
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 00:24
|
|
|
|
Als dat nu eens waar was...en het zo makkelijk werkte!!!!!!!!!!!!
Dan volgde ik je raad direkt op!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
Berichten: 189
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 01:45
|
|
|
|
Ben even een maand betaald lid geworden
Mag tot 10 oktober 2011 bewegen hier.
Mijn gevoel is dat de houdbaarheid van mijn lidmaatschap is verstreken hier.
Mijn echte match is met Jezus ervaar ik nu.
Ja die match dat is zo serieus, vervullend dat een aardse christian match erbij in het niet valt.
Kan er niks anders van maken.
Maar wie weet wordt ik nog geïnspireerd hier om langer te blijven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN146
|
Berichten: 61
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 02:05
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Als ik alleen naar mijzelf kijk...ik ervaar lijden wel degelijk als loutering. Ik weet en voel dat God mijn ziekte en andere moeilijkheden wil gebruiken, alleen is het lastig te ontdekken wat God precies ermee wil. Ik vraag God wel om duidelijkheid en dat ga ik zeker krijgen...alleen op Zijn tijd en niet op de mijne. Maar dit maakt wel dat ik alles waar ik nu doorheen moet wel blijmoedig kan dragen, daar geeft God de kracht voor!
Ook bij mij in de kerk wordt er zo naar gekeken. Maar er wordt ook wel om een direct wonder gebeden.
En dat er wonderen gebeuren, ook nu nog...dat heb ik meer dan genoeg mogen ervaren en meemaken!
Tenslotte...God doet alles medewerken ten goede, ook het lijden! |
Inderdaad, vaak verhoort God gebeden direct, maar vaak genoeg in de bijbel zie je dat God verlangt dat men volhard in de gebeden en komt Hij niet tegemoet aan onze instant-cultuur. Ik ben blij dat jij en je gemeente evenwichtig omgaan met jouw ziekte en lijden. Je gebruikt jouw lijden niet om delen van de bijbel krachteloos te maken of om beden voor een wonder verdacht te maken. Ik wens je alle kracht toe en ik hoop, net als iedereen, dat je genezen zal worden, hetzij via de gewone weg, hetzij via de wonderlijke weg.
Groeten, Christian
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN146
|
Berichten: 61
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 02:41
|
|
|
|
Dit lijkt mij een typisch voorbeeld van iets dat goed begonnen is en slecht eindigt.
De pinksterbeweging had, vanuit een protestants perspectief, na eeuwen weer de stof van de bijbelteksten gehaald m.b.t. bevrijding van boze geesten. Helaas worden er in dit geval soms leerstellingen (boze geesten uit huizen bidden) geponeerd in evangelische/charismatische boeken die vooral gebaseerd zijn ´op ervaring´ en eigenlijk niet op rechtstreekse bijbelteksten.
Als ik in die situatie van dat nieuwe huis zat zat zou ik gewoon tot God bidden. Ik zou vooral bidden dat de vorige bewoners tot geloof zullen komen en God danken dat door het volbrachte werk van Christus alle plaatselijke vloeken die door ongerechtigheid zijn ontstaan zijn verbroken voor christenen, ook vloeken die zijn voortgekomen door het handelen van andere mensen.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIAN146
|
op zondag 9 oktober 2011, 21:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN146
|
Berichten: 61
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 03:14
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Gods kracht wordt volbracht in onze zwakheid
Alle Schriftaanhalingen komen uit de Statenvertaling (1977 of HSV) Vertaling en voetnoten door M.V.
“Door het geloof is Rachab, de hoer, niet omgekomen met de ongehoorzamen, omdat zij de verspieders met vrede had ontvangen” (Hebr. 11:31).
“Salmon verwekte Boaz bij Rachab, Boaz verwekte Obed bij Ruth, Obed verwekte Isaï; Isaï verwekte David, de koning; David, de koning, verwekte Salomo bij haar die Uria’s vrouw geweest was” (Matt. 1:5-6).
“U ziet dan nu, dat een mens uit werken gerechtvaardigd wordt en niet alleen uit geloof. En is Rachab, de hoer, niet op dezelfde manier uit werken gerechtvaardigd, toen zij de boodschappers heeft ontvangen, en hen langs een andere weg heeft laten weggaan? Want zoals het lichaam zonder geest dood is, zo is ook het geloof zonder de werken dood” (Jak. 2:24-26).
