| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:47
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Daar ben ik weer even. Rara....wie ben ik
Als je een half jaar niet inlogt op CM, wordt je profiel gewist. Dus vandaar, een andere naam. Even wennen hoor!
Het heeft ook voordelen; 't is 2 weken gratis, de nickname komt iets dichter bij mijn echte naam en ik heb lekker weinig postings.  |
Wéér die geheimzinnigheid. Het is maar goed dat Frank hier niet meer is. Die zou zich weer rot ergeren. Visser heeft daar wat minder moeite mee maar áltijd weer die geheimzinnigheid.
Maryan401......wat was ook alweer je échte naam?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:48
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wéér die geheimzinnigheid. Het is maar goed dat Frank hier niet meer is. Die zou zich weer rot ergeren. Visser heeft daar wat minder moeite mee maar áltijd weer die geheimzinnigheid.
Maryan401......wat was ook alweer je échte naam?  |
Jaaaaa.............ik zeg niks. 
'k Heb al weer veel te veel postings.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op woensdag 5 oktober 2011, 21:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:51
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | maar dit topic heet: wat eten we vandaag voor lekker$...  ik was er aan toe om die laatste 2 woordjes als eerste te laten vallen... want tja, honger maakt rauwe bonen zoet..
Maar wonderen bestaan... het heeft mijn vrouw in haar goedheid behaagd haar wettige echtgenoot van een euh...shoarmaschotel... te voorzien.
Pieter, beter laat dan nooit |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | maar dit topic heet: wat eten we vandaag voor lekker$...  ik was er aan toe om die laatste 2 woordjes als eerste te laten vallen... want tja, honger maakt rauwe bonen zoet..
Maar wonderen bestaan... het heeft mijn vrouw in haar goedheid behaagd haar wettige echtgenoot van een euh... ( hoe noem je zoiets en blijf je aardig EN eerlijk...) ... maaltijd te voorzien.
Misschien moet ik toch eens in de leer bij je ex
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
|
Maar wonderen bestaan... het heeft mijn vrouw in haar goedheid behaagd haar wettige echtgenoot van een euh... ( hoe noem je zoiets en blijf je aardig EN eerlijk...) ... maaltijd te voorzien.
Je kan oo reageren in topic niet het perfecte plaatje...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:52
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | elke keer weer ervaren dat je pijn hebt wat maar niet over gaat..... |
24/7 pijjn hebben is geen pret daarom slik ik maar een pretpakket.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:54
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Vandaag de kasten maar eens opgeruimd, zomerkleding eruit en winterkleding erin. |
Dat is weer typisch duits. Zomers dus winterkleding dragen en 's winters zomerkleding.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:59
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Je kan oo reageren in topic niet het perfecte plaatje...  |
tsss miss off-topic spreekt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:00
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Zakdoeken???????GEBAK!!!! Ik ben driedubbel hardstikke helemaal totaal geslaagd op alle onderdelen!  |
Geweldig Leanne
Gefeliciteerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:00
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | 24/7 pijjn hebben is geen pret daarom slik ik maar een pretpakket. |
pijn is fijn jeuk is leuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:01
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Maar Thomas, je kunt ook eerst koken én daarna opruimen. Dan hoef je maar 1 ding tegelijk te doen.  |
Tsjonge jonge wat ongezellig zeg! Heb ik heerlijk romantisch voor je gekookt, de wijn ingeschonken en aangepast aan de carpaccio met exquise vissoorten, de Tom Special als tussengerecht, de geflambeerde biefstuk Stroganoff etc etc en jij zeurt als je een paar uur later in de keuken wat loshangende garnaaltjes met saus langzaam van de keukendeurtjes ziet glijden en wat gemorste cognac uit de oven ziet glibberen en dan maak je je nog druk over wat champignons die aan het plafond zijn blijven hangen en een hoeveelheid omgevallen Dame Blanche op de inductie? Van eten geniet je en dan zeur je niet over dit soort futiliteiten. Heb ik daarvoor in de keuken gestaan? Daarom doe ik na het eten altijd de keuken op slot!!!Kunnen we als mannen tenminste fatsoenlijk uitbuiken!
