ChristianMatch

Forum

WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2933 2934 2935 2936 2937 2938 2939 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 20:37

PIETER649 schreef:
update...
20.32 uur..
ik zit hier ondertussen te klappertanden van de honger nog en jij zal wel weer in de chatbox actief zijn...

en ik maar hopen op de degelijke huisvrouw zoals in prediker beschreven
Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen

je kan klagen op je eigen topic: slechtste moment van vandaag. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 20:38

THOMAS968 schreef:
De zin was meer overdrachtelijk, lol.

Mijn standpunt over afwassen staat overigens zelfs in mijn profiel:

Ik hou niet zo van femina-getuigen. Zoek je een man die vreugdevol vanachter zijn schort opkijkt als je hem complimenteert dat hij zo mooi afgewassen heeft? Zoek vooral verder!

Thomas, heeft na de scheiding de afwasmachine gehouden.

Vreugdevol lekker koken....???? Schort hoéft niet...

Dan was ik.....eh, dan doe ik de afwasmachine wel vullen!

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 20:47

MARYAN401 schreef:
En daar is alles wel perfect? En dit filmpje gaat m.i. niet over een kerk, maar over een sektarische - onder het mom van christelijk(?) - gemeenschap.
Dit zijn zeldzame excessen, 'k geloof best dat dit voorkomt. 'k Weet alleen niet goed wat ik er mee moet. Je kunt er mensen mee waarschuwen, maar ook mensen - net tot geloof gekomen - mee afschrikken. Die zitten misschien ook wel op CM.
'k Heb zelf meer met een topic, die de positieve kant van geloven laat zien. Daar zijn ook vast filmpjes over te vinden.

Zeldzaam. Wat is zeldzaam. drie op de tien. of één op de tien, of....

Ik waarschuw zelf liever mensen eerst, dan dat ze worden afgeschrikt, zónder waarschuwing.

Wat het filmpje laat zien, is geen negatieve kant van het geloof, het heeft helemaal niets met het geloof te maken....

Het geloof heeft namelijk geen negatieve kanten.
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 20:57

SHANITA130 schreef:
Zeldzaam. Wat is zeldzaam. drie op de tien. of één op de tien, of....

Ik waarschuw zelf liever mensen eerst, dan dat ze worden afgeschrikt, zónder waarschuwing.

Wat het filmpje laat zien, is geen negatieve kant van het geloof, het heeft helemaal niets met het geloof te maken....

Het geloof heeft namelijk geen negatieve kanten.

Dat ben ik helemaal met je eens! Helaas associëren mensen, die niets/weinig met het geloof hebben, het er vaak wel mee. Dat vind ik wel eens jammer. Gisteravond bij P&W ging het ook over godsdienstwaanzin, 'k heb alleen de aankondiging gezien. Het kan op mij ook overkomen als een aanval op oprechte christenen, die hier helemaal niks mee te maken hebben. De 'buitenwereld' verwart dit nog weleens. Maar ieder zijn manier hoor! De een waarschuwt liever, kan ook voortkomen vanuit een bepaalde ervaring. Een ander laat iets zien op een andere manier.
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:07

SHANITA130 schreef:
Het moet zijn: ze had een ziekte aan haar ogen waar ze zeker blind van zou geworden zijn. en niet 'waarbij'

Het moet zijn: Deze vrouw kon ik persoonlijk. Verleden tijd ook, dus hoe kan je weten dat ze nog steeds kan zien?

Hallo Shantia

Wat ken kan kan ken alleen.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:12

COOTJE711 schreef:
Inderdaad,de grootste doelgroep voor loverboys zijn de kwetsbare meiden die aandacht tekort komen....