Wat zou u ervan denken als uw naam voor altijd geassocieerd zou worden met prostitutie? Rachab woonde op de muur van de stad Jericho. Toen de twee spionnen, gezonden door Jozua, de stad binnenkwamen, verbleven zij in haar huis. Toen de stadsbeambten wisten van hun aanwezigheid, verborg Rachab hen en hielp ze ontsnappen. Als tegenprestatie beloofden de spionnen haar en haar familie te redden wanneer Jericho zou aangevallen worden door de Israëlieten. Later huwde ze met Salomo van de stad Juda. Hun zoon Boaz was de bloedverwant-losser die met Ruth huwde. Hun zoon Obed werd de vader van Isaï (of Jesse) die de vader werd van David, de koning.
Dit plaatst Rachab in de geslachtslijn van Jezus Christus. Toch wordt zij nog altijd Rachab de hoer genoemd. Waarom? Rachab is een toonbeeld van Gods genade. Het goede wat zij deed had eeuwigheidswaarde, en daarvan was zij een voorbeeld voor ons. Het toont aan dat zoiets goeds altijd door Gods genade wordt gewerkt. Wanneer wij zwak zijn, maar gelovig, dan is God sterk door ons.
Daarom zei Jakobus dat echt goede werken altijd gepaard gaan met reddend geloof. Alle werken die wij in eigen kracht doen, bezitten geen eeuwigheidswaarde. Als wedergeboren gelovigen moeten wij dit leren.
“En opdat ik mij door het allesovertreffende karakter van de penbaringen niet zou verheffen, is mij een scherpe doorn in het vlees gegeven, een engel van de satan, om mij met vuisten te slaan, opdat ik mij niet zou verheffen. Hierover heb ik de Heere driemaal gesmeekt dat hij van mij zou wijken. En Hij heeft tegen mij gezegd: Mijn genade is u genoeg; want Mijn kracht wordt in zwakheid volbracht. Het liefst zal ik dus meer in mijn zwakheden roemen, opdat de kracht van Christus in mij komt wonen. Daarom heb ik een behagen in zwakheden, in mishandelingen, in noden, in vervolgingen, in benauwdheden, om Christus’ wil. Want wanneer ik zwak ben, dan ben ik machtig” (2 Kor. 12:7-10)
Er zijn christenen die zeggen dat als wij lijden, er dan zonden moeten zijn in onze levens, of dat we ons buiten Gods wil geplaatst hebben. Wij zullen wel niet genoeg geloof hebben want … we zijn ziek, of werkloos, of erlaten door de huwelijkspartner, of gewond/verminkt geraakt, of verkracht.
Ik heb me altijd afgevraagd hoe zij die dit geloven de apostel Paulus zouden aanspreken over zijn “doorn in het vlees”1. Waar kwam die kwaal vandaan? Van God. Waarom? Paulus werd veel gegeven, maar om hem ervan te weerhouden trots te worden, zond God hem iets wat hem nederig en onderdanig zou houden. Dit bracht mee dat Paulus zwak was, maar wel bruikbaar voor God. Gods kracht wordt volbracht in onze zwakheid. Paulus zou voor God lang niet zo bruikbaar zijn geweest indien hij niet was vernederd. Dat is ook waar voor ons.