Thomas, en dan nog zeuren over de lijn ook zeker! Van een paar uur poetsen en opruimen val je weer af, ik denk echt aan alles.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 5 oktober 2011, 22:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:01
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | hou je ons wel ff op de hoogte verder? we zijn allemaal zeer geinteresseerd in jouw bedrust, zodoende  |
Zeker door Beter Bed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:02
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dat is weer typisch duits. Zomers dus winterkleding dragen en 's winters zomerkleding.  |
ik ben al blij dat ze geen zomerkast en winterkast heeft te wisselen, die zware krengen!! 
hoewel me dat op zich van een reserve-zeeuwin geeneens echt verbaast zou hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:04
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: |
Thomas, en dan nog zeuren over de lijn ook zeker! Van een paar uur poetsen en opruimen val je weer af, ik denk echt aan alles.  |
vandaar dat je zoekt naar een vrouwmensch, liefst frysk, ter hulpe aan je zijde....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:05
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Zeker door Beter Bed |
welnee, das troep
Pieter, probeer maar ns wakker te blijven in een hastens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:07
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | welnee, das troep
Pieter, probeer maar ns wakker te blijven in een hastens |
dat lukte mij vannacht prima
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:08
|
|
|
|
Ik heb nu -pas het filmpje bekeken...
Zonde van je tijd mensen om er hier zoveel aandacht aan te geven...!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:12
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Wat doen, de afwas Tegenwoordig heeft iedereen toch een machine! |
Nee hoor...ik heb nog steeds geen afwasmachine.... Toen mijn gezin nog uit 6 personen bestond had ik er ook geen 1 Nu zijn we met zijn tweeen ....en nog steeds geen afwasmachine...
Ik zei altijd...als er ook nog een afwasmachine komt is er niemand die nog iets voor mij doet!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:15
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | | na 3 dagen weer eens op cm rondgeneusd te hebben moet het me van het hart dat ik dus toch niet opnieuw een lidmaatschap verleng,helaas forum daar is men constand off topic en gaat men vaak niet in op het onderwerp zonder gehakketak en op de chat reageerd men nouwelijks of niet op aangedragen onderwerpen het hangt een beetje als los zand aan elkaar lijkt het wel erg jammer had meer aanspraak verwacht |
Gelukkig verplicht niemand je om te blijven!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:21
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | gehoord dat Frank héééél erg verliefd is en dat het goed met hem gaat!!! |
Je mag zeker niet vertellen op wie hij verliefd is???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:28
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | das minder man! Maar das het verkeerde poppetje erbij he  |
Dit is zeker niet te goede en deze helemaal niet oke deze dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:38
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Ook ik hoor iedere week de 10 geboden, denk wel dat het een bepaalde sleur kan worden. Ik hoor niet altijd bewust de inhoud.
'k Heb een vraag aan de tegenstanders van het lezen van de 10 geboden in de eredienst. Hoe kijken jullie aan tegen Mattheüs 10: 16-24? 'k Vind dat sowieso een 'lastig' verhaal. Deze jongeman/jongeling durft wel te zeggen, dat hij de geboden houdt. 'k Begrijp de reactie van de discipelen ook heel goed. 't Lijkt in contrast te staan met andere verhalen in het NT.
