| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 18:47
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Nou zeg, je zou mij helpen, niet toekijken
Ik zeg niets meer over bepaalde soorten kleding, krijg alleen maar ruzie
Maarre...zijn aardig van het onderwerp afgedwaald...maar weer ff ontopic gaan? |
We werden even misleid ehhh afgeleid!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 18:48
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Het lijkt net of je ons geslacht iets verwijt Waarom laten vrouwen zich nog steeds verleiden met, mooie beloftes dure kleding en sieraden Er wordt al meer dan 20 jaar gewaarschuwd voor loverboys en nog steeds trappen vrouwen er in. Oorzaak graaicultuur, zo veel mogelijk hebben, op een heel makkelijke manier. Natuurlijk worden er naar hier gehaald onder valse voorwensellen, maar wordt er ook niet te makkelijk over gedacht? |
Omdat er bij mijn weten geen lovergirls bestaan Dus ja het is het mannelijk geslacht he maar scheer jullie niet allemaal over een kam hoor! Het is alleen wel de waarheid dat de mannen dat soort praktijken uitvoeren helaas!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 18:51
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Het lijkt net of je ons geslacht iets verwijt Waarom laten vrouwen zich nog steeds verleiden met, mooie beloftes dure kleding en sieraden Er wordt al meer dan 20 jaar gewaarschuwd voor loverboys en nog steeds trappen vrouwen er in. Oorzaak graaicultuur, zo veel mogelijk hebben, op een heel makkelijke manier. Natuurlijk worden er naar hier gehaald onder valse voorwensellen, maar wordt er ook niet te makkelijk over gedacht? |
Gerrit,
Heb je wel enig idee hoe vrouwenhandel werkt? Het is georganiseerde internationale misdaad en de vrouwen worden gewoon verhandeld als vee en achter de ramen gezet en gehouden met de meest wrede chantage die je kunt bedenken. Uit het feit dat het werkt, kun je al afleiden hoe geraffineerd het moet zijn. In Leeuwarden is ooit een keer een pooier/loverboy gepakt en die heeft vier jaar gekregen. Hetgeen zich met de meisjes heeft afgespeeld is nauwelijks te beschrijven. Oorzaak graaicultuur bij de meisjes voor dure kleding en sieraden? Hoe durf je dat te stellen, Gerrit. Meer dan negentig procent doet het tegen de eigen wil en onder bedreiging van een pooier die er met het merendeel van het geld vandoor gaat. Want ja hij heeft haar gekocht en dat geld moet er wel weer uitkomen. Het mag gebruik zijn in sommige kringen maar het probleem ligt niet bij de vrouwen maar bij de hoerenlopers, want die houden het in stand. En dan zijn doorgaans toch echt mannen. Niettemin ligt de maffia ten grondslag aan deze moderne slavenhandel.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 3 oktober 2011, 18:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 18:55
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ben je daar geweest Erika  |
Wat denk je zelf Herman? Helaas heb ik vernomen dat die bestaat en dat er al vele 100 den mannen er gebruik van hebben moeten maken met andere woorden ook de vrouwen gaan aan het mishandelen!!! Waar gaat het heen met deze wereld! Alleen gaat dit weer eens off-topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 18:57
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Water had ik mee(IK wel,de rest niet )maar aangezien Drenthe de bankjes wegbezuinigd heeft(en ik me nog net in kon houden om de bejaarden van dat eenzame bankje te verjagen),de bermen niet meer gemaaid worden en op het enige korte gras van die keffende viervoeters hun behoefte doen was het een lange......warme...... middag........ik ga weer wandelen! (we kwamen nog een kerkje tegen,wilden even binnen kijken,lekker koel,kerken zijn toch altijd open?Nou,disse dus niet )
Maar foei Erika,kaarten maken op zondag is een ledigheid,een frivoliteit en dat is des duivels oorkussen  |
ow ehhhhh een cafe of restaurant zoeken op zondag niet dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 19:03
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Gerrit,
Heb je wel enig idee hoe vrouwenhandel werkt? Het is georganiseerde internationale misdaad en de vrouwen worden gewoon verhandeld als vee en achter de ramen gezet en gehouden met de meest wrede chantage die je kunt bedenken. Uit het feit dat het werkt, kun je al afleiden hoe geraffineerd het moet zijn. In Leeuwarden is ooit een keer een pooier/loverboy gepakt en die heeft vier jaar gekregen. Hetgeen zich met de meisjes heeft afgespeeld is nauwelijks te beschrijven. Oorzaak graaicultuur bij de meisjes voor dure kleding en sieraden? Hoe durf je dat te stellen, Gerrit. Meer dan negentig procent doet het tegen de eigen wil en onder bedreiging van een pooier die er met het merendeel van het geld vandoor gaat. Want ja hij heeft haar gekocht en dat geld moet er wel weer uitkomen. Het mag gebruik zijn in sommige kringen maar het probleem ligt niet bij de vrouwen maar bij de hoerenlopers, want die houden het in stand. En dan zijn doorgaans toch echt mannen. Niettemin ligt de maffia ten grondslag aan deze moderne slavenhandel.