1 Waarschijnlijk had Paulus een pijnlijke oogkwaal. Galaten 4:14-15 geeft dit aan: “En mijn beproeving in mijn lichaam hebt u niet veracht of verafschuwd … Want ik kan van u getuigen, dat u, zo mogelijk, uw ogen zou hebben uitgerukt en aan mij gegeven zou hebben”. En ook Gal. 6:11: “Zie, met wat een grote letters ik u eigenhandig schrijf”. 2
Ziehier wat Charles Spurgeon erover zegt:
“Een eerste kwalificatie om God te dienen met enig succes, en om Gods werk goed en triomfantelijk te doen, is een besef van onze eigen zwakheid. Wanneer de strijder Gods voortgaat in de strijd, sterk in zijn eigen kracht, en daarbij bluft: “Ik weet dat ik zal overwinnen, mijn eigen rechterarm en mijn zwaard zullen mij de overwinning brengen”, is de nederlaag niet veraf. God zal niet verdergaan met die man die in zijn eigen kracht loopt. Hij die op die manier op overwinning rekent, die rekent verkeerd, want het is “niet door kracht noch door geweld, maar door Mijn Geest, zegt de HEERE der heerscharen”2. Zij die zich in de strijd begeven en prat gaan op hun dapperheid, zullen terugkeren met beslijkte banieren en geschandaliseerde wapenrusting”. “Zij die God dienen moeten Hem dienen op Zijn manier en in Zijn kracht, of Hij zal nooit hun dienst accepteren. Datgene wat de mens doet, zonder goddelijke kracht, kan God nooit aannemen. De vruchten van louter de aarde, werpt Hij weg; Hij wil enkel die oogst binnenhalen waarvan het zaad vanuit de hemel gezaaid werd, gewaterd door genade, en gerijpt door de zon van goddelijke liefde. God zal alles laten weglopen wat u hebt, vooraleer Hij het Zijne in u wil brengen; Hij zal eerst uw graanschuur schoonmaken, vooraleer Hij die zal vullen met het fijnste graan. De rivier van God is vol water, maar niet één druppel ervan komt uit aardse bronnen. God wil niet dat er kracht gebruikt wordt in zijn veldslagen dan de kracht die Hijzelf levert. Betreurt u uw eigen zwakheid? Heb moed, want er moet een bewustzijn van zwakheid zijn vooraleer de Heer u overwinning schenkt. Uw leegheid is slechts de voorbereiding op uw volheid, en uw neerwerping is slechts de voorbereiding op uw verheffing” - Charles Spurgeon.
Als wij echt reddend geloof bezitten, zullen wij ook vruchtbaar zijn in het Koninkrijk, als wij ons overgeven aan de soevereiniteit van God en het heerschap van Christus in onze zwakheid, terwijl wij niet vertrouwen op onze eigen “kracht”. De Word-Faith mensen zeggen het tegenovergestelde. Zij zeggen dat elke zwakheid die wij hebben tekenen zijn van ons gebrek aan geloof, terwijl God ons zegt dat wij enkel sterk kunnen zijn in onze zwakheid wanneer Hij door ons werkt.
E-mail: verhoevenmarc@skynet.be Homepage: www.verhoevenmarc.be |
Ik heb in meerdere Faith-gemeenten gezeten. Er is daar niet beweerd dat je daar nooit iets slechts zal overkomen. Wel dat God beloften heeft gegeven, juist voor dit leven, om uit ziekte te komen en uit armoede. Zij willen geloven dat die beloften van God waar zijn, en dat er geen adder onder het gras zit. Maar ik kan niet spreken voor Faith-gemeenten waar ik niet heb gezeten. Als er mensen verbitterd zijn door Word of Faith mensen omdat ze op een liefdeloze manier zijn behandeld dan heb ik begrip voor de verbittering. Maar dwaal niet af van het principe: "toets alles en behoudt het goede".
Want wat nu is gepost, is ook een halve waarheid. Er wordt eigenlijk een valse tegenstelling gecreëerd tussen zwakheid en geloof. Paulus was zwak, had een doorn in het vlees, maar dat weerhield hem er niet van om gelovig zieken te genezen, gelovig tijdelijke vloeken van blindheid aan iemand op te leggen, gelovig mensen aan de Satan over te geven en gelovig mensen te bevrijden van demonen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN146
|
Berichten: 61
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 03:42
|
|
|
|
Je hebt zeker invloed op je leven. Het bestaan van hemel en hel geeft aan dat de Heer onze verantwoordelijkheid uiterst serieus neemt.