Binnengaan in het koninkrijk van de hemel 16 Nu kwam er iemand naar Jezus toe met de vraag: ‘Meester, wat voor goeds moet ik doen om het eeuwige leven te verwerven?’ 17 Hij antwoordde: ‘Waarom vraag je me naar het goede? Er is er maar één die goed is. Als je het leven wilt binnengaan, houd je dan aan zijn geboden.’ 18 ‘Welke?’ vroeg hij. ‘Deze,’ antwoordde Jezus, ‘pleeg geen moord, pleeg geen overspel, steel niet, leg geen vals getuigenis af, 19 toon eerbied voor uw vader en moeder, en ook: heb uw naaste lief als uzelf.’ 20 De jongeman zei: ‘Daar houd ik me aan. Wat kan ik nog meer doen?’ 21 Jezus antwoordde hem: ‘Als je volmaakt wilt zijn, ga dan naar huis, verkoop alles wat je bezit en geef de opbrengst aan de armen; dan zul je een schat in de hemel bezitten. Kom daarna terug en volg mij.’ 22 Na dit antwoord ging de jongeman terneergeslagen weg; hij had namelijk veel bezittingen. 23 Jezus wendde zich tot zijn leerlingen: ‘Ik verzeker jullie: slechts met grote moeite zal een rijke het koninkrijk van de hemel binnengaan. 24 Ik zeg het jullie nog eens: het is gemakkelijker voor een kameel om door het oog van een naald te gaan dan voor een rijke om het koninkrijk van God binnen te gaan.’ 25 Toen de leerlingen dit hoorden, waren ze hevig ontzet en vroegen: ‘Wie kan er dan nog gered worden?’ 26 Jezus keek hen aan en antwoordde hun: ‘Bij mensen is dat onmogelijk, maar bij God is alles mogelijk.’ 27 Daarop vroeg Petrus: ‘Wij hebben alles achtergelaten en zijn u gevolgd. Waar kunnen wij naar uitzien?’ 28 Jezus zei tegen hen: ‘Ik verzeker jullie: wanneer de tijd aanbreekt dat alles vernieuwd wordt, wanneer de Mensenzoon in zijn majesteit zal zetelen op zijn troon, zullen ook jullie die mij gevolgd zijn plaatsnemen op de twaalf tronen en rechtspreken over de twaalf stammen van Israël. 29 En ieder die broers of zusters, vader, moeder of kinderen, akkers of huizen heeft achtergelaten omwille van mijn naam, zal het honderdvoudige ontvangen en deel krijgen aan het eeuwige leven. 30 Vele eersten zullen de laatsten zijn en vele laatsten de eersten. | Als wij, allemaal hier eens notie van zouden nemen, wordt het op CM angstig stil. En hebben voorzeker, geen onenigheid en ruzie meer, over wie zijn beleving het beste is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:39
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik ben al blij dat ze geen zomerkast en winterkast heeft te wisselen, die zware krengen!! 
hoewel me dat op zich van een reserve-zeeuwin geeneens echt verbaast zou hebben.  |
Is dit ook weer typisch duits?....voor je beurt praten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:40
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Dit is zeker niet te goede en deze helemaal niet oke deze dan  |
Afgewezen door wie Gerrit???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:44
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Je mag zeker niet vertellen op wie hij verliefd is??? |
op z'n kat natuurlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:47
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | op z'n kat natuurlijk  |
Maar die kat niet op hem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:51
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hallo Beun,
Deze operaties worden gelukkig voor die mensen al vaker uitgevoerd, ik volg veel medische programma's en heb dit vorig jaar al gezien maar bijzonder blijft het! |
Het bestaat al heel lang,een vriendin van mij heeft er ook eentje maar die kan er weinig mee horen,het gehoor is er wel weer maar haar hersenen kunnen de geluiden(die ze nooit gehoord heeft)simpelweg niet herkennen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:51
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Maar die kat niet op hem  |
Op een kat??? Kouwe en saaie bedoening!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:58
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Tsjonge jonge wat ongezellig zeg! Heb ik heerlijk romantisch voor je gekookt, de wijn ingeschonken en aangepast aan de carpaccio met exquise vissoorten, de Tom Special als tussengerecht, de geflambeerde biefstuk Stroganoff etc etc en jij zeurt als je een paar uur later in de keuken wat loshangende garnaaltjes met saus langzaam van de keukendeurtjes ziet glijden en wat gemorste cognac uit de oven ziet glibberen en dan maak je je nog druk over wat champignons die aan het plafond zijn blijven hangen en een hoeveelheid omgevallen Dame Blanche op de inductie? Van eten geniet je en dan zeur je niet over dit soort futiliteiten. Heb ik daarvoor in de keuken gestaan? Daarom doe ik na het eten altijd de keuken op slot!!!Kunnen we als mannen tenminste fatsoenlijk uitbuiken!
Thomas, en dan nog zeuren over de lijn ook zeker! Van een paar uur poetsen en opruimen val je weer af, ik denk echt aan alles.  |
Paddestoelen aan het plafond???Wat heb jij voor dates????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:58
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Is dit ook weer typisch duits?....voor je beurt praten?  |
ik was WEL aan de beurt zeun
|
|
| Naar boven |
|
|