Thomas. | Dat zeg ik toch, onder valse voorwensels, daar hoef je niet verder over uit te brijden. Maar die andere kant is er ook, en zolang het wordt toegestaan, zal er altijd wel rottigheid blijven. Trouwens je vergeet een hele grote, die er heel veel aan overhoud. En er nog steeds verrotte weinig aan doet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 19:24
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ow ehhhhh een cafe of restaurant zoeken op zondag niet dan?  | Daar staan de kaarten al op tafel geloof ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BATSION796
|
Berichten: 10
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 19:27
|
|
|
|
Ik heb ook net even getekend!
Laatst aangepast door
|
BATSION796
|
op zondag 16 oktober 2011, 22:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 19:30
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Daar staan de kaarten al op tafel geloof ik  |
owwwwwwwwwwwww
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 19:53
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Gerrit,
Heb je wel enig idee hoe vrouwenhandel werkt? Het is georganiseerde internationale misdaad en de vrouwen worden gewoon verhandeld als vee en achter de ramen gezet en gehouden met de meest wrede chantage die je kunt bedenken. Uit het feit dat het werkt, kun je al afleiden hoe geraffineerd het moet zijn. In Leeuwarden is ooit een keer een pooier/loverboy gepakt en die heeft vier jaar gekregen. Hetgeen zich met de meisjes heeft afgespeeld is nauwelijks te beschrijven. Oorzaak graaicultuur bij de meisjes voor dure kleding en sieraden? Hoe durf je dat te stellen, Gerrit. Meer dan negentig procent doet het tegen de eigen wil en onder bedreiging van een pooier die er met het merendeel van het geld vandoor gaat. Want ja hij heeft haar gekocht en dat geld moet er wel weer uitkomen. Het mag gebruik zijn in sommige kringen maar het probleem ligt niet bij de vrouwen maar bij de hoerenlopers, want die houden het in stand. En dan zijn doorgaans toch echt mannen. Niettemin ligt de maffia ten grondslag aan deze moderne slavenhandel.
Thomas. |
Dit is nu net de reden waarom het voor mijn zus gevaarlijk is bij het helpen van het bestrijden van deze handel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 19:59
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ook hier is het veranderd hoor hij ging vlak nadat ik het had geschreven schijnen Ik ook met mn grote mond  |
Nu mag je schrijven dat het zonnetje weg is, hier in Utrecht nl wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 20:00
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Nu mag je schrijven dat het zonnetje weg is, hier in Utrecht nl wel  |
Ja zeg het is pikkie donker maar koud is anders
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 20:09
|
|
|
|
het weer buiten is off topic. het past zich niet aan naar het jaargetijde. het moet regenen en waaien en de bomen moeten kaal zijn...
maar nee hoor niks van al. het is gewoon zomer, terwijl we 3 maand geleden werden gebombardeerd met herfstachtig weer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 20:11
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Dit is nu net de reden waarom het voor mijn zus gevaarlijk is bij het helpen van het bestrijden van deze handel. |
Ik geloof je maar daarvoor hoef je nog niet naar Bosnië. In Nederland is het voor maatschappelijk werkers en leerkrachten in het voortgezet speciaal onderwijs met veel kwetsbare meisjes ook al geen feest als je een zwerm Marokkaanse of Antilliaanse loverboys in de straat hebt staan. Niettemin mijn bewondering voor je zus want de moraal van de pooiers in voormalig Joegoslavië is weinig genuanceerd.
Thomas, de praktijk is niet met een politiek correct standpunt te verdoezelen.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 3 oktober 2011, 20:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
Berichten: 2978
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 20:19
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ow ehhhhh een cafe of restaurant zoeken op zondag niet dan?  |
Ik zei toch al dat die niet open waren......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 20:20
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik zei toch al dat die niet open waren......  |
Ja zeg zo ken ik er nog meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 20:25
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Het lijkt net of je ons geslacht iets verwijt Waarom laten vrouwen zich nog steeds verleiden met, mooie beloftes dure kleding en sieraden Er wordt al meer dan 20 jaar gewaarschuwd voor loverboys en nog steeds trappen vrouwen er in. Oorzaak graaicultuur, zo veel mogelijk hebben, op een heel makkelijke manier. Natuurlijk worden er naar hier gehaald onder valse voorwensellen, maar wordt er ook niet te makkelijk over gedacht? |
Het heeft inderdaad niets met geslacht te maken. Er worden ook veel jongetjes gedwongen in de prostitutie gezet!