Nu even een iets luchtiger antwoord op je vraag: een mens heeft zeker invloed op zijn leven maar dat betekent niet dat hij altijd aan zijn eigen verwachtingen of de verwachtingen van een ander kan voldoen. Klassieke voorbeelden zijn de ouders die van een kind verwachten dat die naar de universiteit zal gaan, of de zaak van zijn vader zal gaan overnemen, of een briljant musicus zal gaan worden. Dat kind zal dat niet altijd kunnen. Soms zijn er wat subtielere verwachtingen van mensen ten aanzien van elkaar. We verwachten dat iedereen op een gegeven moment zijn of haar huisje, boompje, beestje status zal gaan bereiken. En in christelijke boeken wordt je vaak uitgedaagd om meer te maken van je christelijke leven, om bijvoorbeeld een dragende rol te gaan vervullen in je gemeente en de maatschappij. Ik geloof oprecht dat omgevingsfactoren, dus ook een gelukkige of ongelukkige opvoeding, dan een grote rol spelen of je aan je eigen hoge verwachtingen (of die van anderen kan voldoen).
Laatst aangepast door
|
CHRISTIAN146
|
op woensdag 5 oktober 2011, 14:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 08:57
|
|
|
|
| CHRISTIAN146 schreef: | Inderdaad, vaak verhoort God gebeden direct, maar vaak genoeg in de bijbel zie je dat God verlangt dat men volhard in de gebeden en komt Hij niet tegemoet aan onze instant-cultuur. Ik ben blij dat jij en je gemeente evenwichtig omgaan met jouw ziekte en lijden. Je gebruikt jouw lijden niet om delen van de bijbel krachteloos te maken of om beden voor een wonder verdacht te maken. Ik wens je alle kracht toe en ik hoop, net als iedereen, dat je genezen zal worden, hetzij via de gewone weg, hetzij via de wonderlijke weg.
Groeten, Christian |
Dank je we!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 09:07
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Hou het nog maar ff open...want ik slaap beroerd!!!
Nee hoor...ondanks dat ik niet slaap mag dit topic gewoon dicht... Met slapeloosheid kan toch niemand je helpen....dus daarom... |
Dat is niet helemaal waar he, t is nooit verkeerd om te praten over wat je wakker houdt, al was het maar om de vermoeiende dag na een slapeloze nacht door te komen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 09:37
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Dat is niet helemaal waar he, t is nooit verkeerd om te praten over wat je wakker houdt, al was het maar om de vermoeiende dag na een slapeloze nacht door te komen. |
Mee eens Annette gisteren had ik een dagje voor mezelf niks moest alles mocht en slapen vannacht tot 2 uur wakker gelegen waarom?? geen idee misschien niet moe genoeg ikke weet het niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 09:42
|
|
|
|
[quote=VISSER278]
Wat vlak bij Arnhem mooi weer???? Nou vergeet het maar het is hier zeer grijs weer de herfst doet opeens zijn intrede
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 09:43
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Mee eens Annette gisteren had ik een dagje voor mezelf niks moest alles mocht en slapen vannacht tot 2 uur wakker gelegen waarom?? geen idee misschien niet moe genoeg ikke weet het niet  |
Krijg je een avond geen knuffel van mij, moet ik dit weer lezen Cootje ook niet langsgeweest zeker?
Tja, Cootje...werk aan de winkel en dan ook maar ff langs bij Zeeland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 10:10
|
|
|
|

Ik wens alle dieren van cm een fijne dag toe en de komende 365 dagen veel geluk en gezondheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 10:15
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | 
Ik wens alle dieren van cm een fijne dag toe en de komende 365 dagen veel geluk en gezondheid. |
Hier sluit ik mij volledig bij aan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
Berichten: 1464
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 10:40
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]
hier ook erika
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:02
|
|
|
|
Miezerregen... Vallende bladeren... Gisteren was het zomer... Vandaag herfst... Morgen...?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:04
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Mee eens Annette gisteren had ik een dagje voor mezelf niks moest alles mocht en slapen vannacht tot 2 uur wakker gelegen waarom?? geen idee misschien niet moe genoeg ikke weet het niet  |
Ik merk aan mezelf tegenwoordig dat ik beter in mn vel zit als ik het druk heb. Ik heb volgende week een groot stressmoment, vroeger had ik weken ervoor al krom gestaan van de stres en geen oog dichtgedaan. Nu heb ik het druk en sta ik er niet echt bij stil. Als ik niets doe gaat het malen in mn hoofd. Volgende week zal het nachtje voor die dag best een kort nachtje zijn hoor, maar als het bij dat ene nachtje blijft ben ik al helemaal gelukkig!