Hallo Cootje

Ik ben het niet helemaal met je eens daar ik iemand ken die echt genoeg aandacht kreeg van zowel vader als moeder maar het ging toch helemaal fout daar ze helemaal vast zat in het lovergebeuren en ze moest haar pasje afgeven want die lui gebruikten haar bankrekening er stond een vermogen op en dat was van die lui.
Heel erg voor haar maar ook zeker voor de ouders.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:17

Mijn Hulp haar man is doof geworden door een hersenvlies ontsteking en die heeft 2 jaar geleden ook zo een inplantaat gekregen en die hoort weer voor 70 % en het is natuurlijk geweldig want hij had vanaf zn 15 jaar niets meer gehoort en dat is meer dan 35 jaar.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:17

MARYAN401 schreef:
Dat ben ik helemaal met je eens! Helaas associëren mensen, die niets/weinig met het geloof hebben, het er vaak wel mee. Dat vind ik wel eens jammer. Gisteravond bij P&W ging het ook over godsdienstwaanzin, 'k heb alleen de aankondiging gezien. Het kan op mij ook overkomen als een aanval op oprechte christenen, die hier helemaal niks mee te maken hebben. De 'buitenwereld' verwart dit nog weleens. Maar ieder zijn manier hoor! De een waarschuwt liever, kan ook voortkomen vanuit een bepaalde ervaring. Een ander laat iets zien op een andere manier.

MARYAN401 schreef:
Dat ben ik helemaal met je eens! Helaas associëren mensen, die niets/weinig met het geloof hebben, het er vaak wel mee.

Juist. en daarom zet ik het onderwerp hier neer. zodat ze de waarheid kunnen zien, dat dít niets met het geloof van doen heeft.

Quote:
Het kan op mij ook overkomen als een aanval op oprechte christenen, die hier helemaal niks mee te maken hebben.

Het is duidelijk, al na de 2de posting dat dat juist niet zo is.

Quote:
De 'buitenwereld' verwart dit nog weleens.

Vandaar dit filmpje!

Quote:
De een waarschuwt liever, kan ook voortkomen vanuit een bepaalde ervaring.

Inderdaad. in de eerste paar jaar dat ik gelovig was, daarvan kan ik nu vijf namen van dit soort 'groepen' opnoemen. Dan heb ik het niet over de 'groepen' waarvan ik nu de naam even niet weet, even niet op de naam kan komen...Dus, mijn mening, ik vind het niet zeldzaam...

Quote:
Een ander laat iets zien op een andere manier.

Ik zou niet weten, hoe ik dít, op een ándere manier, moet laten zien.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:19

MARISKA601 schreef:

hahahaha steek die maar in je broekzak!
Das wat anders dan eten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:19

THOMAS968 schreef:
De zin was meer overdrachtelijk, lol.

Mijn standpunt over afwassen staat overigens zelfs in mijn profiel:

Ik hou niet zo van femina-getuigen. Zoek je een man die vreugdevol vanachter zijn schort opkijkt als je hem complimenteert dat hij zo mooi afgewassen heeft? Zoek vooral verder!

Thomas, heeft na de scheiding de afwasmachine gehouden.

Oké, afwassen dus niet. Gelukkig zijn er afwasmachines. Maar hoe denk je over het koken? Stel je voor, jij hebt een dag vrij en je vrouw heeft gewerkt. Zij komt moe thuis, jij kookt - uit liefde - voor haar. Dan mag ze je daar toch wel een compliment voor geven?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:20

Woensdag 5 oktober, Psalm 116: 12-19; De beker van de bevrijding.