Dus als je vrouwen en meisjes leest, kan je daar ook mannen en jongetjes voor in de plaats lezen.
Oorzaak is geen graai cultuur in deze gevallen.(behalve bij de loverboys en uitbuiters zelf dan) Maar aandacht en liefde.
De laatste tijd is het een trend onder de loverboys om júist niet meer met dure dingen te komen als kado. Want aandacht en liefde (vals natuurlijk) alleen zijn al genoeg om zo'n meisje in te palmen.
Heb ik gelezen. En is ook logisch.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 3 oktober 2011, 20:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
Berichten: 2978
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 20:32
|
|
|
|
Maandag 3 oktober, Psalm 116: 1-6; God heb ik lief.
Geen wonder: de dichter van deze psalm kan God bij wijze van spreken wel om de hals vallen. Hij was ziek, doodziek. Hij was de dood nabij. Helse angsten sprongen hem op de nek, benauwdheid greep heem naar de keel. Hij schreeuwde het uit – en warempel, God hoorde! En nu loopt hij over van dankbaarheid. Hoe zal hij het de Eeuwige vergelden? Eén en al liefde voor God is hij. Leve de Almachtige! Ik vraag me af: kun je van God ook zoveel houden als je gebed níet wordt verhoord? Want, laten we eerlijk zijn, het vergaat ons lang niet altijd als de dichter van deze psalm. Soms roep je je longen uit je lijf, maar een antwoord komt er niet, laat staan genezing, bevrijding. Het is alsof je alleen gelaten wordt, alsof je gewoonweg niet bestaat voor de Allerhoogste. Dan praat je wel anders! Dan heb je geen behoefte aan een stralend halleluja. Dan is er soms de neiging tot vloeken sterker dan de lust tot zingen. Toch denk ik dat het kan. Ik weet het zeker. Ik heb het meegemaakt, in mijn eigen leven en in dat van anderen: dat je ogenschijnlijk helemaal geen reden hebt tot een loflied en eerder God zou kunnen haten dan liefhebben – en toch, wonder boven wonder, is daar soms zomaar een danklied, een lofprijzing. Hoe kan dat toch? Je zit in de grootst mogelijke misère, je weet niet waar je het zoeken moet, en toch klimt de ziel een lied voor God omhoog. Waarin zou het geheim zich schuilhouden? Ik denk dat ik het weet: in de naam van de Eeuwige. Goedbeschouwd staat er helemaal niet ‘God heb ik lief.’ Er staat: Ik heb lief ‘Ik ben die Ik ben.’ Ik houd van Hem die bij mij is, altijd. Hij is niet zomaar een hocus-pocus God. Hij is de Altijd Andere, de God die is zoals Hij is. Te weten dat Hij, de Onbenoembare, met mij meegaat, dat is volstrekt voldoende.
God heb ik lief, want die getrouwe Heer nam, toen ik riep, met toegenegen oren mijn woorden aan. Hij zal mij blijven horen en levenslang ben ik niet eenzaam meer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 20:48
|
|
|
|
De laatste tijd is het een trend onder de loverboys om júist niet meer met dure dingen te komen als kado. Want aandacht en liefde (vals natuurlijk) alleen zijn al genoeg om zo'n meisje in te palmen.
Het verhaal met de cadeautjes en de mooie auto is te bekend en te herkenbaar dus dat ze het nu zo doen is niet meer dan een verandering van tactiek.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 20:56
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik geloof je maar daarvoor hoef je nog niet naar Bosnië. In Nederland is het voor maatschappelijk werkers en leerkrachten in het voortgezet speciaal onderwijs met veel kwetsbare meisjes ook al geen feest als je een zwerm Marokkaanse of Antilliaanse loverboys in de straat hebt staan. Niettemin mijn bewondering voor je zus want de moraal van de pooiers in voormalig Joegoslavië is weinig genuanceerd.