Misschien is bezig blijven ipv niets doen toch beter, probeer het eens uit zou ik zeggen! En er zit verschil in bezig zijn en het te druk hebben he, jezelf voorbij lopen is ook niet goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:06
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Miezerregen... Vallende bladeren... Gisteren was het zomer... Vandaag herfst... Morgen...? |
winter??? De benzinepomp verkoopt alweer strooizout.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:25
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | winter??? De benzinepomp verkoopt alweer strooizout. |
zijn ze in iedergeval niet te laat daarmee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:26
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Krijg je een avond geen knuffel van mij, moet ik dit weer lezen Cootje ook niet langsgeweest zeker?
Tja, Cootje...werk aan de winkel en dan ook maar ff langs bij Zeeland  |
Nee jullie lieten allebei verstek gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:27
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | zijn ze in iedergeval niet te laat daarmee  |
Je kan maar voorbereid zijn hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:28
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik merk aan mezelf tegenwoordig dat ik beter in mn vel zit als ik het druk heb. Ik heb volgende week een groot stressmoment, vroeger had ik weken ervoor al krom gestaan van de stres en geen oog dichtgedaan. Nu heb ik het druk en sta ik er niet echt bij stil. Als ik niets doe gaat het malen in mn hoofd. Volgende week zal het nachtje voor die dag best een kort nachtje zijn hoor, maar als het bij dat ene nachtje blijft ben ik al helemaal gelukkig!
Misschien is bezig blijven ipv niets doen toch beter, probeer het eens uit zou ik zeggen! En er zit verschil in bezig zijn en het te druk hebben he, jezelf voorbij lopen is ook niet goed. |
Klopt annette dat had ik nu dus ook denk dat ik dag voor mezelf verander in middag voor mezelf dat ik de ochtenden wel bezig ben, alhoewel ik dat ook wel ben met sporten, psych, fysio maar dat is anders bezig zijn he.
Ben vandaag wel drukker dus eens kijken wat het vannacht weer wordt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:28
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Nee jullie lieten allebei verstek gaan  |
mijn nederige excuses
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:29
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | mijn nederige excuses  |
Je mag het vanavond goedmaken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:30
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Je kan maar voorbereid zijn hè?  |
volgens mij heb ik nog een volle bak staan Beter mee verlegen dan om verlegen toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:31
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | 
Ik wens alle dieren van cm een fijne dag toe en de komende 365 dagen veel geluk en gezondheid. |
naaaaaaaaaaaaa denk je nu aan jezelf of aan Tink de lama en wat met die smurf dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:32
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Klopt annette dat had ik nu dus ook denk dat ik dag voor mezelf verander in middag voor mezelf dat ik de ochtenden wel bezig ben, alhoewel ik dat ook wel ben met sporten, psych, fysio maar dat is anders bezig zijn he.
Ben vandaag wel drukker dus eens kijken wat het vannacht weer wordt  |
Je kan jezelf op je dag voor jezelf ook enkel bezighouden met dingen die je leuk vind (de strijk en de stofzuiger wachten wel een dagje op je hoor). Ga bij iemand op de koffie, besteed tijd aan je hobby, ga een stuk wandelen, mogelijkheden genoeg toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:32
|
|
|
|
dat de fysio me weer heeft mishandeld Weer blauwe plekken ben ik bang voor en dan ook nog vieze miezer weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:34
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Je kan jezelf op je dag voor jezelf ook enkel bezighouden met dingen die je leuk vind (de strijk en de stofzuiger wachten wel een dagje op je hoor). Ga bij iemand op de koffie, besteed tijd aan je hobby, ga een stuk wandelen, mogelijkheden genoeg toch? |
Das zeker waar maar de dag voor mezelf was ook lekker bezig zijn hoor heb kaarten zitten maken. naar de brievenbus gewandeld. Maar helaas door die ischias lukt een eind lopen en fietsen niet maar alles sal reg kom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:36
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Je mag het vanavond goedmaken  |
Ik zal daar in m'n middagtukkie er even over slapen, goed?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:41
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik zal daar in m'n middagtukkie er even over slapen, goed?  |
nou vooruit dan maar!
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|