Dat je bij deze psalmtekst direct aan het avondmaal moet denken, is niet zo vreemd. Ons avondmaal danken we aan het Joodse Pascha. Uitgereken bij de paasmaaltijd wordt de beker van de bevrijding geheven! Wie het feest van de exodus, het feest van de uittocht viert, is een blijmoedig mens. Je gedenkt, elk jaar weer, dat de Eeuwige zijn volk heeft uitgeleid uit een land van angst en verdrukking. En daar moet op gedronken worden! De wijn fonkelt in de beker. Etend en drinkend, zingend en klinkend proeft Israël de goedheid van God.
Het avondmaal in de christelijke kerk mag zich dan vooral richten op het Lam Gods, Christus Jezus, in wezen vieren wij aan de maaltijd des Heren dezelfde goedheid van de Eeuwige. Niet voor niets noemt de apostel die maaltijd ‘eucharistie.’ Dankzegging, betekent dat. We komen niet naar de tafel om daarmee te demonstreren dat wij van die keurige christenen zijn. Integendeel! Wij verschijnen als bedelaars voor Gods aangezicht. We heffen ons handje op, om van genade te leven. Maar niet alleen ons handje heffen wij op, ook de beker! Dat doen we om God te prijzen vanwege zijn onvoorstelbaar grote goedheid. Wij heffen de beker die gevuld is met wijn, het symbool van Christus’ bloed. Ja, het kostte Hem leven. Zijn liefde voor ons werd zijn dood. Mij dunkt: reden om Hem openlijk te danken, daar waar zijn leven gemeente samengekomen is…

Hoe zal ik naar geloften, toen gedaan,
nu danken voor de redding van mijn leven?
Ik heb de kelk van ’s Heren heil gegeven
en noem voor heel het volk zijn grote naam.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:21

BEUN656 schreef:
Kijk, dat vind ik nou ook, zie je...

Maar ik vind het best wel mooi, en voor zo,n kindje is het een wonder. En maar goed dat het tegenwoordig kan. Vroeger als je zo geboren werd, was je voor de rest van je leven, getekend.
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:22

[quote=MARCOWAAL200]ATTENTIE

Hallo Marco.
Ik wilde je vragen hoe het is of je al iets meer weet over deze Zendelinge.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:23

MARYAN401 schreef:
Oké, afwassen dus niet. Gelukkig zijn er afwasmachines. Maar hoe denk je over het koken? Stel je voor, jij hebt een dag vrij en je vrouw heeft gewerkt. Zij komt moe thuis, jij kookt - uit liefde - voor haar. Dan mag ze je daar toch wel een compliment voor geven?

Op mijn profiel staat hoe ik over koken denk....

Thomas, Fries en toch Bourgondisch...

maar ik was niet af....

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 5 oktober 2011, 21:26
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:26

THOMAS968 schreef:
Lees mijn profiel, daar staat hoe ik over koken denk....

maar ik was niet af....

Tsssssssss die kleine letterjes he Gefrustreerde smiley
Wat ben jij voor kerel wel de keuken vies maken maar niet opruimen zeker Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:26

THOMAS968 schreef:
Lees mijn profiel, daar staat hoe ik over koken denk....

maar ik was niet af....

Ok, is duidelijk! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:28

BEUN656 schreef:
Beste mensen,

Gisteren kwam ik op de website van CNN en later op You Tube een ontroerend voorbeeld tegen van een wonder. Een doofgeboren meisje kreeg haar gehoor weer terug door een electronische implantaat. Reactie graag...

http://www.youtube.com/watch?v=vjU9U81O1n8

Hallo Beun,

Deze operaties worden gelukkig voor die mensen al vaker uitgevoerd, ik volg veel medische programma's en heb dit vorig jaar al gezien maar bijzonder blijft het!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:30

TINK100 schreef:
elke keer weer ervaren dat je pijn hebt wat maar niet over gaat.....

He vervelend Tink sterkte ermee!
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:31

MARTIN695 schreef:
Hallo Shantia

Wat ken kan kan ken alleen.
Sjalom.
Martin

men blijft hier oftopic gaan . Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:32

ERIKA129 schreef:
Tsssssssss die kleine letterjes he Gefrustreerde smiley
Wat ben jij voor kerel wel de keuken vies maken maar niet opruimen zeker Boze smiley Knipoog smiley

Ken jij mannen die goed kunnen koken EN de keuken opgeruimd achterlaten zoals vrouwen vinden dat dat hoort? Wij zijn mannen hoor, wij kunnen maar een ding tegelijk. Ok, ik kan goed koken en meer dingen kan ik niet tegelijk als man. Daar hebben jullie als vrouwen het toch altijd over?

