net een hese koe...

Was Frank aan het spelen? Zieke smiley
Vanuit Hoeven is hier goed te horen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 12:25
 
JOSINA022 schreef:
De herfst komt er aan! Clown smiley

Brrrrrr en grrrrr
Weer bladeren vegen Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 12:27
 
ERIKA129 schreef:
wil je het denken niet zo moeilijk maken ja!
Pffffffff en dat met dit weer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Ik heb goed geslapen vannacht ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt .. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 12:29
 
CROSSROAD317 schreef:
Je geeft zelf al het antwoord Josina ... blijmoedig dragen ... Het is toch in vol vertrouwen dat je kunt zeggen dat God je daar de kracht voor geeft ... Knipoog smiley

Ja, zo zou je het kunnen zien...fijn dat je mij daar ff attent op maakt!

Maar dat is het niet alleen...de grote waarom-vraag hè? De reden van waarom ik door dit alles heen moet. Oftewel...wat is God van plan?

Maar ik heb zeker het volste vertrouwen in God, dat Hij er een reden voor heeft en daarom ook de kracht ervoor geeft!
Ik weet dat God nooit teveel zal vragen, Hij geeft alleen dat wat je aankunt.


Laatst aangepast door
JOSINA022
op maandag 3 oktober 2011, 12:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2920 2921 2922 2923 2924 2925 2926 ... 6194 Volgende
Pagina 2923 van 6194