Thomas, de praktijk is niet met een politiek correct standpunt te verdoezelen. |
Ivm andere omstandigheden komt ze definitief terug naar Nederland en zal dan ook dat werk hier op gaan pakken. Ze weet dat het hier, wat dat betreft, echt niet veel beter is. Misschien juist wel moeilijker!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 20:59
|
|
|
|
|
Waarom komt onze overheid nu niet eens met een verbod op prostitutie. Dan werk je het zeker tegen, ze willen o zo graag een gelijke zijn van Amerika? Daar is het verboden, in Frankrijk trouwens ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 20:59
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Maandag 3 oktober, Psalm 116: 1-6; God heb ik lief.
Geen wonder: de dichter van deze psalm kan God bij wijze van spreken wel om de hals vallen. Hij was ziek, doodziek. Hij was de dood nabij. Helse angsten sprongen hem op de nek, benauwdheid greep heem naar de keel. Hij schreeuwde het uit – en warempel, God hoorde! En nu loopt hij over van dankbaarheid. Hoe zal hij het de Eeuwige vergelden? Eén en al liefde voor God is hij. Leve de Almachtige! Ik vraag me af: kun je van God ook zoveel houden als je gebed níet wordt verhoord? Want, laten we eerlijk zijn, het vergaat ons lang niet altijd als de dichter van deze psalm. Soms roep je je longen uit je lijf, maar een antwoord komt er niet, laat staan genezing, bevrijding. Het is alsof je alleen gelaten wordt, alsof je gewoonweg niet bestaat voor de Allerhoogste. Dan praat je wel anders! Dan heb je geen behoefte aan een stralend halleluja. Dan is er soms de neiging tot vloeken sterker dan de lust tot zingen. Toch denk ik dat het kan. Ik weet het zeker. Ik heb het meegemaakt, in mijn eigen leven en in dat van anderen: dat je ogenschijnlijk helemaal geen reden hebt tot een loflied en eerder God zou kunnen haten dan liefhebben – en toch, wonder boven wonder, is daar soms zomaar een danklied, een lofprijzing. Hoe kan dat toch? Je zit in de grootst mogelijke misère, je weet niet waar je het zoeken moet, en toch klimt de ziel een lied voor God omhoog. Waarin zou het geheim zich schuilhouden? Ik denk dat ik het weet: in de naam van de Eeuwige. Goedbeschouwd staat er helemaal niet ‘God heb ik lief.’ Er staat: Ik heb lief ‘Ik ben die Ik ben.’ Ik houd van Hem die bij mij is, altijd. Hij is niet zomaar een hocus-pocus God. Hij is de Altijd Andere, de God die is zoals Hij is. Te weten dat Hij, de Onbenoembare, met mij meegaat, dat is volstrekt voldoende.
God heb ik lief, want die getrouwe Heer nam, toen ik riep, met toegenegen oren mijn woorden aan. Hij zal mij blijven horen en levenslang ben ik niet eenzaam meer. |
Amen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 21:00
|
|
|
|
|
Op Nedeland 2 en 3 is er de komende weken afleveringen over de slavernij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 21:05
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | Waarom komt onze overheid nu niet eens met een verbod op prostitutie. Dan werk je het zeker tegen, ze willen o zo graag een gelijke zijn van Amerika? Daar is het verboden, in Frankrijk trouwens ook. |
Bij een totaal verbod heeft de overheid de hele prostitutie niet meer onder controle. Ze denken dat ze nu op deze manier de boel kunnen controleren. Maar ook de overheid maakt gebruik van deze dames en dat is een schande.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 21:19
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ja zeg het is pikkie donker maar koud is anders  |
Ik was toen buiten voor het donker om bladeren te vegen, bij het regen worden de bladeren nat, daar heb ik vreselijk hekel aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 21:20
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | het weer buiten is off topic. het past zich niet aan naar het jaargetijde. het moet regenen en waaien en de bomen moeten kaal zijn...
maar nee hoor niks van al. het is gewoon zomer, terwijl we 3 maand geleden werden gebombardeerd met herfstachtig weer. |
Misschien omgekeerde jaargetijden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 21:24
|
|
|
|
het weer buiten is off topic. het past zich niet aan naar het jaargetijde. het moet regenen en waaien en de bomen moeten kaal zijn...
maar nee hoor niks van al. het is gewoon zomer, terwijl we 3 maand geleden werden gebombardeerd met herfstachtig weer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 21:28
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | het weer buiten is off topic. het past zich niet aan naar het jaargetijde. het moet regenen en waaien en de bomen moeten kaal zijn...
maar nee hoor niks van al. het is gewoon zomer, terwijl we 3 maand geleden werden gebombardeerd met herfstachtig weer. |
Geduld, komt er aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 21:30
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Geduld, komt er aan  |
echt waar zijt gij ook al weervrouwtje geworden?? das mooi handig
|
|
| Naar boven |
|
|