En het eten is goed al zeg ik het zelf en het vegetarisme is aan mij niet besteed.....

Thomas, wat heeft de keuken schoonmaken nou met lekker eten te maken? Ik kook toch zeker? Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 5 oktober 2011, 21:36
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:34

THOMAS968 schreef:
Ken jij mannen die goed kunnen koken EN de keuken opgeruimd achterlaten zoals vrouwen vinden dat dat hoort? Wij zijn mannen hoor, wij kunnen maar een ding tegelijk. Ok, ik kan goed koken en meer dingen kan ik niet tegelijk....

Thomas, wat heeft de keuken schoonmaken nou met lekker eten te maken? Ik kook toch zeker?

Juist de liefde van de man gaat weer eens door de maag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hoezo het perfecte plaatje Gefrustreerde smiley

Erika die altijd kookt en afwast
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:34

THOMAS968 schreef:
Ken jij mannen die goed kunnen koken EN de keuken opgeruimd achterlaten zoals vrouwen vinden dat dat hoort? Wij zijn mannen hoor, wij kunnen maar een ding tegelijk. Ok, ik kan goed koken en meer dingen kan ik niet tegelijk....

Thomas, wat heeft de keuken schoonmaken nou met lekker eten te maken? Ik kook toch zeker?

Maar Thomas, je kunt ook eerst koken én daarna opruimen. Dan hoef je maar 1 ding tegelijk te doen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:35

MARYAN401 schreef:
Maar Thomas, je kunt ook eerst koken én daarna opruimen. Dan hoef je maar 1 ding tegelijk te doen. Knipoog smiley

Perfecte plaatje klopt niet bij Thomas maryan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:38

na 3 dagen weer eens op cm rondgeneusd te hebben moet het me van het hart dat ik dus toch niet opnieuw een lidmaatschap verleng,helaas forum daar is men constand off topic en gaat men vaak niet in op het onderwerp zonder gehakketak en op de chat reageerd men nouwelijks of niet op aangedragen onderwerpen het hangt een beetje als los zand aan elkaar lijkt het wel erg jammer had meer aanspraak verwacht

Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 5 oktober 2011, 21:39
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:39

MARYAN401 schreef:

En vergeet dan tussendoor niet om te eten hé Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:40

VISSER278 schreef:
En vergeet dan tussendoor niet om te eten hé Knipoog smiley

Dan moet het wel lekker zijn hè. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:41

MARYAN401 schreef:
Dank je! Lachende smiley

En je muziek-topic staat nog steeds hoog.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:42

Vandaag de kasten maar eens opgeruimd, zomerkleding eruit en winterkleding erin.
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:44

JOLAN931 schreef:
Dankjewel. De kinderen wonen voorlopig bij mijn ouders. Dagelijks komt er een op bezoek zoals het er nu uit ziet, om de beurt. Dat is voorlopig even het maximaal haalbare

Hallo Jolan.

Ook van mij heel veel sterkte gewenst en hoop dat de operatie goed mag gaan en GODs zegen toegewenst.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:46

MARISKA601 schreef:

maar dit topic heet: wat eten we vandaag voor lekker$... Boze smiley
ik was er aan toe om die laatste 2 woordjes als eerste te laten vallen... want tja, honger maakt rauwe bonen zoet..

Maar wonderen bestaan... het heeft mijn vrouw in haar goedheid behaagd haar wettige echtgenoot van een euh... ( hoe noem je zoiets en blijf je aardig EN eerlijk...) ... maaltijd te voorzien.

Pieter, beter laat dan nooit
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2933 2934 2935 2936 2937 2938 2939 ... 6194 Volgende
Pagina 2936 van 6194